Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Sym parça fiyatları çok mu pahalı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #41
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı vfr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xrv750

    3 gündür bakıyorum SYM diye tutturmuşsun bir kuyruk acın mı var anlamıyorum ki
    her açtığın konuda altta da kalıyorsun ama uslanmıyorsun. diger konun aslı astarı olmayan bir çamur çıktı bu konun da ise parça fiyatları hakında çıktı ve sym nin parçaları diger honda yada başka motorlardan daha ucuz çıktı.

    birde isteyen istedigi konu hakında yorum yada konu açabilir. adama göre honda daha üstündür. adamın alacaga motora karışamazsın ki hondayı satar bisiklet alır.
    kime ne
    sym yi bilmeden laf atıyorsun kendini kandırma.
    Diğer başlık silindi mi? ne oldu arkadaşlar?
    Bilen varsa xrv kardeşimize GTS 250 ve diğer SYM modelleri ile ilgili asılsız,yalan ve ön yargılı yazısını lütfen buraya kopyalasın.

    Ben SYM nin diğer modellerden daha üstün olduğunu asla iddia etmedim.
    Ama yineliyorum SYM ürünleri kalite bakımından bir çok Japon üretimi motosiklet ile aynı seviyede dir.Sadece haksızlığa tahammül edemiyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler burada marka sevdasından çok başka durumlar var...herkes taşlarını döksün...

    bende SYM ve Kymco aşığı biriyim...ama bu muhabbetde başka detaylar var...amatör değilde taraflı şeyler yazılıyor...


    SYM markasının bence bu cilalanmaya ihtiyacı yok...marka kendini satıyor zaten...

    Metehan,
    Biri birimizin yazılarını genelde takip ederiz...ben asla ne yönlendirme ne de yerme tarafı bir insanım.Yüzde yüz emin olduğum bir kouyu her açıdan müdafa ederim.Bu zaat diğer başlığında atmış tutmuş SYM ile ilgili, Tekay'ın Keeway lerini ''kayırmış / övmüş'' konu buradan çıktı.
    Ben SYM yi ithal eden ve üreten Motoran da çalıştım ve işin iç yüzünü çok iyi biliyorum.
    Motoran çinli ithalatı da yapıyor üretimi de ama çinli ler için bile belki yedek parçalarını Türkiye çapında en seri sevk eden firma olarak anıla bilir!!! Motosiklet parçalar yine gönderir parçayı ama müşterisini boş yere bekletmez.
    Bunlara şahit olduğum için konuya biraz agresif yaklaştım.
    Amacım asla katkıda bulunan ve yorum yapanları kırmak değildir xrv hariç
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Diğer başlık silindi mi? ne oldu arkadaşlar?
    Bilen varsa xrv kardeşimize GTS 250 ve diğer SYM modelleri ile ilgili asılsız,yalan ve ön yargılı yazısını lütfen buraya kopyalasın.


    xrv nikli arkadaşımızın aslı olmayan bir konu üzerinde açmış olduğu ve 3 gündür farklı konularla SYM yi karalama pılanları tutmadı galiba diger konusu silinmiş
    arkadaşım benim nazarımda bu tip motorlarda hem parça hem dayanıklık konusunda SYM honda dan daha üstün olduğu için hondamı satıp sym hd 200 aldım. ve çok memnunum
    bu fikrime saygı duymanız lazım para benim para
    sen istedigin marka ve motor almakta serbestsin

  3. #43
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Evet eski SYM ve MOTORAN çalışanları(eski diyorum çünkü öyle diyorlar nerden bileceğiz eski olduğunu belki hala çalışıyorlar)Bi kere sen ne üretiminden bahsediyorsun kardeşim SYM türkiyede üretiliyormuş iki tane motor kurma bandı koymuş tanesi 100.000 dolar gelen parçaları birleştir üretimi burda yapıyorum de ohh bee bizde yedik...Bide utanmadan diyorsun ki mondiale binmiş şasesi kırılmış. Kardeşim bundan daha büyük bir sorun olabilir mi ya yolda gidiyorsun şase kırılıyor başkada bi sorunum yoktu diyorsun.Adama gülerler..SYM iki tane motor üretti diye koskoca HONDAyı ARABA MOTOR ATV MARİNE ROBOT UÇAK üretebilen koskoca bir sanayi devi ile kıyaslıyorsunuz asıl ben burda bi art niyet bi çıkar ararım.Bu yazılanları JAPONlar duysa bence ya HARAKİRİ yaparlar yada BİRYERLERİYLE bize gülerler.He şunuda unutmadan eski MOTORAN çalışanları bakıyorum kendiniz hep JAPONa biniyorsunuz ama Taiwan(R.O.C)malı Sym nin reklamını yapıyorsunuz.NEDEN?
    NOT:R.O.C:REPUBLİC OF CHİNA

  4. #44

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdide bir HONDA parça fiyatlarına bakalım simdi honda otoseverden alınan fiyatlar

    cbf 250
    şimdi lütfen sıkı durum ön amartüsör sadece tek taraf 1000 tl yanlış olmasın
    SYM NİN 166 DOLAR KOMPLE
    motorun beyni 600 tl SYM nin 250 tl
    km saati 1100 tl SYM nin 565 tl
    arka cant 730 tl SYM nin 395 tl
    arka eksoz 900 tl SYM nin komple 975 tl
    zincir 400 tl SYM nin kayış 250 tl
    far 400 tl honda servisi bile bana acıdı sen motoru hurda niyetine sat yoksa bunu toplatacagın motorla yeni motor alırsın dediler haklılarda yani
    HONDA cg125 bundan 2 sene önce şahsen degiştirdigim parçalarıon fiyatlarını da belirteyim
    de aklınızda bulunsun far çerçevesi nikalajlı olan bölüm far degil sadece çerçeve 113 tl ye almıştım 600 tl ibre 800 tl depo 110 tl direksiyon

    parça fiyatlarında honda kawasaki suzuki ve yamahanın yanında SYM NİN adı anılmaz
    9 rr sibop lastigini alamamıştık bir debriyaj balatası 400 tl daha da yazmak isterdim ama anlayan anladı sanırım.

    evet bu japon marka motorların parça fiyatları ile sym nin motor parçaları arasındaki fiyat farkı hakında bir yorum bekliyorum sizden

  5. #45
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Sym joyride 200 silindir kapağı komple 980 tl.siperlik camı 375 tl.ön jant 350 tl.arka jant 395 tl.egzos 800 tl.
    Bu fiyatları açıklamamız neden sizi rahatsız ediyor motoran çalışanları madem sym türkiyede üretiliyor neden fiyatlar bu kadar yüksek sen bunu açıkla.
    Not:arkadaşlar yarın kymco fiyatları geliyor onuda burdan herkese açıklayacağım.

  6. #46

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    sen japon deyip durdun japonların motorlarındaki sorunları şuraya yazmaya kalsam aklın almaz işte senin için araştırdım. sadece tek model bir motorun sorunlarını iyi oku xrv 750



    Motorunu sorunsuz kullanan şanlı arkadaşlar alınmasın..Benim isyanım kendi şanssızlığıma..Ama bu şanssızlığı yaşıyan bir tek ben değilim.Motoru biryere park edip 10 dk sonra yanına gidip çalışmadığını gördüğünüzde ve şehrin orta yerinde kalakaldığınızda sizlerde benim gibi düşünürsünüz.Hem benim motorumda arızalı dedikleri parça değiştiği halda ben hala her Allah ın günü bu sorunu yaşıyorum..Anlıyacağınız parça değişince de bu sorundan kurtulamıyorsunuz...Artık tek bir ihtimal var TÜKETİCİ MAHKEMESİ...zATEN MOTORUDA DEPOYA KOYUP TERK ETTİM..HERGÜN SORUN YAŞAMAKTAN,STRES OLUP ALAY KONUSU OLMAKTANSA YÜRÜRÜM DAHA İYİ...

    beldeyama öptü beni - 15-10-2007, 12:53 PM
    benim de x-max beyin arızası daha doğrusu inmobilizer bozuldu tamıtamına 72 günde parça geldi. şimdi şükür arıza yok ama ev iş arası 6.5 km olduğu için akü sarj etmiyo yani ediyoda mars ta aküden çektiğini yerine koyamıyo. böylece 1 1.5 ay sonra akü bitiyo planım şu bi bilgisayarın ups ne bağlayıp 20 - 30 günde bir tam sarj yapmak.

    18-10-2007, 13:27 PM
    Valla arkadaşım motorumu çalıştırıp biniyorum..Gideceğim yere varıp stop ediyorum..İşimi halledip tekrar basıyorum tek marşta alıyor..Yolda bi arkadaşı görüp duruyorum tekrar basıyorum kimse yok..Bas bas boşuna..Haydiii aküyü sök sanaiye götür şarjettir tekrar motorun yanına dön bas marşa tamam..Dooru eve..Sabah motoru çıkar bas marşa yine kimse yok..sök aküyü sanaiye götür tam şarjettir gel motorun yanına tak..Bas marşa tamam git gez...Eve gel park et..acil bir telefon hemen gel desin..İn aşağıya bas marşa kimse yok...DAHA YAZAYIMMI....?????
    Oto elektrikçiye git ölçtür..Abi akü sağlam şarz tutuyor..konnektör sağlam herşey normal desin....
    Bende en sonunda çarşının ortasında BENZİN döküp yakıcam..İbret i Alem olsun diye..
    belki o zaman beldeyama yetkilileri utanır da benden sonraki arkadaşlarla lütfen ilgilenir diye.....

    18-10-2007, 13:46 PM
    Eski Xmax kullanıcısı olarak yorumlarım:
    Aldığımdan beri marşa basınca çatır çutur sesler geliyordu. Sanki birisi karterde tornavida unutmuş gibi bir ses. Göçmen motora götürdüğümde birkaç kez hatırlattım bu durumu, birşey olmaz dediler. Bir keresinde "aç bak bakalım abicim" dedim. Ertesi gün telefon geldi, açtık birşey yoktu dedi genç. Baktım marş motoru vs üzerinde toz toprak aynen duruyor, el sürülmemiş (bu iş için de 50 kaat aldılar bu arada). Oraya motorun üstünden ulaşıyoruz dediler, ben de yuttum bunu. Daha sonra yolda kaldım. Sebep yükselen hararet. Bir de baktım alttan antifriz kaçırıyor, su bitmiş. Aradım gelip aldılar. Ama 10 gün sonra! Anında sattım motoru o geldikleri gün aynı yere. Tamir edilirken paramı almak için gittiğimde baktım durumuna. Marş dişlisinin birkaç dişi kırılmış, onu değiştiriyorlar, devridaim pompası uçmuş, onu değiştiriyorlar...
    Yamaha'dan beni kurtaran Rabbime binlerce şükür.. Allah ellerine düşürmesin. Amin.

    18-10-2007, 14:29 PM
    Ben burada saadece akü probleminden bahsediyorum....
    HARARET OLAYINA GİRERSEK Kİ BENCE HİÇ GİRMİYELİM.....ŞU AN TEKİRDAĞDA TOPLAM 3 ADET X-MAX VAR...1 İ BENİM AKÜ PROBLEMİNDEN YATIYOR.....DİĞERİ SARI RENKLİ MARKETÇİ BİR ARKADAŞIN YAĞ PROBLEMİ İLE İLGİLİ (MOTOR YAĞ EKSİLTMİŞ SOONRASI MALÜM) SÜLEYMAN MEMNUN SERVİSTE 3000 YTL MASRAFIYLA YATIYOR....SONUNCU X-MAX TE SANAYİCİ BİR ARKADAŞTA O DA EŞİYLE BERABER ÇANAKKALE YOLUNDA HARARET HALA PARÇA PEŞİNDE KOŞUYOR....BİLİYORUM BURAYA YAZDIKLARU-IMDAN SONRA BEN BU MOTORU KİMSEYE SATAMIYACAĞIM AMMMA BARİ BAŞKASI YANMASIN...




    20-10-2007, 12:10 PM
    Aynen öyle tekirdağ bende asya vardı 1000ytl ye sattım 3 aylık motoru sonra gittim yamaha aldım üstüne 7500ytl verip hepsinden pahalı bir motordu 10500ytl istiyorlardı sıfırına alamadım ikinci el aldım.Sonrası malum bedavaya sattım kurtulayım diye.Ama şimdi sen yazmışın yağ olayını eksiltiyor diye benimde motorun yağı eksilmişti hemde 400cc falan birden yağlambası yandı bende bakım geldi heralde deyip servise götürdüm adamlar yağ eksilmiş deyince inanmadım onlara serviste eksik koymuşsunuzdur dedim yazılanları okuyunca yuh diyorum kendi kendime değmezmiş bi dünya para verip almaya bir sürü bilmediğim arızası varmış iyiki satmışım.Bundan sonra maxi olarak BMW çıkarırsa onu alırım bari verdiğim servis paralarına değer bilirinki adamlar böyle servis parası alıyorlar.

    29-10-2007, 11:14 AM
    Senin motorun daha tazeymiş..Allah vermesin de sen böyle şeyler yaşama...Bence önemli olan Yamaha nın nasıl adi bir motor yaptığını anlayıp sorunları gidermesinden çok Markasını Türkiye de müşterisine karşı sorumsuz,vurdum duymaz,kalitesiz ve ilgi fakiri BELDEYAMA gibi bir firmaya sattırması...Motorunu güle güle kullan ...İnşallah ta bi arıza çıkarmasın...Ama Alla ta seni Beldeyama nın eline herhangi bir sebepten de olsa düşürmesin..Motoru satana kadar melek olanlar bi arıza yada aksaklıkta nasıl oluyorlar görme sakın....Kazasız,belasız,arızasız sürüşler dilerim...

    12-11-2007, 14:22 PM
    bahsedilen akü problemlerinden çok çektim, beldeyama 3 ay bir kablo için bekletti, sikayetvar.com a şikayet bile yazdım, sonunda dayanamayıp yeni bir akü aldım, bu arada kablo da nihayet geldi (3 ay sonra).
    Yeni akümle 6-7 ay hiç problemsiz her gün işe gittim, (gidiş-dönüş günde 7 km) ama son zamanlarda havalarında da soğumasıyla gene akü zayıflama problemleri yaşamaya başladım, bir sabah gene çalışmadı ve o gün işe taksiyle gittim.. Geçmiş deneyimlerimden ötürü evde bir akü şarj aletim var, akşamdan sabaha aküyü şarj ettim, yaklaşık 5-6 hafta sonra gene akü zayıflamaya başladı, bu sefer önceden davranıp aküyü ben kendim akşamdan bitirdim ve şarj ettim. Sonuçta giderilemeyen bir akü şarj problemi var ama ben aynı problemi önceki scooterım Beat ile işe gelirken de yaşamıştım, ayak marşı onda beni kurtarıyordu ama xmax de kapıda kalıyorsunuz. günde yapılan mesafenin uzunluğu bence önemli bir etken.
    Uzun lafın kısası, x-max kullanacaksanız:
    - 6 ayda bir yeni akü almakta fayda var
    - Evde mutlaka bir akü şarj cihazı da bulunmalı.
    - Aksi takdirde kısa mesafeli günlük kullanımda başınız ağrıyor
    - Beldeyama'nın allah belasını versin, böyle ilgisiz, kötü bir koç kuruluşu olamaz.

    15-11-2007, 00:05 AM
    Yada tum bunlar yerine tas gibi calisan, binlerce km sorunsuz kullanimi, aku, elektrik, sarj vs gibi bas agritan problemler yasatmayan Piaggio Beverly 250 alinir rahat edilir, kafa dinlenir...


    x max 250 geri çağırılma - Dün, 20:41 PM
    arkadaslar beldeyama x maxleri geri çagırıyormus şanzımandan dolayı .eger bu konu hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevınırım.


    Bugün, 13:24 PM
    Bildiğim kadarı ile X-max te şasi ile ilgili bir sıkıntı var. Sele bağlantıları yanından sert kullanımda ve bozuk yollarda çatlatma yapabiliyormuş. Buna tetbir olsun diye bir bağlantı kiti ile sorunu çözüyorlar. İlgili X-max kullanıcılarına posta yolu ile durumu bildirdiler. Siz yinede servise uğradığınızda şasi numaranızdan kontrol ettirin. Postada takılmıştır evde bulamamışlardır falan.

    Bugün, 13:51 PM
    Ben 20.000 km kullandım. Alır almaz ön far ampulu gitti, birkaç bin km sonra marş dinamosu dişleri kırıldı, 20000'de devridaim pompası uçtu. Zorbela sattım kurtuldum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

    ÇOK ÖVDÜGÜNÜZ JAPON MOTORLARINDAKİ SORUNLARDAN BAZILARI Motorunu sorunsuz kullanan şanlı arkadaşlar alınmasın..Benim isyanım kendi şanssızlığıma..Ama bu şanssızlığı yaşıyan bir tek ben değilim.Motoru biryere park edip 10 dk sonra yanına gidip çalışmadığını gördüğünüzde ve şehrin orta yerinde kalakaldığınızda sizlerde benim gibi düşünürsünüz.Hem benim motorumda arızalı dedikleri parça değiştiği halda ben hala her Allah ın günü bu sorunu yaşıyorum..Anlıyacağınız parça değişince de bu sorundan kurtulamıyorsunuz...Artık tek bir ihtimal var TÜKETİCİ MAHKEMESİ...zATEN MOTORUDA DEPOYA KOYUP TERK ETTİM..HERGÜN SORUN YAŞAMAKTAN,STRES OLUP ALAY KONUSU OLMAKTANSA YÜRÜRÜM DAHA İYİ...

    beldeyama öptü beni - 15-10-2007, 12:53 PM
    benim de x-max beyin arızası daha doğrusu inmobilizer bozuldu tamıtamına 72 günde parça geldi. şimdi şükür arıza yok ama ev iş arası 6.5 km olduğu için akü sarj etmiyo yani ediyoda mars ta aküden çektiğini yerine koyamıyo. böylece 1 1.5 ay sonra akü bitiyo planım şu bi bilgisayarın ups ne bağlayıp 20 - 30 günde bir tam sarj yapmak.

    18-10-2007, 13:27 PM
    Valla arkadaşım motorumu çalıştırıp biniyorum..Gideceğim yere varıp stop ediyorum..İşimi halledip tekrar basıyorum tek marşta alıyor..Yolda bi arkadaşı görüp duruyorum tekrar basıyorum kimse yok..Bas bas boşuna..Haydiii aküyü sök sanaiye götür şarjettir tekrar motorun yanına dön bas marşa tamam..Dooru eve..Sabah motoru çıkar bas marşa yine kimse yok..sök aküyü sanaiye götür tam şarjettir gel motorun yanına tak..Bas marşa tamam git gez...Eve gel park et..acil bir telefon hemen gel desin..İn aşağıya bas marşa kimse yok...DAHA YAZAYIMMI....?????
    Oto elektrikçiye git ölçtür..Abi akü sağlam şarz tutuyor..konnektör sağlam herşey normal desin....
    Bende en sonunda çarşının ortasında BENZİN döküp yakıcam..İbret i Alem olsun diye..
    belki o zaman beldeyama yetkilileri utanır da benden sonraki arkadaşlarla lütfen ilgilenir diye.....

    18-10-2007, 13:46 PM
    Eski Xmax kullanıcısı olarak yorumlarım:
    Aldığımdan beri marşa basınca çatır çutur sesler geliyordu. Sanki birisi karterde tornavida unutmuş gibi bir ses. Göçmen motora götürdüğümde birkaç kez hatırlattım bu durumu, birşey olmaz dediler. Bir keresinde "aç bak bakalım abicim" dedim. Ertesi gün telefon geldi, açtık birşey yoktu dedi genç. Baktım marş motoru vs üzerinde toz toprak aynen duruyor, el sürülmemiş (bu iş için de 50 kaat aldılar bu arada). Oraya motorun üstünden ulaşıyoruz dediler, ben de yuttum bunu. Daha sonra yolda kaldım. Sebep yükselen hararet. Bir de baktım alttan antifriz kaçırıyor, su bitmiş. Aradım gelip aldılar. Ama 10 gün sonra! Anında sattım motoru o geldikleri gün aynı yere. Tamir edilirken paramı almak için gittiğimde baktım durumuna. Marş dişlisinin birkaç dişi kırılmış, onu değiştiriyorlar, devridaim pompası uçmuş, onu değiştiriyorlar...
    Yamaha'dan beni kurtaran Rabbime binlerce şükür.. Allah ellerine düşürmesin. Amin.

    18-10-2007, 14:29 PM
    Ben burada saadece akü probleminden bahsediyorum....
    HARARET OLAYINA GİRERSEK Kİ BENCE HİÇ GİRMİYELİM.....ŞU AN TEKİRDAĞDA TOPLAM 3 ADET X-MAX VAR...1 İ BENİM AKÜ PROBLEMİNDEN YATIYOR.....DİĞERİ SARI RENKLİ MARKETÇİ BİR ARKADAŞIN YAĞ PROBLEMİ İLE İLGİLİ (MOTOR YAĞ EKSİLTMİŞ SOONRASI MALÜM) SÜLEYMAN MEMNUN SERVİSTE 3000 YTL MASRAFIYLA YATIYOR....SONUNCU X-MAX TE SANAYİCİ BİR ARKADAŞTA O DA EŞİYLE BERABER ÇANAKKALE YOLUNDA HARARET HALA PARÇA PEŞİNDE KOŞUYOR....BİLİYORUM BURAYA YAZDIKLARU-IMDAN SONRA BEN BU MOTORU KİMSEYE SATAMIYACAĞIM AMMMA BARİ BAŞKASI YANMASIN...




    20-10-2007, 12:10 PM
    Aynen öyle tekirdağ bende asya vardı 1000ytl ye sattım 3 aylık motoru sonra gittim yamaha aldım üstüne 7500ytl verip hepsinden pahalı bir motordu 10500ytl istiyorlardı sıfırına alamadım ikinci el aldım.Sonrası malum bedavaya sattım kurtulayım diye.Ama şimdi sen yazmışın yağ olayını eksiltiyor diye benimde motorun yağı eksilmişti hemde 400cc falan birden yağlambası yandı bende bakım geldi heralde deyip servise götürdüm adamlar yağ eksilmiş deyince inanmadım onlara serviste eksik koymuşsunuzdur dedim yazılanları okuyunca yuh diyorum kendi kendime değmezmiş bi dünya para verip almaya bir sürü bilmediğim arızası varmış iyiki satmışım.Bundan sonra maxi olarak BMW çıkarırsa onu alırım bari verdiğim servis paralarına değer bilirinki adamlar böyle servis parası alıyorlar.

    29-10-2007, 11:14 AM
    Senin motorun daha tazeymiş..Allah vermesin de sen böyle şeyler yaşama...Bence önemli olan Yamaha nın nasıl adi bir motor yaptığını anlayıp sorunları gidermesinden çok Markasını Türkiye de müşterisine karşı sorumsuz,vurdum duymaz,kalitesiz ve ilgi fakiri BELDEYAMA gibi bir firmaya sattırması...Motorunu güle güle kullan ...İnşallah ta bi arıza çıkarmasın...Ama Alla ta seni Beldeyama nın eline herhangi bir sebepten de olsa düşürmesin..Motoru satana kadar melek olanlar bi arıza yada aksaklıkta nasıl oluyorlar görme sakın....Kazasız,belasız,arızasız sürüşler dilerim...

    12-11-2007, 14:22 PM
    bahsedilen akü problemlerinden çok çektim, beldeyama 3 ay bir kablo için bekletti, sikayetvar.com a şikayet bile yazdım, sonunda dayanamayıp yeni bir akü aldım, bu arada kablo da nihayet geldi (3 ay sonra).
    Yeni akümle 6-7 ay hiç problemsiz her gün işe gittim, (gidiş-dönüş günde 7 km) ama son zamanlarda havalarında da soğumasıyla gene akü zayıflama problemleri yaşamaya başladım, bir sabah gene çalışmadı ve o gün işe taksiyle gittim.. Geçmiş deneyimlerimden ötürü evde bir akü şarj aletim var, akşamdan sabaha aküyü şarj ettim, yaklaşık 5-6 hafta sonra gene akü zayıflamaya başladı, bu sefer önceden davranıp aküyü ben kendim akşamdan bitirdim ve şarj ettim. Sonuçta giderilemeyen bir akü şarj problemi var ama ben aynı problemi önceki scooterım Beat ile işe gelirken de yaşamıştım, ayak marşı onda beni kurtarıyordu ama xmax de kapıda kalıyorsunuz. günde yapılan mesafenin uzunluğu bence önemli bir etken.
    Uzun lafın kısası, x-max kullanacaksanız:
    - 6 ayda bir yeni akü almakta fayda var
    - Evde mutlaka bir akü şarj cihazı da bulunmalı.
    - Aksi takdirde kısa mesafeli günlük kullanımda başınız ağrıyor
    - Beldeyama'nın allah belasını versin, böyle ilgisiz, kötü bir koç kuruluşu olamaz.

    15-11-2007, 00:05 AM
    Yada tum bunlar yerine tas gibi calisan, binlerce km sorunsuz kullanimi, aku, elektrik, sarj vs gibi bas agritan problemler yasatmayan Piaggio Beverly 250 alinir rahat edilir, kafa dinlenir...


    x max 250 geri çağırılma - Dün, 20:41 PM
    arkadaslar beldeyama x maxleri geri çagırıyormus şanzımandan dolayı .eger bu konu hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevınırım.


    Bugün, 13:24 PM
    Bildiğim kadarı ile X-max te şasi ile ilgili bir sıkıntı var. Sele bağlantıları yanından sert kullanımda ve bozuk yollarda çatlatma yapabiliyormuş. Buna tetbir olsun diye bir bağlantı kiti ile sorunu çözüyorlar. İlgili X-max kullanıcılarına posta yolu ile durumu bildirdiler. Siz yinede servise uğradığınızda şasi numaranızdan kontrol ettirin. Postada takılmıştır evde bulamamışlardır falan.

    Bugün, 13:51 PM
    Ben 20.000 km kullandım. Alır almaz ön far ampulu gitti, birkaç bin km sonra marş dinamosu dişleri kırıldı, 20000'de devridaim pompası uçtu. Zorbela sattım kurtuldum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 ----------

    BUDA BAŞKA BİR JAPON MOTORUN SORUNU HONDA NIN


    ya motora bok atılmaz demiş bir arkadaş ama niye bu kadar bok atıldıgını yani kronik sorunlarını ardı ardına sıralamış durumda

    CBF serilerinde zincir sesi vardır. Bu ses biraz fazla olabilir.
    Yaklaşık 3000 km sonra zincir/dişli alışmasından sonra normal sesine dönüyor...

    Sol tarafta, marş motorunun ön tarafındaki vidadan yağ sızdırdığı doğrudur. Yetkili servise gittiğin zaman bunu hemen çözeceklerdir. Bende de aynı sorun vardı ama servise götürdüm, oraya conta veya benzeri bir sızdırmaz malzeme takviyesi yaptılar. Hiçbir sorun kalmadı!

    Tek kronik problemi "Egzantrik zinciri". Gergi ve dişlilerden birşekilde bağımsız kalıyor. Onu da yine 26-28.000 km'den aşağı değiştirmezsiniz.

    Motorun kendine has bir piston sesi var. Bu ses bazı insanlara tuhaf gelebiliyor. İzmir ve Eskişehirde birkaç ayrı ustaya danıştım. Kontrol edildi. Hiçbir sorunu olmadığını söylediler.

    Arkada yolcu varken, tam 6.500 devirde bir rezonans sesi gelir. Bu ses sadece 6.500 devirde başlar ve 6.500 devirde kesilir. Amortisorle alakalı bir durumdur. Bu sesi kesen birçok arkadaş vardır. Boyama veya takoz takviyesi ile giderildiğini söylediler.

    Her gün kaza mı yapıyorsunuz da yedek parçaların pahalı olmasından şikayet ediyosunuz. Şahsen ben her gün depo veya gösterge değiştirmediğim için bu parçaların fiyatı beni hiç alakadar etmiyor.

    Ama yine de hatırlatayım. CBF 250'nin orjinal zincir-dişli seti 400 milyondur.


    peki bu kadar sorunu HONDA gibi kendini ispatlamış bir firma bu eksikleri görüpde niye hala aynı sorunları olan bir motor çıkarmaya devam etti
    arkadaşlar bir motor alacaksın ama motora binmekten çok ordan ses geliyor burdan yağ kaçırıyor eksantirik zinciri uzuyor diye işi kaydı bırakıp motroun sorunlarına mı vakit ayıracagız
    peki sizin imkanınız var istanbulda yaşıyorsunuz da yaptırdınız fiyat bakımından uucuz parça buldunuz ya diger memlekette yaşayan bizler ne yapıcaz? yapmayın boş konuşmayın honda bile bu sorunları çözmek yerine motorun satışını durdurdu
    artı sadece gezmek yani zevki kullanacagım bir motor da böyle ıvır zıvır şeylerle ugraşmak adamın zevkini kaçırıyor. ve kılasmanında 250lik dört zamanlı bir motor olarak rakiplerinin gerisinde kalıyor. hız olarak en yavaşı bu motor ybr 250 onu geçip gidiyor. gts 250 ve gt250 hepside tozunu yutturuyor. bırak mz i
    aldıgım gün zaten hayal kırıklıgı yaşadıgım bir motordu bu benim

  7. #47
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    türkiyenin görünmeyen gerçegi. bizler asla avrupalı seviyesine ulaşamayacagız.

    bir takım ayna 300 tl inanılır gibi degil. bu resmen insanları keriz yerine koymaktır. söz konusu parça küçücük, bir ayakkabı kutusuna bile 2 takım sıgacak şekilde ayna. dolayısıyla kimse maval okumasın yok kargo ücretlerinden böyle diye.

    ayrıca sözkonusu parça fabrikasyon. yani kişiye özel üretilmiyor. kalıpları mevcut binlerce aynı anda üretiliyor. üzerindeki plastigi aynasını ve içindeki baglantı demirini toplasan metaryal olarak degeri nedir. yan sanayi kuruluşları bu tarz şeyleri göz ardı ediyorlar nitekim haklılar. çünkü bir yılda aynı modelden kaç kişinin aynaya ihtiyacaı olur. bunu fırsat bilen godomanlar fahiş fiyat politikasıyla tüketiciyi resmen soyuyor. inanın bana böyle bir parçayı yan sanayi üretimi yapılsa eger kalıp oluşturulup üreim gerçekleşse maliyet fiyatı 10 tl bile etmez. bize ulaşması ise en fazla 25 tl olur.

    motosiklet sektöründe dönen dolaplar fahiş fiyat politikaları sektöre zarar vermekte. yedek parça fiyatları anormal yüksek. sigorta şirketleride bu durum karşısında fiyatları yüksek tutmakta veya hiç yapmamakta. artık bu olay öyle bir boyuta geldiki tiksinti veriyor.

    bakınız 08 yzf r1 anahtar teslim fiyatı 25500 tl

    09 r1 fiyatı 43000

    sizce beldeyama 08 r1 i zararınamı veriyor kesinlikle hayır.
    09 r1 ile aradaki fark teknoloji farkımı. hayır. sonuç olarak kasa degişimi olsada motosiklet 180 hp den 250 hp ye çıkmamış. 180 kilodan 150 kiloya düşmemiş. vs vs . dolayısı ile aradaki fark beldeyamanın tüketiciye ne kadar saygılı ve ne keriz yenine koydugunun resmi kanıtıdır. hangi otomotiv markası bu kadar yüksek kar marjıyla otomobil satıyor.

    renault 19 aracım için arka stop gurubu sordum. sag sol ve orta stop komple içleride dahil(sadece cam degil) 200 tl orjinal fabrikanın taktıgı yan sanayi degil.

    türkiyede 1990-2000 yılları arasında mz java ve moped piyasaya hakimdi. peki bunlar kalitesiz mallarmıydı. ama yedek parça fiyatları oldukça makul düzeydeydi. şimdi piyasayı çinliler ve japonlar ele geçirdi. ne oldu bir yanda yüksek kalite ama hakettigi degerin üzerinde fiyatlar. diger yanda düşük kalite parasına göre iş görecek ürünler.

    sözüm sadece sym için degil tüm kaliteli yapon olsun kore olsun italyan olsun taiwan olsun hepsi için geçerli.

    milleti keriz yerine koymaktan vazgeçin yoksa ananızıda alır gidersiniz.

  8. #48
    kirki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbulun çekmeköyü
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250 İnternetli :)
    Alıntı xrv750 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym joyride 200 silindir kapağı komple 980 tl.siperlik camı 375 tl.ön jant 350 tl.arka jant 395 tl.egzos 800 tl.
    Bu fiyatları açıklamamız neden sizi rahatsız ediyor motoran çalışanları madem sym türkiyede üretiliyor neden fiyatlar bu kadar yüksek sen bunu açıkla.
    Not:arkadaşlar yarın kymco fiyatları geliyor onuda burdan herkese açıklayacağım.
    Kymco yu açıklamana gerek yok.. tüm kymco cular ve motorcular parçaların ne kadar pahalı olduğunu biliyoruz..hatta bu konuda baya bir baskı yaptırım ancak %16 inidirim yaptırabildik..bakalım sezonlar birlikte bir baskı daha yapacağız..neler olur göreceğiz..
    Arabada VOLVO , Motorda KYMCO... Kalite ve sağlamlıktan vazgeçmeyenler için..

  9. #49
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2009
    SYM GTS 250 Modeli tamamen toplama bir motordur.Motorun debriyaj balatasını kendisi gibi Taiwan lı TGB üretiyor ve bundan dolayı çok fena salllama yapıyor titriyor motor bi kere gerekli gücü üretemiyor 120 km yi görürse görür YAMAHA X-MAX 250 hertürlü tokatlıyor GTS 250 yi DYLAN 150 bile geçiyor GTS 250 yi bu nasıl 250 lik

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

    Arkadaşın birisi VESPA GTS 250 İLE SYM HD 200 ü kıyaslamış kardeşim sen normalmisin SCOOTERin BABAFİNGOSUNU nasıl SYM ile kıyaslarsın

  10. #50
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı xrv750 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet eski SYM ve MOTORAN çalışanları(eski diyorum çünkü öyle diyorlar nerden bileceğiz eski olduğunu belki hala çalışıyorlar)Bi kere sen ne üretiminden bahsediyorsun kardeşim SYM türkiyede üretiliyormuş iki tane motor kurma bandı koymuş tanesi 100.000 dolar gelen parçaları birleştir üretimi burda yapıyorum de ohh bee bizde yedik...Bide utanmadan diyorsun ki mondiale binmiş şasesi kırılmış. Kardeşim bundan daha büyük bir sorun olabilir mi ya yolda gidiyorsun şase kırılıyor başkada bi sorunum yoktu diyorsun.Adama gülerler..SYM iki tane motor üretti diye koskoca HONDAyı ARABA MOTOR ATV MARİNE ROBOT UÇAK üretebilen koskoca bir sanayi devi ile kıyaslıyorsunuz asıl ben burda bi art niyet bi çıkar ararım.Bu yazılanları JAPONlar duysa bence ya HARAKİRİ yaparlar yada BİRYERLERİYLE bize gülerler.He şunuda unutmadan eski MOTORAN çalışanları bakıyorum kendiniz hep JAPONa biniyorsunuz ama Taiwan(R.O.C)malı Sym nin reklamını yapıyorsunuz.NEDEN?
    NOT:R.O.C:REPUBLİC OF CHİNA

    Ben dürüst'üm sen buna gülersen senin karakterinide tartışmaya başlarım oranla buranla gülmeye devam et. Evet Mondialin şasesi kırıldı (sol arka amortisör dikmesi) ve şase değiştirldi..2.500,-TL ye sattım alan kişi hala kullanıyor ve sanırım 40.000km devirdi hala sapa sağlam.
    Japonlara gelince sen kara cahillin birisin
    Suzuki GSX-R1'in şasesi de kırılıyor 2005 ve 2006 da üretilenlerin bır kısmı toplatıldı bir kısmına da servislerce gusset ilave ediliyor Yapıştırılarak hemde...hala güle biliyormusun bazı yerlerinle

    Harakiri yapan bir JAPON göremedik henüz sen yap istersen ama güldüğün yer olsun mahsuru yoksa...ancak harakiri yapmaya yarar.Tekayın Keeway'larını övüyordun ya yazında..Keeway ne malı peki....

    Üretim bandı kurmak yüzbin$ bile tutmaz.Bilmediğin hesaplara kalkışma.
    Merak ediyorsa, İzmir MT de herkes ne iş yaptığımı bilir onlara sor.

    Bu sana son yazım olacak çünkü sıkmaya başladın cehaletinle.
    En tehlikeli insan CAHİL olandır.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  11. #51

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı xrv750 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SYM GTS 250 Modeli tamamen toplama bir motordur.Motorun debriyaj balatasını kendisi gibi Taiwan lı TGB üretiyor ve bundan dolayı çok fena salllama yapıyor titriyor motor bi kere gerekli gücü üretemiyor 120 km yi görürse görür YAMAHA X-MAX 250 hertürlü tokatlıyor GTS 250 yi DYLAN 150 bile geçiyor GTS 250 yi bu nasıl 250 lik

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

    Arkadaşın birisi VESPA GTS 250 İLE SYM HD 200 ü kıyaslamış kardeşim sen normalmisin SCOOTERin BABAFİNGOSUNU nasıl SYM ile kıyaslarsın

    YALANIN BU KADARIDA OLMAZ
    dylan 150 gts 250 yi geçsin hemen orda gts 250 yi yakarım.
    titreme şu anda 2006 model 15000km de sym gts 250 de yoktur. bu da diger yalanlarından biri mi solma var dedin buda yok yalan dolan hemen sıcak sıcak arkadaşın motorunun fotografını çektim geldim


  12. #52
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben dürüst'üm sen buna gülersen senin karakterinide tartışmaya başlarım oranla buranla gülmeye devam et. Evet Mondialin şasesi kırıldı (sol arka amortisör dikmesi) ve şase değiştirldi..2.500,-TL ye sattım alan kişi hala kullanıyor ve sanırım 40.000km devirdi hala sapa sağlam.
    Japonlara gelince sen kara cahillin birisin
    Suzuki GSX-R1'in şasesi de kırılıyor 2005 ve 2006 da üretilenlerin bır kısmı toplatıldı bir kısmına da servislerce gusset ilave ediliyor Yapıştırılarak hemde...hala güle biliyormusun bazı yerlerinle

    Harakiri yapan bir JAPON göremedik henüz sen yap istersen ama güldüğün yer olsun mahsuru yoksa...ancak harakiri yapmaya yarar.Tekayın Keeway'larını övüyordun ya yazında..Keeway ne malı peki....

    Üretim bandı kurmak yüzbin$ bile tutmaz.Bilmediğin hesaplara kalkışma.
    Merak ediyorsa, İzmir MT de herkes ne iş yaptığımı bilir onlara sor.

    Bu sana son yazım olacak çünkü sıkmaya başladın cehaletinle.
    En tehlikeli insan CAHİL olandır.

    Hadi be ordan nerde kırılmış GSXR ın şasesi madem sevmiyorsun niye DL biniyorsun derler adama.Hadi SYM üretsinde görelim bi DL bi GSXR

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 ----------

    aconO sen galiba hep motoru güneşten sakladın yalnız geceleri bindin herhalde hanii farları güzelya ordan kandırdıya seni SYM hani öndeki küçük LED ler bozuluyor yaa.Varım iddasına DYLAN 150 tokatlıyor diyorum GTS 250 yi

  13. #53
    euro79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul/ataşehir
    Motosikleti
    RAMZEY QM 250
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen japon deyip durdun japonların motorlarındaki sorunları şuraya yazmaya kalsam aklın almaz işte senin için araştırdım. sadece tek model bir motorun sorunlarını iyi oku xrv 750



    Motorunu sorunsuz kullanan şanlı arkadaşlar alınmasın..Benim isyanım kendi şanssızlığıma..Ama bu şanssızlığı yaşıyan bir tek ben değilim.Motoru biryere park edip 10 dk sonra yanına gidip çalışmadığını gördüğünüzde ve şehrin orta yerinde kalakaldığınızda sizlerde benim gibi düşünürsünüz.Hem benim motorumda arızalı dedikleri parça değiştiği halda ben hala her Allah ın günü bu sorunu yaşıyorum..Anlıyacağınız parça değişince de bu sorundan kurtulamıyorsunuz...Artık tek bir ihtimal var TÜKETİCİ MAHKEMESİ...zATEN MOTORUDA DEPOYA KOYUP TERK ETTİM..HERGÜN SORUN YAŞAMAKTAN,STRES OLUP ALAY KONUSU OLMAKTANSA YÜRÜRÜM DAHA İYİ...

    beldeyama öptü beni - 15-10-2007, 12:53 PM
    benim de x-max beyin arızası daha doğrusu inmobilizer bozuldu tamıtamına 72 günde parça geldi. şimdi şükür arıza yok ama ev iş arası 6.5 km olduğu için akü sarj etmiyo yani ediyoda mars ta aküden çektiğini yerine koyamıyo. böylece 1 1.5 ay sonra akü bitiyo planım şu bi bilgisayarın ups ne bağlayıp 20 - 30 günde bir tam sarj yapmak.

    18-10-2007, 13:27 PM
    Valla arkadaşım motorumu çalıştırıp biniyorum..Gideceğim yere varıp stop ediyorum..İşimi halledip tekrar basıyorum tek marşta alıyor..Yolda bi arkadaşı görüp duruyorum tekrar basıyorum kimse yok..Bas bas boşuna..Haydiii aküyü sök sanaiye götür şarjettir tekrar motorun yanına dön bas marşa tamam..Dooru eve..Sabah motoru çıkar bas marşa yine kimse yok..sök aküyü sanaiye götür tam şarjettir gel motorun yanına tak..Bas marşa tamam git gez...Eve gel park et..acil bir telefon hemen gel desin..İn aşağıya bas marşa kimse yok...DAHA YAZAYIMMI....?????
    Oto elektrikçiye git ölçtür..Abi akü sağlam şarz tutuyor..konnektör sağlam herşey normal desin....
    Bende en sonunda çarşının ortasında BENZİN döküp yakıcam..İbret i Alem olsun diye..
    belki o zaman beldeyama yetkilileri utanır da benden sonraki arkadaşlarla lütfen ilgilenir diye.....

    18-10-2007, 13:46 PM
    Eski Xmax kullanıcısı olarak yorumlarım:
    Aldığımdan beri marşa basınca çatır çutur sesler geliyordu. Sanki birisi karterde tornavida unutmuş gibi bir ses. Göçmen motora götürdüğümde birkaç kez hatırlattım bu durumu, birşey olmaz dediler. Bir keresinde "aç bak bakalım abicim" dedim. Ertesi gün telefon geldi, açtık birşey yoktu dedi genç. Baktım marş motoru vs üzerinde toz toprak aynen duruyor, el sürülmemiş (bu iş için de 50 kaat aldılar bu arada). Oraya motorun üstünden ulaşıyoruz dediler, ben de yuttum bunu. Daha sonra yolda kaldım. Sebep yükselen hararet. Bir de baktım alttan antifriz kaçırıyor, su bitmiş. Aradım gelip aldılar. Ama 10 gün sonra! Anında sattım motoru o geldikleri gün aynı yere. Tamir edilirken paramı almak için gittiğimde baktım durumuna. Marş dişlisinin birkaç dişi kırılmış, onu değiştiriyorlar, devridaim pompası uçmuş, onu değiştiriyorlar...
    Yamaha'dan beni kurtaran Rabbime binlerce şükür.. Allah ellerine düşürmesin. Amin.

    18-10-2007, 14:29 PM
    Ben burada saadece akü probleminden bahsediyorum....
    HARARET OLAYINA GİRERSEK Kİ BENCE HİÇ GİRMİYELİM.....ŞU AN TEKİRDAĞDA TOPLAM 3 ADET X-MAX VAR...1 İ BENİM AKÜ PROBLEMİNDEN YATIYOR.....DİĞERİ SARI RENKLİ MARKETÇİ BİR ARKADAŞIN YAĞ PROBLEMİ İLE İLGİLİ (MOTOR YAĞ EKSİLTMİŞ SOONRASI MALÜM) SÜLEYMAN MEMNUN SERVİSTE 3000 YTL MASRAFIYLA YATIYOR....SONUNCU X-MAX TE SANAYİCİ BİR ARKADAŞTA O DA EŞİYLE BERABER ÇANAKKALE YOLUNDA HARARET HALA PARÇA PEŞİNDE KOŞUYOR....BİLİYORUM BURAYA YAZDIKLARU-IMDAN SONRA BEN BU MOTORU KİMSEYE SATAMIYACAĞIM AMMMA BARİ BAŞKASI YANMASIN...




    20-10-2007, 12:10 PM
    Aynen öyle tekirdağ bende asya vardı 1000ytl ye sattım 3 aylık motoru sonra gittim yamaha aldım üstüne 7500ytl verip hepsinden pahalı bir motordu 10500ytl istiyorlardı sıfırına alamadım ikinci el aldım.Sonrası malum bedavaya sattım kurtulayım diye.Ama şimdi sen yazmışın yağ olayını eksiltiyor diye benimde motorun yağı eksilmişti hemde 400cc falan birden yağlambası yandı bende bakım geldi heralde deyip servise götürdüm adamlar yağ eksilmiş deyince inanmadım onlara serviste eksik koymuşsunuzdur dedim yazılanları okuyunca yuh diyorum kendi kendime değmezmiş bi dünya para verip almaya bir sürü bilmediğim arızası varmış iyiki satmışım.Bundan sonra maxi olarak BMW çıkarırsa onu alırım bari verdiğim servis paralarına değer bilirinki adamlar böyle servis parası alıyorlar.

    29-10-2007, 11:14 AM
    Senin motorun daha tazeymiş..Allah vermesin de sen böyle şeyler yaşama...Bence önemli olan Yamaha nın nasıl adi bir motor yaptığını anlayıp sorunları gidermesinden çok Markasını Türkiye de müşterisine karşı sorumsuz,vurdum duymaz,kalitesiz ve ilgi fakiri BELDEYAMA gibi bir firmaya sattırması...Motorunu güle güle kullan ...İnşallah ta bi arıza çıkarmasın...Ama Alla ta seni Beldeyama nın eline herhangi bir sebepten de olsa düşürmesin..Motoru satana kadar melek olanlar bi arıza yada aksaklıkta nasıl oluyorlar görme sakın....Kazasız,belasız,arızasız sürüşler dilerim...

    12-11-2007, 14:22 PM
    bahsedilen akü problemlerinden çok çektim, beldeyama 3 ay bir kablo için bekletti, sikayetvar.com a şikayet bile yazdım, sonunda dayanamayıp yeni bir akü aldım, bu arada kablo da nihayet geldi (3 ay sonra).
    Yeni akümle 6-7 ay hiç problemsiz her gün işe gittim, (gidiş-dönüş günde 7 km) ama son zamanlarda havalarında da soğumasıyla gene akü zayıflama problemleri yaşamaya başladım, bir sabah gene çalışmadı ve o gün işe taksiyle gittim.. Geçmiş deneyimlerimden ötürü evde bir akü şarj aletim var, akşamdan sabaha aküyü şarj ettim, yaklaşık 5-6 hafta sonra gene akü zayıflamaya başladı, bu sefer önceden davranıp aküyü ben kendim akşamdan bitirdim ve şarj ettim. Sonuçta giderilemeyen bir akü şarj problemi var ama ben aynı problemi önceki scooterım Beat ile işe gelirken de yaşamıştım, ayak marşı onda beni kurtarıyordu ama xmax de kapıda kalıyorsunuz. günde yapılan mesafenin uzunluğu bence önemli bir etken.
    Uzun lafın kısası, x-max kullanacaksanız:
    - 6 ayda bir yeni akü almakta fayda var
    - Evde mutlaka bir akü şarj cihazı da bulunmalı.
    - Aksi takdirde kısa mesafeli günlük kullanımda başınız ağrıyor
    - Beldeyama'nın allah belasını versin, böyle ilgisiz, kötü bir koç kuruluşu olamaz.

    15-11-2007, 00:05 AM
    Yada tum bunlar yerine tas gibi calisan, binlerce km sorunsuz kullanimi, aku, elektrik, sarj vs gibi bas agritan problemler yasatmayan Piaggio Beverly 250 alinir rahat edilir, kafa dinlenir...


    x max 250 geri çağırılma - Dün, 20:41 PM
    arkadaslar beldeyama x maxleri geri çagırıyormus şanzımandan dolayı .eger bu konu hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevınırım.


    Bugün, 13:24 PM
    Bildiğim kadarı ile X-max te şasi ile ilgili bir sıkıntı var. Sele bağlantıları yanından sert kullanımda ve bozuk yollarda çatlatma yapabiliyormuş. Buna tetbir olsun diye bir bağlantı kiti ile sorunu çözüyorlar. İlgili X-max kullanıcılarına posta yolu ile durumu bildirdiler. Siz yinede servise uğradığınızda şasi numaranızdan kontrol ettirin. Postada takılmıştır evde bulamamışlardır falan.

    Bugün, 13:51 PM
    Ben 20.000 km kullandım. Alır almaz ön far ampulu gitti, birkaç bin km sonra marş dinamosu dişleri kırıldı, 20000'de devridaim pompası uçtu. Zorbela sattım kurtuldum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

    ÇOK ÖVDÜGÜNÜZ JAPON MOTORLARINDAKİ SORUNLARDAN BAZILARI Motorunu sorunsuz kullanan şanlı arkadaşlar alınmasın..Benim isyanım kendi şanssızlığıma..Ama bu şanssızlığı yaşıyan bir tek ben değilim.Motoru biryere park edip 10 dk sonra yanına gidip çalışmadığını gördüğünüzde ve şehrin orta yerinde kalakaldığınızda sizlerde benim gibi düşünürsünüz.Hem benim motorumda arızalı dedikleri parça değiştiği halda ben hala her Allah ın günü bu sorunu yaşıyorum..Anlıyacağınız parça değişince de bu sorundan kurtulamıyorsunuz...Artık tek bir ihtimal var TÜKETİCİ MAHKEMESİ...zATEN MOTORUDA DEPOYA KOYUP TERK ETTİM..HERGÜN SORUN YAŞAMAKTAN,STRES OLUP ALAY KONUSU OLMAKTANSA YÜRÜRÜM DAHA İYİ...

    beldeyama öptü beni - 15-10-2007, 12:53 PM
    benim de x-max beyin arızası daha doğrusu inmobilizer bozuldu tamıtamına 72 günde parça geldi. şimdi şükür arıza yok ama ev iş arası 6.5 km olduğu için akü sarj etmiyo yani ediyoda mars ta aküden çektiğini yerine koyamıyo. böylece 1 1.5 ay sonra akü bitiyo planım şu bi bilgisayarın ups ne bağlayıp 20 - 30 günde bir tam sarj yapmak.

    18-10-2007, 13:27 PM
    Valla arkadaşım motorumu çalıştırıp biniyorum..Gideceğim yere varıp stop ediyorum..İşimi halledip tekrar basıyorum tek marşta alıyor..Yolda bi arkadaşı görüp duruyorum tekrar basıyorum kimse yok..Bas bas boşuna..Haydiii aküyü sök sanaiye götür şarjettir tekrar motorun yanına dön bas marşa tamam..Dooru eve..Sabah motoru çıkar bas marşa yine kimse yok..sök aküyü sanaiye götür tam şarjettir gel motorun yanına tak..Bas marşa tamam git gez...Eve gel park et..acil bir telefon hemen gel desin..İn aşağıya bas marşa kimse yok...DAHA YAZAYIMMI....?????
    Oto elektrikçiye git ölçtür..Abi akü sağlam şarz tutuyor..konnektör sağlam herşey normal desin....
    Bende en sonunda çarşının ortasında BENZİN döküp yakıcam..İbret i Alem olsun diye..
    belki o zaman beldeyama yetkilileri utanır da benden sonraki arkadaşlarla lütfen ilgilenir diye.....

    18-10-2007, 13:46 PM
    Eski Xmax kullanıcısı olarak yorumlarım:
    Aldığımdan beri marşa basınca çatır çutur sesler geliyordu. Sanki birisi karterde tornavida unutmuş gibi bir ses. Göçmen motora götürdüğümde birkaç kez hatırlattım bu durumu, birşey olmaz dediler. Bir keresinde "aç bak bakalım abicim" dedim. Ertesi gün telefon geldi, açtık birşey yoktu dedi genç. Baktım marş motoru vs üzerinde toz toprak aynen duruyor, el sürülmemiş (bu iş için de 50 kaat aldılar bu arada). Oraya motorun üstünden ulaşıyoruz dediler, ben de yuttum bunu. Daha sonra yolda kaldım. Sebep yükselen hararet. Bir de baktım alttan antifriz kaçırıyor, su bitmiş. Aradım gelip aldılar. Ama 10 gün sonra! Anında sattım motoru o geldikleri gün aynı yere. Tamir edilirken paramı almak için gittiğimde baktım durumuna. Marş dişlisinin birkaç dişi kırılmış, onu değiştiriyorlar, devridaim pompası uçmuş, onu değiştiriyorlar...
    Yamaha'dan beni kurtaran Rabbime binlerce şükür.. Allah ellerine düşürmesin. Amin.

    18-10-2007, 14:29 PM
    Ben burada saadece akü probleminden bahsediyorum....
    HARARET OLAYINA GİRERSEK Kİ BENCE HİÇ GİRMİYELİM.....ŞU AN TEKİRDAĞDA TOPLAM 3 ADET X-MAX VAR...1 İ BENİM AKÜ PROBLEMİNDEN YATIYOR.....DİĞERİ SARI RENKLİ MARKETÇİ BİR ARKADAŞIN YAĞ PROBLEMİ İLE İLGİLİ (MOTOR YAĞ EKSİLTMİŞ SOONRASI MALÜM) SÜLEYMAN MEMNUN SERVİSTE 3000 YTL MASRAFIYLA YATIYOR....SONUNCU X-MAX TE SANAYİCİ BİR ARKADAŞTA O DA EŞİYLE BERABER ÇANAKKALE YOLUNDA HARARET HALA PARÇA PEŞİNDE KOŞUYOR....BİLİYORUM BURAYA YAZDIKLARU-IMDAN SONRA BEN BU MOTORU KİMSEYE SATAMIYACAĞIM AMMMA BARİ BAŞKASI YANMASIN...




    20-10-2007, 12:10 PM
    Aynen öyle tekirdağ bende asya vardı 1000ytl ye sattım 3 aylık motoru sonra gittim yamaha aldım üstüne 7500ytl verip hepsinden pahalı bir motordu 10500ytl istiyorlardı sıfırına alamadım ikinci el aldım.Sonrası malum bedavaya sattım kurtulayım diye.Ama şimdi sen yazmışın yağ olayını eksiltiyor diye benimde motorun yağı eksilmişti hemde 400cc falan birden yağlambası yandı bende bakım geldi heralde deyip servise götürdüm adamlar yağ eksilmiş deyince inanmadım onlara serviste eksik koymuşsunuzdur dedim yazılanları okuyunca yuh diyorum kendi kendime değmezmiş bi dünya para verip almaya bir sürü bilmediğim arızası varmış iyiki satmışım.Bundan sonra maxi olarak BMW çıkarırsa onu alırım bari verdiğim servis paralarına değer bilirinki adamlar böyle servis parası alıyorlar.

    29-10-2007, 11:14 AM
    Senin motorun daha tazeymiş..Allah vermesin de sen böyle şeyler yaşama...Bence önemli olan Yamaha nın nasıl adi bir motor yaptığını anlayıp sorunları gidermesinden çok Markasını Türkiye de müşterisine karşı sorumsuz,vurdum duymaz,kalitesiz ve ilgi fakiri BELDEYAMA gibi bir firmaya sattırması...Motorunu güle güle kullan ...İnşallah ta bi arıza çıkarmasın...Ama Alla ta seni Beldeyama nın eline herhangi bir sebepten de olsa düşürmesin..Motoru satana kadar melek olanlar bi arıza yada aksaklıkta nasıl oluyorlar görme sakın....Kazasız,belasız,arızasız sürüşler dilerim...

    12-11-2007, 14:22 PM
    bahsedilen akü problemlerinden çok çektim, beldeyama 3 ay bir kablo için bekletti, sikayetvar.com a şikayet bile yazdım, sonunda dayanamayıp yeni bir akü aldım, bu arada kablo da nihayet geldi (3 ay sonra).
    Yeni akümle 6-7 ay hiç problemsiz her gün işe gittim, (gidiş-dönüş günde 7 km) ama son zamanlarda havalarında da soğumasıyla gene akü zayıflama problemleri yaşamaya başladım, bir sabah gene çalışmadı ve o gün işe taksiyle gittim.. Geçmiş deneyimlerimden ötürü evde bir akü şarj aletim var, akşamdan sabaha aküyü şarj ettim, yaklaşık 5-6 hafta sonra gene akü zayıflamaya başladı, bu sefer önceden davranıp aküyü ben kendim akşamdan bitirdim ve şarj ettim. Sonuçta giderilemeyen bir akü şarj problemi var ama ben aynı problemi önceki scooterım Beat ile işe gelirken de yaşamıştım, ayak marşı onda beni kurtarıyordu ama xmax de kapıda kalıyorsunuz. günde yapılan mesafenin uzunluğu bence önemli bir etken.
    Uzun lafın kısası, x-max kullanacaksanız:
    - 6 ayda bir yeni akü almakta fayda var
    - Evde mutlaka bir akü şarj cihazı da bulunmalı.
    - Aksi takdirde kısa mesafeli günlük kullanımda başınız ağrıyor
    - Beldeyama'nın allah belasını versin, böyle ilgisiz, kötü bir koç kuruluşu olamaz.

    15-11-2007, 00:05 AM
    Yada tum bunlar yerine tas gibi calisan, binlerce km sorunsuz kullanimi, aku, elektrik, sarj vs gibi bas agritan problemler yasatmayan Piaggio Beverly 250 alinir rahat edilir, kafa dinlenir...


    x max 250 geri çağırılma - Dün, 20:41 PM
    arkadaslar beldeyama x maxleri geri çagırıyormus şanzımandan dolayı .eger bu konu hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevınırım.


    Bugün, 13:24 PM
    Bildiğim kadarı ile X-max te şasi ile ilgili bir sıkıntı var. Sele bağlantıları yanından sert kullanımda ve bozuk yollarda çatlatma yapabiliyormuş. Buna tetbir olsun diye bir bağlantı kiti ile sorunu çözüyorlar. İlgili X-max kullanıcılarına posta yolu ile durumu bildirdiler. Siz yinede servise uğradığınızda şasi numaranızdan kontrol ettirin. Postada takılmıştır evde bulamamışlardır falan.

    Bugün, 13:51 PM
    Ben 20.000 km kullandım. Alır almaz ön far ampulu gitti, birkaç bin km sonra marş dinamosu dişleri kırıldı, 20000'de devridaim pompası uçtu. Zorbela sattım kurtuldum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 ----------

    BUDA BAŞKA BİR JAPON MOTORUN SORUNU HONDA NIN


    ya motora bok atılmaz demiş bir arkadaş ama niye bu kadar bok atıldıgını yani kronik sorunlarını ardı ardına sıralamış durumda

    CBF serilerinde zincir sesi vardır. Bu ses biraz fazla olabilir.
    Yaklaşık 3000 km sonra zincir/dişli alışmasından sonra normal sesine dönüyor...

    Sol tarafta, marş motorunun ön tarafındaki vidadan yağ sızdırdığı doğrudur. Yetkili servise gittiğin zaman bunu hemen çözeceklerdir. Bende de aynı sorun vardı ama servise götürdüm, oraya conta veya benzeri bir sızdırmaz malzeme takviyesi yaptılar. Hiçbir sorun kalmadı!

    Tek kronik problemi "Egzantrik zinciri". Gergi ve dişlilerden birşekilde bağımsız kalıyor. Onu da yine 26-28.000 km'den aşağı değiştirmezsiniz.

    Motorun kendine has bir piston sesi var. Bu ses bazı insanlara tuhaf gelebiliyor. İzmir ve Eskişehirde birkaç ayrı ustaya danıştım. Kontrol edildi. Hiçbir sorunu olmadığını söylediler.

    Arkada yolcu varken, tam 6.500 devirde bir rezonans sesi gelir. Bu ses sadece 6.500 devirde başlar ve 6.500 devirde kesilir. Amortisorle alakalı bir durumdur. Bu sesi kesen birçok arkadaş vardır. Boyama veya takoz takviyesi ile giderildiğini söylediler.

    Her gün kaza mı yapıyorsunuz da yedek parçaların pahalı olmasından şikayet ediyosunuz. Şahsen ben her gün depo veya gösterge değiştirmediğim için bu parçaların fiyatı beni hiç alakadar etmiyor.

    Ama yine de hatırlatayım. CBF 250'nin orjinal zincir-dişli seti 400 milyondur.


    peki bu kadar sorunu HONDA gibi kendini ispatlamış bir firma bu eksikleri görüpde niye hala aynı sorunları olan bir motor çıkarmaya devam etti
    arkadaşlar bir motor alacaksın ama motora binmekten çok ordan ses geliyor burdan yağ kaçırıyor eksantirik zinciri uzuyor diye işi kaydı bırakıp motroun sorunlarına mı vakit ayıracagız
    peki sizin imkanınız var istanbulda yaşıyorsunuz da yaptırdınız fiyat bakımından uucuz parça buldunuz ya diger memlekette yaşayan bizler ne yapıcaz? yapmayın boş konuşmayın honda bile bu sorunları çözmek yerine motorun satışını durdurdu
    artı sadece gezmek yani zevki kullanacagım bir motor da böyle ıvır zıvır şeylerle ugraşmak adamın zevkini kaçırıyor. ve kılasmanında 250lik dört zamanlı bir motor olarak rakiplerinin gerisinde kalıyor. hız olarak en yavaşı bu motor ybr 250 onu geçip gidiyor. gts 250 ve gt250 hepside tozunu yutturuyor. bırak mz i
    aldıgım gün zaten hayal kırıklıgı yaşadıgım bir motordu bu benim
    abi ne dert etmişşin böyle

  14. #54

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı xrv750 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi be ordan nerde kırılmış GSXR ın şasesi madem sevmiyorsun niye DL biniyorsun derler adama.Hadi SYM üretsinde görelim bi DL bi GSXR
    bu tartışma seviyesizleşmeye başladı. zaten aslı astarı olmayan yazılar yazdın. elinde en ufak delil yok benimde bu son yazım olsun cahile laf anlatacagına deveye hendek attlatayım daha iyi
    nede olsa altın çamura da düşse altın yine altındır.

  15. #55
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diğer başlık silindi mi? ne oldu arkadaşlar?
    Bilen varsa xrv kardeşimize GTS 250 ve diğer SYM modelleri ile ilgili asılsız,yalan ve ön yargılı yazısını lütfen buraya kopyalasın.


    xrv nikli arkadaşımızın aslı olmayan bir konu üzerinde açmış olduğu ve 3 gündür farklı konularla SYM yi karalama pılanları tutmadı galiba diger konusu silinmiş
    arkadaşım benim nazarımda bu tip motorlarda hem parça hem dayanıklık konusunda SYM honda dan daha üstün olduğu için hondamı satıp sym hd 200 aldım. ve çok memnunum
    bu fikrime saygı duymanız lazım para benim para
    sen istedigin marka ve motor almakta serbestsin

    Kardeşim benim
    Benim de zaten sinir olduğum konu, aslı olmayan karalamaları bu zatın.
    kah SYM kah Kymco ve diğer Taiwan üretimi motosikletlerden gelen şikayetlerin Japonlardan geri yada ilerisi yok.
    Taiwanda motosiklet üreten Kymco ve SYM Japonya nın hemen tüm motosiklet üreticilerine MOTOR üretiyor MOTOR ama R.O.C. ya onlarda çin malı xrv ye göre öpsünler.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  16. #56
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2009
    [QUOTE=Özer;1893064]Kardeşim benim
    Benim de zaten sinir olduğum konu, aslı olmayan karalamaları bu zatın.
    kah SYM kah Kymco ve diğer Taiwan üretimi motosikletlerden gelen şikayetlerin Japonlardan geri yada ilerisi yok.
    Taiwanda motosiklet üreten Kymco ve SYM Japonya nın hemen tüm motosiklet üreticilerine MOTOR üretiyor MOTOR ama R.O.C. ya onlarda çin malı xrv ye göre öpsünler.[/QUO

    ESKİ MOTORAN ÇALIŞANI SENİ MOTORANIN SYM Yİ TÜRKİYEDE ÜRETTİĞİNİ İSPATA DAVET EDİYORUM.Çek bakalım o barakaya benzeyen fabikadaki KALIP MAKİNALARININ BOYA ODASININ ŞASE MOTOR KALIPLARININ ÜRETİLDİĞİ YERİDE SENİN SAMİMİYETİNİ GÖRELİM.SENİN LAFLARINA BEN HEPPPP

  17. #57
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı xrv750 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi be ordan nerde kırılmış GSXR ın şasesi madem sevmiyorsun niye DL biniyorsun derler adama.Hadi SYM üretsinde görelim bi DL bi GSXR

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:58 ----------

    aconO sen galiba hep motoru güneşten sakladın yalnız geceleri bindin herhalde hanii farları güzelya ordan kandırdıya seni SYM hani öndeki küçük LED ler bozuluyor yaa.Varım iddasına DYLAN 150 tokatlıyor diyorum GTS 250 yi

    Sana en az 50 link verebilirim ama cehaletin seni KÖR etmiş.
    Şaase kırılnası nedeniyle ölümler bile var kardeşim bırak at gözlüğünden bakmayı.
    Ben GSX-R serisinden söz ettim DL değil iyi oku..ayrıca sevmiyorum diye bir şey yazmadım.

    http://www.suzukicaliforniaframerecall.com/

    Do you own or drive a Suzuki GSX-R Motorcycle? Click here now!

    On January 15, 2009, American Suzuki Motor Corporation of Brea, California instituted NHTSA Voluntary Safety Recall Campaign #2A08 in response to repeated cracking of frames on ’05 and ’06 GSX-R 1000s. Suzuki acknowledges in the recall that frames have broken and may continue to break, due to “reckless” driving. ASMC’s bulletin says the breakage may occur when the bike, ". . . is subjected to repeated hard landings from hazardous maneuvers such as extreme or extended wheelies or other stunts.” Suzuki points out that this type of driving is reckless – and illegal when on a pubic roadway. ASMC concludes this portion of the recall notice by noting that a “crash could occur.”

    The “retrofit” covers:

    ● 2005 GSX-R 1000 VINs JS1GT76A521000019 through JS1GT7A52110197
    ● 2006 GSX-R 1000 VINs JS1GT76A62100003 through JS1GT76A62117296

    If you are the registered owner of one of these motorcycles, you should have received a notification from Suzuki about the recall. If you elect to participate, DO NOT RIDE YOUR MOTORCYCLE TO THE DEALERSHIP; TRAILER THE MOTORCYCLE TO THE DEALER. The frames have self-destructed with as little as a few thousand miles on them.

    If you ride on one of these motorcycles, whether you have complied with the recall or not, you may be taking an extremely serious risk.

    While various components of various vehicles, motorcycles and other manufactured goods do fail and are recalled, as a practical matter the frame of any vehicle should never spontaneously break while being ridden. The consequences can be extremely serious injury, paralysis or death.

    The “Fix”
    Suzuki has now instituted a “fix” for this problem. The recall fix places a brace that spans the location of the break – which centers on the horn bracket mount hole on the left side of the frame. The bike is brought to the dealer, a “dye penetrant test” is applied in which colored liquid is poured on the frame to detect cracks and then a brace spanning the area of the horn hole is epoxied to the frame. The owner is then sent on his or her way.

    Our Firm’s Experience
    October 2007, a veteran rider in South Florida was riding with his friends, most all of whom would gather on Sunday mornings and head to a straight road, ride and do relatively tame stunts (certainly compared to what one sees on SuperBikes) and as everyone knows the GSX-R is NOT made to do wheelies – they just seem to be very easy to do on a Gixxer. He had recently retired from serving in the Navy for twenty years and had married his wife, a sheriff’s deputy, a year earlier. They were planning their family when the accident happened on his wife’s birthday.

    Our client dropped a front wheelie, the bike came apart under him, he hit a guardrail and even with his full face helmet on, he fractured his neck. He was taken by trauma helicopter to a hospital, was in a coma for weeks and emerged paralyzed from his C2 vertebra down and was left blind at age 42. He had been riding speed bikes since his teen years, was very good and according to friends, had landed this same wheelie numerous, numerous times without any incident.

    Partner Alexander Clark of Winston & Clark, P.A. undertook the case and instituted an action against ASMC and Suzuki Motor Corporation of Japan in a Florida court.

    Investigation quickly found four bikes which we retain that have broken in exactly the same place (through the horn hole) at speeds as low as 25 mph with both wheels on the ground. All bikes have been examined by our team of experienced experts.

    We litigated the case against Suzuki’s extremely competent and experienced attorneys, developed the facts and settled at mediation for an amount that is and remains confidential.

    Winston & Clark, P.A. then filed a class action in federal court in South Florida. Very shortly thereafter, Suzuki instituted the recall affecting the approximately twenty-seven thousand GSX-Rs made in 2005 and 2006.

    Problems with the “Fix”
    There may be many serious problems with the fix Suzuki has undertaken. Among them are the detection of a fracture in the frame may not even be detectable using the dye penetrant test, and that the brace may not prevent frame fracture for a number of reasons, including that it is only done on one side, and all four of the bikes in our possession broke clean through on both sides. Further, the “fix” may well give riders a false sense of security. Finally, Suzuki has asked otherwise likely competent mechanics to perform a diagnostic test to detect fractures likely not visible to the naked eye and that were performed by electron microscope in the Florida case by both Winston & Clark and Suzuki’s expert metallurgists.

    If your frame has already cracked, Suzuki routinely denies any compensation on the reverse-logic concept that a broken frame means the bike must have been abused, and therefore no compensation or reimbursement is available, and they do this without examining the motorcycle.

    Of the four Gixxers we have in our warehouses with identical cracks through the horn hole, WARRANTY CLAIMS WERE MADE ON ALL, AND ALL WERE DENIED, PRE AND POST RECALL.

    Winston & Clark has over forty years of collective litigation experience involving defective vehicles and motorcycles, catastrophic cases, and specifically have litigated against Suzuki in motorcycle cases, including the only known case involving ’05 and ’06 Suzuki frame failure in the country.

    If you bought your motorcycle in California and live in California (or anywhere else) and have had a problem with this issue, have participated in the “retrofit,” have suffered injury of any sort and would like to know how we can help you understand your legal rights to protect yourself, your family members or your approximately ten thousand plus investment in your Gixxer, fill out our email contact form or contact us at 800-475-4206 and ask for Alex Clark or Lori Wheaton. We will either pick up your call on the spot, return your call or respond to your inquiry as soon as possible. Your questions will remain completely confidential.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  18. #58
    alix35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    izmir karşıyaka
    Motosikleti
    sattım düğünden sonra bakıcam
    özer abi boşver böyle adamlarla uğraşılmaz.Seni tanıyanlar nasıl biri olduğunu bilir, bu arkadaş ortalık karaşıtırıyor işte...
    başkasının ayıbını ört ki; bi başkası da senin ayıbını örtsün...

  19. #59
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Alıntı alix35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    özer abi boşver böyle adamlarla uğraşılmaz.Seni tanıyanlar nasıl biri olduğunu bilir, bu arkadaş ortalık karaşıtırıyor işte...
    BAKIYORUM TÜM MOTORAN ŞAKŞAKÇILARI BURDA.TEKER TEKERRR GELİNNNN muhahahhahaa

  20. #60
    alix35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    izmir karşıyaka
    Motosikleti
    sattım düğünden sonra bakıcam
    Alıntı xrv750 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BAKIYORUM TÜM MOTORAN ŞAKŞAKÇILARI BURDA.TEKER TEKERRR GELİNNNN muhahahhahaa
    forum kurallarına aykırı yazıyorsun.ben haç çin malı asya cıyım. sym benim ilgimi çeken bir marka, fiyat bakımından çinli motorların bile parça fiyatları çok ucuz değil yani...
    başkasının ayıbını ört ki; bi başkası da senin ayıbını örtsün...


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler