Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Hangi Pozisyonda Düşmeliyiz(bilinçli düşüş)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Merhaba Arkadaşlar,

    Google da ufak çaplı bir araştırmam sonucu bebek pozisyonunda düşüşlerin(max koruma ile) en az hasarla kurtarabileceğimize kanaat getirdim.Baya da bir site dolaştım yanlız bunlara ek olarak ta aşağıda yer alan düşme pozisyonlarıda ki hepsi profesyonel sporcu hasarı aza indirmede baya yardımcı oluyormus.Bu konu hakkında ekstra bilgi vermek isteyen nolursa yada yanlış diyen olursa paylaşırsa çok iyi olur *BD can kaybını,fiziken yaralanlamaların benim anladağım kadarıyla çok önemli bir kısımını kapsıyor ve engelliyor.

    Selamlar


    *Bilinçli düşüş(consciously decline)













    Bu pozisyon nedir onu anlamadım ama kendim bir isim taktım.'Şerafettin çekilin huleayyn düşüşü' diyorum





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Google'da arayana kadar, bizim forumda arasaydin, sayfalar dolusu tartismistik bu konuyu.

    Yine de dusme konusunda bu isin profesyoneli Aye'dir.
    Adam kaç tane motor pert etti, kendisinde bisey yok.

    Pirimiz odur senin anlayacagin.
    Bi ona sor istersen.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  3. #3
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Google'da arayana kadar, bizim forumda arasaydin, sayfalar dolusu tartismistik bu konuyu.

    Yine de dusme konusunda bu isin profesyoneli Aye'dir.
    Adam kaç tane motor pert etti, kendisinde bisey yok.

    Pirimiz odur senin anlayacagin.
    Bi ona sor istersen.

    Tamamdır bana düşmede uzman bir arkadaş lazım şu sıralar oda Aye sanırım düşeceğim gibi hissediyorum.Kardeşimde rüyasında görmüş kaza yaparken beni tırsa tırsa bekliyorum eheh

  4. #4
    Toqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Hayabusa - Resimdeki Srad 600 unutamadığım aşkım
    Kaza yaparken motorun üstünde olmada naparsan yap diye bi fikrim oldu benimde hep bide boyunu korumak ona dikkat etmek lazım gibi.O bebeği kundağa sarmışlar pozisyonu full koruma için ve pist için iyi bi fikir olabilir ama cadde kazaları için bence ilk önce motosikletin üstünde olma kafanı kaldırım gibi köşe sert bi yere vurma gibi şeyler vardı.
    Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...

  5. #5
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul florya
    Motosikleti
    yamaha süper tenere 1200cc ZE
    aye (murat) buraya davet edin o cevap versinler
    Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
    Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)

  6. #6
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Alıntı sularseller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamdır bana düşmede uzman bir arkadaş lazım şu sıralar oda Aye sanırım düşeceğim gibi hissediyorum.Kardeşimde rüyasında görmüş kaza yaparken beni tırsa tırsa bekliyorum eheh
    Kardesim Halis gibi bir adamın arkasından gitmedigin ve onun gibi bir adamla surmedigin surece bisicik olmaz dert etme
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul florya
    Motosikleti
    yamaha süper tenere 1200cc ZE
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardesim Halis gibi bir adamın arkasından gitmedigin ve onun gibi bir adamla surmedigin surece bisicik olmaz dert etme
    evet senin gibi biri gelirse arkamdan olanları bilmemek lazım ama şu var arkadan vuran hep sucludur ve orda hız tabelası var yanlış hatırlamıyorsom 30 yazıyor 230 degil
    Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
    Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)

  8. #8
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardesim Halis gibi bir adamın arkasından gitmedigin ve onun gibi bir adamla surmedigin surece bisicik olmaz dert etme
    Bikere düşsem tamam diyeceğim ama beklemekte kasıyor adamı:D,bazen rampa falan çıkarken arka teker kayıyor gaza hafif yüklensem yada sarı taksici amcalar önüme kırıyor genelde birde otobusler sıkıştırıyor ucundan ucundan gidiyorum şimdilik

  9. #9

    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Motosikleti
    BİSAN LİFAN 100CC
    ben kaza yapacagımı anladıgımda motordan atlıyorum pek bişey olmuyo daha önce 4 kere kaza yaptım eğlenceli oluyo tavsiye ederim biraz canan acıyo ama olsun o kadar...
    [B][I]emre[/I][/B]

  10. #10
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Alıntı emre_1_6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben kaza yapacagımı anladıgımda motordan atlıyorum pek bişey olmuyo daha önce 4 kere kaza yaptım eğlenceli oluyo tavsiye ederim biraz canan acıyo ama olsun o kadar...
    e tabi pinokyo bisiklet gibi motora binince bacakları aradan sıyırıp atlaması kolay oluyordur [COLOR="Silver"]
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  11. #11
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e tabi pinokyo bisiklet gibi motora binince bacakları aradan sıyırıp atlaması kolay oluyordur

    Atlamakta baya yararlı anladığım kadarıyla.Çünkü ani bir fren kızaklamasına çarpacağın yere atabilir ama motoru bırakıp kendi başına kalınca daha hafif olur doğrumudur?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 PM ----------

    [QUOTE=CERRAHI;1792797]e tabi pinokyo bisiklet gibi motora binince bacakları aradan sıyırıp atlaması kolay oluyordur [COLOR="Silver"]



    Hay Allah razı olsun.

  12. #12
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Alıntı sularseller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Atlamakta baya yararlı anladığım kadarıyla.Çünkü ani bir fren kızaklamasına çarpacağın yere atabilir ama motoru bırakıp kendi başına kalınca daha hafif olur doğrumudur?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 PM ----------



    Hay Allah razı olsun.
    Scooter ların orta kısmı bacakları kaza yapacagın esnada cekip alabilecegin icin onemli kazalardan kurtulma ihtimali cok yuksek. atıyorum 80 km hız ile giderken ileride carpman kacınılmaz olan bir cisime carpmadan atlayabilmeyi dusundukten sonra dusme sonrasında nasıl kapaklanıp kendini korudugunla, saglam kalman paralellik gosterir.
    uzerindekiler de saglam korumalarsa cok ufak tefek sıyrıklarla atlatabilirsin.
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  13. #13
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Motordan atlayip, arkadan gelen bir aracin altinda kalmakta var.
    Hani atliyacam derken, boyut atlamasi gerçeklestirmeyin sonra.

    Fani alemden ruhani eyleme dikey geçis yapabilirsiniz.


    Ha illa obur tarafa gidecegim diyorsaniz, genis bilgi için Cerrahi'ye basvurunuz...
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  14. #14
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scooter ların orta kısmı bacakları kaza yapacagın esnada cekip alabilecegin icin onemli kazalardan kurtulma ihtimali cok yuksek. atıyorum 80 km hız ile giderken ileride carpman kacınılmaz olan bir cisime carpmadan atlayabilmeyi dusundukten sonra dusme sonrasında nasıl kapaklanıp kendini korudugunla, saglam kalman paralellik gosterir.
    uzerindekiler de saglam korumalarsa cok ufak tefek sıyrıklarla atlatabilirsin.

    Scooterı ilk aldıgımda mondial den 2 tane kask verdiler,biri yarım kask biride nazi kask ama ben ikisini güvenli bulmadığım için bir tane ls2 tam kapalı kask ve dizlik dirseklik seti aldım.İşin ilginç yanı ben bu scootera böyle binince millet dalga geçiyor hayır dalga geçmelik pozisyon oluyor nasıl altındaki motor ne üstündekiler nedir gibi.Kazayı yapacak benim başkası olsa başkasının canı tehlikede olsa o onun bileceği iş ama ben canımı korurum bu kadar basit alıştım zaten.Buarada ilk babam dalga geçti.Milletin babası motosiklete bindirmez ben güvenlik alıyorum diye babam benle dalga geçiyor.Neyse konu dağılmasın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 PM ----------

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motordan atlayip, arkadan gelen bir aracin altinda kalmakta var.
    Hani atliyacam derken, boyut atlamasi gerçeklestirmeyin sonra.

    Fani alemden ruhani eyleme dikey geçis yapabilirsiniz.


    Ha illa obur tarafa gidecegim diyorsaniz, genis bilgi için Cerrahi'ye basvurunuz...
    Bundan sonra dikkatle takip ediyorum.Deneyimli abileri

  15. #15
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motordan atlayip, arkadan gelen bir aracin altinda kalmakta var.
    Hani atliyacam derken, boyut atlamasi gerçeklestirmeyin sonra.

    Fani alemden ruhani eyleme dikey geçis yapabilirsiniz.


    Ha illa obur tarafa gidecegim diyorsaniz, genis bilgi için Cerrahi'ye basvurunuz...
    Abi dur urkutme kardesimi sende yani
    Hani olur ya yol otoban degildir sokak arası veya ıssız bir yoldur tek bir arac o da karsında carpmak uzere oldugun kişidir diye bir senaryo uzerinde durdum.
    Hani dustugunde en az riskle ne sekilde nasıl atlatırız soz konusu ya o bakımdan.

    Otobanda zaten Allah korusun atlasan ayrı dert atlamasan ayrı dert.
    Genelde atlamadan carpmak cogu zaman daha karlı olmasını saglayabilir.
    Sonucta karsıdaki carptıgın aracta camdan da girsen ustunden araba gecmesinden daha az zarar verir.
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  16. #16
    sularseller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nexus 500
    Alıntı CERRAHI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi dur urkutme kardesimi sende yani
    Hani olur ya yol otoban degildir sokak arası veya ıssız bir yoldur tek bir arac o da karsında carpmak uzere oldugun kişidir diye bir senaryo uzerinde durdum.
    Hani dustugunde en az riskle ne sekilde nasıl atlatırız soz konusu ya o bakımdan.

    Otobanda zaten Allah korusun atlasan ayrı dert atlamasan ayrı dert.
    Genelde atlamadan carpmak cogu zaman daha karlı olmasını saglayabilir.
    Sonucta karsıdaki carptıgın aracta camdan da girsen ustunden araba gecmesinden daha az zarar verir.
    Otobanda çok yavaş gidiyorum sadece sorunum rüzgar oda sağa sola çok savuruyor otobüs kamyon beni sollarken.Bunada bir çare ilerde alırsam ağır bir motor alacağım naked olacak zaten 180+ kilolarda bu sorun ortadan kalkar gibime geliyor forumdan okuduğum kadarıyla.

  17. #17
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Aslında konu sundan ibaret ;

    Hangi senaryo ile ne sekilde dustugun onemli..
    Cunki her senaryo ve dusus kendine ozgu hareket etmeyi gerektirir.

    O kadar cok senaryo varki..
    Bence siz senaryoyu soyleyin bilen, bilgilerinin dogru oldugunu dusunen veya dogru olduguna inan arkadaslarımız da ne sekilde hareket edilmesi gerektigi konusunda bilgilerini paylassın.
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  18. #18
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Aslinda, geçtigimiz yillarda bu konuyu tartismistik.
    Fakat aradim ben de linki bulamadim.
    Makaraya devam mi edelim, yoksa bu isin altindan nasil kalkacagimizi ciddi ciddi yazalim mi?

    Ya da biri tartisma linkini bulup, bizi bir suru yazi yazma derdinden kurtarirmi?
    Var mi oyle bir cengaver?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  19. #19
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    birde kafadan çarpmalarda yarışçıların önerdiği şey ayağa kalkmak

    nedeni ise hayalarınızın depo ile bedeniz arasında sıkışıp patlayabilmesidir bu yüzden ölenler olmuş sanırım (sitede daha önce yarışanlardan okumuştum bunu sanırım boy'du yazanda) buda önemli bir bilgi
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  20. #20
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    ben GKNnin ustune dusen tanımam adam normalde motora zor oturuyo ama motor oldugu yerde devrilsin havada parande atıp 2-3metre ilerde biyerde guvenli bi sekilde konuyo yola

    bende cok dustum olay zamanla kazanılan bi reflex bana gore son 3 carpmamda hızlı olup hasar almama ragmen devirmedim motoru bnm refleximde o anda motoru dengede tutmak kimileri motordan uzaklasır kimileri motora sarılır oyuzden hangisi hangi pozisyonda guvenlidir cok geniş bi konu..
    true love..

    Drift Religion


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler