Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

kawasaki er 6n ile ilgili fikir istiyorum

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Aralık 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 150
    arkadaşlar bir müddet kardeşimin scoterini kullandım. 2 ay kadar arkadaşımın kanuni racer kullandım şimdi motor alıcam kawasaki er 6 n yi begeniyorum. orta düzeyde tecrübem var. bu motor büyük gelirmi karar veremiyorum? ne tavsiye edersiniz?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    arkadaşlar bir kardeşimin 125lik scoter motoru var ondan bana da motor sevdası bulaştı. 2 ay arkadaşımın 200 lük kanuni racer motorunu kullandım. 80 km ve üstünde titreşim yapıyor ellerim karıncalanıyor. şimdi 5000 tl param var sıfır honda cbf 150 mi yoksa ikinci el honda cbf 250 mi önerirsiniz? ilerideki hedefim transalp ama önce tecrübe kazanmalıyım hangisini alayım?

    yakında cbf 1000 alır çıkarsın bu olaydan gibi geliyor bana
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  3. #3
    strangerRTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2008
    Alıntı barok34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir kardeşimin 125lik scoter motoru var ondan bana da motor sevdası bulaştı. 2 ay arkadaşımın 200 lük kanuni racer motorunu kullandım. 80 km ve üstünde titreşim yapıyor ellerim karıncalanıyor. şimdi 5000 tl param var sıfır honda cbf 150 mi yoksa ikinci el honda cbf 250 mi önerirsiniz? ilerideki hedefim transalp ama önce tecrübe kazanmalıyım hangisini alayım?

    yakında cbf 1000 alır çıkarsın bu olaydan gibi geliyor bana


    bütçeyi kısa zamanda arttırdın bakıyorum

    bu gidişle 2 yıl değil yaklaşık7-8 saat içinde transalp parasını çıkartıcaksın sanki

  4. #4
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    racerden sonra naked er 6n senin onu kullanmana izin vermeyebilir benden söylemesi cbf 250 ona keza daha iyi transalp bile olabilir ama o da enduro bence sen bahsettiğin makinelere bin biraz kullan dene daha iyi kafanda oluşur o zaman
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  5. #5

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Bana kalırsa bahsettiğin süreler orta düzey tecrübe değil düşük tecrübe olabilir.
    Kanuni Racer sıradan bir motor bahsettiğin motor ise 649 CC 72 Beygir Kawasaki ER6-N
    Tavsiyem 150 CC bir motor alıp biraz daha vitesli motor pişirmen.
    Alıcam diye tutturduğunu farzedip yorum yaparsam ; O para o motora verilmez 2 Silindir sonuçta aynı fiyata 4 Silindirler var bu birazda tarz meselesi fakat bana sorarsan aynı fiyata daha iyileri varken alınması mantıksız olur.Ama mantıklı olup olmadığınada ben karar veremem sen seviyorsan bu herşeyden önce gelir.

    Karar senin..

  6. #6
    -HK- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    -
    o para verilmez diyorsun ama er6 parasına o yaşta hangi 4 silindirli alınır ki?

    motor alacak arkadaşa tavsiyem ise.. bence alabilirsin ama motora alışana kadar dikkatli olmanı öneririm gaza gelme, motora bindikten birkaç ay sonra anlayacaksın ne demek istediğimi çünkü gerçekten güçlü bir makine öte yandan bir okadar da hakim olması kolay.. yani geçiş için çok iyi bir tercih olur diye düşünüyorum

  7. #7
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O para o motora verilmez 2 Silindir sonuçta aynı fiyata 4 Silindirler var bu birazda tarz meselesi fakat bana sorarsan aynı fiyata daha iyileri varken alınması mantıksız olur.
    4 silindir motorların 2 silindir motorlara nazaran çok yakmak ve az fazla performans göstermek dışında ne avantajları olabilir?
    ve o fiayata alınacak hangi motor er6 dan daha iyidir?


    pequeninho
    bir müddet scooter, 2 ay kanuni racer kullanmak normal şartlarda er6 gibi bir motor için yeterli tecrübe kazandırmamıştır sana.
    https://twitter.com/tygermbz

  8. #8
    espri kutusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    gsr600 gitti :'( er6n geldi :D
    benimde hayalim er6-n, ama daha ybr ile 2000km yaptım + askerlik işi çıktı. kısmetse askerden geldikten sonra ve daha fazla km yaptıktan sonra geçmek istiyorum. gerçekten arkadaşın dediği gibi 72bg bir makina, o güce hakim olmak bence kolay olmaz. yeri geliyor 10bg lik ybr bile agresif oluyor ki 72bg lik makina nasıl olmasın. bu arada arkadaşım biri aynı paraya 4 silindirli makina alınır demiş, evet belki alınabilir ama 4 silindirli alıp yakıtı yüzünden sadece hafta sonu biniceme, böyle bir makina alır, hem doya doya binerim, hemde elimin altında trafikte yeri geldiğinde kullanabileceğim bir güç olur.(trafikte derken yanlış anlaşılmasın, araç sollarken vs. gibi durumlarda ivmelenmesi iyi olacağı için). bence çok güzel bir makina, hayalimde fıstık yeşili veya gümüş gri si var...

    umarım hayalindeki motora ulaşırsın...
    yeni ufuklara yeni motorla devam... ;)

  9. #9

    Üyelik
    16 Aralık 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 150
    değerli düşünceleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar. motor işi ne kadar paran olduğunla değil ne kadar tecrübenin olduğu ile alakalı o yüzden ben kendime hakim olup 250 lik bir motorla tecrübe kazansam daha iyi olur herhalde...

  10. #10

    Üyelik
    02 Haziran 2013
    al benden de o kadar,,,,
    gözümün önnden gitmeyen bi ER6n .. fakat kendısıne hükmetme konusunda tereddutlerm var,,
    tecrübem ise cbr 250 kadar,, boy 170, kilo 65,
    sizce zaptı mümkün müdür? acile cevvap, aldım alacam, gözüm karardıııı

  11. #11
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Valla ben 125 lik tecrubemle bi aradasimin 2011 model 600rr i ile sokakta iki tur attim. Kullanilmicak gibi bi motor degil yani basmazsan ucmaz :D en azindan tecrube edinene kadar.

  12. #12
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Kullanabilirsin, er6 sürüşü rahat bir makinedir. Ancak her devirde yüksek bir torka sahip. Gaza oldukça nazik davranırsınız bir süre olur biter.

  13. #13
    bayulken - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha fz6 fazer
    benim ilk motorum er 6 n ... bende tecrübe konusundan dolayı cok düşündüm .Kendinden eminsen gaza gelmem dikkatli olurum diyebiliyorsan er 6 n güzel bir motor . Ama çok tahrik ediyor . hisvarların dediği gibi her vites ve hızda aniden muhteşem bir güç üretebiliyor altından fırlayacakmış gibi oluyor dikkatli olmak lazım . Bulabilirsen abs li model al ben faydalı olduğunu düşünüyorum .

  14. #14
    kindar_martı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2012
    Şehir
    sTaNbuL
    Motosikleti
    vfr800x
    Alıntı agilty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben 125 lik tecrubemle bi aradasimin 2011 model 600rr i ile sokakta iki tur attim. Kullanilmicak gibi bi motor degil yani basmazsan ucmaz :D en azindan tecrube edinene kadar.
    aklını seveyim senin bilader


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler