Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

st kanuni(hyosung gt250r) almayı düşünüyorum.tavsiyeleriniz ve görüşleriniz

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    hayırlısı ne ise o olsun bence artık editörümüz foruma bi GT 250R bölümü açmalı
    Fikirlere Kurşun İşlemez .


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42
    hlmky85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul-okmeydanı
    Motosikleti
    hyogt250r gitti :( gt 650 comet geldi :))
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka sayfada kalmasın

    Aramıza Hoşgeldin arkadaşım ; Biraz uzun olabilir belki ama senin için doğru olanı yazacağım. Sıkılmadan okursun inşallah

    Şimdi ;
    Ben GT 250 R modelini hiçbir zaman baslangıc için uygun görmedim. Halen daha görmemekteyim. Fakat aramızda ve benim yakın cevremde dahi 6oo CC racing ile baslayan arkadaşlar var... Hyosung ile başlanmaz mı? Tabii ki başlanabilir. Dikkatli bir sürüş modeliyle daha yüksek cc ler ile bile başlayabilirsin

    Yorum yapan arkadaşlar iyi güzel yazmışlar fakat şunu unutmamalıyız ki her 250 CC aynı değil.İvmelemesi olsun, son hız olsun, Manevralar olsun, sehir içi kullanımı olsun, oturus pozisyonu olsun vs.vs.vs. bunların hepsi motora baslarken önemsememiz gereken konulardır.

    "GT 250 R" Direksiyon mesafesi dar; kalıbıyla 1ooo cc kadar geniş ve ağır bir motor. Şehir içerisinde manevraları oldukca zor. Bir cok yüksek cc motorlarla 1 manevrada dönebildiğimiz yerlerde; "GT" iLe 2 veya 3 manevra gerekebiliyor RacingLerin kaderi bu
    Ayrıca Hızlanma olarak da seri bir motor... Bir anda hızlandığın zaman durman gerekirse kendini kontrol ederek yavaslayıp durabilmelisin !

    GeLeLim moTor dayanıklı mı ; sağlam mı ?
    Dostum Ben de GT 250 R kullanıcısıyım. 15oo km de aldım; şu an 5566 km de motorum. Henüz mekanikten veya başka bir sorundan bana masraf cıkarmadı. Ama en önemli konu sudur ki; altında 1ooo lik makina varmıs gibi kullananlardan değilim. Motorun belli bir hacmi var; aşmayacaksın... Redline denen devir saatindeki kırmızı çizgiden uzak duracaksın.
    Bunların yanısıra; 5ooo km de bir yağ değiştirenlerden olmayacaksın. 2ooo km de bir; Yağını yağ filtreni değiştireceksin.Yağ soğutmalı bir motor olduğu için Yağ olayına dikkat etmen gerekiyor...Bakımları mı geldi ? O zaman parçaları sipariş verip; temizlemek yerine yenileriyle değiştireeksin.

    Yalnız ben gercekten memnunum. Daha hızlısını istemezsem satmayı düşünmem...Ortalama 130 KRŞ yakıyor; Parçaları ucuz. hava filtresi; Yağ filtresi; Fren Balatası; Siparişi verdim 25oo km sonraki bakımım için; 6o TL tuttu Redline cizgisini baz aLırsak; 140-155 km/h arası sabit gidebilirsin. Zaten Motoru alınca ortalama 120 ile seyir ediyor insan

    En önemlisi Motorunu seveceksin. Benim gibi komşuların seninle de alay etmeye başlarsa; o motordan bir sıkıntı yaşamazsın

    Ve son konulara yaklaşıyorum; ikinci el alırım demişsin yaLNız dikkat etmeni rica ediyorum senden. Günümüzde Hyo'larda yasanan sahtekarlıkları cok iyi biliyor ve gözlemliyorum.
    Çiziksiz diyen; komple boyalı cıkıyor.Kazasız diyenin Şase yamuk cıkıyor. Zorlanmamıs diyor; 15oo km de diyor ; motor krangtan ses veriyor... Bunlar gibi onlarca Motor satılıyor piyasada...
    Çok Çok Çok Dikkat etmen gerekiyor; iyi anlayan bir usta ile gidip alman gerekiyor...
    Elinde ise; Tanıdık birileri varsa bildiğin; ondan almanı tavsiye ederim...

    Daha yazacak bişey kaldı mı bilmiyorum Varsa sorarsın
    çok güzel anlatmışsın eline sağlık benimde ilk motorum gt250r dı onunla başladım ve 7000 km de aldım şimdi 17000 e dayandı ve beni hiç üzmedi sen onu üzmezsen oda seni üzmez
    Elbet güneş birgün bizim için de doğar...
    Nasılsa su akar yatağını bulur...

  3. #43
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı Alper41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlısı ne ise o olsun bence artık editörümüz foruma bi GT 250R bölümü açmalı
    zaten var

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  4. #44
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    topic demek istemedim bölüm
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  5. #45

    Üyelik
    15 Kasım 2009
    Şehir
    şehirlerin en çukurlusu
    Motosikleti
    motorlu bisiklet
    valla bakıyorumda bu model konularında hep dışarıdan bakanlar ne der , yok küçük görünürmüş (cbr125 için) , yok kaslı görünürmüş (gt250r için ) , bence bunlarda önce bindiğimiz o motorsikleti güvenle kullanabilecek miyiz sorusunun cevabı pek aranmıyor . Yani daha alırken başkasına güzel gözükme sevdasında olanlar acaba o aleti kullanırken başkasının övgüsüne mazhar olmak için gaza gelmiyecek mi ? bence kesin gaza gelip gaz açıcak , yani kullanabileceğin kontrolünü ve motorsiklet tekniğini geliştirebileceğin bir her motorsiklet olur , bence bu ihtiyaçlara hangisi daha iyi cevap verir diye araştırılmalı , acizene motorsiklet acemisi bir yorum .

  6. #46
    st-gt-250r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2009
    Şehir
    osmaniye
    Motosikleti
    zx 750 r

    Gt 250 r y söküp takan birisi olarak ...

    Arkadaşlar aranızda benden daha bilgili tecrübeli arkadaşlar olabilir ama size şunu söylemeliyimki tek kelime ile canını seven bu motora yaklaşmasın 3000 km de arkadaşın biri eksantrikleri kırdı motor kaymış azkalsın ölüyormuş,daha onu yapıp bitirmeden birisi 2500 km de krank bilyalarını kitlemiş geldi 2 aracıda aynı anda söküp yaptım fakat bu seferde elimize hiçbir teknik veri alamadık fabrikayı aradık sonuç nafile,, bilindik ustalar el attı işe ama olmadı en sonunda yabancı ülkelerden forumlardan çinden falan derken araçları ayarladık,5 ay gibi bi zaman zarfında 7 8 adet araç bu halde geldi hatta birisinin arka fren merkezi kitlemişti,bastığı anda basılı kalmıştı,parçalarının diğer motorlardan hiç farkı yok çok çok pahalı,yanı sıra çok adi uzun lafın kısası canını seven gitsin çin malı alsın bu malı almasın .

  7. #47
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    motor kullanmasını hiç bilmeyenler bu motoru alıp bu hale sokuyor işte tecrübesi olmayan adam alıyor hava atıcam dıye ama havasını alıyor kankamda bunlarda bırı...motor kullanmayı bılmez gıttı hyo aldı paso redline ve sonuc sekman dagıttı...ama bence hersey kullanan kısıden kaynaklanır...cın malınında bindim japonunada sen malına bakarsan o sana zarar vermez arkadas bu yaz bu motordan almak ıstıyorum umarım nasıp olur bence senın anlattıgın kadar kotu deıl gereken parcaları anında bı telefonla bulabıldık ve asla pahalı deıldı burda bu motoru camurlamak ısteyen cok sözum meclısten dısarı...kendi motor bilgi ve tecrubene guvenıyorsan alırsın paşalar gibi sorunsuz bınersın ama motorun m sini bilmiyorsan tamırcıle akraba olursun bu her marka her motor ıcın gecerlıdır...
    Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...

  8. #48
    Shorin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    hocam teknik veri olarak ne tür bir veri istiyorsun açıklarmısın? Madem açıp söküp takmışsın neye göre nasıl açıp ayarlarını yaptın_?

    Alıntı st-gt-250r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranızda benden daha bilgili tecrübeli arkadaşlar olabilir ama size şunu söylemeliyimki tek kelime ile canını seven bu motora yaklaşmasın 3000 km de arkadaşın biri eksantrikleri kırdı motor kaymış azkalsın ölüyormuş,daha onu yapıp bitirmeden birisi 2500 km de krank bilyalarını kitlemiş geldi 2 aracıda aynı anda söküp yaptım fakat bu seferde elimize hiçbir teknik veri alamadık fabrikayı aradık sonuç nafile,, bilindik ustalar el attı işe ama olmadı en sonunda yabancı ülkelerden forumlardan çinden falan derken araçları ayarladık,5 ay gibi bi zaman zarfında 7 8 adet araç bu halde geldi hatta birisinin arka fren merkezi kitlemişti,bastığı anda basılı kalmıştı,parçalarının diğer motorlardan hiç farkı yok çok çok pahalı,yanı sıra çok adi uzun lafın kısası canını seven gitsin çin malı alsın bu malı almasın .
    Sex Speed Money...

  9. #49
    hazarbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    urla/izmir
    Motosikleti
    jinlun 250-5
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yorumu ancak hiç motosiklet kullanmamış biri yapar
    arkadaşlar bu şekil sakıncalı yorum yapmayın ölenlerin yüzde 90 ı hiç bilmediği halde büyük cc motor aldığından ölüyor
    garabel67 arkadaşım sana tavsiyem en yüksek 150 cc makine ile başlaman burda usta sürücülerin hepside sana aynı şeyi tavsiye edecektir
    aynen kardeşi 150cc bilemedin en büyük 250cc al. acemiysen bu cc deki makinalar ideal. iyice öğrendikten sonra büyütürsün. kazasız güzler dileğiyle

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------

    Alıntı st-gt-250r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranızda benden daha bilgili tecrübeli arkadaşlar olabilir ama size şunu söylemeliyimki tek kelime ile canını seven bu motora yaklaşmasın 3000 km de arkadaşın biri eksantrikleri kırdı motor kaymış azkalsın ölüyormuş,daha onu yapıp bitirmeden birisi 2500 km de krank bilyalarını kitlemiş geldi 2 aracıda aynı anda söküp yaptım fakat bu seferde elimize hiçbir teknik veri alamadık fabrikayı aradık sonuç nafile,, bilindik ustalar el attı işe ama olmadı en sonunda yabancı ülkelerden forumlardan çinden falan derken araçları ayarladık,5 ay gibi bi zaman zarfında 7 8 adet araç bu halde geldi hatta birisinin arka fren merkezi kitlemişti,bastığı anda basılı kalmıştı,parçalarının diğer motorlardan hiç farkı yok çok çok pahalı,yanı sıra çok adi uzun lafın kısası canını seven gitsin çin malı alsın bu malı almasın .
    akadaşım ben motoru kullanan bak önce. eğer sen aracını üzmez adam kullanırsan oda seni üzmez

  10. #50
    funny SALİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2009
    Şehir
    cevizlibağ
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı st-gt-250r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranızda benden daha bilgili tecrübeli arkadaşlar olabilir ama size şunu söylemeliyimki tek kelime ile canını seven bu motora yaklaşmasın 3000 km de arkadaşın biri eksantrikleri kırdı motor kaymış azkalsın ölüyormuş,daha onu yapıp bitirmeden birisi 2500 km de krank bilyalarını kitlemiş geldi 2 aracıda aynı anda söküp yaptım fakat bu seferde elimize hiçbir teknik veri alamadık fabrikayı aradık sonuç nafile,, bilindik ustalar el attı işe ama olmadı en sonunda yabancı ülkelerden forumlardan çinden falan derken araçları ayarladık,5 ay gibi bi zaman zarfında 7 8 adet araç bu halde geldi hatta birisinin arka fren merkezi kitlemişti,bastığı anda basılı kalmıştı,parçalarının diğer motorlardan hiç farkı yok çok çok pahalı,yanı sıra çok adi uzun lafın kısası canını seven gitsin çin malı alsın bu malı almasın .
    ooo arkadaşım bi senmi varsın söküp takabilen 250r ları.hepsi senimi bulmuş.merakettim neden üye isminiz st-gt 250r?

  11. #51
    SAd0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı st-gt-250r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranızda benden daha bilgili tecrübeli arkadaşlar olabilir ama size şunu söylemeliyimki tek kelime ile canını seven bu motora yaklaşmasın 3000 km de arkadaşın biri eksantrikleri kırdı motor kaymış azkalsın ölüyormuş,daha onu yapıp bitirmeden birisi 2500 km de krank bilyalarını kitlemiş geldi 2 aracıda aynı anda söküp yaptım fakat bu seferde elimize hiçbir teknik veri alamadık fabrikayı aradık sonuç nafile,, bilindik ustalar el attı işe ama olmadı en sonunda yabancı ülkelerden forumlardan çinden falan derken araçları ayarladık,5 ay gibi bi zaman zarfında 7 8 adet araç bu halde geldi hatta birisinin arka fren merkezi kitlemişti,bastığı anda basılı kalmıştı,parçalarının diğer motorlardan hiç farkı yok çok çok pahalı,yanı sıra çok adi uzun lafın kısası canını seven gitsin çin malı alsın bu malı almasın .

    alalala bu mesajı atanda sen değilmisin??
    http://www.motosiklet.net/forum/1713327-post22.html

    Alıntı st-gt-250r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    denk geldi ve konunun içinde buldum kendimi 2 yıl cbr 600f kullandım çok güzel bir makina ama 10 yaşında idi beni canımdan bezdirdi binmekten çok tamiriyle uğraştım okadarda temiz ve bakımlı olmasına rağmen,2 yılda 4000 tl harcadım durdduk yere biyerleri bozuluyordu,en sonunda boğazıma geldi sattım halada alan arkadaşa masraf açıyor.st gt 250 r kullanıyorum 7 aydır bi problemi yok parçası pahalı ama hiç bozulmadı bunun tek eksisi 600f ten sonra attan inip eşeğe binme olayı oldu, st hyosun olayına gelincede st hyosungun birebir kendisidir çoğu yerinde hala hyosung yazmaktadır.kimse bunu artık tartışmasın.
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    34 YVV 98

  12. #52
    funny SALİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2009
    Şehir
    cevizlibağ
    Motosikleti
    CBR 600F
    evet konu nerde kalmıştı.yazan kaçmış

  13. #53
    starrmotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2010

    bilgi

    mrb arkadasım herseye yenı baslayan bırı ıçın 250cc normaldır
    fakat tavsıyem vıteslıyle başlaman cbr 125 sana keyıf verır kullanımı yumusaktır.
    ben motosıklet tamırcısı ve satıcısıyım bunusa dıkkata alırmısın bılmem en onemlısı mutlaka ehlıyetını al ve mutlaka tam koruma gıyın ben suan tek kolum kırık alcıda hayatımı kıyafetıme borcluyum

  14. #54
    st-gt-250r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2009
    Şehir
    osmaniye
    Motosikleti
    zx 750 r
    yorum yapan arkadaşlar ben soruyu soran arkadaşa sadece başıma gelenleri yazdım alıp almamakta kendisinin bileceğiniz bişey,karışamam parada canda kendisinin niye bukadar tedirgin oldunuz anlayamadım,başıma gelenleri anlattım sadece.o yorumuda tarihine bakarsanız 4 -5 ay önce yeni aldığımda yazmıştım götürdüm sattım zaten arıza açınca, bana ayar soran arkadaş otto çevrimlerini okursan anlarsın motorun nasıl çaıştığını,pratik çevrimleri,teorik çevrimleri değil. kimseye bişey ispatlamıyorum sadece soru soran arkadaşa cevap veriyorum sıkıntı yaratmayın

  15. #55
    of_lee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1000 rr fireblade
    arkadaşlar sizdeki de iyi sabır helal olsun.hiç mi gazlamayacaksınız motorla,hiç mi aceleniz olmayacak,hiç mi redline a girmeyeceksiniz?o zaman ne gerek var 250 cc motorsikletin.ayrıca orjinal parça fiyatlarının japonlardan aşağı kalır yanı yok.tekrar söylüyorum sizde peygamber sabrı olmalı.
    VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !

  16. #56
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yorumu ancak hiç motosiklet kullanmamış biri yapar
    arkadaşlar bu şekil sakıncalı yorum yapmayın ölenlerin yüzde 90 ı hiç bilmediği halde büyük cc motor aldığından ölüyor
    garabel67 arkadaşım sana tavsiyem en yüksek 150 cc makine ile başlaman burda usta sürücülerin hepside sana aynı şeyi tavsiye edecektir
    evet kullanmadım
    ancak motosiklete f-650 ile başlayan insanı şahsen tanıyorum.
    üstelik git 650cc ile başla demedim.
    250cc den başlamasında sorun olmaz demek istedim dikkatli okuyalım lütfen.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler