Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

MaxiScooter mu yoksa Viteslimi?

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    TarkanYatmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2010
    Şehir
    Kuşadası/Aydın
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    Arkadaşlar merhaba,bu foruma az önce katıldım,uzun zamandır motor kullanıyorum ehliyetimin olmamasına rağmen,pek fazla scooter kullanmadım hep commuter,racing sınıfı motorlar kullandım.ehliyetimi almama 7 ay kadar bir süre kaldı ve ne alacağıma karar vermek istiyorum artık.10 milyara kadar bir sınırım var.Genellikle uzun yol yapacağım.Kafamda 2-3 tane motor var.

    Kawasaki Ninja 250R
    Yamaha Xmax 250
    Honda CBF 250

    ne yazıkki ailem 250+ ya izin vermiyor 20 yaşıma kadar. :(

    arkadaşlara sordum saçma sapan cevaplar verdiler..
    "Ben olsam 600lük alır 250 logosu yapıştırrım" diyen oldu..

    Lütfen yardım edin çok arada kaldım..Eğer Önerdiğiniz Başka motor varsa lütfen bildirin.. Teşşekürler
    My Biker Lifestyle..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    racing görüntüsünü seviyorsan gt 250r al derim ben sana ama , ninja 250 de cok güzel bi motor tip olarak cok büyük olmasada vede kalite olarak daha üstün
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  3. #3
    TarkanYatmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2010
    Şehir
    Kuşadası/Aydın
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    ya ben pek görüntüyü umursamıyorum,güvenebileceğim bişi olsun rahat olsun sıkmasın uzun yolda yeter bana.. vitesli çok zevkli ama yorucu,scooter aynı zevki yaşatmıyor ama çok rahat.. ybr 125 bile yoruyor 80 km lik yolda,bel omuz falan.. GT 250r düşündüm ama beğenmedim.güvenilir gibi gelmiyor bana..babama sordum karar senin ama bence hyosung alma dedi. (aile boyu motorcuyuz XD)
    My Biker Lifestyle..

  4. #4
    duslemek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honca CBF 150
    bende cbf 150 den sonra herhalde yamaha x-max alırım twister kadar performansli cogunlugu sehir icinde kullanmak icin en mantıklı x-max
    Özgür Ak / İzmir-Hatay
    HONDA CBF 150 Simsiyah

  5. #5
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Kuşadasındanmışsın..Yakınız..

    Bak Güzel kardeşim..Seviyorsan Vitesli motoru..
    Scooter veya Maxiscooter düşünmen bile hata..
    Benim ben önce cup'la başlayıp..Scooter ve sırasıyla 150'lik ve 250'lik chooper'larım oldu..
    İşim dolayısı ve maddi imkanlar dolayısıyla gittim ne scooter ne maxiscooter sayılabilicek bi scooter aldım..İkisinin ortasında bişey..Şuan satamıyorum..Çok zarar edicem..Takas yapamıyorum..Kim elindeki vitesliyi verip scooter almak istesin ki..
    Önerim.. SS istiyorsan ninja veya gtr250 alman kanısındayım..
    Bende yazın gtr 250 alıcam..
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  6. #6
    fthinky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    cruiser al

  7. #7
    tombo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    çapırdı çıplak oldu SUZUKI GSR 600 K7
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cruiser al
    senden baska cevap beklemezdim zaten

  8. #8
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Burgman AN400, Xmax 250
    vitesli kullanacaksan maxi scooter'a bulaşma, vazgeçemeyebilirsin.
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!

  9. #9
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    uzun yol yapıcaksan racing makinalarıyla işin ne

    al bi maxi scooter keyfine bak

    yada scooter olmaz vitesli isterim dersen cruiser al derim

  10. #10
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    ben de sıze vıtesli ama racing olmayan motosıklet tavsıye ederdım ama bu enduro sınıfı olurdu.Fakat 250 cc sınıfında bulman zor olacak kawazaki kle 500 derdim
    yınede şu maxi scoterler ilgımı cekmıyorda değil bende araştırmasını yapıyorum fakat yedek parca fıatları pahalı olması kullanım rahat olsada benı uzaklaştırıyor dönup dolaşıp endoro dıyorum ben

  11. #11
    okayyorukcuoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    kymco xciting 250
    yamaha xmax 250
    sym gts 250
    kardeşim uzun yola gidiceksen aklıma gelenler bunlar ancak dikkat et maxi scooter alışkanlık yapar bırakamazsın
    kawasaki güzel motor ancak uzun yolda gitmez yorucu olur illa vitesli diyorsan honda cbf 250 bence
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

  12. #12
    tamyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 250 ABS
    konfor arıyorum dersen x-max , hava atıcam ama belim de ağrısın dersen ninja ... beni kurye sansınlar dersen de cbf 250 ...

  13. #13
    -majesty- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio FLY
    X-max çok hoş motor, ancak uzun yol için 250cc scooter yeterli gelir mi ? Vitesli motorlardaki kadar performanslı olmayabilir..

  14. #14
    aras1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 & cygnus rs
    benim tercihim vitesli olurdu ama yine sana kalmış...ama altımda bi racing düşününcede direk ninja diyorum..

  15. #15
    davids - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    yok
    Alıntı -majesty- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    X-max çok hoş motor, ancak uzun yol için 250cc scooter yeterli gelir mi ? Vitesli motorlardaki kadar performanslı olmayabilir..
    tabiki yeterli gelir.250 cc ile çıkarsın 130 km ye 400 cc ile çıkkarsın 140-150 km ye ek fark bu olur
    hayat şansa bırakılacak kadar uzun değil

  16. #16
    TarkanYatmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2010
    Şehir
    Kuşadası/Aydın
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    saolun arkadaşlar, ben maxi scooter almaya karar verdim.nasıl olsa 1.5 sene falan kullanıcam sonra yurt dışına gidicem zaten, yurt dışındada 600cc ye yükselmeyi planliyorum fz6 fazer vs. tip motorlar düşünürüm..
    My Biker Lifestyle..

  17. #17
    ybasaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Hangisine binersem???
    yakıtını düşünmeyeceksen x-max.... düşüneceksen Honda CBF 250...race tipe gerek yok bence
    Hızlı gitmek istiyorsan araca değil cesarete ihtiyacın vardır...

  18. #18
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı TarkanYatmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saolun arkadaşlar, ben maxi scooter almaya karar verdim.nasıl olsa 1.5 sene falan kullanıcam sonra yurt dışına gidicem zaten, yurt dışındada 600cc ye yükselmeyi planliyorum fz6 fazer vs. tip motorlar düşünürüm..
    çok doğru karar yurt dışında motosiklet fiyatları çok ucuz

  19. #19
    can_sen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli Merkez
    Motosikleti
    Asya Motor AS 150 T19A
    bencede çok doğru bir karar. tamam, vitesli motosikletin keyfi ayrı ama maxi scooter rahatlığı bambaşkadır. 26 günlük avrupa turunu yazmış siteden birisi, onu okumanı tavsiye ederim
    love is the name,sex is the game.Now forget the name,just play the game!


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler