Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motosiklet kullanmak tehlikelidir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    osmanka2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 500
    Tehlikeyi seviyorum, motosiklet kullanıyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    O istatistiklerde motosiklet kazalarının fazla çıkması bizim gibi az gelişmiş ülkeler yüzündendir. Biz insanımıza ehliyet almayı, kask takmayı, eğitim almayı, kısacası bu işi bilinçli yapmayı öğretemedik. Şu siteye bakıyorum da 2003 ile 2006 yılları arasında hiç ölüm haberi almazdık, ne zaman bilen bilmeyen herkesin altında motosiklet olmaya başladı, işte o andan itibaren ölüm haberlerini çok sık duymaya başladık. Yunanistan, İtalya gibi ülkelerde insanların çok büyük bir bölümü takım elbise ile scooter üzerinde işlerine gidiyorlar, hepsi de kask takıyor. İsterseniz bir de o ülkelere özel istatistikleri araştırın.

    Verilen bu istatistikteki uçak kazalarının otobüs kazalarından kat ve kat yüksek olması da bana pek inandırıcı gelmedi. Çünkü uçak ile seyahat dünyanın en güvenli seyahatlerinden biridir, özellikle ülkemizden örnek verirsek kaç uçağın düştüğünü duydunuz? Oysa ki otobüs kazalarını neredeyse her akşam haberlerde görüyoruz.

    Kısacası bilinçli ve kuralına göre kullanmadıktan sonra her araç bir ölüm makinesidir! Aracı ölüm makinesine dönüştüren de insanın ta kendisidir!
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  3. #23
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı admin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet kendi limitlerinizi tanimak icin bir enstrumandir, limit ise esnek bir cizgi...koptugu yerde olumcul bir ucurumda bulursunuz kendinizi. Hamur acmak gibi...yavas yavas, yedire yedire, ama hep genisleterek...koparmadan, delmeden.

    Iste bu yola girdiginizde cevreniz zaten sizi goruyor olacak, onlar da sizi destekleyecek. Aya giden astronotu, muthis bir sov yapan sirk cambazini, bir maraton kosucusunu, bir otomobil yariscisini desteklemiyormuyuz? Niye adam her an olebilir yahu ! Niye alkisliyoruz? Gareziniz mi var kardesim??? Niye daha hizli, niye daha yuksek, niye butun ulus ayaga kalkiyoruz halterci iki kilo daha fazal kaldirsin diye? Dusmanmiyiz bu adamlara? Bir sey olsa hosumuza mi gidecek? HAYIR!

    Insanlik adina limitleri esnetiyorlar...kendileri adina...bizim adimiza...Sehirce, ulusca, insanlik olarak destek oluyoruz sirasinda, birakin akrabayi esi dostu...

    Evet motosiklet tehlikelidir...bisiklet, ucak, otomobil, askerlik, paten, futbol, yuzuculuk, balikadamlik, karate, bugee jumping...n'apalim simdi yani?

    Donald Duck
    (Resat Arbas)
    E-Mail: donald_duck@newyorkcity.com
    ..........

  4. #24

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir/BG
    ben bunun farkında değildim bırakalım bari motorculuğu bukadar tehlikeliyse

    Varmı benimle gelen

  5. #25
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    O Wiki sayfasına ben de baktım "yolculuk başına kaza oranı" demiş, yani bir gemi yolculugu cok uzun oldugundan ölüm olasılıgı ondan yuksek. Bir sonraki kolonda ise, "milyar KM için ölüm oranı" demiş, bu daha mantıklı.. İşte rakamlar.. Burada hava yolu en güvenli çıkmış.


    Air: 0.05
    Bus: 0.4
    Rail: 0.6
    Van: 1.2
    Water: 2.6
    Car: 3.1
    Bicycle: 44.6
    Foot: 54.2
    Motorcycle: 108.9

  6. #26
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Bir ufak düzelme yapayım. Bu sayılar ölüm oranı değil ölü sayısı. Yani toplamda 1 milyar saat motor kullanmış bütün motorcuların 4840 tanesi ölüyor bu istatistiğe göre.

  7. #27
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    bu sayılarla sayısal oynanırmı

  8. #28
    asivezor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    altımda scooter hayalimde 600 f
    motosiklet kullanırken diger araçlardan daha fazla refleks önseziye ihtiyaç vardır. kontrolsüz kavşaklarda mümkün oldugu kadar yavaşlamak gerekli. tali-ana yol birleşimlerinde bölünmüş yol ise en sola yanaşmak gerekli. genellikle ölümlü kazalar bu sebeple meydana gelmekte.

    ülkemizde motosiklete karşı hep at gözlügüyle bakılmakta. hatta hem otomobil hemde motosiklet kullanıcısı bazıları otomobil kullanırken bile kendiside bir motosiklet kullanıcısı olmasına ragmen motosikleti hesaba almayı nasılsa kendi kafesin içinde ya güvende sonuçta motosiklete karşı saygısı olmamaktadır.

    durum böyle olunca elbette tehlikeli olur. hükümet motosiklet kullanmayı desteklemelidir.

    bi sonraki seçimlerde parti kurup başbakan olmam için destek verirseniz vallahide billahide resmi aracım motosiklet olacak

    ayrıca motosiklet ile araç kaza yaptıysa ve bunun sonucunda motosiklet sürücüsü hayatını kaybettiyse oto sürücüsü hatalıysa kızılay meydanında bütün motorcuları çagırtıp motosikletle ezerek öldürme partisi düzenleyecem. çok mu sadistce oldu. ama bir kez böyle yapılsa bidaha kimse g..ü yemez motorcuyla ugraşmaya.

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    CBF150(inşallah 2 sene sonra)
    asıl motosiklet kullanmamak tehlikelidir

  10. #30

    Üyelik
    06 Haziran 2007
    Şehir
    Şişli - İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    motorsiklet kullanmak tabii ki tehlikeli. ama istatistikleri de fazla önemsememek gerek.

    araba ile ortalama 100bin km yol yapmak, motorla ortalama 20bin km yola denk geliyor.

    dikkat,sabır ve biraz da mantıklı sürücüyseniz motorsiklet diğer araçlar kadar güvenli.

    ülkemiz için tek sorunumuz, dışlanmışlık ve önemsenmemek. bunun temel sebebi de otomobil üreticileri.
    hayat güzeldir

  11. #31

    Üyelik
    07 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Gilera Runner
    Motosiklet kullanmasandan trafikte ve tıkabasa otobüslerde geçirdiğin saatler zaten yavaş yavaş öldürüyo seni, ruhen zihnen ve bedenen.

  12. #32
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı chopperb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asıl motosiklet kullanmamak tehlikelidir
    facebook.com/kaskafa

  13. #33
    sadeceo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2008
    Şehir
    Motorumun selesi
    Motosikleti
    200 cc abooovv ...
    tehlike sürekli var olan bişiy

    birde şöyle birşey var ben en çok araba kazası duyuyorum motor kazası yok denecek kadar az geliyor bana

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sigarayı bırakalım, alkole son verelim, doymuş mudur doymamış mıdır hangisi zararlıysa yağ oranına dikkat edelim, kızartma yemeyelim, musluktan su içmeyelim, terliyken hele hiç içmeyelim. Evden dışarı çıkmayalım, e deprem var, o zaman çadır kuralım, e çayır çimende Kırım kongo kanamalı hastalık bulaştıran kenelere dikkat edelim, olmadı hepimizi pamuklara sarmalayalıp saralım, o zaman da filizlenme tehlikesi var tabi. Eee sonuç? Geldik ve bir şekilde gideceğiz. Maksat odun gelip kalas gitmemek.
    Çok doğru bir noktaya değinmişsin.Bu bahsettiğin nokta çok hassas bir durum.Zaten yapmamamız gereken herşeyi yazmışsın.Sigarayı bırakmak , ..... zaten insan doğası gereği her türlü tehlikeden uzak kalma eğilimindedir.Ee deprem olacak diye çadır kurmamıza gerek yok.Paramız varsa gideriz kayalık zemine oturtulmuş bir siteden ev alırız.Ya da gideriz bir arsa alıp iki katlı ev yaparız kendimize.Aslında paramız elverdiğince hepimiz bunları yapmaya çalışıyoruz.Çoğumuz da yapıyo zaten.İnsanlar 5 katlı binaları değil 2 katlı evleri tercih ediyo.Peki piknik olayına gelelim.Şimdi bakın bakalım o eski meşhur piknik yerlerinde yer bulamazken şimdi ıssız yerler olmuşlar.Zaten o bahsettiğin daha iyi yaşamak için gerekli şertlerı insanlar oluşturmaya başlamış.

    Peki ot gibi mi yaşıyacaz dersek.Diyelim ki bir dağa tırmanmak istiyoruz.İki yol var.Biri uzun ve az tehlikeli.Diğer yol da çok dik bir uçurum.Bazen televizyonda dağcıları izliyorum.Kendilerine en dik tırmanışları seçiyolar.Peki maksat doğayla başbaşa olmaksa neden dolaşıp çıkmak yerine dik uçurumlardan tırmanıyosunuz.Şimdi bunlar ot olmayan insanlar oluyo derseniz , bence onlar aptal insanlar.Çünkü hayatlarını sebepsiz yere tehlikeye atan insanlar.Ben o dik yamaçtan değil de daha uzun bir yoldan tırmanınca ot oluyosam , olsun ot olayım.Yani bu ince ayırımı iyi yapmak lazım.Ot olmıyacam diye dangalaklık yapmanın alemi yok.İkisinin ortasını bulmak lazım.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Şubat 2009
    Motosikleti
    yamaha yzf r1
    Bu başlığı gördüğümde cinayet işleyesim geliyo artık arkadaşlar

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    yine mi bu kısır döngü?...

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Gerçekler acıdır , acıtır ......

  18. #38

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki AN 125
    Ne yazık ki forumda her konu sulandırılıyor...Suyu çıkartılıyor...Hiçbirşeyi ciddi ciddi konuşmak mümkün olmuyor...

    Buraya tehlikeyi severim, hayatın anlamı nedir ki zaten, yakışıklı giderim vs. vs. uçarım kaçarım diye sallayan arkadaşlarımız...

    Yahut mutfaktaki bıçakta tehlikeli salata yaparken ölürsün, uçarken ölürsün karate yaparken ölürsün falan filan diye işi sulandıran arkadaşlarımız...

    Merak ediyorum...yumurtadan mı çıktılar anneleri babaları arkadaşları eşleri dostları yok mu ....Varsa nasıl boyle sorumsuzca konuşabiliyorlar..

    Merak ediyorum bu arkadaşlarımız,
    Hiç en sevdikleri mahalle arkadaşlarının hayata dönmesini beklediler mi acil kapısında..

    Ya da her tarafı kan revan eşleri kollarında hareketsiz yatarken delirecek gibi oldular mı ? Motora da hayata da lanetler ettiler mi ?

    yaz sıcağında iki ay evde yattılar mı? Artık benim gibi iki platinle koşmaya, top oynamaya yasaklı, ömür boyu bir dağa tepeye gönlünce tırmanamayacak şekilde sakalık yaşadılar mı ?

    Önlem miş ne önlemi 4 tane plastik dizlik dirseklik vs. biraz sağlam kumaştan bir mont, kafada bir yarı plastik bir kask, çeliğin sakız gibi ezildiği kazalarda bunlar ile şansınıza ne kalmışsa artık o kadar hayatta kalırsınız...

    Ben yukarıda Yazdıklarımın hepsini yaşadım, vitesli vitessiz her türlü motorsiklet kullandım İstanbulda benimle ve önlemlerimle hiç alakası olmayan şekilde 3 defa kaza yaptım ( Vatanda zınk diye duran panelvana yeterli takip mesafesine rağmen o kadar sert durması sebebi ile arka camdan girdim, Esenlerde kamyondan dökülen yağ sebebi ile gece 11 de motoru yatırdım, en son eşimle giderken jipli bir hayvan az daha bizi eziyordu 2 ayda yaramız beremiz ancak iyileşti forumda anlattım.) , ve motosikletle yaşana bir kazada , sakat kalmamanın ya da hayatta kalmanın sadece Allah'ın bir lütfu olduğunu anladım.

    O yuzden motorsiklet TEHLİKELİDİR. Motorda kaporta sizsinizdir. Arabanın çizikle atlatacağı kazada motorcu ölebilir, arabanın zıplayıp geçeceği çukur motorcunun mezarı olabilir. vs. vs. O yuzden konuyu sulandırmayan bize bir şey olmaz baba ayaklarına yatmayan, ölen uçakta da ölüyor demeyen sorumluluğunu bilen ve gerekli önlemleri alıp motora binen tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum.

  19. #39
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    kendimce şöyle bi istatistik yaptım tahlikesiz olupta zevkli bişey sağlıklı olupta lezzetli yemek yoktur
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Ömercem geçmiş olsun.İnsanlar başına gelmediği için bazı şeyleri çok hafife almayı marifet sanıyo.Ancak sizin yaşadıklarınızdan ders almak lazım.Oturup bi düşünmek lazım.Hafife almak dediğin gibi hiç hoş değil.Özellikle de istanbul'da motosiklet kullanmak gerçekten çılgınlık.Allah kolaylık versin.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler