Yapamazsın dediler. Utandırdım.
-
Başlık pek iddialı görünebilir ama gerçekten de öyle.
27 Kasım sabahı saat 6'da sis dağıldıktan sonra yola çıktım. Toplam 300 Km yol gittim İstanbul-->Zonguldak-Alaplı...
Kolay bir seyahat olduğunu söyleyemem. Vibrasyon dışında en büyük problemim far oldu.
Hereke civarında sisin yoğunlaştığı bir anda ampül kesildi. Sağa çektim farla uğraşmak için ancak yapacak birşey yoktu. Derken yanımda bir motor durdu. Farla uğraşırken motorsu stop etmiştim. Bu kez motor çalışmıyordu. Arkadaş kendi makinesinin egzostunu benim motora getirerek bir süre kendi motorunu yüksek devirde çalıştırarak benim makineyi ısıttı. Sonra sehpayı iptal ettik. Biz farla uğraşırken arkadan başka bir motor geldi. Vedat abi "Benim oğlan da geldi" dedi. Baba-oğul yola düşmüşler. Vedat Abi'nin oğlu Caner bana çorba getirmiş. Farımı tamir ettiler.
Yolda kalma riskini göze alarak çıktım yola. Şans benden yanaydı sıkıntı yaşamadım. Zaten motoru yormadığınız sürece bakımlı bir makine asla başınızı ağrıtmaz. Ve motosiklete olan saygısızlığı otobanda görmedim. Herkes oldukça anlayışlıydı. Düzce'de yolun bir kısmının sorunlu olduğunu önümdeki TIR (Bulgar plakalı) sayesinde anladım. Ayrıca Radar için uyarıda bulunan karşı şerit yolcuları daçok yardımcı oldu.
Yol verenler, selamını eksik etmeyenler ve yolda beni görüp birlikte seyahat eden diğer motorcular ile farklı bir tecrube oldu.
Uzun bir yol ve güzel anılar ile 150 cc Regal Raptor yol yapmaz diyenlere ders olsun.
(Fotoğraf ekleme konusunda bilgisizim yardım ederseniz ekleyeceğim)
Reklamlar
-
Motosiklet Eğitmeni
-
boraerdin adlı üyeden alıntı
Başlık pek iddialı görünebilir ama gerçekten de öyle.
27 Kasım sabahı saat 6'da sis dağıldıktan sonra yola çıktım. Toplam 300 Km yol gittim İstanbul-->Zonguldak-Alaplı...
Kolay bir seyahat olduğunu söyleyemem. Vibrasyon dışında en büyük problemim far oldu.
Hereke civarında sisin yoğunlaştığı bir anda ampül kesildi. Sağa çektim farla uğraşmak için ancak yapacak birşey yoktu. Derken yanımda bir motor durdu. Farla uğraşırken motorsu stop etmiştim. Bu kez motor çalışmıyordu. Arkadaş kendi makinesinin egzostunu benim motora getirerek bir süre kendi motorunu yüksek devirde çalıştırarak benim makineyi ısıttı. Sonra sehpayı iptal ettik. Biz farla uğraşırken arkadan başka bir motor geldi. Vedat abi "Benim oğlan da geldi" dedi. Baba-oğul yola düşmüşler. Vedat Abi'nin oğlu Caner bana çorba getirmiş. Farımı tamir ettiler.
Yolda kalma riskini göze alarak çıktım yola. Şans benden yanaydı sıkıntı yaşamadım. Zaten motoru yormadığınız sürece bakımlı bir makine asla başınızı ağrıtmaz. Ve motosiklete olan saygısızlığı otobanda görmedim. Herkes oldukça anlayışlıydı. Düzce'de yolun bir kısmının sorunlu olduğunu önümdeki TIR (Bulgar plakalı) sayesinde anladım. Ayrıca Radar için uyarıda bulunan karşı şerit yolcuları daçok yardımcı oldu.
Yol verenler, selamını eksik etmeyenler ve yolda beni görüp birlikte seyahat eden diğer motorcular ile farklı bir tecrube oldu.
Uzun bir yol ve güzel anılar ile 150 cc Regal Raptor yol yapmaz diyenlere ders olsun.
(Fotoğraf ekleme konusunda bilgisizim yardım ederseniz ekleyeceğim)
allahtan sorun çıkmamış ya bide çıksaydı
hayat şansa bırakılacak kadar uzun değil
-
sorun morun adam başarmış!!!daha ne olsun.ama bi dahakine daha tedbirli olmak lazım.
-
-
bence far ampulünün patlaması sorun değildir. her motorlu araçta her an olabilecek bir durum. dolayısıyla "evet, arkadaş gayet sorunsuz bir yolculuk yapmış" diyebiliriz aslında...
-
coq adlı üyeden alıntı
Hocam anlamadim ben mevzuyu?
Lastigin patlamadi diye mi seviniyorsun?
Farin patlamis, motorun bozulmus.
Daha ne gelecekti basina da gelmedi diye bu kadar sevindin anlamadim.
Bir de motor yol yapmaz diyen sazanlar kim?
Niye yapmasin?
Sirtinda tasimak için almadin ya o motoru.
Biraz karışık olmuş. Sadece farım patladı. onun dışında bir sorun yaşamadım. ÇİN'li ile yol yapılmaz diyenlere yazdım. Motorun çalışmaması ise soğukla ilgili...
-
Bu tür şeylerde hırs yapılmasını, inatlaşılmasını anlamıyorum. Bana biri "ya sen o mesafeye KT ile gidemezsin" dese hiç te popomda olmazdı. Oraya gider gelir kendisine bunu söylemezdim bile. Takıl kafana göre boşver böyle şeyleri.
-
arkadaş sadece bence mutluluğunu paylaşmak istemiş.birilerine bişey kanıtlamak değildir bence derdi.
-
01 Aralık 2009, 16:20
#10
Levsy adlı üyeden alıntı
Bu tür şeylerde hırs yapılmasını, inatlaşılmasını anlamıyorum. Bana biri "ya sen o mesafeye KT ile gidemezsin" dese hiç te popomda olmazdı. Oraya gider gelir kendisine bunu söylemezdim bile. Takıl kafana göre boşver böyle şeyleri.
Asıl konu şudur.
Bakımlı bir makine ile cc ne ve menşei ne olursa olsun yol yapılır. Sürekli ÇİN'li geyiği yapanlar için başlık bu.
Yoksa her türlü koruma önlemi ile temkinli bir yolculuk yaptım. Motoru yormadan gittim.
Ancak anladım ki;
*Uzun mesafe yalnız çok riskli.
*Düşük cc makine ile ivmelenme zayıf olduğu için kişisel tepkiler daha çok ön plana çıkıyor
*Otobanda sidik yarışı olmaz.
*Bayram üstü yola çıkılacaksa 2 kez düşünmeli.
*Kasım- Aralık motora binilecekse AVCI kıyefeti oldukça konforlu.
*TIR'ların arkası en riskli alanlar.
VE uzatılabilir. Bu benim ilk uzun yol tecrubem oldu. Motor sürmekten keyif aldım.
-
01 Aralık 2009, 16:24
#11
Mersin İl Temsilcisi
boraerdin adlı üyeden alıntı
Biraz karışık olmuş. Sadece farım patladı. onun dışında bir sorun yaşamadım. ÇİN'li ile yol yapılmaz diyenlere yazdım. Motorun çalışmaması ise soğukla ilgili...
aslında soğukta da çalışır. akü ve buji kontrolü yapmalısın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:23 ----------
avcı kıyafeti derken????
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
01 Aralık 2009, 16:28
#12
boraerdin adlı üyeden alıntı
Asıl konu şudur.
Bakımlı bir makine ile cc ne ve menşei ne olursa olsun yol yapılır. Sürekli ÇİN'li geyiği yapanlar için başlık bu.
Evet asıl konu bu dostum, ben de onu söylemek istiyorum, ona itiraz ediyorum diyebilirim. Bu forumda ve diğer tüm motosiklet forumlarında Çin motorlarını yerden yere vuruyorlar. Bir kere bile umrumda olmadı ve olmaz da. Takma kafana ifadesiyle vurgulamak istediğim budur. Sonuçta bir gezi yapmışsın ve bunu paylaşmışsın. Önemli olan budur. "Hahhaaa bak çinliyle yaptım bunu" demeye gerek yok. Kime neyi kanıtlıyorsun, ve niye???
Umarım beni anlıyorsun.
-
01 Aralık 2009, 16:38
#13
yürekçe adlı üyeden alıntı
aslında soğukta da çalışır. akü ve buji kontrolü yapmalısın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:23 ----------
avcı kıyafeti derken????
Dönüşte tüm bakımlarını yaptım, yaptırdım. Buji ile ilgili bir problemmiş. Çözüldü.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:37 ----------
Levsy adlı üyeden alıntı
Evet asıl konu bu dostum, ben de onu söylemek istiyorum, ona itiraz ediyorum diyebilirim. Bu forumda ve diğer tüm motosiklet forumlarında Çin motorlarını yerden yere vuruyorlar. Bir kere bile umrumda olmadı ve olmaz da. Takma kafana ifadesiyle vurgulamak istediğim budur. Sonuçta bir gezi yapmışsın ve bunu paylaşmışsın. Önemli olan budur. "Hahhaaa bak çinliyle yaptım bunu" demeye gerek yok. Kime neyi kanıtlıyorsun, ve niye???
Umarım beni anlıyorsun.
Evet çok iyi anlıyorum.
Ama gerçekten çok eğlendim.
Hayatım boyunca hiç bukadar kendimle başbaşa kalmamıştım.
-
01 Aralık 2009, 16:53
#14
damlaya damlaya göl olur.com
resim eklemeyi öğrende merakta kalmayalım daha fazla
-
01 Aralık 2009, 16:58
#15
-
01 Aralık 2009, 17:11
#16
ufuktan adlı üyeden alıntı
çin min , zaten bir motor 300 km gidemeyecekse .... bisiklete bin ....
**** 10.000 km yol yapacak olanlar zaten raptor almaz
motoru diğer motorun egsozu ile ısıtma konusunu anlamadım ... cikle yokmu ??? kullansaydın ya
jikleye rağmen çalışmadı. ve arkadaş böyle bir çözüm buldu.
-
01 Aralık 2009, 17:45
#17
boraerdin adlı üyeden alıntı
jikleye rağmen çalışmadı. ve arkadaş böyle bir çözüm buldu.
Ateş yaksaydınız motorun altında.Töbe töbe ...
Bir de açılan konunun ana fikri çinliyle uzun yol yapılmazmış diyenlere cevap olacakmış.Daha ne olsun.Motoru çalıştıramamışsın.Ya boğsaydın motoru.O soğukta sap gibi kalırdın ortada.
Yapmayın arkadaşlar.Şu çinlilerle uzun yola çıkmayın.Kendinizi riske atmayın.2.000 lira verip çin çan çon alacağınıza gidin 2.500 liraya ikinci el cbf150 alın.Dağ , bayır ,tarla , asfalt , otoban .... her yerde kullanın.Elin japonu yapmış işte.10 saat üstünden inmeden kullansan yorulmaz , arıza çıkarmaz.
-
01 Aralık 2009, 17:45
#18
egsozla motoru nasıl ısıttı anlamadım zor bir durum..
birdaha alet edevatsız yola cıkmazsın inş..
-
01 Aralık 2009, 17:47
#19
tebrik ederim arkadasım.resimleri bekliyorum en kısa zamanda
İnsanın değeri bir kesirLe ifade ediLecek oLursa;,,payı gerçek kişiLiğini gösterir,paydası da kendisini ne zannettiğini.......Payda büyüdükçe kesrin değeri küçüLür.........* ToLstoy *
-
01 Aralık 2009, 17:57
#20
300 km de far gitmis motor çalışmamış ve sorun çıkarmadı diyosan diyecek bir şeyim yok. boşuna uğraşmayın artık yeni model diye bu hurdalara bineceğime 80 model japona binerim gözüm arkada kalmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler