Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

A2 ehliyet direksiyon sınavında nelere dikkat etmeliyiz ??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul FLORENCE dizinin dibi :)
    Motosikleti
    TVS Apache
    sakin ol ol gaz verirken hafif debriyjı bırak 1 viteste gider gelirsin saglam dur sınavı gec:D yalpalama


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    İSKENDERUN
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    BEN BU GÜN SINAVA GİRECEM AMA FAZLA HEYECANLIYIM ....NASIL YAPACAM BİLMİYOM

  3. #23

    Üyelik
    16 Şubat 2014
    bu pazar sınav var ve ben dönüşleri hakkı ile yapamıyorum 3-4 sefer çalıştım zaten, schooter olursa çok rahat ama vitesli ile gireceğimiz söylendi son zamanda ehliyet alan varsa tavsiyelerde bulunabilirmi, tırsıyorum.

  4. #24
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    vitesli motoru büyütme ben scooter kullanmadım hiç direk vitesliyle başladım sıkıntı çıkmadı

  5. #25
    3n3s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    kazazede
    Bizim kursdaki motor bi kere eğitime çıktım motorla parkur da tam alıştım derken bir kaç hafta sonra bir daha eğitime geldim direksiyon sınavı yaklaştığı için bi baktım motoru düşürmüşler bir yandan sinyal lambası sallanıyor çapıtla bağlamışlar diğer yandan aynalar yamulmuş çatlamış yamuk duruyor motorun dişliler falan yenmiş fren yumuşamış far kırılmış motorla giderken sallanıyor falan sarsılıyor daha neler neler sayamadıklarım var motor bildiğin kendinden geçmiş abi. 2. gidişimde bir süremedim doğru düzgün.Bizim kurs herhalde her direksiyon eğitimine farklı motor alıyor



  6. #26
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    1. vites çok hırçın olur 8 çizerken falan düşebilirsiniz.

    2. vitese takın sakin bir şekilde sürün. En önemli nokta Dönüşlerde ön tekere bakmayın. Eğer tekere bakarsanız dönemezsiniz. Ne tarafa gitmek istiyorsanız o yöne çevirin başınızı ve düşük hızda kullanacağınız için koltuktan sağa yada sola doğru kayarak motoru dengede tutun. Zaten hepi topu 2 dakıka anca motor süreceksiniz.

    Ben hayatımda ilk defa vitesli motoru ehliyet sınavında sürmüştüm :D hoca ben 35 yılllık motor sürücüsüyüm. Hakkını veremeyen benden geçemez demişti sınav anında ama ben bile geçtim o sınavı. Hatta birisi ön kaldırarak gitti, 8 çizdi, arka tekeri kaydırarak geldi hocanın dibinde durduydu. O da geçti.
    hasanrs bunu beğendi.

  7. #27
    SUKRU-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir-Menemen
    Motosikleti
    Honda CB125E
    Kardeş gözünü korkutmak gibi olmasın ama her komisyon aynı değil.Benim girdiğim komisyonda ayağın yere temas ettimi kaldın.Hocanla muhabbeti iyi kur zaten sınavdan önce parkura götürmek zorunda sizi orada birkaç fazla tur atıp nerede kaçıncı vites gideceksin nereden dönüş yapacaksın,motorun debriyaj kavraması,firenler vs. ayrıntılı bir şekilde öğren.

    Ayrıca yanına kendi kask ve ekipmanların varsa mutlaka al ve motorun varsa motorunla git.
    Nedeni ise; yanında ekipmanın olması güvenliğe ve kurallara önem verdiğini,motorla gitmen ise zaten motor kullanmayı bildiğini eğer bir hata yaparsan heycandan yaptığını düşünmelerine olanak sağlar. Ben sınava motorumla korumalıklı pantolon,mont,eldiven ve kaskla gittim. Hatta komisyon heyeti yarışamı geldin diye espiri yaptılar ama çok rahat geçtim.Sınavdan sonra sen sonucu merak etme geçtin dediler.Umarım sende geçersin

  8. #28
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    sürücü kursunda çalışıyorum. o 2 dk motor sürme olayı tarihe gömüldü desem yeridir. 8 metre platformun üzerinden düşmeden gidip dubaların arasından "s" çizerek gidiyosunuz. onlarda başarılı olduğunuz takdirde parkura çıkıyosunuz ve trafikte 30 dk boyunca komisyonun olduğu aracı takip ederek geziyosunuz. en önemli hususlara gelince sinyaller, ayna ayarı. yavuz abinin söylediği gibi 1. viteste girmeyin dubalara ve tekere bakmayın. ayrıca diğer bi olay eğer motor platformdan düşerse çıkarmaya çalışmayın çıkmıyo motoru devirirsiniz.adaylara direksiyon dersinde gösterirken bizzat denedim. ( 2-3 cm yüksekliğinde metal bi platform.) benim söyleyeceklerim bu kadar.

  9. #29

    Üyelik
    03 Şubat 2014
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    2014 KUBA CR1,KUBA 125XR PLUS 2013 - Opel Astra
    sürücü kursu kendimin vitesli motoruyla gireyim diyorum kabul etmiyo

  10. #30
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Sınav hakkında merak ettiğim bir şey var. Geçen hafta parkurda çalıştık ve 8 çizdiğimiz dubalarda 2-3 motor olduğu zaman ben durup motorların geçmesini bekledim. Motorlar geçince girdim dubalara. Bunu yapmasam en az 3 motor 8 çiziyor. Garip bir durum... Bu sınavda sorun olur mu?
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Motosikleti
    Mondial 125 mh drift
    Bende 2 hafta kadar sonra giricem direksiyon sınavına, platform olayını sordum dümdüz karşıya bakın düşmezsiniz diyorlar. Ancak anlamadığım Platform niye var? Trafikte Platform uzerinden mi gidiyoruz sanki? Sacmalik ama cok heycanliyim o platformdan dusersem neyse soylemeyim simdi

  12. #32

    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1
    Alıntı Jokzilla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 2 hafta kadar sonra giricem direksiyon sınavına, platform olayını sordum dümdüz karşıya bakın düşmezsiniz diyorlar. Ancak anlamadığım Platform niye var? Trafikte Platform uzerinden mi gidiyoruz sanki? Sacmalik ama cok heycanliyim o platformdan dusersem neyse soylemeyim simdi
    Valla kardeşim geçen c.tesi kuzenimi götürdüm ben. Dubalarda sıkıntı cekmedi. Platform da toplam 10 kere gectirse 3-4 ünde motorun tekeri düştü. Ona rağmen herhangi bir problem olmadı ve sınavı gecti.
    Şimdi sertifikanin emniyete gitmesini bekliyor ehliyeti alabilmek için.
    O kadar korkutulacak kadar bisey yok yani rahat ve dikkatli olun yeter.
    hasanrs bunu beğendi.

  13. #33
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Hubert Teşekkür ederim. Parkurda durmalar hariç pek sorun yaşamadım zaten... içim rahatladı

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Motosikleti
    Mondial 125 mh drift
    Valla nasıl olacak bilmiyorum. platform'u gecsem, trafiige cikinca sorun yasarmiyim bilmiyorum.

  15. #35
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Jokzilla platform ilginç bir yer kalın lastikli bir araç ile daha rahat geçiliyor. Sadece kursta öğrendiğin ile sokağa çıkarsan çok zor. Ben bir ay boyunca ders aldım. Yine de hocaya ilk çıkışta beraber çıkalım diyeceğim.
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  16. #36

    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1
    Alıntı hasanrs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jokzilla platform ilginç bir yer kalın lastikli bir araç ile daha rahat geçiliyor. Sadece kursta öğrendiğin ile sokağa çıkarsan çok zor. Ben bir ay boyunca ders aldım. Yine de hocaya ilk çıkışta beraber çıkalım diyeceğim.
    Rica ederim paşam. Trafik konusunda ise önce trafiğin az olduğu yerlerde başla. Ama gözünü karart biraz korkma ve ekipmanlar tam olsun. Eğer yardım ile cikarsan daha sonra tek kaldığında daha çok panik yaparsın bunu unutma. Kendine güven ve dikkatli ol kesinlikle gaza gelme.. Allah kaza bela vermesin.
    hasanrs bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    02 Şubat 2014
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R
    1.önemli konu:Arkadaşlar kurslara yazlırken sınav motorunu sorun kimisi vitesli ybr tarzı motorlar oluyo kimisi debriyajsız cup tarzı motorlar oluyo.Tecrübeniz çok yoksa cub ları tercih edin vitesle uğraşmayın.

    2.önemli konu: Platformdan geçerken mutlaka düz girin iyi girerseniz düşmezsiniz.Girerken dik oturun ve dizleri yanlara açın bi aksilik olursa dizlerle dengeyi sağlarsınız.Çıkıp dengeyi sağlayınca gazı korkmadan açın zaten düşmezsiniz.

    Başarılar.

  18. #38
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Amin. 1 Martta sınava gireceğim. Haftasonu fuarda ekipman olayını kesinleştireceğim. Bir motor seçtim gibi... Durursa onu alacağım. Sonra cumartesi pazar sabah gezileri... Allah hepimizi korusun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

    sethplate ben vitesli ile başladım cup falan anlamam olay çıkartırım "nerde benim viteslim?" diye :D
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Motosikleti
    Mondial 125 mh drift
    Bizim kursun motoruda sanirsam ybr. Motor kullanmasini biliyorum. Ama sinyal ver vs. Onlar zorlar bide platformdan korkuyorum

  20. #40
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Jokzilla ybr platformdan çok rahat geçiyor. Sadece düz gir yeter ki... Girdiği gibi çıkıyor. Bizim kursun motoru Seyhan. Stabil gitmiyor platformda!
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler