Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Harley Davidson sevmeyenler, kıl olanlar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı olcan138 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Renkler ve zevkler meselesi...
    Harley'e taparcasına hayran olan biri de bir SS'in şeklini, gidişini, amacını, duruşunu sindiremeyecektir içine, kimileri Croos'ları şekilsiz, kimisi Scooter'ları amaçsız bulacaktır.

    Fikir almak tamam ama, kafaya takmamak lazım
    Bence de öyle Harley kendi halinde bir kültür ve her kesime hitap etmeye bilir....takmayın kafanıza ve kendinize şunu telkin edin: en iyi motosiklet benim olaaan...
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Nexagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harley davidson firması dünya'nın ilk motosiklet firmalarından birisidir.

    şimdi önemli bir farka dikkat çekmek gerekiyor, başlangıçta onlar kendilerine chopper/cruiser üreticisi gibi isimler takmadılar. sürücüleri de demedi. onlar motosikletti. yani tektipti. arkadaşlar motosikletin ilahları sizin bu gördüğünüz harleylerdir. ilah modeli de dyna glide'dır. hells angels kitabından açıp okuyabilirsiniz.

    ne zaman ki motosiklet yarışları moda oldu bu sefer de aerodynamik özellikli motosiklet üretme telaşı içine girdi firmalar ve daha sonra da hız motorları çıktı. tabi sonra da arazi motorları vs.

    tüm bunlar bir kategoriye girmek zorunda bırakılınca harley'e de "klasik" dediler. fakat 70lerdeki petrol krizinden sonra kapitalizm güçlenerek canlandı ve hükmüne devam etti. daha sonra da gelişen sanayileşme neticesinde ve japonya'nın da piyasaya girmesiyle bu motorlar cruiser oldu.

    eskilerin motorsiklet sürücüsü şimdinin harley sürücüsüdür. abd ile türkiye arasından gsmh farkı olduğundan mütevellit de bizdeki kanuni, mondial klasik modelleri ile aynı klasmandadır diyebiliriz. sorun birçoğuna, hepsinin hayalinde flstc yatar.

    yani harley sürücüsüne kıl olan bilmeden çekirdek motor kültürüne sahip sürücüye ya da motor kültürüne kıl oluyordur.

    motosiklet, harleydir.
    evet yaaa, hatta dinden imandan çıkmış fasıklardır. Ve motorcuyum deyip de aslında HD'ye yan bakanlar şeytan icadı taraftarıdırlar ve gafildirler...

    ben bir mobylette deki zevki HD ye tercih ederim... çünkü benim kültürüm de bu...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  3. #43
    serimotorcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Racer 200 S
    Harley gibi bir motora kıl olunmaz hasta olunur bence. Bırakın görüntüsünü,gücünü,agırlıgını onun sadece sesi yeter . Tabi orjinal bir harley ise. Ayrıca bu zamana kadar hiçbir motosiklet firması Harley Dawidson un sesini taklit edememiştir.
    Hayata Vizö'RR'deN Bakmak AyrıcalıktıR...

    0 Rh (-)

  4. #44
    zamisli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Fz6 Fazer - HD Sportster 883 C
    bence harley kültürü vs fasa fiso .. Ben şimdi bi harley aldım . O Hell Angels deri yeleği giymek ya da hog gezilerine katılmak ya da o kültürü benimsemek zorundamıyım . Tabiki hayır . .Sonuc olarak umarım herkes kullaırken en cok haz duyacagi motorun sahibi olur . Ben oldum Harley alarak sizde olursunuz inşallah
    http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx

  5. #45
    Silverwing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Niye kıl olunsunki, Harley'de ruh var. SS'de yok mesela

  6. #46

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet yaaa, hatta dinden imandan çıkmış fasıklardır. Ve motorcuyum deyip de aslında HD'ye yan bakanlar şeytan icadı taraftarıdırlar ve gafildirler...

    ben bir mobylette deki zevki HD ye tercih ederim... çünkü benim kültürüm de bu...
    Araba kültürü gibi, motosiklet kültürü de amerikada başlamadı mı. Bu açıdan "nexagon" haklı. HD sevmiyorum demek motosiklet sevmiyorum demek olabilir bir yerde.

    mobylette mi bizim kültürümüzde var. onun için mi bu isimle çıkmış. Bize o dayatıldığı için onu kullandı bu millet yıllarca (konu hep aynı yere gidiyor). Bizim kültürümüzde olduğunu hiç düşünmüyorum.

    HD yerine Mobylette tercih etmek mercedes yerine şahin tercih etmek gibi düşündüm.

    Saygılar.

  7. #47
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    bugün HD diyince akla cruiser tipi motorlar gelir, özdeşleşmiştir bir nevi
    halbuki Hd nin ilk modellerine bakarsanız naked-commuter tarzlarda motorlar olduklarını göreceksiniz
    o yüzden motosikletin atası olarak HD markasını değil naked-commuter motorları nitelendirebilirsiniz
    cruiser tipi motorları hiç sevmedim, karakterleri bana uygun değil

  8. #48
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevmeye mi?
    sevmemeye mi?

    acaba sadece özentiden mi ibaret bunlar?
    ya da, bunu alan uçuyorsa, harley asfalt makinası değil mi?

    beğendiğim de var, beğenmediğim de...
    ama son karar olarak karar versem

    ducati derim, agusta derim ama harleyi asla demem...
    sevmeye tabiki

    ama bu topik

    kedi ve ciğer hesabına döndü

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 ----------

    Alıntı zamisli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence harley kültürü vs fasa fiso .. Ben şimdi bi harley aldım . O Hell Angels deri yeleği giymek ya da hog gezilerine katılmak ya da o kültürü benimsemek zorundamıyım . Tabiki hayır . .Sonuc olarak umarım herkes kullaırken en cok haz duyacagi motorun sahibi olur . Ben oldum Harley alarak sizde olursunuz inşallah
    yalnış anlaşıldım galiba harleyi olan herkes kültürlü olmak zorunda demedim ama izlediğimiz filmler vs vs nedenlerle harley bir kültürdür derim ben her nekadar harley kullanmamış ve harleylerle dolu bir toplu sürüş yapmasamda kişisel görüşüm

  9. #49
    kocc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2008
    Şehir
    Belgium
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 Custom
    Harley binmeden evvel çok degisik bir motor zanederdim yani bir japon ile harley kiyaslanamaz diye düsünürdüm halbuki harley'nin bir fazla özelligi yokmus hepsini denedim ve sonunda anladimki meger ben harley ismini , ününü seviyormusum makina olarak bir özellik tasimamakta benim için, zamanla japonlari denedim ve belki inanmayacaksiniz ama japonlar gerçekten harleyleri geçmis durumda teknik olsun konfor hatta sesini bile özel eksoslarla harleye benzetebiliniyor. Ve gerçekten sonunda anladimki ben harley degil hatta cruiser'de sevmiyormusum beni tatmin eden CHOPPER yani kendi zevkine tasarladigimiz CHOPPER hayraniymisim , biraz motor dünyasina fazla dalmadigim için harleyi CHOPPER zanederdim aslinda harley bu anda seri üretimi CRUISER bu nedenle standart bir tipini hiç begenmem illa özellestirilmis chopper'a olacak .
    Simdi anyayi konyayi anlayinca kapimin önüne standart bir harley koysunlar gidip hiç bakmam ilgilendirmez beni ama orasini burasini modifye etsinler hatta bir japon veya triumph olsa bile yapilan çalismalar beni hasta eder saatlerce basinda dururum belkide sahibini eve davet ederim..!!..
    Kestim biçtim oldu chopper (önemli olan baskasinin yaptigini degil kendi zevkini yapip binmek).
    Benim askim http://www.motosiklet.net/forum/members/58264-albums466.html

  10. #50

    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı by_dengesiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor motordur,tarzları farklı,cc leri farklı,boyutları farklı,kültürü bile farklı olsada motor motordur,ne de olsa 2 teker
    :mrgreen:

  11. #51

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Saçmalığa bak çok güldüm mesajlara

    Neymiş " HD sevmiyorum demek motosiklet sevmiyorum demek olabilir bir yerde. "

    Harley'e kıl olanlardan biriside benim kimse üzerine alınmasın arkadaş soru sormuş görüşümü söylüyorum;

    Birincisi gerçekten demir yığını geliyor gözüme
    İkincisi güçten bahsediyorsunuz bi racing'in yanına yanaşamaz
    Üçüncüsü tasarımı tek kelimeyle berbat bana göre
    Dördüncüsü binen tiplere kıl oluyorum , (birçoğu) kendilerini matrix filminden birer karakter sanıyorlar.

    Amaaaaa saygım sonsuz binene , o kişi o tarzdan hoşlanır ben Super Sport'tan hoşlanırım herkezin tarzı zevkler ve renkler diyorum

  12. #52
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Amerika yı ve Amerikalıları sevmem. Bu sebepten Amerikalıların sevdiğini de sevmem. Yani dolaylı olarak Harley sevmem, ona binen Amerikan özentisi kasıntı tipleri de sevmem

  13. #53
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    tartısmaya gerek yok hiçbiri yokken harley vardı
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  14. #54

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Ferrari yokkende at arabaları vardı Senin mantığa bakarsak durum sakat
    egeb bunu beğendi.

  15. #55

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saçmalığa bak çok güldüm mesajlara

    Neymiş " HD sevmiyorum demek motosiklet sevmiyorum demek olabilir bir yerde. "

    Harley'e kıl olanlardan biriside benim kimse üzerine alınmasın arkadaş soru sormuş görüşümü söylüyorum;

    Birincisi gerçekten demir yığını geliyor gözüme
    İkincisi güçten bahsediyorsunuz bi racing'in yanına yanaşamaz
    Üçüncüsü tasarımı tek kelimeyle berbat bana göre
    Dördüncüsü binen tiplere kıl oluyorum , (birçoğu) kendilerini matrix filminden birer karakter sanıyorlar.

    Amaaaaa saygım sonsuz binene , o kişi o tarzdan hoşlanır ben Super Sport'tan hoşlanırım herkezin tarzı zevkler ve renkler diyorum
    Sadece ilk paragraf için yazıyorum, diğerleri sizin algı eşiğinizle ilgili olduğu için saygı duyuyorum:

    Modern motosiklet kültürünü oluşturan temel unsur HD' dir, "bu açıdan bakarsanız bu tümevarıma ulaşırsınız" demek için yazdım onu.

    Bazen yazdıklarıma dikkat etmem gerektiğini unutuyorum, herkesin anlayabileceği şekilde yazmam gerektiği çıkıyor aklımdan kusura bakmayın.

  16. #56
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saçmalığa bak çok güldüm mesajlara

    Neymiş " HD sevmiyorum demek motosiklet sevmiyorum demek olabilir bir yerde. "

    Harley'e kıl olanlardan biriside benim kimse üzerine alınmasın arkadaş soru sormuş görüşümü söylüyorum;

    Birincisi gerçekten demir yığını geliyor gözüme
    İkincisi güçten bahsediyorsunuz bi racing'in yanına yanaşamaz
    Üçüncüsü tasarımı tek kelimeyle berbat bana göre
    Dördüncüsü binen tiplere kıl oluyorum , (birçoğu) kendilerini matrix filminden birer karakter sanıyorlar.

    Amaaaaa saygım sonsuz binene , o kişi o tarzdan hoşlanır ben Super Sport'tan hoşlanırım herkezin tarzı zevkler ve renkler diyorum
    harley davidson varken supersport modeller düşünülmüyordu

    Güç demek hız demek değildir

    1903 Milwaukee ‘de Harley Davidson kuruldu
    1903 Bill Harley ve Arthur Walter Davidson ilk Harley-Davidson modelini üretti
    1908 154 ünite motosiklet Davidson’un babasının yaptığı ahşap kasasıyla üretildi.
    1909 45-derece V-Twin motor üretildi.
    1910 Efsanevi “Bar and Shield” logo kullanılmaya başlandı.
    1912 Harley-Davidson yeni fabrikasını kurdu ve Japonya ‘ya üretime başladı. Amerika ‘da 200 bayiisi mevcuttu.
    1914 Sidecar eklendi
    1915 Harley-Davdison 2 ileri şanzımanı üretti.
    1917 Harley-Davidson dünyada ki en büyük motosiklet üreticisi oldu.
    1932 3 tekerlekli Servi-Car tanıtıldı, “Eagle” tüm Harley-Davidson benzin depolarında yerleştirilmeye başladı.
    1937 William A. Davidson vefat etti.
    1942 Walter Davidson vefat etti.
    1943 Bill Harley vefat etti.
    1940′lı yıllarda Harley-Davidson üretimlerini savaşa gönderdi, Army-Navy (Kara-Deniz) “E” ödülü aldı.
    1965 George Roeder modifiyeli Harley-Davidson Sprint ile dünya yer hız rekorunu 177.225 mph ile 250cc motosiklet kategorisi için kırdı.
    1969 Harley-Davidson Amerikan Makine ve Döküm firması ile birleşti.
    1987 Harley-Davidson New York borsasında.
    1993 “90. Yıldönümü” kutlandı.

  17. #57

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Tamam dediğin doğru fakat , bir motosiklet tarzından bahsediyoruz evet Modern motosiklet kültürünün oluşmasında çok büyük payı olabilir fakat bu tercih edileceği veya saygı duyulması gerektiği anlamına gelmez , ilk racing'ler çıksaydı racing sevmeyen motosiklet sevmiyor diye bir kanıya ulaşamayız ki senin bahsettiğin bu.
    Senin bahsettiğin açıdan bakarsak diyorsun o açıdan bakınca senin algıladığın düşünceyi çıkarmak çok saçma oluyor.Motosiklet seven Harley sevmesi gerekir , böyle bir mantık olamaz.O açıdan baksak bile dediğin tümevarıma ulaşamayız yanlış olur

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:04 ----------

    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harley davidson varken supersport modeller düşünülmüyordu

    Güç demek hız demek değildir

    1903 Milwaukee ‘de Harley Davidson kuruldu
    1903 Bill Harley ve Arthur Walter Davidson ilk Harley-Davidson modelini üretti
    1908 154 ünite motosiklet Davidson’un babasının yaptığı ahşap kasasıyla üretildi.
    1909 45-derece V-Twin motor üretildi.
    1910 Efsanevi “Bar and Shield” logo kullanılmaya başlandı.
    1912 Harley-Davidson yeni fabrikasını kurdu ve Japonya ‘ya üretime başladı. Amerika ‘da 200 bayiisi mevcuttu.
    1914 Sidecar eklendi
    1915 Harley-Davdison 2 ileri şanzımanı üretti.
    1917 Harley-Davidson dünyada ki en büyük motosiklet üreticisi oldu.
    1932 3 tekerlekli Servi-Car tanıtıldı, “Eagle” tüm Harley-Davidson benzin depolarında yerleştirilmeye başladı.
    1937 William A. Davidson vefat etti.
    1942 Walter Davidson vefat etti.
    1943 Bill Harley vefat etti.
    1940′lı yıllarda Harley-Davidson üretimlerini savaşa gönderdi, Army-Navy (Kara-Deniz) “E” ödülü aldı.
    1965 George Roeder modifiyeli Harley-Davidson Sprint ile dünya yer hız rekorunu 177.225 mph ile 250cc motosiklet kategorisi için kırdı.
    1969 Harley-Davidson Amerikan Makine ve Döküm firması ile birleşti.
    1987 Harley-Davidson New York borsasında.
    1993 “90. Yıldönümü” kutlandı.
    İyide ne alaka ? Bu motor tarzına kıl oluyorum bunlar benim Harley Davidson'u sevmemi veya saygı duymamı gerektirmez benim sevdiğim Racing.

    Hız olmadan bir güçte düşünemem motosiklette şahsen
    Supersport modeller düşünülmüyordu değil , henüz SuperSport kavramı gelişmemişti diyelim ona
    Motosiklet kullanıcılarının büyük bir kısmıda Super Sport ve başka tarzlara yöneldi demekki Harley Davidson motorları herkeze hitap etmiyor ve yetersizdi

  18. #58

    Üyelik
    05 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sysroot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam dediğin doğru fakat , bir motosiklet tarzından bahsediyoruz evet Modern motosiklet kültürünün oluşmasında çok büyük payı olabilir fakat bu tercih edileceği veya saygı duyulması gerektiği anlamına gelmez , ilk racing'ler çıksaydı racing sevmeyen motosiklet sevmiyor diye bir kanıya ulaşamayız ki senin bahsettiğin bu.
    Senin bahsettiğin açıdan bakarsak diyorsun o açıdan bakınca senin algıladığın düşünceyi çıkarmak çok saçma oluyor.Motosiklet seven Harley sevmesi gerekir , böyle bir mantık olamaz.O açıdan baksak bile dediğin tümevarıma ulaşamayız yanlış olur [COLOR="Silver"]
    Önce burayı halledelim:

    Ben tercih edilmelidir veya saygı duyulmalıdır demiyorum, "nexagon" un baktığı açıdan bakarsak böyle söylenebilir diyorum. Keza sizin açınızdan bakarsak da sizin sonuçlarınıza ulaşırız. O sebeple racing çıksaydı racinge saygı duyulmalıydı kısmını atlıyorum.

    Motosiklet sevenin harley sevmesi tümevarımı demişsiniz, bu tümevarım değil tümdengelimdir, ki haklısınız böyle bir tümdengelime varamayız. Benim söylediğim çok farklı birşey.

    İkinci kısım:

    "Supersport modeller düşünülmüyordu değil , henüz SuperSport kavramı gelişmemişti diyelim ona
    Motosiklet kullanıcılarının büyük bir kısmıda Super Sport ve başka tarzlara yöneldi demekki Harley Davidson motorları herkeze hitap etmiyor ve yetersizdi"

    Bizim söylediğimiz çıkış noktasına vardığınızın farkında bile değilsiniz. Harley davidson yayıldıktan sonra cafe yarışları başladı. Cafe racerlar bu sebeple doğdular. daha sonra yarışların gelişmesi çeşitlenmesi sonucu motosiklet türleri doğdu. Yani bizim söylediğimizi söylüyorsunuz.

    Sonuçta: Benim konuyu açmamdaki sebep markayı savunmak değil. Cevap bulmak, bu sebeple diğer arkadaşlar gibi sizin cevaplarınız da benim için çok aydınlatıcı oluyor, bu sebeple teşekkür ederim.

  19. #59

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    SScilerle Harleyciler anlaşsaydı Harley SS üretirdi.

  20. #60
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SScilerle Harleyciler anlaşsaydı Harley SS üretirdi.
    üretildi bile

    Harley Davidson SportSter



    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler