YBR 125 yenilenmiş sanırım. Önceki haline göre daha iyi olmuş. Yakından gören var mı?
YBR 125 yenilenmiş sanırım. Önceki haline göre daha iyi olmuş. Yakından gören var mı?
canlı görmedim ama çok güzel olmuş bencede depoyu yukarı kaldırmışlar daha etli görünüo
nedense bu motora ısınamıyorum cbf daha güzel geliyor gözüme
bi dikiş tutturamadılar kafa grenajında..her sene değişiyo bune arkadaş ya..motor çıktı çıkalı kaç defa değişti sayamadım artık..bi ayarı yokmu bunun yapın gidelim ya
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
Bence çok güzel olmuş, evet sürekli kafe karenajında değişikliğe gidiliyor ve bu YBR kullanıcılarının kafasını karıştırır oldu. Olsun, sağlık olsun, YBR: o bir canavar!
= = = Be Aprilia racer! = = =
Yanlız fiyat olarak 4.500 TL den bahsedildiği konuşuluyo nette, abartmışlar sanki biraz.
İyi güzelde Yamaha Türkiye'deki durumunu bir an önce netleştirmeli.
Yanlız makine enjeksiyonluymuş, 4500 tl fena değilmiş o zaman.
Birkaç resim daha..
bunda enjeksiyon varmı yanlış olmasın dostlar.................
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Bu kasasını tuttum güzel olmuş...
Gelince piyasanın tek sahibi olacak, çok tutulacak satışları katlayacak...
* Fuel-injected, air-cooled 125cc engine
* Lightweight diamond-shaped steel chassis
* Front disc brake for smooth stopping
* Clear analogue instrument panel with RPM meter
* Roomy, dual seat with luggage rack
Engine -
Engine type Air-cooled, 4-stroke, forward inclined single cylinder, 2-valve, SOHC
Displacement 124 cc
Bore x stroke 54.0 x 54.0 mm
Compression ratio 10.0 : 1
Maximum power 7.5 kW (10 PS) @ 7,800 rpm
Maximum torque 9.6 Nm (0.98 kg-m) @ 6,000 rpm
Lubrication system Wet sump
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple disc
Ignition system TCI
Starter system Electric and kick
Transmission system Constant mesh, 5-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 13 L
Oil tank capacity 1.2 L
Chassis -
Chassis: Diamond shaped
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 120 mm
Rear suspension system Swingarm
Rear travel 105 mm
Caster angle 26º 20'
Trail 90 mm
Front brake Single disc, Ø 245 mm
Rear brake Drum, Ø 130 mm
Front tyre 2.75-18 42P
Rear tyre 90/90-18 M/C 57P
Dimensions -
Length 1,980 mm
Width 745 mm
Height 1,080 mm
Seat height 780 mm
Wheel base 1,290 mm
Minimum ground clearance 175 mm
Wet weight 124 kg
Özellikle siyah renkli olanı beğendim. Depo kısmı güzel görünüyor, ama YBR'ye yuvarlak far pek yakışmıyor. Artık hangi farın kullanılacağına bir karar verilse iyi olacak.
Şu YBR ye Hornet Kafa Yapsalar Gercekten Guzel bişey cıkar Ortaya. Ama Hala Cılız. Deponun İki Tarafına Eklenen "EK" ler Apache 180 RTR deki gibi olmus biraz Ozenti sanırım. Ne kadar Kaliteli Olursa olsun birazda Tip olmalı bence. Enjeksion Cok kral ama. Saygılar.
Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30
Depo üzerindeki kanatçıklar YBR 250'de de var. Bence genel hatlarına baktığınızda zaten gerçekten YBR 250'nin 125 lik versiyonu olmuş. Ama şu egzozu değiştirmeselerdi daha iyi ederlerdi. Eskisi daha güzeldi çünkü. Ama genel olarak eskisinden çok çok iyi bir tasarımı var. Belki motor gücünü arttırabilirlerdi. 150 cc ve 14, 15 bg falan olsaydı rakip tanımazdı pazarda.
4.500 TL mi ?
O kadar paraya yazık etmenin daha anlamsız yolları vardır eminim. Türkiye'de motosiklet fiyatları iyiden iyiye coştu (gerçi neyin fiyatı coşmadı ki). Bu motorun ederi en fazla 3000 TL. Cbr 125'e de 6000 istiyorlar. Onun da EN FAZLA 4000 TL. Ama biz alıcılar hatayı kendimizde aramalıyız. Adamlar baktı ki kerizler aldıkça alıyo, fiyatı dayadıkça dayıyolar.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Sırada Cbf 125 var, o da gelecek,eli mecbur getirecekler.
Bugün bir activa, beat'e 4.000 tl istiyorlarsa bence bu fiyat bu motora çok değildir. Ama ne olur yamaha eski ybr ile kaybettiği satışları ve pazar payını daha çabuk kazanmak isterse bu motoru da 4.000 tl nin altında bir fiyata piyasaya sunar. O zaman bakalım ötv indirimi sırasında motoruna zam yapan fırsatçı honda, cbf 150'sini ne yapar. Motorun tr'ye getirilmeyen daha adam gibi versiyonunu mu getirirler yoksa şuankinin fiyatını 3.500'e(bence hakettiği değer)mi çeker.
cbf daha yakışıklı bence. 2010 modeli çıkmamış olsa bile.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)