Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Moto Plus 2010' a MT katılıyormu?

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    abi ben motosiklet görmeye gelmiyorum MT deki arkadaşlar eş dost ile bearber için olmak geliyorum. yani stand olmucaksa bir arada olabileceğimiz bir ortam doğmucak hali ile..

    bende 2 mont 1 pantalon bakmaya ne gelecem yani..


    MT katılacaaaak mı ?????

    skull da yok ortalarda..
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    motosiklet.net'in ismi geçmiyor sitede.
    http://www.motoplus.org/

  3. #23

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Koca amblemi görmüyo musunuz,10. Salon
    http://www.motoplus.org/images/9_10.salon.jpg

  4. #24
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Bildigim kadarıyla MT motoplus ta bulunacak lakın yinede 20 ocak gibi belli olur..
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )

  5. #25

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koca amblemi görmüyo musunuz,10. Salon
    http://www.motoplus.org/images/9_10.salon.jpg
    Bu 2009'dan kalma.
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  6. #26
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koca amblemi görmüyo musunuz,10. Salon
    http://www.motoplus.org/images/9_10.salon.jpg


    2009 bu :D


    çiçenk sende olmasan yicez ha

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:42 ----------

    anaa


    Gürkan katııomuş iyi ortada kalmayız gürkanın stantda takılırız :D

    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  7. #27
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Dur bende bileti alim şimdiden ucuza gelsin
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  8. #28
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    sen yavaş gell :D
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  9. #29
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    cık.Yavaş yavaş bu yol bitmez
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  10. #30

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Hakikaten ya 2009'muş ben bakmadım yılına, ben kayboluyorum bu motoplusda geçen sene Honda'yı zor buldum zaten

  11. #31
    Süper Moderatör (eyong) Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Şimdilik belli değil
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  12. #32
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Eyong çok açıklayıcı oldu tşkler =) ucak biletim MT yöneticileri tarafından karşılanacak sanırım :D

    gün geçtikçe pahalılaşıor yaww :D
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler