Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

YBR250*CBF250*GT250 yakıt,performans ve konfor ücgeni

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Merhaba arkadaşlar. Sitede benzer konulu başlıklar çokca bulunmakta ama benim deginmek istedigim konu sadece motor teknik özellikleri olacak.

    YBR250
    Silindir hacmi 249 cc
    Çap x Strok 74 x 58 mm
    Kompresyon oranı 9.8 : 1
    Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyon
    Maks. gücü 21 HP-7.500 devirde
    Maks. Tork 2.1 kg-m-6.500 devirde

    CBF250
    Motor hacmi (cc) 249
    Silindir çapı & strok (mm) 73x59.5
    Sıkıştırma oranı 9.3 : 1
    Yakıt sistemi 32 mm´lik VE-L tip karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) 22hp / 8000 d/d
    Max tork (Nm @ dev/dak) 22 / 6000d/d

    GT250 (2008 ve uzeri model)
    Motor hacmi (cc) 249
    Silindir çapı & strok (mm)
    Sıkıştırma oranı
    Yakıt sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak) 29,3 / 10500 d/d
    Max tork (Nm @ dev/dak) 22,68Nm / 8000 d/d

    GT250 için ST kanuni sayfasında asagıdaki veriler bulunmuyor...
    Silindir çapı & strok (mm)
    Sıkıştırma oranı
    Yakıt sistemi

    Motorların Max güç ve Max tokr degerlerine ulaştıkları D/D arasında farklılıklar var. Bu fark CBF ile YBR arasında cok az ama "GT" ye baktıgımızda hiç de az degil.

    1:Yukarıdaki verilere göre bu motorların yakıt ve performans karşılaştırması yaparsak hangisi ön planda gelir.
    2:100 km sehir içi, sehirler arası karışık kullanımda yakıt tuketimleri ne kadardır.
    3:Uzun yolda artcılı kullanımda hangisi daha rahattır. Hangisinde titreşim daha azdır.
    4:Hangisinin bakımı daha kolaylaydır. (Bakımını kendim yapacagımı varsayarsak)
    5:Fiyat olarak CBF sıfırı yok. YBR ve GT'nin sıfırı hemen hemen aynı. 2. el GT biraz daha uygun. Bu durumda verdigin paranın tam hakkını verir diyebilecegiz motor hangisidir.

    Son hız, servis, yedek parca vb sorunlar hakkında 3 motor hakkında da yeterli bilgim var.
    Yardımlarınız için simdiden tesekkürler.... Kazasız suruşler...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    ybr 250 sahibi olarak, hem performans hem yakıtta cimri bir depo benzinle 100km hızla gittiğinde 550km yol yapıyor hem estetik görünüme sahip, hemde sorunsuz bir makina, 130/140km hıza çıkarsan bir depoda 22km az gidiyor bizzat kendim denedimkesilene kadar gideyim dedim, hatta depoyu full yaptım, 17 litre benzin aldı, bu motorların deposu 19 litre yani hem 550km yol gittim biter diye korktum ama daha 2 litre deposunda benzin varmış

  3. #3
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Her üç motor da iyi ama cbf 250 ve ybr 250 nin yedek parçaları 600 lüklerden daha pahalı. Örnek olarak cbf 250 gösterde tablosu 1000 tl, ybr ninki de 800 tl civarında. CBf 250 ön amortisör 1100 tl civarında. Sadece bu sebepten cbr ve ybr yi eleyip hyosung alınır. Veya 250 yi atlayıp ucuz 600 lüklere bakmak daha mantıklı.

  4. #4

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    250 cc sınıfında elle tutulacak motor yok malesef bu sözü senin gibi araştırıp almış oldugum sıfır cbf 250 aldıktan sonra anladım tabiki memnun kalmadıgım için sattım




  5. #5
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    [QUOTE=acun0;1883417]250 cc sınıfında elle tutulacak motor yok malesef bu sözü senin gibi araştırıp almış oldugum sıfır cbf 250 aldıktan sonra anladım tabiki memnun kalmadıgım için sattım

    Bu konuda ciddimisin, yoksa CBF250 yi tek gecerim mi demek istedin anlamadım..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  6. #6

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    cbf 250 tamamen fiyaskodur dedim eksantirik zincirinden tut da motorun vuruntulu titreşimli çalışmasına ,çok sert süspansiyonu olmasına ayar yerinin olmamasına kadar bana eziyet eden tek motor dur dedim. yaramı deşme bir agzım açılırsa kapanmaz nefret geldi bu motordan bana ya


  7. #7
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 250 tamamen fiyaskodur dedim eksantirik zincirinden tut da motorun vuruntulu titreşimli çalışmasına ,çok sert süspansiyonu olmasına ayar yerinin olmamasına kadar bana eziyet eden tek motor dur dedim. yaramı deşme bir agzım açılırsa kapanmaz nefret geldi bu motordan bana ya


    Tamam Tamam sustum
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  8. #8

    Üyelik
    22 Ağustos 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Innova 125
    cbf 250 artık üretilmiyor zaten, 250cc de bi boşluk var hakkaten.

  9. #9
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    1:Yukarıdaki verilere göre bu motorların yakıt ve performans karşılaştırması yaparsak hangisi ön planda gelir.

    c: elbette hyosung gt 250 gelir ( geldiğini gördüm, kullandım )
    2:100 km sehir içi, sehirler arası karışık kullanımda yakıt tuketimleri ne kadardır.

    C: hyo: 107km de 3,7lt benzin almıştım ( saatte 110-140 km ile sabit giderek )
    3:Uzun yolda artcılı kullanımda hangisi daha rahattır. Hangisinde titreşim daha azdır.
    C: hyo oldukça rahattı. boyum 1,85 olunca bat önemli faktör oluyor.
    4:Hangisinin bakımı daha kolaylaydır. (Bakımını kendim yapacagımı varsayarsak)
    C: filitreler ve buji sanırım hondada kolay bulunur ama ben hyoda hiç zorlanmadım...tanesi 25 tl civarıydı sanırsam 4 tane alıp 1 sene hiç uğraşmadım...
    5:Fiyat olarak CBF sıfırı yok. YBR ve GT'nin sıfırı hemen hemen aynı. 2. el GT biraz daha uygun. Bu durumda verdigin paranın tam hakkını verir diyebilecegiz motor hangisidir.

    C: hyosung tır... zaten benimkini satınca hyo 650 alıcam yine... 10 kere daha olsa hepsinde hyo alırım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 ----------

    5000 tl hyo 250 yerine, 7500 e hyo 650 alman daha mantıklıdır. tecrübe düzeyini bilmiyorum. 2. eli zayıftır ve ülkemizde satılmak için değil binilmek için gelmiş bir motordur. 2007 olanlara bakmalısın...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İST/beykoz
    Motosikleti
    ybr125
    bende baya araştırdım bu motorları aslında cbf in karbüratörlü oluşuna dikket etmemiştim buradan yola çıkarsak ybr enjeksiyonlu olduğu için hem az yakar hemde performansı (benzin havayı enj ayarlayacağı için) daha öne çıkıyor.Ama gt250r bunların tarzı değil bikere.Şehir içi kullanımda sürüş pozisyonu olaraak yorduğu söyleniyor.hyosung modelleri karbüratörlü s&t modelleri enjeksiyonludur ayrıca hyo nun distribütörü global motor artık servis verme konusunda basiretsiz, s&t motor ise öncelikle s&t yazılı olan modellere servis sağlayacağını açıklıyor sitesinde.burdan yola çıkıp hyo yu eleyip s&t markassını ele alırsak öyle japonlar gibi taş misali motor üretemiyor malesef fakat görüntüsü 10 numara.ve tabiki 29 bygirlik güçdde büyük fark.Ben bir yamaha çalışanı olarak ybr250 nin parça sıkıntısı olduğunu duydum.honda için birşey diyemiyorum.Ama temiz bir gt250r bulmakta baya bir problem olabilir malumbunu alan çoğu kişi 600 lük makineden önceki adım olarak görüyor ve tahminim onun alıştırmalarını bu motorlar üzerinde yaptıklarından motorlar biraz yoruluyor.aslındda herkesin ulaşabileceği 250 cc de topu topu 3 tane motor olması biraz üzücü.Yanlız ülkem Türkiye de bu maalesef böyle.Honda yeni bir 250 cc motor getirdi diye sevindik VTR250 ama oda ne fiyatına bir baktık2006 model 600 racing motor fiyatı.12500 tl.ducati çakması bi motor.Neyse konu başka yerlere kaçmadan sonlarndırayım.he bu arada kawasaki zxr 250 (ninja250) de 33 beygirlik bir motor onunda ikinci el fiyatı 7000 tlden başlıyor ama motorda bi gösterge tablası var hacı murat a bile koymazlar onu :D

  11. #11
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı trendy83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende baya araştırdım bu motorları aslında cbf in karbüratörlü oluşuna dikket etmemiştim buradan yola çıkarsak ybr enjeksiyonlu olduğu için hem az yakar hemde performansı (benzin havayı enj ayarlayacağı için) daha öne çıkıyor.Ama gt250r bunların tarzı değil bikere.Şehir içi kullanımda sürüş pozisyonu olaraak yorduğu söyleniyor.hyosung modelleri karbüratörlü s&t modelleri enjeksiyonludur ayrıca hyo nun distribütörü global motor artık servis verme konusunda basiretsiz, s&t motor ise öncelikle s&t yazılı olan modellere servis sağlayacağını açıklıyor sitesinde.burdan yola çıkıp hyo yu eleyip s&t markassını ele alırsak öyle japonlar gibi taş misali motor üretemiyor malesef fakat görüntüsü 10 numara.ve tabiki 29 bygirlik güçdde büyük fark.Ben bir yamaha çalışanı olarak ybr250 nin parça sıkıntısı olduğunu duydum.honda için birşey diyemiyorum.Ama temiz bir gt250r bulmakta baya bir problem olabilir malumbunu alan çoğu kişi 600 lük makineden önceki adım olarak görüyor ve tahminim onun alıştırmalarını bu motorlar üzerinde yaptıklarından motorlar biraz yoruluyor.aslındda herkesin ulaşabileceği 250 cc de topu topu 3 tane motor olması biraz üzücü.Yanlız ülkem Türkiye de bu maalesef böyle.Honda yeni bir 250 cc motor getirdi diye sevindik VTR250 ama oda ne fiyatına bir baktık2006 model 600 racing motor fiyatı.12500 tl.ducati çakması bi motor.Neyse konu başka yerlere kaçmadan sonlarndırayım.he bu arada kawasaki zxr 250 (ninja250) de 33 beygirlik bir motor onunda ikinci el fiyatı 7000 tlden başlıyor ama motorda bi gösterge tablası var hacı murat a bile koymazlar onu :D
    Onerilerin için tesekkürler. Tarz olarak Naked yada Enduro tourig dusundugum için Ninja 250 yi elemiştim. Ayrıca GT 250 nin 2008 ve uzeri modelerinin ST kanuni oldugunu ve enjeksiyonlu oldugunu bildigim için ozellikle belitmiştim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------

    [/COLOR]5000 tl hyo 250 yerine, 7500 e hyo 650 alman daha mantıklıdır. tecrübe düzeyini bilmiyorum. 2. eli zayıftır ve ülkemizde satılmak için değil binilmek için gelmiş bir motordur. 2007 olanlara bakmalısın...[/QUOTE]

    Sencer abi verdigin bilgiler için teşekkürler... 650 comet de fena degil fakat yakıt tuketimi daha fazla olacagı için sıcak bakmıyorum. Comet 650 alıp uzun gezilere 650 sehir içinde de CBF150 kullanayım diyorum ama suan butcem kaldırmaz. En iyisi 250 lik diye dusunuyorum. Herkezin bildigi gibi Dunyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz.
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  12. #12
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    gel senin fikrini caydırayım
    sana benim 500 lüğü verip bende araba alayım, ne dersin
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  13. #13
    OrjinAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Şehir
    BaşkenT
    Motosikleti
    Ns 200
    Aslında sen sorularının yanıtını biliyorsun, tercihinide yaptın ancak bizden teyit istiyorsun.
    ben cbf 250 de kullandım şu anda da s&t gt 250r var gt 250 den farkı grenajları.
    gt 250 ile şehir dışı gezilerine iki kişi çok rahat çıkarsın. rampada bayılmadan gidebilirsin. hyo lar 8 sübaplı v motora sahip oldukları için gerçekten 250 cc de sınıfının lideri ben denememde 100 km ye 7 sn de çıktım.
    yakıtıda cbf 250 den çok değil hatta s&t ler az bile yakıyor. bakıma gelince tek silindirli motorun bakımı daha kolaydır ve daha ucuz. st nin hava filtresi 8,000 kmde cbf nin hava filtresi 16,000 km de değişiyor. ben olsam st comet alırdım.
    cbr125R (32,000 km) gt250R (20,000 km) mct250(5,000 km) gt250(4,000km) gt250R (1000km) cb125(1500km) NS200 (2.000km )

  14. #14
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    [QUOTE=yürekçe;1883455]
    zaten benimkini satınca hyo 650 alıcam yine... 10 kere daha olsa hepsinde hyo alırım[COLOR="Silver"]


    satma sen onu yazık motora. bana ver.
    karşılık olarak kesin cennetliksin, zaten benim referansımla da giremezsen daha da giremezsin.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  15. #15
    Burningred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    daha önce bu konu hakkında bir cok forum acıldı. Bu tarz motorların 3 ünüde kullandım. hyosung gt250r 2.el motosiklet 5500 liraya bursadan aldık ve biner getirdim. Hyosungun sevmedigim yönleri grenajlı bir motosiklet ve grenaj kalitesi cok kötü zırıl zırıl ötüyor.Orjinal lastiklerini alan herkes değiştirior ki Duro marka lastikler bile daha iyidir, virajlarda yolda durmakta zorlaniorsun. tek sevdigim yönü motorun güclü olmasi 171 km hız görüyor 250 cc lik bir motosiklete göre cok iyi

    Honda CBF 250 aydından 5000 km de 2006 modelini almıstık ve aynı sekilde binerek getirdim bu motosikleti sevmedigim yönleri direksiyon cok agir geldi, bana ve biraz da cılız duruor haricinde 12000 km de eksantirik de problem cıkartıor ve kronik bir problemmiş bu

    Yamaha YBR 250: yanda ki 2 tane gücük grenaj ile honda'ya göre biraz daha toplu ve büyük duruor. enjeksiyonlu olması ve beyinli katalitik konvektör olması ayrı bi güzel. üzerinde pirelli daemon marka lastikleri ile yol tutusu kesinlikle cok iyi. Yakıt olarak aralarında ki en cimri motosiklet kötü diyebilecegim yönü 250cc olmasi yetmior :(

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    Cbf 250 devri artık bitti bence ess geçmek lazım onu Çünkü üretilmiyor..Mantıklı olan ybr ve hyo

  17. #17
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı Burningred adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce bu konu hakkında bir cok forum acıldı. Bu tarz motorların 3 ünüde kullandım. hyosung gt250r 2.el motosiklet 5500 liraya bursadan aldık ve biner getirdim. Hyosungun sevmedigim yönleri grenajlı bir motosiklet ve grenaj kalitesi cok kötü zırıl zırıl ötüyor.Orjinal lastiklerini alan herkes değiştirior ki Duro marka lastikler bile daha iyidir, virajlarda yolda durmakta zorlaniorsun. tek sevdigim yönü motorun güclü olmasi 171 km hız görüyor 250 cc lik bir motosiklete göre cok iyi

    Honda CBF 250 aydından 5000 km de 2006 modelini almıstık ve aynı sekilde binerek getirdim bu motosikleti sevmedigim yönleri direksiyon cok agir geldi, bana ve biraz da cılız duruor haricinde 12000 km de eksantirik de problem cıkartıor ve kronik bir problemmiş bu

    Yamaha YBR 250: yanda ki 2 tane gücük grenaj ile honda'ya göre biraz daha toplu ve büyük duruor. enjeksiyonlu olması ve beyinli katalitik konvektör olması ayrı bi güzel. üzerinde pirelli daemon marka lastikleri ile yol tutusu kesinlikle cok iyi. Yakıt olarak aralarında ki en cimri motosiklet kötü diyebilecegim yönü 250cc olmasi yetmior :(
    Öncelikle versdigin bilgiler için tesekkürler. Sormak istedigim bir kaç soru daha var..
    HYO için:
    "virajlarda yolda durmakta zorlaniorsun" Demişsiniz. Bunun sebebi lastiklerin kalitesiz olması mı yoksa motorun dengesizligi mi. Ayrıca ben Comet düşünüyorum. Grenaj sorun olmayacak.

    YBR için: 250 cc olması yetmiyor derken, Rampalarda cabuk mu kesiliyor. İki kişi ile düz yolda 150-155 km hızlara cıkabiliyor mu.? Diger bir deyişle cıkabildiginiz son hız nedir. Uzun gezilerde biraz daha zaman kazanmak adına 150 km hıza cıkması iyi olur..
    Cevabınız için şimdiden tesekkürler...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  18. #18
    purenake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Her ne kadar üretilmese de CBF250 alıp satmak daha kolay. Her tarafta CBF250 var ama YBR250 çok nadir.

    Ayrıca artık üretilmemesi sorun değil.Her türlü parça bulunuyor. Bir çok yerde tartışıldı zaten, yamaha'nın halen üretilen modellerinde bile bazen parça bulmak zor oluyor. Ybr125 cbf150 ve birkaç çin haricinde yedek parça sıkıntısı hemen hemen aynı.

    Eğer amacın daha sonra da motoru büyültmekse CBF250 al derim, Hyo'nun ikinci el piyasaını bilmiyorum ama YBR 'nin ikinci eli bile yüksek. CBF250'yi kolay alır satarsın, seni yolda üzmez emin ol.

    Son hızlara takılmamamnı öneririm, zira uzun geziler diyorsun. Önemli olan daha çabuk değil güvenli gidebilmektir bir yere. O dediğin hızları bu motorlarla görürsün ama son hıza yakın olduğu için çok titreşim olur, motorun ömründen yersin. Zaten ortalamaya vursan senin gideceğin hızın çok az bir kısmı o hızlar olacak. O da sadece otobanda.

  19. #19
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Bana kalırsa arkadaşın son hıza takılmasının sebebi , bi motorda son hız ne kadar yükselirse motorun uzun yolda gideceği ortalama hızda o derecede artar; yoksa gazı kökleyip bi yerden biyere gitmenin hiç anlamı yok; hem daha fazla rüzgarla savaşacaksın hemde motorun tabiri caizse uzun bi süre eşek gibi anıracak ; 250 cc segmenti kritik bi segment tabiri caizse aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık ; Allah kolaylık versin...

  20. #20
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı szr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa arkadaşın son hıza takılmasının sebebi , bi motorda son hız ne kadar yükselirse motorun uzun yolda gideceği ortalama hızda o derecede artar; yoksa gazı kökleyip bi yerden biyere gitmenin hiç anlamı yok; hem daha fazla rüzgarla savaşacaksın hemde motorun tabiri caizse uzun bi süre eşek gibi anıracak ; 250 cc segmenti kritik bi segment tabiri caizse aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık ; Allah kolaylık versin...
    Sagol.
    Suan cbf 150 kullanıyorum. Bu motor ile yılda 12.500 km yol yapmıştım. Ustelik bunun cogunlugu sehir içinde yapıldı. Yuksek CC sehir içinde dur- kalk yapıldıgında yakıt sarfiyatı artmaktadır. Benim 140-150 km olarak belittigim hızlar, 300-500 km lik gezilerde yol durumuna gore kısa sureli cıkabilecegim son hızlar anlamındaydı. Ornek olarak CBF150 ile Mersinden Konya'ya gitmiştim. Gidiş esnasında 340km lik yolu, bol rampalı oldugu için 7 saate yakın bir zamanda varabildim. Bazı yerlerde hızım 40km ye kadar düşmüştü. Dönüşte fazla sıkıntı cekmedim. 250'lik bir motor olsaydı bu sure 5 saate kadar inebilirdi. 340 km lik yol. Ortalama hızım 50-55km arası oluyor. Bunu 70-80km ye cıkartarak bol rampalı yollarda biraz daha zaman kazandırması yeterli diye düşünüyorum..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler