Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Bayan Sürücülerin Trafikdeki Kendi Kuralları ve Kuralcılığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı Nexagon adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    son olarak "bayan" sözcüğü dilimize 80 sonrası toplumsal muhafazakarlaşma döneminde refah partisi yüzünden girmiş bir sözüktür. kadının cinsiyetini asimile eder, kibarlıkla falan alakası yoktur. illa kibarlık yapılmak isteniyorsa "hanım" sözcüğü kullanılır geriye kalan bütün durumlar için "kadın" sözcüğünü kullanınız.
    Kısaca "karı" desek nasıl olur?Onun herhangi bir siyasi partiyle ilgisi yoktur heralde.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #62
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen yaz yazlığa giderken 3 kere yol vermeyen aracı sağlamak zorunda kaldım
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  3. #63
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    bu ne kamyon şoferi üslubudur aagedeş! (ramço kardeşimizi tenzih ederim )
    ha bu taygırın köftesini yemiş, sohbetinde bulunmuş adamsın. bre hiç mi feyz almadın
    bu ne ırkcı bir tutum böyle...yaşasın kamyon şoferlerinin üslubu...ve yaşasın halkların kardeşliği...

    TümŞofSen adına Del Pıero Handırro..

    olm bu taygır denen zat-ı muhterem adam bildiğin kekoro...kekonun yandan yemişi Kuzeyin Vara Varası...

    ne bilir o...en çok İstanbullular bilir... siz bilmezsiniz...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  4. #64
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ne ırkcı bir tutum böyle...yaşasın kamyon şoferlerinin üslubu...ve yaşasın halkların kardeşliği...

    TümŞofSen adına Del Pıero Handırro..

    olm bu taygır denen zat-ı muhterem adam bildiğin kekoro...kekonun yandan yemişi Kuzeyin Vara Varası...

    ne bilir o...en çok İstanbullular bilir... siz bilmezsiniz...

  5. #65
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Ben de erkeklere bayılmıyorum ama maalesef aynı dünyayı paylaşmak zorundayız. Yazmamak için kendimi tuttum tuttum ama duramadım, duramadım...

    Neden kendinizi çok fazla büyütüyorsunuz ? Nasıl kadınları yok sayarsınız, bu kadar saygısızca eleştirirsiniz. Siz kimsiniz ve ne sanıyorsunuz. Uzun zamandır kendimi fazlasıyla tutuyordum ama başaramadım işte.

    Sanırım başlıklara bakıp karar vereceğim bundan sonra o topiğe girmemeye. Bu sondu...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  6. #66
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de erkeklere bayılmıyorum ama maalesef aynı dünyayı paylaşmak zorundayız. Yazmamak için kendimi tuttum tuttum ama duramadım, duramadım...

    Neden kendinizi çok fazla büyütüyorsunuz ? Nasıl kadınları yok sayarsınız, bu kadar saygısızca eleştirirsiniz. Siz kimsiniz ve ne sanıyorsunuz. Uzun zamandır kendimi fazlasıyla tutuyordum ama başaramadım işte.

    Sanırım başlıklara bakıp karar vereceğim bundan sonra o topiğe girmemeye. Bu sondu...
    memleketimin ortalama bi kekorosu olaraktan;
    kadınların farklı stilleri ve alışkanlıkları olduğunu kabul etmekle birlikte trafikteki varlıklarını suçlamıyor, bilakis destekliyorum. ve bu alıngan ve asabi tutumunuzu da sizin adınıza yorucu ve yıpratıcı buluyorum. gerek yok yani. boşver takma kafana. harbiden

  7. #67
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    18.11.2009 da ki mesajınız >>

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kadınları hiç anlamadım, trafik halleride dahildir.

    trafikte misafir sürücü gibi bi halleri var. pratik manevra izine zihnen ve cismen rastlanmıyor.
    hatası nedeniyle ölebileceğiniz bir kaza sonrası seri katil soğukkanlılığıyla "ama yeşil yanıyodu" gibi cümlelerle savunmaya geçebilir.
    ağzından kusura bakma, özür dilerim, tüh yahu naptık gibi kelime grupları dökülmez.

    kadınları hiç anlamadım, trafik halleride dahildir
    Bir kaç dakika önce ki mesajınız.. >>

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    memleketimin ortalama bi kekorosu olaraktan;
    kadınların farklı stilleri ve alışkanlıkları olduğunu kabul etmekle birlikte trafikteki varlıklarını suçlamıyor, bilakis destekliyorum. ve bu alıngan ve asabi tutumunuzu da sizin adınıza yorucu ve yıpratıcı buluyorum. gerek yok yani. boşver takma kafana. harbiden
    Destekleme tarzınız bu ise inanın şok geçiriyorum. Ayrıca yorulmuyorum yıpranmıyorum.
    Ama sizin bizler hakkında konuşurken baya bi stres attığınızı biliyorum. Kendinize başka yollar bulun mesela sek sek oynayın...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  8. #68
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    bayan sürücü bayan sürücüdür, bayan sürücü erkek sürücü değildir.
    "erkek sürücü mantıklı" bayan sürücü olabilir ama tersi asla. bu durumda bayan mantıklı sürücüler kapsanır erkek mantıklı sürücülere. bu durumda hangisinin eleman sayısı daha fazladırne diyorum ben ya
    uzun lafın kısası bayan sürücülerin adı çıkmış bence. aynı hataları fazlasıyla yapan erkek sürücüler de mevcuttur.
    Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
    Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali

  9. #69
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Destekleme tarzınız bu ise inanın şok geçiriyorum. Ayrıca yorulmuyorum yıpranmıyorum.
    Ama sizin bizler hakkında konuşurken baya bi stres attığınızı biliyorum. Kendinize başka yollar bulun mesela sek sek oynayın...
    2009 mesajı o hocam. biz o milli görüş gömleğini çıkarttık

    kesin o aralar bi vukuat olmuştur trafikte, asabi yazmışız.

    bak utandım şimdik

  10. #70
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Erkek egemen bir toplumda yaşıyoruz. Seksist söylemler iliklerimize işlemiş...
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  11. #71
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Geçen yaz eşimle balkonda oturuyoruz.Bi bayan cebinden arabasının anahtarını çıkarıp kapıları açtı atladı arabasına.Eşimde "bak görüyo musun ne kadar çok bayan araba kullanıyo.Sen bana ehliyet almıyosun" derken küt diye bi ses duyduk.Bayan şoförümüz aracını park ettiği yerden çıkarırken başka bir park halindeki arabaya çarpmıştı.Büyük bir sessizlik oldu.Eşim bi daha ehliyet konusunu açmadı

  12. #72
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı fusuy364 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı hataları fazlasıyla yapan erkek sürücüler de mevcuttur.
    İşte ben de bunu anlatmaya çalışıyordum daha önceleri milyonlarca kez ama vazgeçtim.

    Cumartesi günü Halis abi ben ve Seda İstanbul un baya kocaman bi yolundaydık Şimdi sormayın hangisi diye bilemeyeceğim. Abimiz 50 ile gidiyordu. Halis abi ehliyeti yeni almış heralde falan dedi. Diyemedim abiiiiii işte erkekkkkkkkk, erkek ve böyle KADIN gibi araba kullanıyor. Demedim aklıma gelmedi, şimdi buraya yazarken geldi.

    Bu arada İstanbul dayım he orayı atlamayın.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2009 mesajı o hocam. biz o milli görüş gömleğini çıkarttık

    kesin o aralar bi vukuat olmuştur trafikte, asabi yazmışız.

    bak utandım şimdik
    Peki 1 senede değişmiş olabileceğini umut ediyorum.

    Bu arada o smiley benim, üstüme zimmetli.

    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  13. #73
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki 1 senede değişmiş olabileceğini umut ediyorum.

    Bu arada o smiley benim, üstüme zimmetli.


    gelişiyoruz nisbeten tabii. ama hala kadınları anlamıyorum pek

    bende şık durmadı zaten o smiley

  14. #74
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gelişiyoruz nisbeten tabii. ama hala kadınları anlamıyorum pek

    bende şık durmadı zaten o smiley
    Evet masumluk ve erkek pek uyuşmaz zaten

    Alın bu da benden size genelleme ! Bütün erkekler odundur demek gibi bişey. Nasıl oluyor, anlıyor musunuz biraz bizleri ??
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  15. #75
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet masumluk ve erkek pek uyuşmaz zaten

    Alın bu da benden size genelleme ! Bütün erkekler odundur demek gibi bişey. Nasıl oluyor, anlıyor musunuz biraz bizleri ??
    valla kırıcı oluyomuş

  16. #76
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet masumluk ve erkek pek uyuşmaz zaten

    Alın bu da benden size genelleme ! Bütün erkekler odundur demek gibi bişey. Nasıl oluyor, anlıyor musunuz biraz bizleri ??
    Sağ şerit dururken yavaş bir hızla sol şeridi zimmetine geçirip arkadan gelen araçların selektör yapıp korna çalıp yol istemesine rağmen sağ şeride geçmeyen bayanları anlıyamıyorum.Genelleme yaptığımızı söylüyosunuz ama ailemle beraber tatile giderken 300 km'lik yol boyunca 3 kere bu durum başıma geldiğinde 3 ününde bayan olması tesadüf mü sizce?Hadi o zaman tesadüf denk geldi diyelim 2 gün önce yine aynı olay başıma geldi ve sürekli de bu durumla karşılaşıyorum.Sol şeride geçip aracı solladıktan sonra neden o şeritte kalma eğilimi var anlamak mümkün değil.

  17. #77
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    istediğiniz kadar eşitlik lafları edin, "kadınlar trafikte olsun" "genellememek lazım aralarında iyi olanlarıda var" "aslında kadınlar haklı" vsvsvs. %90ımız kadın şoför gördümü yolunu değiştiriyor arkadaş, geçiniz bunları
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  18. #78
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağ şerit dururken yavaş bir hızla sol şeridi zimmetine geçirip arkadan gelen araçların selektör yapıp korna çalıp yol istemesine rağmen sağ şeride geçmeyen bayanları anlıyamıyorum.Genelleme yaptığımızı söylüyosunuz ama ailemle beraber tatile giderken 300 km'lik yol boyunca 3 kere bu durum başıma geldiğinde 3 ününde bayan olması tesadüf mü sizce?Hadi o zaman tesadüf denk geldi diyelim 2 gün önce yine aynı olay başıma geldi ve sürekli de bu durumla karşılaşıyorum.Sol şeride geçip aracı solladıktan sonra neden o şeritte kalma eğilimi var anlamak mümkün değil.
    Offff offffffffff offfffffffffffffffff bak kardeşim yeteri kadar derdim var benim. Asker yolu bekliyorum, bu saatte şafak karanlık diye oflamaktan başka şeylere ihtiyaç duymuyorum ama zorluyorsun beni.

    Bu neye benziyor biliyor musun ? Hani bi motor alırsın ve sürekli o motoru görürsün amma da çokmuş dersin. Hah işte bak bu durum bunun gibi. Biraz kadınları çıkartın kafanızdan yahu. Siz de rahat edin biz de. Olay çözülsün..
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  19. #79
    kartal1439 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2010
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    FZR 600
    evet yha geçenlerde migrosa gittim otoparkına motorumu çekecektim neyse bi palio önümden boş yere bi saptı. az kalsın vuruyodum. bide demezmi sen napıyosun bee diye
    açtım azımı yumdum gözümü napıyım
    hayallerle yaşamak varya bitiriyor beni be...

  20. #80
    remzi_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kadınları hiç anlamadım, trafik halleride dahildir.

    trafikte misafir sürücü gibi bi halleri var. pratik manevra izine zihnen ve cismen rastlanmıyor.
    hatası nedeniyle ölebileceğiniz bir kaza sonrası seri katil soğukkanlılığıyla "ama yeşil yanıyodu" gibi cümlelerle savunmaya geçebilir.
    ağzından kusura bakma, özür dilerim, tüh yahu naptık gibi kelime grupları dökülmez.

    kadınları hiç anlamadım, trafik halleride dahildir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:05 ----------



    avrupada başka mı mevzu?
    kadın sürücü profili oralardada mevcut 3 aşağı 5 yukarı.
    Fatih cok kirici oluyorsun, sana yakismiyor bu ama.. cik cik cik
    Ama Avrupada da durum ayni bazen...
    Asagi video da iyiki benzin bitmiyor



    http://www.youtube.com/watch?v=3NdBa06VFzw
    Hayatin icin bir saniyeni harca.
    Hayatini bir saniye icin harcama.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler