Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

5000 TL Kadar Motosiklet Tavsiyesi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Haziran 2017
    Arkadaşlar ben motor almaya karar verdim. Bütçem 5000 TL kadar motor sürmeyi biliyorum ama tecrübem yok bana hangi motorları tavsiye edersiniz ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Tvs Apache der kacarim

  3. #3
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Mondial xtreme max. Dağ tepe gez güzel o tip motorlar.

  4. #4
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Honda 125 ace 0 km. 4.750.nakitte 4.600'e bırakırlar.

    Yamaha crypton T115 0 km.4.450.nakitte 4.300'e bırakırlar

    plaka tescil 5bin tl'ye halledersin.

    Şimdiden hayırlı olsun...

  5. #5
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Ben ikibci el temiz cbf150 derim.

  6. #6

    Üyelik
    27 Şubat 2017
    Şehir
    tekirdağ/çorlu
    Motosikleti
    honda cbf 150
    japon markası al.gerekirse 2 nci el al önemli değil.diğer çinli motorlardan uzak dur.5 bin liradan olma siye söylüyorum. cbf 150 2 nci el ortalama senin bütcene yakın.yada önce ekipmanlarını al mont dizlik vs. sonra 2012-2015 modellerde ortalam 4-5 bin tl ye 2 nci el bulursun.tekrar söylüyorum çinli motor alma.alacağın motoru önce internetten bi araştır.yakıtı kullanıcı yorumları vs.sana oldukça yardımcı olacaktır.

  7. #7

    Üyelik
    31 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nissan Juke + Honda PCX
    honda cbf in ikinci el piyasasına baktınız mı bilmiyorum da temiz bir motor bulmak için sıfırından fazla para vermeniz gerekiyor. 5 bin TL'ye düşük km'de bir araç bulmak oldukça zor. Sıfırı 6 bin TL ise ikinci elleri 6.200 TL neden çünkü adam ruhsat masrafı yapmış. Sanki ikinci el ile sıfır arasında alım satım masraflarında büyük bir fark varmış gibi rakam yazmaya devam ediyorlar. Sıfır'da 250 TL ruhsat+plaka ikinci elde 110 TL noter. Bizim bu piyasa şartlarında sıfır motor çok daha avantajlı.

  8. #8
    EmreOnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki B-King 1300 + Hero T-Sport
    Kardeşim bence Hero markasının motorlarına bakabilirsin. Hero Hunk - Hero T-Sport vs.
    Hero markalı motorların sıfıryla ikinci eli arasında pek fiyat farkı yoktur alım satımı kolaydır. Model yükseltmek istediğin zaman satman kolay olur.
    Adamlar sana 5 yıl garanti veriyor daha ne istiyorsun? Parça kalitesi desen 1. sınıf Parça fiyatları da uygun.
    2.el olarak almak yerine 1000 TL daha koyup sıfır alman daha işine gelir bence.
    Hem bir mağaza vardı hero istanbul showroom olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Kredi kartına vade senetle satış veya banka kredisiyle satış da yapıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam. İstanbul kısıklı da showroomları var. Yakınsan bi gidip bakmanı tavsiye ederim.

  9. #9
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Cbf 150 derim.

    2 sene 30000 km değişen sadece dişli ve zincir. sıfır sorun

  10. #10
    EmreOnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki B-King 1300 + Hero T-Sport
    Cbf 150 nin motor teknolojisi bahsettiğim Hunk modeline göre çok eski ayrıca CBF 150 nin yağ yaktığını artık bilmeyen yok.

    Ancak Hunk modeli hem görüşün hemde motor açısından CBF e göre çok üstün CBF 150 2.80 – 3.35 litre/100km yakarken Hunk 2.10 – 2.65 litre/100km. yakıyor.

    Hunk 15.8 Beygir iken CBF 150 11.6 Beygir
    Hunk'ta 200 TL fiyat farkıyla disk fren takılırken CBF te böyle bir imkan yok.

    Neden hala CBF'te ısrarcısınız anlamıyorum...

  11. #11

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Sık sık forumda bu soru karşıma geliyor. Cevaplarıma şu cümlelerle başlıyorum;

    Hayatta 2 şeyin nedenini anlayamıyorum,

    1- Sağ şerit boşken en sol şeritte yavaş gitmekte ısrar edip, yol istediğinizde de çekilmeyen insanlar,
    2- Hero Hunk varken cbf 150 alan insanlar.

    Hunk'ın Cbf e göre avantajları;

    Daha ucuz,
    Çin değil Hint,
    5 yıl "hikaye" olmayan adam gibi garanti,
    72 saatte servisten istediğin parça gelmezse, parçayı ücretsiz verme garantisi,
    Yüzde 50 daha güçlü motor, 11-12 beygire karşılık 15.6 beygir,
    Daha fazla tork ve yokuş yukarı uzama-çekiş
    Daha az tüketim,
    Biyeri vurulsa kırılsa ucuz parçalar.

    Cbf'in Hunk'a göre avantajları;

    Bilmeyene "Japon motoruna biniyorum, Japon'dan şaşmadım" diyebilmek,
    Sabit karenajın verdiği düşük manevra yeteneği sayesinde aralara girme konusunda ustalaşabilme,
    Daha yüksek tüketim, daha yüksek parça fiyatları sayesinde suni bir zenginlik algısı,
    İkinci eli daha hızlı,
    5 yıl değil de 2 yılda biten garanti sebebiyle 2. yıldan sonra gelen adrenalin hissi,
    Performans ve çekiş yetmeyeceği için, daha kısa sürede yüksek cc ye geçme arzusu.
    Yüzde 10 daha az titreşim olacak diye konan balansörün, ne derece performans düşmanı bir parça olduğu bilincine erişme.

    Saat 14:15 şu anda. Git bir Hero bayisine 100-200 kaparonu yatır, önümüzdeki haftaya da motorunun ruhsatı-trafiği yetişir, binersin.

    Hayırlı olsun. Bir Hunk'cı daha aramıza katılıyor, haydi hayırlısı.

  12. #12

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Kuba pars sahibiyim bir yıldır. Bir sıkıntı yaşamadım sayılır. 16 bin km yaptım toplam 5 ay kullanmışımdır. Diyarbakırdan antalyaya gittim geldim 6 defa kahramanmaraş diyarbakır arası gittim geldim. 1 defa sivas yaptım. 2 kez elazıg yaptım. Motor arıza acmıyor yamaha ve honda kalitesi kadar olmasada gidiyo iste bu meret. Servis bakımlarını düzenli yaptırıyorum. Fiyat ikinci el 3000_3750 arası temiz bişey bulursun. 150 kuba pars
    Bu motorun en sevmedigim yönü ise düz yolda en fazla 100_110 km hız ile gitmesi ve bayır aşagıda olsa 130 km hızı ancak görüyor olması. İşine yararsa al kardesim.
    Not; Ben motorumu satmıyorum çünkü memnunum

  13. #13
    EmreOnder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki B-King 1300 + Hero T-Sport
    Alıntı Öz_Musti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sık sık forumda bu soru karşıma geliyor. Cevaplarıma şu cümlelerle başlıyorum;

    Hayatta 2 şeyin nedenini anlayamıyorum,

    1- Sağ şerit boşken en sol şeritte yavaş gitmekte ısrar edip, yol istediğinizde de çekilmeyen insanlar,
    2- Hero Hunk varken cbf 150 alan insanlar.

    Hunk'ın Cbf e göre avantajları;

    Daha ucuz,
    Çin değil Hint,
    5 yıl "hikaye" olmayan adam gibi garanti,
    72 saatte servisten istediğin parça gelmezse, parçayı ücretsiz verme garantisi,
    Yüzde 50 daha güçlü motor, 11-12 beygire karşılık 15.6 beygir,
    Daha fazla tork ve yokuş yukarı uzama-çekiş
    Daha az tüketim,
    Biyeri vurulsa kırılsa ucuz parçalar.

    Cbf'in Hunk'a göre avantajları;

    Bilmeyene "Japon motoruna biniyorum, Japon'dan şaşmadım" diyebilmek,
    Sabit karenajın verdiği düşük manevra yeteneği sayesinde aralara girme konusunda ustalaşabilme,
    Daha yüksek tüketim, daha yüksek parça fiyatları sayesinde suni bir zenginlik algısı,
    İkinci eli daha hızlı,
    5 yıl değil de 2 yılda biten garanti sebebiyle 2. yıldan sonra gelen adrenalin hissi,
    Performans ve çekiş yetmeyeceği için, daha kısa sürede yüksek cc ye geçme arzusu.
    Yüzde 10 daha az titreşim olacak diye konan balansörün, ne derece performans düşmanı bir parça olduğu bilincine erişme.

    Saat 14:15 şu anda. Git bir Hero bayisine 100-200 kaparonu yatır, önümüzdeki haftaya da motorunun ruhsatı-trafiği yetişir, binersin.

    Hayırlı olsun. Bir Hunk'cı daha aramıza katılıyor, haydi hayırlısı.
    Arkadaşım çok güzel açıklamış. CBF'e Japon motoru demiş ama bu motorlar japonya da üretilmiyor. Japonya'da tasarlanıyor sadece.Üretimi Çin'de yapılıyor. Zaten Hero ve Honda'nın ayrılmasının sebebi de bu Hero eskiden Honda'nın motorlarını yapıyormuş ve Honda gidip Çin'de fabrika açıyor. Hero'da bu durumdan sonra Honda'dan ayrılıyor ve Hero olarak kendi markasındaki motorları piyasaya sürüyor. Olay tamamen bu aslında Honda'nın tüm motorlarında ki sırrı Hero biliyor ve bunların üstüne ne eklenir nasıl daha iyi performans alınır bunu da biliyor. Eski bir CBF mi? yoksa Yeni bir Hero mu?

  14. #14
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Cbf düz motor haklısın.

    Kullanıcı olarak kullandığım cbf den çok memnunum doğal olarak tavsiye ettim.

    Arkadaşın bütçesine uygun.

    Zaten cbf anlatmaya gerek yok.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)