2010 motor devir masafı nekadar tutuyo???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
evet arkadaşlar 2010 yılında devir masrafı nekadar tutuyo cartı curtu işte hepsi sırayla bilen warmı oyle buyuk motorlardan bahsetmıyrm 125-150 çinler yakın zamanda motorsiklet satışı yapan yada alan warsa yazsın:silent::silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Biraz önce aynı konudaki bir başlığını daha önce açıldığı için linkini de vererek (ki hem oradan devam et,hemde faydalan diye) kilitledim.Aynı konuyu tekrar açmanızın amacı ne anlamadım.
Bu konuyu da kilitliyorum,tekrar açarsanız uzaklaştırma cezası vereceğimi de belirtmek isterim.

Kilit.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst