ben su arıtma cihazına aldım fabrikalara malzema satan yerlerde bulunuyor 5mm capında ama biraz pahalı geldi bana ama yöreye göre dğişir burda suyun pompaya zarar verecek kadar ısınacağını zannetmiyorum
ben su arıtma cihazına aldım fabrikalara malzema satan yerlerde bulunuyor 5mm capında ama biraz pahalı geldi bana ama yöreye göre dğişir burda suyun pompaya zarar verecek kadar ısınacağını zannetmiyorum
arkadasim arka tekere zincir olayini tuttum benimda aklimdan gelmisti ama burda pek kar olamdigi icin uygulama sansim olmadi.on tekere kayak fikrini onaylamiyorum.bencede motoru kontrol edemzsin o zaman.isinma olayi icinse arabalar icin 12 volt ile calisan elektrikli battaniyeler var onu bi yelek uzerine tasarlayip elektrigide motordan alsan daha etkili , pratik ve rahat olur bence.en azindan ben oyle dusunuyorum ve bu yelek olayini yapmaya baslicam en yakin zamanda.ben motoruma uc tane arac sarj yuvasi koydum birini gps icin kullaniyorum digerine de bunu baglarim
RIDE or DIE
kar lastiği konusunda zihni sinir procene alternatif bir çalışmam var şimdi ürettim bunu pek çalıştığım söylenemez aslında
önce gidip hırdavatçıdan biraz çivi alıyorsun , ama kısa çiviler , çok uzun değil ...sonra bu çivileri lastiğin iç tarafından uçları dışarı çıkacak şekilde geçiriyorsun ... sonra motosiklete takıyorsun ... lastik patlamasını önlemek için satılan jeller var bilirsin , ondan alıp lastiğin içine gerektiği kadar sıkıyorsun . sonra bas havayı gitsin al sana çivili lastik zincirden çok daha sağlam bence
öncelikle güzel düşünce ama kar yağdıgında mecbur kalmadıkça kimse motora binmiyor... kendimden biliyorum ahhh o yıllar ahhh neyse dagıtmayayım konuyu...
bence zincir işinde en mantıklı uygunlama tekerin bütün etrafına degilde, teker ve jant aralarına belli aralıklarda geçireceğin ince zincir daha iyi olur...
bisikletin ön lastigine yapılmış bir örnek;
kızak işi nasıl olur bilmem ama bu düz iki tekerde olacak bir iş degil arka lastigin geniş yada yerine kar motoru takılması lazımki motor ayakta dursun...
örnek olarak destek amaçlı arka tarafa kızakta yapabilirsin ki motoru ayakta tutabilesin. örnek ;
bu şekilde arkaya destek cıkan bir kızak uygulaması yapabilirsin yoksa hiç ugraşma ön tekerle tek olmaz
Bedenimdeki Ruhun ^3^ günlük sahibiysem istedigim gibi yaşarım.
Lastiği çivi takın diyorsunuzda sanki doğuda yaşıyorumda 9 ay yerde kar kalıyor bu bölgeye kar yağmıyor dağlara yada balıkesir yolunda kar oluyor onun için sökülüp takıla bilen sistem düşünüyorum.Çünkü o çivireli takınca karda iyide asfaltta daha fena kayıyor.
Araştırmam devam ediyor bu gün aksadı biraz projem tam araştıramadım.İlk olarak ısınma sistemini çözemeyi düşünüyorum zincir ve kayak daha sonra.
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
Hayal.perest arkadaş
Düşünmek ve uğraşmak esas amaç olsun şahane Karda motor kullanmak sadece spor yapmak amaçlı olabilir. Hani düşe kalka eğlenmek adına yapılan bir spor onun haricinde sürekli sürüş için imkansız gibi. Düşünsene azıcık gazı açıpta arkayı salladığı zaman bile motorun üstünde durmak ne kadar zor oluyor.
Isınma sistemi için: elektrikle çalışan mont/pantalon piyasada var ancak özellikle elektronik donanımı fazla olan motosikletlerde sorun çıkartıyormuş. Motorun elektrik sistemi böyle bir extra yük için yapılmadığı için. Radyatörden gelen suyu kullananlarda var ama patentli ve iyi bir mühendislik ürünü olmaması yine çok sorun yaratabilir. Sistemde oluşacak su kaçakları, radaytörde su eksilmesi, dolaşım pompasının hava yaparak devre dışı kalması gibi. Bir de su ile çalışan sistemlerde muhakkak bir bypass sistemli termostata ihtiyacın olacaktır, aksi taktirde yanarsın vallah
Egzost üzerine sarılabilecek bakır boruların uçlarına rekor yaparak, basınç ve sıcaklığa dayanıklı esnek kauçuk kökenli borular ceket/pantalon içinde dolaştırarak denenebilir.
Poturdak
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)