Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

SYM mi honda mı? NİÇİN?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    M-ottoman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    SYM Hd 200 nasip olmadı..Çok istiyordum fakat cıbırla giderken bir kamyonet bizi parçam pirçik edince acentadan yeni cıbır alabilmek için paranın bir bölümünü oraya aktarmak zorunda kaldım..İstanul Mutluhandan Turuncu renk cıbır bi tane kalmıştı kaçırmamak için uçakla gidip onu aldım..kalan paraylada Kymco süper 8alacağım inşallah..Cıbır tabiki başka..[/QUOTE]
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Geçmiş olsun...Allah korumuş.İnşallah,Kymco'yu alırsın en yakın zamanda.
    Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler, başka milletlere yem olurlar! M. KEMAL ATATÜRK


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    beni yolda bırakmasın, durduk yerde garip garip arızalar çıkarmasın, yedek parçası ucuz olsun,.. da isterse afrika malı olsun.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  3. #23

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    10 sene sonra da pırıltısından bişey kaybetmesin,ikinci eli olsun ise bence Honda.

  4. #24
    M-ottoman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda activa kullandım bir sene 3000km kadar,

    yola benzin işerdi, parçası 30 günde gelirdi, arada yolda bayılırdı, gitmez olurdu, bir süre sonra gitmeye başlardı, gazı çekince farı parlak yanar, bırakınca sönük yanardı.


    iki sene, 8000km dir SYM Joyride 200 kullanıyorum.

    çok memnunum, adeta küçük burgman. (burgmanım da var)
    bakım harici servis görmedi.
    sermaik kaplama silindir ve su soğutmalı, yazın mahşer sıcağında bile kesilmez, bayılmaz.

    bence 200cc sınıfının en konforlu, en az sorun çıkaran motorlarından biri.

    bu arada 125cc sınıfında sym daha az yakar, daha az performans verir. kymco daha çok yakar, daha çok kaçar.
    Benim bildiğim;sadece HD 200 modelinin silindirinin,seramik kaplama olduğu.Joyride 200 alüminyum tek silindir.Üzerinde seramik kaplama yok.
    Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler, başka milletlere yem olurlar! M. KEMAL ATATÜRK

  5. #25

    Üyelik
    26 Şubat 2010
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen bir kere ne yazmışım onu söyle Kore demişim gocunacağına sevin. malzeme kalitesinden bahsetmişim uyarmışım. İşin gücün yok mu senin kendi fikrini yaz bulaşık olma,yazmamış sabretmiş,al yaz devam.
    Yapdığın yorumların kalitesi kişiliğini ortaya koyuyor arkadaşım .
    Seviyeli bir tartışma yapılamayacağı belli . Zaten Japon malları dışındaki konulara yapdığın yorumları okuyunca , dar kalıplı bir düşünce sistemin olduğu belli,o yüzden sen bildiğini okumaya devam et.
    Kore,Japonya,Tayvan hakkında hiçbir şey bilmediğin belli.

    d.n : Çok merak ediyorsan mesleğim Kimya Mühendisliği , aynı zamanda Lojistik mezunuyum.Şu anda da Brigtestoneda Ar-ge bölümünde bitirme tezim üzerine hizmet veriyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:10 ----------

    Alıntı Lifeisgood adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alla alla ilk defa japon haric bir motor sağlam çıktı diye japonları yerin dibine mi sokmak lazım.Adamlar ilk defa japonların sağlamlığında bir motor icat etmişler.Şimdi japonlar kaka mı oldu.Yapmayın lütfen.Hondayı yerin dibine sokmak için bahane aramayın.

    Millet olarak başarılı olanı baştacı edip sonra başkasına meğillenip diğerini yerin dibine sokmaya çok merakımız var.Başımızdakileri de baş tacı ettik.Aha buraya yazıyorum az kaldı , yakında düştülermi suratlarına tükürücez.

    İlkokulda hentbol takımları kurulurken öğretmen bi hata yapıp serdar arkadaşımla beni aynı takıma sokmuştu.Öyle bir ikili olmuştuk ki önümüzde hiçbir takım dayanamıyo , paslaşmalarla gol rekorları kırıyoduk.Gol kralı olduk , maçımız başladığında tribünler dolar tezahuratlar havada uçuşurdu.Okul serdarla benim isimlerimizle inlerdi.Sonra birgün bişey oldu.Karşımıza bir rakip takım çıktı.İşler ters gitmeye başladı.Gol atamıyoruz.Yenilmeye başladık.Tezahuratlar tersine dönmeye başladı.Herkes bir anda karşı takımı desteklemeye başladı.Bize de hakaretler başlamıştı."Aldınız mı boruyu , böyle yaparlar adamı işte.Hep siz mi yeneceksiniz.Gördünüz mü gününüzü." Şeklinde hakaretler yüzünden maçı yarıda bırakıp ağlamaya başlamıştım.Daha çocuk yaşta bu durumu kaldıramamıştım.

    Elbette rekabet olacak.Daha iyi ürünlerin ortaya çıkması sevindirici.Ancak eski baş tacı ettiklerimizin suratına tükürmeden yapalım şu eleştirileri.

    Dostum eğer benim yorumuma hitaben bu mesajı yazdıysan yanlış anlaşılmışım sanırım .

    Ben asla Honda'yı kötülemem.Aksine Japon hayranıyımdır ve kesinlikle önceki arabam Toyota Corola 2002 kasa idi ve şu anda Honda Civic City kullanıyorum . 2 araçdan da aşırı derecede memnunum ve araba işini en iyi Japonların yapdığını düşünütyorum.
    Benim tek sitemim Türkiye'de izlediği motosiklet politikası , fuarı gezdiyseniz eğer ne demek istediğimi biraz daha anlamaya çalışırsınız sanırım .
    Space 110 diye bir motosiklet tanıttılar , bu motosikleti incelerseniz ' ne getirirsem satarım ' politikası düşüncesine neden kapıldımı anlayacaksınız.

    Bu arada ben bu konuyu sadece Honda yada Suzuki'yi örnek gösterek açıklamamın sebebi bir arkadaşın bu markalarla kıyas göstererek yorum yapmasıydı. Yoksa ben yorumumu sadece bu 2 marka üzerinden yapmıyorum yani bu konudada yanlış anlaşılmış olabilirim.

    Ayrıca kesinlikle sadece markaların üstüne yıkmamak lazım bu durumu ;
    Aprilla
    2008 yılında 70 ad.
    2009 yılında 77 ad.

    BMW
    2005 yılında 826 ad.
    2006 yılında 678 ad.
    2007 yılında 362 ad.
    2008 yılında 377 ad.
    2009 yılında 221 ad.

    Gilera
    2006 yılında 87 ad.
    2007 yılında 107 ad.
    2008 yılında 38 ad.
    2009 yılında 29 ad.

    Harley Dividson
    2005 yılında 150 ad.
    2006 yılında 153 ad.
    2007 yılında 154 ad.
    2008 yılında 201 ad.
    2009 yılında 149 ad.

    Honda
    2005 yılında 20.360 ad.
    2006 yılında 17.909 ad.
    2007 yılında 10.829 ad.
    2008 yılında 11.237 ad.
    2009 yılında 8.270 ad.

    Kawasaki
    2007 yılında 561 ad.
    2008 yılında 752 ad.
    2009 yılında 494 ad.

    Keewey
    2008 yılında 972 ad.
    2009 yılında 41 ad.

    Kymco
    2007 yılında 3.652 ad.
    2008 yılında 2.360 ad.
    2009 yılında 1504 ad.

    Peugeot
    2007 yılında 157 ad.
    2008 yılında 207 ad.
    2009 yılında 29 ad.

    Suzuki
    2005 yılında 11.249 ad.
    2006 yılında 1.157 ad.
    2007 yılında 3.348 ad.
    2008 yılında 4.168 ad.
    2009 yılında 185 ad.

    Vespa
    2005 yılında 464 ad.
    2006 yılında 432 ad.
    2007 yılında 246 ad.
    2008 yılında 261 ad.
    2009 yılında 177 ad.

    Yamaha
    2005 yılında 21.949 ad.
    2006 yılında 19.399 ad.
    2007 yılında 12.533 ad.
    2008 yılında 11.065 ad.
    2009 yılında 3.790 ad.
    (Kaynak : Moted üyesi firmalaların resmi satış rakamları /Engin Ençetin)

    Bu listeye bakacak olursanız distribitör firmaların ne denli zor şartlar altında çalıştıklarını anlayabiliriz.
    70.000.000 luk bir ülkede 1 senede bu kadar motosiklet satımı çok komik bir rakam ,kaldıki 2005 yılından beri büyük marka satışlarında çok bariz bir düşüş var göründüğü üzere , bu yüzden sadece markalara kızmakta yersiz

    Yukarıdaki tabloyu bir İtalya veya herhangi bir Uzakdoğu ülkesinin satış rakamlarıyla karşılaştırırsanız,ülkemizde motosiklet sektörünün neden kötüye gittiğini anlayabiliriz.

    Yani umarım asıl vurgulamak istediğimi daha iyi açıklamışımdır bu yazımda , benim derdim marka övmek yada kötülemek değil . Tam tersi marka yerilmesine karşı olduğum için bir önceki mesajımı yazmışdım . Sadece körü körüne marka bağımlısı olunmaya , yenilikleri ' denemeden ' kötülemeye karşıyım .

    Kendine Has saygılı yorumunuz için teşekkür ederim.

    Saygılar

  6. #26
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    sapla saman karışmasın...SYM nin üstün olduğu düşük ccdeki scooterla Japon Hondayı kıyaslamak bence hata olur...bu iki marka belli segmnetlerde karşı karşıya gelir...SYM nin üretim hedef segmenti ve odaklanması malum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #27

    Üyelik
    26 Şubat 2010
    Alıntı M-ottoman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim;sadece HD 200 modelinin silindirinin,seramik kaplama olduğu.Joyride 200 alüminyum tek silindir.Üzerinde seramik kaplama yok.
    Sayın ottoman Hd200 modelinin yanında ;

    Xs-125 k ( elektoplated seramik silindir ,4 zamanlı OHC motor )
    GTS-250 ( SOHC 4 zamanlı 4 valfli, elektroplakalı seramik tek silindir)

    gibi ürünlerde de mevcut. Duyduğuma göre Honda ve Yamahada 'litrelik' modellerinde kullanmaya başlamış bu teknolojiyi , fakat ben herhangi bir yerde resmi bir açıklamaya rastlamadım .

    Eğer diğer markalardada kullanılan modelleri biliyorsanız paylaşımınızı temenni ediyorum .
    TEşekkürler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sapla saman karışmasın...SYM nin üstün olduğu düşük ccdeki scooterla Japon Hondayı kıyaslamak bence hata olur...bu iki marka belli segmnetlerde karşı karşıya gelir...SYM nin üretim hedef segmenti ve odaklanması malum...
    Haklısınız , zaten Honda'nın geniş yelpazesini SYM'nin kendi başına (fason üretimsiz,kendi markasıyla ) yakalaması çok uzun süreler alır belkide başaramaz.

    Bu konuda hem fikirim sizinle , Sanırım konu başlığından olsa gerek yanlış yorumlanabiliyor yazılar Fakat konuyu açan arkadaşımızda Sym ile Hondayı ' scooter ' segmentinde karşılaştırmayı hedefliyor sanırım .

  8. #28
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    öyle diyosunda ben sym mio nun gidemiyeceği yerlere todayle gittim bende mionun aynı haşat kullanılışlarda yoldan toplandığını gördüm.haa ama kaliteli genede güven veriyor alınır yani insanın içi rahat olsun
    Mustafa Kemal Atatürk

  9. #29
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kalitesiz, külüstür dediğiniz o Kymco motorlar, Avrupa'da scooter konusunda pazar lideridir. Italyada, yani scooter'ın anavatanında bile Piaggio grubun ardından 2. sıradadır. Hani Honda? Hani Suzuki?..

    Ben İtalya'da bizzat kendi gözlerimle gördüm; sokaktan geçen her 10 scooterdan 9 değilse kesin 8'i bildiğimiz üç Japon markasını taşıyordu; SYM veya Kymco'ya özellikle dikkat etmiş değilim ama; scooter'in anavatanında Piaggio grubunun en çok satan olmadığından kesin eminim. Size kim Piaggio birinci, Kymco ikinci demişse muhtemelen yanlışı var.

    Yanlış anlaşılmak istemem, bir yanlışı düzeltmek adına cevap yazdım. Kymco, İtalya'nın en çok satan ikinci scooter markası olmasa da; iyi bir markadır. SYM'nin de ondan eksiği yoktur. Her iki marka da, motosiklet alacak olsam, tercihlerim arasında olur.

  10. #30

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    sym kendi kendini tanıtıyor. bakın sym yi pejo alıp üzerine ablemini yapıştırıyor.pejo diye millete satıyor. artı hani motorsiklet fuarında reyonu bile yoktu SYM nin


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler