İşte gerçek Türk malı budur.
sonu devrim arabaları gibi olmasında
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Eskişehir deymiş Hocam bak
hayırlı olsun diyelim. ayrıca her boyutta ki aracın kendisine göre bir alıcısı vardır. her boyutta araç olabiir. ufak kamyon olabileceği gibi büyük hatchback de olabilir fakat kullanım alanı farklıdır.
bir de ek bilgi olsun diye yazıyorum. ingiltere ilk sanayi atılımına 1550 de bir halı fabrikasıyla başlamış.
o yüzden Türkiye yle avrupayı kıyaslamayalım sanayi konusunda. gelecek yüzyıl da biz de avrupayı geçeriz ülke olarak
way Bak buna çok sevindim Hernekadar Bizim sürüceğimiz araç olmasada yollarda görmek beni gururlandıracaktır. Ne mutlu bize. Dilerim %100 türk malı motorsiklete çıkarırlar İlk Ben alıcam...
Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
gördüğüm kadarı ile araç belediye aracı olarak (temizlik, çöp) kullanıma uygun.
biraz el atsınlar diyeceğim ama hiç umudum yok.
fiyatı ne kadar acaba destek için alalım bir tane.
can't be worried about that shit. life goes on man.
Prototipi çok orjinaldi motoruna kadar her yeri Türk malıydı, farlarını Peugeot J9 'dan takmışlar.
http://www.hiscar.com.tr/
Motoruda Türk mü acaba?
MoToSikLeT KuLLaNMaK BiR TuTKuDuR.
::tutkuy::
Motor kısmı Türk değilse araç benim gözümde halen Türk değildir. Kasa üretmek kolay.
Biraz önce sitesini inceledim, teknik verilerde motor iveco yazıyor. Bu kadar zormu 4 silindirli bir motor ürtmek?
pistonlar ve segmanlar nüral markadır(alman firması) izmitte üretiliyor
krank keçesi ve diğer yağ keçeleri skt dir bursada üretiliyor
subaplar ve guide lar konya malıdır
lastikler petlastır kırşehirden
rulmanlar ors dir ankarada üretiliyor
jantlar cms dir izmirden
radyatör kale markadır kocaelinde üretiliyor.
boya çbs dir gebze den
motor bloğu sanayinin arkasında dökülüyordur.
akü mutlu aküdür tuzlada üretiliyor
mesela yani
binmem ben bu araca o zaman
şaka tabi yinede kalitesi fena değildir . hayırlı olsun tekrar
tabi devrim üretilirken bu parça üreticileri Türkiyede yoktu aklınızda olsun. yani devrim yerli montaj + kaporta fabrikası denebilir
Motor iveco kasa türkse ısuzu sultan otobüslerden bi farkı yok o zaman bununda motor yabancı kasa yerli
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Motor işi kolay değil, elektrikli bişey düşünüyorlardı olmadı demek ki.
kasa üretmek kolayda bizim türkler tasarımda kare çalışıyor herhalde tofaşın komyon hali devrim arabalarında bile yuvarlak göze hoş gelecek hatlar vardı işi araç iç dış tasarım olan ertex bile etox çıkardı http://www.etox.com.tr araç çıkarmak zor değil ama o aracı pazarlamak zor yani kamyon alacak adam bir buna bakar bide ithal kamyonetlere bakar gider ithali alır bugün çogu ithal aracın parçaları türkiyeden ithal edilirken (örnek audi motor bloğu çevher virması tarafından yapılıyor ) sen kutu dan oyuncak üretir gibi... Artık eskisi gibi değil çekiçle vurularak düzeltilmiyor. Böyle araçlar üretilecekse bence üretilmemeli bugün devrimle dalga geçen toplumda bizdik arayanda
Şu asıl olan motoru üretelim artık yahu, offf.Canım sıkılıyor...
babama söyleyim kangooyu versin bundan alsın bir tane nede olsa kangooda kamyonet olarak geçiyor :D
www.sahildenturkiye.com
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)