CBR 125 vs. CBX 250 Twister
-
06 Ağustos 2008, 20:39
#1
Ever arkadaşlar herkeze selam çin malından kendimi kurtardım şimdide bir motor almak istiyorum ben bu iki canavarın ortasında kaldım ama fazla bilgim olmadıgından yardımınıza ihtiyacım var
sizce hangisi seri ve hızlı uzun yol bakımından hangisi daha rahat
CBR125 vs. CBX 250 TWİSTER
Reklamlar
-
06 Ağustos 2008, 21:23
#2
Twister dedikleriniz için daha doğru bir seçim.
-
06 Ağustos 2008, 21:25
#3
GorkeM adlı üyeden alıntı
Twister dedikleriniz için daha doğru bir seçim.
bende arkadaş gibi düşünüyorum
Orgazma Dudak Büktürür
-
06 Ağustos 2008, 21:48
#4
twister süper. bence gerçekten iyi bir makina. geçen yıl 4 motor küçük bir kapışma yaptık. ben cbr 125 le ikinci oldum. twister üstünde iki kişi ile birinci. pioneer 200 üçüncü, ybr 125 bizden hayli arkada 4. cü oldu. gerçekten o zamandan beri çok iyi bir makina olduğunu düşünüyorum.
sevme beni Kızım meşaLe ve eGzOst KoKaRım...şaRKı TüRKü Bilmem tezahürat YazaRım viTes aTarIm...tuTma eLLeRimi emaneT saRaRım,gAza BasArıM...CimBomUma ve mOtOruMa Laf aTaRsan DüNYanI ßa$ıNa yıKaRım ...!!
-
08 Ağustos 2008, 20:48
#5
evet arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler birazdaha bilgi verseniz bana ben pek anlamıyorum birde twister üretimi durmuş parçada bir sorun yaşarmıyım birde bu iki makinanın bana özelliklerini yazarmısınız şimdiden teşşekürler
-
08 Ağustos 2008, 20:54
#6
Şimdi şöyle baslamalıyım ki ikisi de Honda.. Parça sıkıntısı koLay koLay çekmezsin
Birisi Supersport birisi Naked tipli motorlar.. Bu durumda tercih sana kalmış ama anladığım kadarıyla kullanacağın motorun Tip ine önem vermiyorsun yani her tarza uyarım diyenlerdensin..
Ben burda 125 CC Fazlalığı olan Twister i tercih etmen taraftarıyım.. Uzun yolda asLa sorun vermeyecek rahat bir motordur kendisi.. Ama cbr 125 te aynı sekilde sorun vermeyecek bir motor olmasına karsın Oturus pozisyonu itibariyle biraz yorabiliyor
Buyur sana teknik özeLLikleri artık sen değerlendir
Motor ( Twister )
4 zamanlı, hava soğutmalı, DOHC, tek silindirli, yağ radyatörlü
Silindir Çapı x Strok 73 x 59,5mm
Silindir Hacmi 249cm3
Sıkıştırma Oranı 9,3 : 1
Yakıt sistemi Karbüratör, 30,1mm
Max. Güç 24 BG @ 8.000 d/d
Max. Tork 24,3 Nm @ 6.000 d/d
Ateşleme Elektronik ateşleme, CDI
Çalıştırma Elektrik marşlı
Şanzıman 6 vitesli
Aktarım Zincir
Boyutlar (UxGxY) 2.031 x 746 x 1.057mm
Tekerlekler Arası Mesafe 1.369mm
Sele Yüksekliği 782mm
Yerden Açıklık 162mm
Yakıt Deposu 16,5lt (2,5lt yedek)
Yağ Kapasitesi 1,8lt
Tekerlekler
Ön/Arka Alaşım jant
Lastikler Ön 100 / 80 - 17 52S
Arka 130 / 70 -17 62S
Süspansiyon
Ön Teleskobik Çatal / 130mm
Arka Salıncak / 100mm
Frenler
Ön 276mm hidrolik tek diskli
Arka 130mm tambur
Ağırlık
135kg
Motor ( CBR 125 R )
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 sübaplı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 124.7
Silindir çapı & strok (mm) 58 x 47.2
Sıkıştırma oranı 11 : 1
Yakıt sistemi 28 mm´lik VK tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 13.2 / 10000
Max tork (Nm @ dev/dak) 10.1 / 8000
Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 1920x675x1070
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1294
Sele yüksekliği (mm) 776
Yerden açıklık (mm) 172
Yakıt kapasitesi (litre) 10
Tekerlekler
Ön/Arka U-profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 80/90 17M/C 44P
Arka 100/80 17M/C 52P
Süspansiyon Ön 31 mm´lik teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
Arka Monoshock amortisör, 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 276x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x4mm´lik hidrolik disk,
cüruflu metal balatalı
Ağırlık 115 kg
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
15 Ağustos 2008, 17:59
#7
teşekkürler arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için sanırım twister alcam
-
15 Ağustos 2008, 18:18
#8
şaka yapıyorsun. cbr bisiklet gibi alet ne zaman canavar olmuş :D twister güzel motor torku yeter cbr a
Now the world is gone. Im just one.
-
15 Ağustos 2008, 18:40
#9
bana göre cbr 125 ama senin standartlarına göre twister al derim uzun yolda yormaz sorun çıkarmaz...
-
15 Ağustos 2008, 18:47
#10
cbr 125.twisterin yanında motormu.aralarında daglar kadar fark var..twister bi baskadır.
motorcuda geri vitess olmaz daima ileri
-
15 Ağustos 2008, 19:12
#11
Twister
-
15 Ağustos 2008, 19:46
#12
twister
-
15 Ağustos 2008, 23:31
#13
Su soğutmalı
-
16 Ağustos 2008, 15:26
#14
dogru motor beygire baksanıza 24 beygir cbr 13.2 beygir
-
16 Ağustos 2008, 16:02
#15
twister
[B]seviyk tama yorum!!!![/B] [B][COLOR="Red"]GAZİANTEP MT[/COLOR][/B]
-
16 Ağustos 2008, 20:25
#16
kilonu boyunu da göz önüne al.
Dikkat! Motosiklette nikotin vardır, bağımlılık yapar! :bounce:
-
16 Ağustos 2008, 20:37
#17
bu gidişle arkadaş twister alacak
-
16 Ağustos 2008, 20:51
#18
Bende aynı durumdaydım ve twister almaya karar verdim sanada tavsiyem twister. Ama ben hala arıyorum malum twisterlar üretim tarihi sebebli km bakımında hepsi eski 50000 ve üstü çoğu şu ana kadar en az 38000km gördüm bu sebeble temiz bir motor bulman lazım şimdiden kolay gelsin hatta fazla bulursan temiz izmir çevresinden haber et
-
16 Ağustos 2008, 21:48
#19
beygir gücüne göre değerlendirmek yanlış. Bi çok arkadaş bu şekilde yazmış. Uzun yolda her ikiside çok iyi ama uzun yol demek uzun süre motor üstünde kalmak demek dolayısı ile oturuş pozisyonu açısından twister tercihin olmalı. Parça sıkıntısı olayını honda aşmış durumda için rahat olsun. Ama cbr125 kendi kategorisinde yfzr125 den sonra en iyidir. Yabana atmayın bisiklet dien arkadaşları bi kez daha düşünmeleri için uyarıyorum
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)