Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Türk mucitten inanılmaz buluş (Benzin tasarrufu)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    bu haberlerden artık daral geldi nerde kardeşim bu mucitlerin bulduğu buluşlar hangimiz kullanıyo.bence hepsi tıraş,hepsi comolokko
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    mehmet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2008
    Şehir
    Manisa/Salihli
    Motosikleti
    Honda cbr 125R
    böyle sistemler cıkalı yıllar oldu hepside birsekilde örtbas edildi sanırım.alternatif yakıt olarak bulundular ama petrolden kazanılan paralar yüzünden şu anda gündemde değiller ne zaman petrol bitti işte o zaman bu yakıtlar kullanılacaktır.sap döner keser döner gün gelir hesap döner...
    üniversitelerde otomotiv bölümlerinde alternatif motorlar ve yakıtları dersinde bu sistemler okutuluyo.hatta okulda arkadaslarım sadece asitilen gazıyla motor calıstırdılar.
    Cesaretsiz Yaşanmaz Alırlar Elinden Hayatı
    Kurallar Mutluluk Yapamaz İncitir Sevdayı..!

  3. #83
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buna kafa patlatacağımıza birlik olup benzini ucuzlatabiliriz...
    kesin ucuzlatırsınız

  4. #84

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    bu sistemi belki ben 4 defa farklı insanlardan okudum 2 si mafya fln musallat oldu diye nete cıkmıstı. ilk değil ama umarım sonuca ulaşır

  5. #85
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Değerli arkadaşalrım...
    1.cisi bu arkadaş mucit değildir. Bu arkadaşın yaptığı işi ben ortaokul 2.ci sınıfta iken cam tüpleri elektroliz edip 2birim H gazı 1 birim O gazı elde ettik. Hatta çakmağı yakıp tüpün ağzına verdiğimizde hafif bir patlama olurdu. Yani sudan enerji elde etmek elektroliz yapmak yeni bir şey değil.
    2.cisi otomotive firmalarının dev ARGE leri olduğu muhakkak ama bu işi yapıp yapmamak konusunda ne kadar samimler orası tartışılır.
    3.cüsü ee peki biliyorsunda niye yapamdın olayı. Zaman vakit ayırmak ve de azda olsa ustalık gerekte onda.. o sebeble bu kişiyi yapmış olduğu bu iş için tebrik ederken yaptığının icat olmadığını daha doğrusu fikrinin yeni olmadığını belirtmek isterim.

    Olay şudur arkadalaşlar;
    Su h20 dur. Yani 1 birim Hidrojen ile bir birim Oksijenin yapmış olduğu kimyasal bağdır. Bu bağa elektrik verirseniz koparırsınız. Kopan Oksijen ve Hidrojen gaz olarak serbest kalır. Aynı miktarda 2 birim H birikirken 1 birim O birikir. İkiside yanııcı bir gazdır. Saf oksijenin oktanı 120 lerde dolanırken saf hidrojenin okanı 100 ler civarındadır. O sebeble piston krank sübab başlarının zarar görmemesi için oksijen hiçbir zaman içten patlamalı motorlarda uygun olmamıştır. Oysa saf Hidrojen daha uygun bir yakıttır.
    Mantıkk sudur;
    Araba benzin ile çalışır, akü dolar. suya elektirk basar uygun kaplarda oksijen hidrojen ayrışırtırılır. Oksijen eksoz ile dışarı atılırken Hidrojen yakıt olarak kullanılır. Sonra akü biter, araç otomatik benzine geçer ve akü dönen teker ile yeniden şarj olur ve bu olay devam eder gider... Sonuçta 50% ye varan yakıt ekonomisi sağlanır...

    Temel sıkıntı fert bazında küresel sermaye ile işletilen bir fabrikayı kurmak başarısızlığıdır. Burada küresel sermaye oturup bu tip bir hibirt araç yapma konusunda samimi olmalıdır. Yoksa bu olaylar hep lokal kalır.
    Birde benzinde 98 oktana göre ayarlı krank, sübab,piston başalrıda ciddi hasar görmektedir. Haberde performansı arttı demeleirde bundandır. Yani böyle bir sistemde silindir piston krankta hem 100 oktana göre hem 95 oktana göre dayanıklı olmaldır. Yoksa vuuruntu olur motor ömrü azalır.
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  6. #86
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    Youtube a bakarsanız bunu icad eden bin tane insan var
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"

  7. #87
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    http://www.youtube.com/watch?v=5dsLdO4bZ68

    bundanda ( NOS ) yaparlar belki...

    bu deneyi okulda bizde yapıyorduk
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  8. #88
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı skakfilozofu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer gerçekse bu amca çok yaşamaz.
    bencede bikac yil once de su ile calisan arac yapmisti bi turk mucit ancak bikac ay sonra oldurulmustu sanirim.eyer yaptiya bile kendi kullansin derim.
    RIDE or DIE

  9. #89
    burak2003 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2007
    Şehir
    l.burgaz
    Motosikleti
    motorsuz motorcu :)
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu haberlerden artık daral geldi nerde kardeşim bu mucitlerin bulduğu buluşlar hangimiz kullanıyo.bence hepsi tıraş,hepsi comolokko
    hayatta herşeye dayanırımda bilmeden atıp tutana asla dayanamam...
    ya arkadaşlar bu sistem var ve ben biliyorum arabada takılı ve çalışıyor...
    şimdi illa söyleteceksiniz...

    bu sistem trakyada bir araçta var adam kullanıyor diyorum. dahada bişey diyemem ama hava civa deyince insan dayanamıyor yapmayın...
    ne elektrik okursunuz ne sistem bilirsiniz nede hayal gücünüz çalışır sadece çoğunluk ne der onu alkışlarsınız olmuyo böyle olmmalı...
    ben metal mezunuyum kendime motor bölümü kitaları aldım okudum elektrik kitapları elektronik kitapları bilgisayar kitapları ve bilgi birikimi ettikten sonra anca vardır veya yoktur diyorum...

    ben var derim ispatlarım siz nasıl ispatlıyacaksınız ben anlamıyorum şu türkiyenin fanatik hali yokmu allahım ya...
    emrah kardeş birşeyler paylaşmış bir dünya insan sallamışta sallamış ayıp bunlar bi ucundan tutup bişeyler çıkarıcağımıza neler diyoruz...

    Size bir hikaye anlatayım çok şey var anlatıcak ama neyse küçük bişey... askere gitmeden önce telefon hattına yazıldık ama ben askere gittim geldim hala hat çıkmamıştı... ben askerden izine gelirken telefon almıştım eve bıraktım tabi hat olmayınca deneme şansımız olmamıştı... neyse ben döndüm askerden hat geldi ve telefonu taktık 5 ve 8 çalışmıyodu sıfır ev telefonu...

    açtım içini içi pırıl pırıl dedim bişey olmalı nedir derdi neyse aradım taradım tek kafamdaki fikir 5 ile 8 ortak köprü giden bir yol vardı ben ararken dedimki bu ortak yolda bir temazsızlık var herhal ama binde 1lik bir ihtimal çünkü bakır plaketin üstündeki yollar boya ile kaplı ve altı nasıl görünmüyo ama dediğim gibi pırıl pırıl yani.
    tahmin ettiğim yeri kazıdım ve altından saç kılının ucu kadar bir temazsızlık vardı ve lehim attım düzeldi...
    ben bununla uğraşırken hat ta takılıydı ellerim bir yerlere değdi ve radyo çalmaya başladı bende diğer telefonun düofonunu açarak radyo dinlemeye başladım...))
    Demem şu Allahın hazinesi geniş mülkü sınırsız her an herşey bulunabilir üzerinde denemeler yapmak çalışmak gerek olmaz demeyin bilmeden etmeden... Allahın nezdinde herşey belli bizler bilmiyoruz ama arıyarak bulucaz bulmalıyız bulamıyacak olsaydık ne cep tel nede televizyon hiçbiri bulunmazdı yıllar önce çevirmeli telefonu bulup daha bişey çıkmaz olmaz denseydi bugün cep telefonları cebimize girmezdi demi durun bakalım daha ışınlanıcaz yok öyle gerçi bizler görürmüyüz ama olucaktır ben inanıyorum...
    saygılar-sevgiler uzun tuttum sıkmamışımdır inş... başka bir konu ve konukta buluşmak üzere ae olun...
    basmayı değil durmayı düşünüyorsan eğer, anlaki gerçek motorcusun he bide her bindiğinde heyecanlanmıyorsan eğer eksik bişeyler var be dostum....

  10. #90
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Bendeki bu hatalı bilgiye olan dayanılmaz düzeltme arzusu oldukça yazacam galiba. Kurtulmaya çalışıyorum ama olmuyor. Herkes bilim insanı olmuş şöyle bir baktım da.
    Hidrojen oksijen meselesinde birinci adım: Hidrojen, 'yakıcı' bir gaz; Oksijen de 'yanıcı' bir gazdır.

    Kullandıkları sistemle ilgili bilgim yok ama anladığım kadarıyla oksijenle hidrojeni beraberce yanma odasına veriyorlar. Bunda inanılmazlık, mucitlik, tasarrufluk bir olay yok. Ha

    1- Oksijenle hidrojeni basit bir yöntemle ayrı ayrı kullanabilirse
    2- Hidrojeni sızdırmadan güvenli bir şekilde çok yüksek basınçla depolayabilirse
    3- Yüksek sıcaklıklara dayanıklı bir malzeme geliştirirse
    4- küçük bir alanda bolca elektriği güvenli bir şekilde depolayabilirse
    5- Şimdikilere oranla yüksek verimliliğe sahip güneş panelleri icat ederse

    Enerji sektöründe çığır açar, nobel alır, eli öpülür hatta Kadir Hocamızın deyimiyle Bill Gates uşağı olur.

  11. #91
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı burak2003 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayatta herşeye dayanırımda bilmeden atıp tutana asla dayanamam...
    ya arkadaşlar bu sistem var ve ben biliyorum arabada takılı ve çalışıyor...
    şimdi illa söyleteceksiniz...

    bu sistem trakyada bir araçta var adam kullanıyor diyorum. dahada bişey diyemem ama hava civa deyince insan dayanamıyor yapmayın...
    ne elektrik okursunuz ne sistem bilirsiniz nede hayal gücünüz çalışır sadece çoğunluk ne der onu alkışlarsınız olmuyo böyle olmmalı...
    ben metal mezunuyum kendime motor bölümü kitaları aldım okudum elektrik kitapları elektronik kitapları bilgisayar kitapları ve bilgi birikimi ettikten sonra anca vardır veya yoktur diyorum...

    ben var derim ispatlarım siz nasıl ispatlıyacaksınız ben anlamıyorum şu türkiyenin fanatik hali yokmu allahım ya...
    emrah kardeş birşeyler paylaşmış bir dünya insan sallamışta sallamış ayıp bunlar bi ucundan tutup bişeyler çıkarıcağımıza neler diyoruz...

    Size bir hikaye anlatayım çok şey var anlatıcak ama neyse küçük bişey... askere gitmeden önce telefon hattına yazıldık ama ben askere gittim geldim hala hat çıkmamıştı... ben askerden izine gelirken telefon almıştım eve bıraktım tabi hat olmayınca deneme şansımız olmamıştı... neyse ben döndüm askerden hat geldi ve telefonu taktık 5 ve 8 çalışmıyodu sıfır ev telefonu...

    açtım içini içi pırıl pırıl dedim bişey olmalı nedir derdi neyse aradım taradım tek kafamdaki fikir 5 ile 8 ortak köprü giden bir yol vardı ben ararken dedimki bu ortak yolda bir temazsızlık var herhal ama binde 1lik bir ihtimal çünkü bakır plaketin üstündeki yollar boya ile kaplı ve altı nasıl görünmüyo ama dediğim gibi pırıl pırıl yani.
    tahmin ettiğim yeri kazıdım ve altından saç kılının ucu kadar bir temazsızlık vardı ve lehim attım düzeldi...
    ben bununla uğraşırken hat ta takılıydı ellerim bir yerlere değdi ve radyo çalmaya başladı bende diğer telefonun düofonunu açarak radyo dinlemeye başladım...))
    Demem şu Allahın hazinesi geniş mülkü sınırsız her an herşey bulunabilir üzerinde denemeler yapmak çalışmak gerek olmaz demeyin bilmeden etmeden... Allahın nezdinde herşey belli bizler bilmiyoruz ama arıyarak bulucaz bulmalıyız bulamıyacak olsaydık ne cep tel nede televizyon hiçbiri bulunmazdı yıllar önce çevirmeli telefonu bulup daha bişey çıkmaz olmaz denseydi bugün cep telefonları cebimize girmezdi demi durun bakalım daha ışınlanıcaz yok öyle gerçi bizler görürmüyüz ama olucaktır ben inanıyorum...
    saygılar-sevgiler uzun tuttum sıkmamışımdır inş... başka bir konu ve konukta buluşmak üzere ae olun...


    kardeş böyle birşey imkansız demedim.dorudur yapılır ama hani kaç kişi kullanıyo.yada şöyle diyim benzine zam geldiği zaman ...nee benzine zammı gelmiş ziktiret benim suyla çaılşan sistemim var diyo.trakyada bir tane traktörden ibaret değil bu işler.ona bakarsan herifler tezzekten doğalgaz yapıyolar kaçımız bunu kullana biliyoruz...işte tıraş olan bu
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  12. #92
    ShowDown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    12 voltluk aküyle biraz zor o iş.biz okulda 230voltluk kaynağa takıp denemiştik gene öyle işe yarayacak kadar hidrojen çıkmadı.Bunun için bayağı güçlü bi kaynak lazım.Öyle işe yarıyacak kadar hidrojen çıkması için...
    facebook.com/kaskafa

  13. #93
    Djnkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Kiev
    Motosikleti
    Honda Dio AF-34
    hikaye gibi o kadar suyu elektroliz edecek enerjyi nerden aliyor bu makina havadanmi geliyor sanki. Ayrica kompresyonuda normalinden daha cok arttiriyorsa (ki bu da yalandir) motorun omrunu kisaltir. O segmanlar silindir arabanin standart kompresyonuna gore hesaplanip uretiliyor, daha yuksek basinc segmanlarin bir sure sonra kacirmasina sebep olur bence.

  14. #94
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    ilginç şeyler
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  15. #95
    sudabatmayanadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2007
    Şehir
    kadıköy-ist
    Motosikleti
    HERO HUNK
    Scooter 5000WMotor Gücü:5000WAkü Tipi:LityumMax Sürat:115 km/sMesafe / Şarj:100-120 kmAğırlık:129 kgÖn / Arka Lastik:130 / 60-13Frenler:DiskGaranti:2 yılGenel Özellikleri%100 Elektrikli
    Çevre dostu, üstelik çok sessiz
    220V elektrik ile şarj imkanı
    Sadece 90 kuruş'a 100 km
    Hız sabitleme ve geri vites özelliği olan modeller
    Son teknoloji lityum akülü, tamiri kolay, bakımı ekonomik
    Avrupa Birliği onaylı işte gerçek mucize her sene daha iyisi çıkarıyorlar yonja motor watı yüksek elektrikli scooter getirmiş süratı 115 km/h fiatı da 8.500 tl cıvarı beykozda satışa çıkmış
    MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR

  16. #96
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı
    Milyon yılda evrenin enerjisi ile (bedava) oluşan petrolden elde edilen benzinde (yanlış hatırlamıyorsam C8H18) bir sürü hidrojen var. Benzini yakıp mekanik enerjiye, onuda elektrik enerjisine çevirip elektroliz yapıp hidrojen elde edeceksin. Onu yakacaksın ve C8H18 yakmaktan daha verimli birşey elde edeceksin. Hayret valla.
    Havadaki oksijen oranı %21
    Havadaki Hidrojen oranı milyonda bir
    Dolayısı ile elktroliz ile elde edilen oksijen ve hidrojen havaya göre baya büyük bir miktar sayılır.

    Alıntı starblazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hidrojen le Oksijenin yanma ürünü Su dur , buda motoru hoş yapar , eksoz çıkışından su akmaya başlayınca neden paslandı demeye başlanır motor içindeki parçaları hiç düşünemiyorum. Seramik motor bu işi çözer diyorlardı . Neyse bu bilgilerde kulaktan dolma , birazda kafamdan doğrudur dediğim şeyler.
    Peki benzin neden oluşuyor? Karbon ve Hidrojen. Benzini yakınca ortaya ne çıkıyor? H2O yani su ve CO2 yani karbondioksit. (yaklaşık 8 birim co2'ye karşılık 9 birim su) Soğuk havalarda eksozdan beyaz duman olarak çıkan şey aslında su buharıdır. Yani şu anda da motor içerisinde su oluşmaktadır. Daha doğrusu su buharı. Bu elektrolizle ne kadarlık bir ek gelmektedir. Bu ek'in etkileri nelerdir bunu bilmiyorum yalnız.

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomotiv şirketlerinin dev arge tesislerinin,binlerce mühendisinin bilemediğini,bulamadığını kömürlükte,mutfakta icat etmek mümkün olsaydı o şirketler ARGE bölümü kurmaz,mucit avına çıkardı.
    mühendis filan değilim,o mucit gelsin istediği yerde tartışalım bunun icat olup olmadığını
    Bu dediğiniz doğru olsaydı icat dediğiniz olay sadece şirketlerin tekelinde kalırdı. Oysa icatların çoğu amatör kişilerce yapılmıştır. Bir kişi yaptı diye bir şeyi tümden reddetmek o yüzden fazla önyargılı bir davranış. Ama burada yapılanın çalışıyordur ya da çalışmıyordur bilemem ama bir icat olmadığı da açık.

    Alıntı siyahus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında oksijen yakıcı, hidrojen yanıcı gazdır. İkisini aynı manifolda gönderince tık diye su oluvermez. Olsaydı havada oksijenle hidrojen kalmazdı , malum ölürdük
    Oksijenle hidrojeni elektrolizle ayırmak ve saf oksijeni direk enjeksiyona vermek mümkündür ve normal havadan daha verimli bir karışım elde etmek de mümkündür , dolayısıyla daha yüksek verimli bir patlama sağlayarak güç artışı sağlamakda mümkündür. Ancaaaak , öncelikle o hazneye koyduğun su safsu olmalıdır yoksa sen elekroliz yapana kadar anan ağlar birde kalan atıklarında (diğer gazlar ve mineraller) bir şekilde sistemde ayrılması gerekir yoksa motor 2 günde kurumla dolar atarsın motoru. İkinci olarak elekroliz yapmak için gerekli olan enerji ciddi bir enrjidirki sürekli çalışması halinde alternatör fazla akım çekecek , akümüz bunu kaldıramayacak , ek aküye ihtiyaç olacak , ek akü takılınca saj dinamosu yetmeyecek , güçlü mıknatısı olan bir şarj dinamosu takılacak buda motora direk bağlı olduğundan güçten yiyecek . Dolayısıyla bir işe yaramicak benim kanım bu. Ancak bende geliştirilirse düşük enerji ile bir elektroliz yöntemi bulunursa yada bulunmuşsa kesinlikle işe yarar diye düşünüyorum. Çalışmakta fayda var. Güvenilir bir kuruluşun bununla ilgili testler yapması hepimizin merakını dindirecektir.Ancak 3. bir şahsın ağzından dolma bilgilerle kimse ikna olmaz.
    Yazdıklarınızdan bir tek "oksijen yakıcı, hidrojen yanıcı gazdır" doğru.
    1. havada oksijen %21, hidrojen ise milyonda birdir. yani hidrojen atmosferde hayatı sonlandıracak kadar çok değildir. Ayrıca çok hafif oluğu için atmosferin üst katmanlarında yer alır.

    2. Elektroliz için saf su kullanırsanız o elektroliz bitmez. Çünkü saf suyun (saf su= damıtık su) elektrik iletkenliği çok düşüktür. Bu nedenle elektroliz işleminde suyun içine mutlaka ph yükseltici katkı maddeleri eklenir. (en basit örneği tuz)

    3. Elektroliz sonucunda H2 ve O elde edersin atıklar elektroliz kabında kalır dolayısı ile silindire gitmesi gibi bir durum oluşmaz.

    4. Elektroliz için 1-2 voltluk elektirik enerjisi yeterlidir. Akım arttıkça elektroliz hızı artar.

    Alıntı Gnusher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bendeki bu hatalı bilgiye olan dayanılmaz düzeltme arzusu oldukça yazacam galiba. Kurtulmaya çalışıyorum ama olmuyor. Herkes bilim insanı olmuş şöyle bir baktım da.
    Hidrojen oksijen meselesinde birinci adım: Hidrojen, 'yakıcı' bir gaz; Oksijen de 'yanıcı' bir gazdır.
    Aynı arzu bende de vardır. Ve beni düzeltene hiç bir zaman kırılmam, gücenmem. Bilim insanı sayılmam ama bir Kimya Mühendisi olarak Söylediğinizin tam tersidir diyebilirim. Oksijen yakıcı, hidrojen yanıcıdır. O nedenle oksijen olmadan herhangi bir şeyi yakamayız.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  17. #97
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Alıntı Ante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havadaki oksijen oranı %21
    Havadaki Hidrojen oranı milyonda bir
    Dolayısı ile elktroliz ile elde edilen oksijen ve hidrojen havaya göre baya büyük bir miktar sayılır.


    Peki benzin neden oluşuyor? Karbon ve Hidrojen. Benzini yakınca ortaya ne çıkıyor? H2O yani su ve CO2 yani karbondioksit. (yaklaşık 8 birim co2'ye karşılık 9 birim su) Soğuk havalarda eksozdan beyaz duman olarak çıkan şey aslında su buharıdır. Yani şu anda da motor içerisinde su oluşmaktadır. Daha doğrusu su buharı. Bu elektrolizle ne kadarlık bir ek gelmektedir. Bu ek'in etkileri nelerdir bunu bilmiyorum yalnız.


    Bu dediğiniz doğru olsaydı icat dediğiniz olay sadece şirketlerin tekelinde kalırdı. Oysa icatların çoğu amatör kişilerce yapılmıştır. Bir kişi yaptı diye bir şeyi tümden reddetmek o yüzden fazla önyargılı bir davranış. Ama burada yapılanın çalışıyordur ya da çalışmıyordur bilemem ama bir icat olmadığı da açık.



    Yazdıklarınızdan bir tek "oksijen yakıcı, hidrojen yanıcı gazdır" doğru.
    1. havada oksijen %21, hidrojen ise milyonda birdir. yani hidrojen atmosferde hayatı sonlandıracak kadar çok değildir. Ayrıca çok hafif oluğu için atmosferin üst katmanlarında yer alır.

    2. Elektroliz için saf su kullanırsanız o elektroliz bitmez. Çünkü saf suyun (saf su= damıtık su) elektrik iletkenliği çok düşüktür. Bu nedenle elektroliz işleminde suyun içine mutlaka ph yükseltici katkı maddeleri eklenir. (en basit örneği tuz)

    3. Elektroliz sonucunda H2 ve O elde edersin atıklar elektroliz kabında kalır dolayısı ile silindire gitmesi gibi bir durum oluşmaz.

    4. Elektroliz için 1-2 voltluk elektirik enerjisi yeterlidir. Akım arttıkça elektroliz hızı artar.


    Aynı arzu bende de vardır. Ve beni düzeltene hiç bir zaman kırılmam, gücenmem. Bilim insanı sayılmam ama bir Kimya Mühendisi olarak Söylediğinizin tam tersidir diyebilirim. Oksijen yakıcı, hidrojen yanıcıdır. O nedenle oksijen olmadan herhangi bir şeyi yakamayız.
    Ahaha. Ben kimya mühendisi değilim. Yanıcı-yakıcı meselesini de sürekli karıştırırım. Yanlış birşey yazmamak için google da bir arayayım dedim, maalesef kullandığım kaynak oldukça boş bir kaynak olsa gerek:

    http://www.paradokslar.com/kimya/kimya_paradokslari.htm

    Düzeltme için teşekkürler

  18. #98

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    delinin biri kuyuya taş atmış kırk kişi çıkarmaya çalışıyor,

    motorlarda olmuyor ama, tasarruf etmek istiyorsan motorunun ömrünü uzatmak istiyorsan BOR POWER kullan derim

    http://www.nnt.com.tr/Sss.html

    12. maddeyi okudum çooook zoruma gitti,


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler