Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

R6 ya Nitrojen Oksit

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Arkadaslar 2001 model R6 ma NOS koymak istiyorum,ancak motora zarari varmidir,gerci cok fazlada hizli kullanmam ama merak iste.bu konuda tecrubeli arkadaslar varsa biraz akil versinler lutfen.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar 2001 model R6 ma NOS koymak istiyorum,ancak motora zarari varmidir,gerci cok fazlada hizli kullanmam ama merak iste.bu konuda tecrubeli arkadaslar varsa biraz akil versinler lutfen.
    niye zararı olsun cigeri açılır

  3. #3
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400

  4. #4
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye zararı olsun cigeri açılır
    nebilim hocam birinin nitro kullanirken blok u catlattigini gordumde ondan soruyom.AFFOLA

  5. #5

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Nitro dediğimiz şey motosiklete anlık güçler sağlıyor.Tabi bu parçalar bu güçlere dayanabilir mi asıl sorun orda.Motosikletin üstünde nos kullanmak bana otomobilden çok daha tehlikeli geliyor.Çünkü arabanın önünü kaldırmak çok zor.Ama motosikletin önü hiç de zor değil.Ve altınızdaki bir ss olunca bir de nos ile desteklendiğinde ciddi bir dikkat ve güzel bir proje ister.Bu öyle hava filtresi gibi takalım olsun değil sanırım.Ve hatta bildiğim kadarı ile ayarı var.İstiyorsan çok hızlı bir tüp kullanıyorsun ama çabuk bitiyor,istiyorsan daha az kullanıyorsun daha geç bitiyor.Tabi ki bu yaptığınız işlem sonucunda motorunuzun ömrü azalıyor.SS kullanırken neden daha fazla güç istediğinizi anlayamadım.Ama isterseniz elimizden gelen yardımı da yapabiliriz.Sanırım motosikletler için özel kitler var.Küçük bir nos tüpü ve diğer parçalar.Fiyatı da ya 1000 dolar yada 1000 tl olmalı.
    İyi forumlar.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nebilim hocam birinin nitro kullanirken blok u catlattigini gordumde ondan soruyom.AFFOLA
    ben boşuna mı diyorum''cigeri açılır'' diye
    iki metreden ciğerdeki alveollarını tek tek sayarsın blok catlatınca.

  7. #7
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı immortalboss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nitro dediğimiz şey motosiklete anlık güçler sağlıyor.Tabi bu parçalar bu güçlere dayanabilir mi asıl sorun orda.Motosikletin üstünde nos kullanmak bana otomobilden çok daha tehlikeli geliyor.Çünkü arabanın önünü kaldırmak çok zor.Ama motosikletin önü hiç de zor değil.Ve altınızdaki bir ss olunca bir de nos ile desteklendiğinde ciddi bir dikkat ve güzel bir proje ister.Bu öyle hava filtresi gibi takalım olsun değil sanırım.Ve hatta bildiğim kadarı ile ayarı var.İstiyorsan çok hızlı bir tüp kullanıyorsun ama çabuk bitiyor,istiyorsan daha az kullanıyorsun daha geç bitiyor.Tabi ki bu yaptığınız işlem sonucunda motorunuzun ömrü azalıyor.SS kullanırken neden daha fazla güç istediğinizi anlayamadım.Ama isterseniz elimizden gelen yardımı da yapabiliriz.Sanırım motosikletler için özel kitler var.Küçük bir nos tüpü ve diğer parçalar.Fiyatı da ya 1000 dolar yada 1000 tl olmalı.
    İyi forumlar.
    hocam bazi parcalarin degisicegi kesin bende zaten tupu takip yola duseyim demiyorum.sadece kullanan arkadaslar varsa deneyimlerini orenmek istedim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben boşuna mı diyorum''cigeri açılır'' diye
    iki metreden ciğerdeki alveollarını tek tek sayarsın blok catlatınca.
    mesaj alindi.sanirim ben vazgecicem

  8. #8
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nebilim hocam birinin nitro kullanirken blok u catlattigini gordumde ondan soruyom.AFFOLA
    tamam ciğerler açılmış işte abicim

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bazi parcalarin degisicegi kesin bende zaten tupu takip yola duseyim demiyorum.sadece kullanan arkadaslar varsa deneyimlerini orenmek istedim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------



    mesaj alindi.sanirim ben vazgecicem
    bi doz fazla heyecan istiyorsan gel Konya'da çiftli mobylette yaptıralım sana
    Anvers'in kralı olursun

  10. #10
    alper_satriani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2007
    Şehir
    Heaven
    Motosikleti
    Nokia 6300 Gri
    """" alıntı """"

    illa kanatlanmak istiyorsanız Red Bull için olsun bitsin
    BAŞKALARINI SIK SIK AFFEDİN, AMA KENDİNİZİ ASLA

  11. #11
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    7-8bin devir araliginda bir kalkis yap.
    Sonra hissettiklerinden bize bahset.
    Ben de sana nos takinca ne olacagini anlatayim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  12. #12
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi doz fazla heyecan istiyorsan gel Konya'da çiftli mobylette yaptıralım sana
    Anvers'in kralı olursun
    olabilir gerci turkiye ye yolum ne zaman duser bilmem ama.dusunce gelirim....

  13. #13

    Üyelik
    21 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Er 5
    ben otomobilimde kullanmıstım aracın motoruna göre ayarlama yapılıyor nos yani nitrous
    oxide sytem soluduğumuz havadan daha yoğun bir gazdır ve yanıcı ve patlayıcı olmayan bir
    gazdır bu yüzden düzgün uygulamalarda motora hiç bir zararı yoktur performans mantığıyla
    fazla hava + fazla yakıt = performans artı nos gazı hararet yaptırmaz soğuk bir gazdır
    tabi bunun yanında benzin pompası gibi birkaç parçanın değişmesi gerekir en sağlıklı ve en
    ucuz modifikasyonlardan biridir sağlıklı uygulanırsa araçta hiçbir zararı olmaz ama motorda
    bence gereksiz bir uygulama olur kontrolsüz bir güç 1600 motor bi araçta bedalın altında ekstra 75 bglik bir güç cıkıyor ortaya

  14. #14
    il_ragazzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul/İstinye
    Motosikleti
    BMW R 1200 GS - BMW K 1300 R
    Öncelikle turbo kite ne dersin???

  15. #15
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı il_ragazzo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle turbo kite ne dersin???
    hic dusunmedim.

  16. #16

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Motosikleti
    YAMAHA fz6fazer 2007 - SACHS- cbf150
    yahu ne gerek var böyle seylere. motorun yetmiyorsa 1000 cc al canim kardesim. nos a ne gerek var. drag a mi gireceksin. hem 600 cc de nos dan iyi verim alamazsin problem yaratir. üstelik motorunda eski.
    http://difm :cat:

  17. #17
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    motor çatlatan patlatan çok görürsün o şekilde forget piston değil bizim kullandığımız aletler...
    ya sağlam para dökersin ki bence gerekte yok çevir gazı git yoluna :D
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  18. #18
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı rman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu ne gerek var böyle seylere. motorun yetmiyorsa 1000 cc al canim kardesim. nos a ne gerek var. drag a mi gireceksin. hem 600 cc de nos dan iyi verim alamazsin problem yaratir. üstelik motorunda eski.
    dostum bende zaten 1000cc yamaha vardi ama sattim ve bunu aldim.motorum eski olabilir ama henuz 10000 km de ilk sahibinden aldim adam arap ti ve amerikadan yeni getirmisti motoru,yani cok temiz ve cok az kullanilmis.ben son derece memnunum.yarislara da katilmiyorum.sadece meraktan taktirmak istiyorum.ara sira bikac deneme yaparim diye..

  19. #19
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500


    Buna benzer çeşitli videolar var.NOS u bilmiyorumda ghot rider ın meşhur turbo hayabusası aklıma geldi koca makine 300 km civarlarında ayağa kalkıyorsa sakat bişey olsa gerek.Benim anlamadığım 120 km hızla giderken benim takanın aurodinamiğindenmi kaynaklanıyor nedir ibreye bakamıyorum böyle ha patladı ha savrulacak havası oluyor büyüklerde bu sorun nekadar olur bilmem neyse sacma oldu,umarım istediğin gibi birşey olur.
    yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.

  20. #20
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı sularseller adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Buna benzer çeşitli videolar var.NOS u bilmiyorumda ghot rider ın meşhur turbo hayabusası aklıma geldi koca makine 300 km civarlarında ayağa kalkıyorsa sakat bişey olsa gerek.Benim anlamadığım 120 km hızla giderken benim takanın aurodinamiğindenmi kaynaklanıyor nedir ibreye bakamıyorum böyle ha patladı ha savrulacak havası oluyor büyüklerde bu sorun nekadar olur bilmem neyse sacma oldu,umarım istediğin gibi birşey olur.
    dostum onu ayaga kaldirmak kolayda sakin bi sekilde oturtmak zor bence.ama gercekten de tehlikeli....


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler