Benim 98 aprilia rs 125 vardı, oda solda n egzozlu sağdan zincirliydi..
Tasarım işte
Benim 98 aprilia rs 125 vardı, oda solda n egzozlu sağdan zincirliydi..
Tasarım işte
GKN MOTORS
Tasarımda şanzuman ve ön dişli yerleşimi sonucu zincir varya ona bakalım biz ya olmasaydı taş devri işi motor ayaklarla yaba daba duuuu
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
sağolun arkadaşlar tam tahmin ettiğim gibi matrak cevaplar....
zekaiyuce
Tamamen ayrımcılık yapmak. zenciler sağa beyazlar sola otursun misali..
Sağcılar solcular
[B]Uzunlarım Yanmıyor, Yol ver Geçeyim...:P:P[/B]
Ben ortadan zincirli istiyorum.Varmı öyle modelhehe.
mesela eski motorların coğu ayak marşıyla çalışmakta ve o marşta sol tarafta tepmesile alakalı olarak solda yani bide debriyaj sistemi ayaktan çalıştığı için mecburen solda ön dişliside sağ tarafta oluyor yeni motorlarda yani 4 zamanlılarda sistem tamamen farklı olduğundan sol tarafta zincir.
aynen katılıyorum abi...mesela jawa...ayak starteri solda...ön disli sağ tarafta...
ama arka fren solda kalıyor...motor bloğunu saseye bağlayan arka tekerin önündeki uzun saplamaya da hem fren kolu hem de motor bağli oluyor...ön disli solda oldugu için baski balata solda kalıyor...
falan filan iste...
birileri çıkıp neden saga veya sola koydugumuzu tartışsın diye diyorum ben
dedim bile
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------
birileri çıkıp neden saga veya sola koydugumuzu tartışsın diye diyorum ben
dedim bile
Yorumsuz..
[B]Bir tutkudur içimizdeki özlemi yollara vuran..[/B]:bestmt:
.........
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Ne sağ ne sol cevap hiçbiri
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
hacı bu nasıl çeviriyo peki ahanda yeni konu
Bu arka lastiği ne döndürüyo bir türlü çözemedim
Şöyle bir sistem yapmışlar. Motorun asıl dönen jantı dışında sabit bir jant daha var. 2 kat anlayacağınız. Rulman gibi düşünün. Kayış veyahutta zincir içerideki jantın etrafından dolaşıyor. Jant motora dış janttan bağlı. Fotoda gördüğünüz gibi fren diski de jantın önünde.
Aktarma jant etrafından dolaştığı için kayıp çok büyük. Bu yüzden ancak chopper/cruiser tipi motorlara uygulanabiliyor.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)