Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Nasıl olurda cbf....?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    sıradışıbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 150ı
    Değerli site sakinleri; camiada şöyle bir inanış var.''600 cc altı motor başlangıç motorudur''.Motorcu kardeşlerim dün cbf 150 inceledim ilk defa nasıl oluyorda bu motor başlangıç sınıfına giriyor.Son derece kalıplı,güç olarak yeterli torka sahip ve son hız tatminkar 140 km yaptığı söyleniyor.Şimdi bu motoru çok acemi birine verseniz kaza yaparmı yapar.İlla gs 1200 'e mi binmek gerekli,Ülkemizdeki benzin ve parça fiyatları belli.Evet bazı çin malı 125-150 cc motorlarla otoyollarda yaşadıklarımız hepinizin malumu ama unutmayalım bir 150 cc lik marka motor bize ömrümüz boyunca yarenlik edebilir gibi geliyor ne dersiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Insanoglu doyumsuzdur.
    First Day Of My Life

  3. #3

    Üyelik
    08 Mart 2008
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı sıradışıbiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli site sakinleri; camiada şöyle bir inanış var.''600 cc altı motor başlangıç motorudur''.Motorcu kardeşlerim dün cbf 150 inceledim ilk defa nasıl oluyorda bu motor başlangıç sınıfına giriyor.Son derece kalıplı,güç olarak yeterli torka sahip ve son hız tatminkar 140 km yaptığı söyleniyor.Şimdi bu motoru çok acemi birine verseniz kaza yaparmı yapar.İlla gs 1200 'e mi binmek gerekli,Ülkemizdeki benzin ve parça fiyatları belli.Evet bazı çin malı 125-150 cc motorlarla otoyollarda yaşadıklarımız hepinizin malumu ama unutmayalım bir 150 cc lik marka motor bize ömrümüz boyunca yarenlik edebilir gibi geliyor ne dersiniz?
    140 yapmaz rüzgar arkadan ve eğimli yolda belki ortalama 110 115 rahat gider uzun süre de sorunsuz binebilirsin honda garantisi var sonuçta uzun yolda sollamalar sıkıntı olabilir bu bilgiler cbf 150 kullanıcılar başlığı altında bulabilirsiniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 PM ----------

    Alıntı jonturq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Insanoglu doyumsuzdur.

    öyle olmasa 1000cc 1800cc motorlar olmaz zaten

  4. #4
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Iyide arkadasin merak ettigi CBF 150 nin teknik verileri degil ki Onun anlatmak istedigi olay farkli , yada banami oyle geliyor ?
    First Day Of My Life

  5. #5

    Üyelik
    08 Mart 2008
    Motosikleti
    CBF 150
    cbf 150 yi ilk kez görmüş olması sebebi ile oraya yönlendirdim

  6. #6
    sıradışıbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 150ı
    evet sorun teknik veriler değil 150-250-125-100-90 cc vs vs vs hacimli motosikletlerinde adam öldürebileceği ve küçümsenmemesi gerektiği aynı zamanda bunlarlada yaşlanılabileceği tezimi yorumlarınıza sunuyorum.

  7. #7

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Alıntı jonturq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iyide arkadasin merak ettigi CBF 150 nin teknik verileri degil ki Onun anlatmak istedigi olay farkli , yada banami oyle geliyor ?
    Kesinlikle olaya bakış açısı farklı ve haklı yani bencede bana mesela 250cc bir alet yeter yakıtı iyi ortalama 140-150yapar buda araç sollarken kaçarken vs. sana yeticek bir hız ve otobana çıktığında yeticek bir hız.

    Ama insanoğlu deiğin gibi doyumsuz 125le başlar 250alır 2 ay sonra satar 600 alır 1 sene sonra çok piştim der 1000alır böyle böyle gider.

    Ama benim aklımda dediğim gibi 250cc civarı bir alet var yani onla başlayıp onla bitirebilirim belki 250cc hayatım boyunca aynı motor olmaz ama teknik özellikler aynı civarda olur 500ün 600ün üstüne çıkacağımı zannetmiyorum ve BU KONUŞMANIN NEREYE GİTTİĞİNE BAKIN 50CC MOTORU OLMAYAN BEN 250CC YETER DİYORUM VE SONRA YAVAŞ YAVAŞ ARTIYOR EN FAZLA 500-600 OLUR DİYORUM. EĞER BU KONUŞMA BİRAZ DAHA SÜRERSE BİRAZDAN 1200CC BMW İSTEYECEĞİM O YETER DİYECEĞİM VE DEVAMI GELİR...

  8. #8

    Üyelik
    08 Mart 2008
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı sıradışıbiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet sorun teknik veriler değil 150-250-125-100-90 cc vs vs vs hacimli motosikletlerinde adam öldürebileceği ve küçümsenmemesi gerektiği aynı zamanda bunlarlada yaşlanılabileceği tezimi yorumlarınıza sunuyorum.
    50 cc bir motosikletin 50 60 gibi hızlara ulaştığı düşünülür se bu hızlarda bile ölüm riski vardır trafikde bisikletle bile ölüm riski vardır balangıç motoru olarak 600cc olabileceği konusunda bile iddaları olan arkadaşlar var eğitim alındığı taktirde diyorlar bunla ilgili konular var bu biraz da kişinin sorumluluk duygusu motora hakimiyetine kalmış

  9. #9
    sıradışıbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 150ı
    forumgrk siz 150cc motorunuzdan memnunmusunuz???

  10. #10

    Üyelik
    08 Mart 2008
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı sıradışıbiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forumgrk siz 150cc motorunuzdan memnunmusunuz???
    memnunum
    yanlız şöyle bir husus da var ki trafikte bazı pozisyonlardan gazlayıp bir an önce kurtulmak motosikletin verdiği dez avantajı avantaja çevirip gazlamak yüksek cc lerde mümkün bence ideal bir motor 250cc 500cc arası olabilir ama bu demek değil ki bu motorlar kullanılmaz

  11. #11
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    şehir içi ve kısa mesafe yollar için biçilmiş kaftan
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  12. #12

    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yok
    Çok sıradışıbiri'sin diyorum. Konuyu uzmanlarına bırakıyorum

  13. #13
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    "Çok mu zenginiz?yoksa hepimiz yarışçı mı olacağız?" diye bir başlık vardı, mevzunun özü orada.
    birbirimizi gaza getiriyoruz motor büyütme konusunda.
    genellikle ihtiyacımızdan fazlasını alıyoruz.
    motosikletin gücü bi statü sembolü halk arasında.
    cep telefonu gibi işte
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  14. #14
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    30 bin km cbf 150 kullanıcısı olaraktan, sıradışı arkadaşımının tam olarak ne istedigini ve ne anlatmak istedigini anlayamadım,
    ancak cbf 150 kullanıcısı olarak otoban da düz yolda 100-110 km hızla normal şekilde gidilebiliyor.
    ancak otobüs ve benzeri araçları sollamada zorluk oluyor, şehir içinde ise gayet kullanılması kolay bir motosiklet.
    şahsen ben mondial 151 rs ile 1,5 kullandıktan sonra cbf 150 ye geçtim, çin malından arıza çok vermesi nedeni ile sattım honda cbf 150 aldım 2 sene içinde 30 bin km yol yaptım bunun için de günde 1000 km de yaptım 5 günde 2500 km yol da yaptım, ancak uzun yol kullanıcısı oldugum için 2. sene sonu cbf 150 yi satıp cbf 250 almaya karar verdim ve 2007 model cbf 250 aldım,
    şuan için sadece memnun oldugumu söyleyebilirim.
    otobanda 140-150 km hızlar ile gidebiliyorum, benzin serfiyatında ise 100 km de 4 litre benzin harcıyorum.
    yani km de 127 kuruş ile tam gaz yol alıyorum, cbf 150 ise tam gaz 110 kuruş olarak yakıyordum.

    her motosikletin bir kullanıcısı vardır, kimse bu motosiklet cc si bana yeter diyemez,
    diyen olursa bile yalan söyler, şahsen ben bile cbf 150 yi aldıgım da bana yeter diyordum en fazla 2 sene kullanabildim,
    insanoğlu her zaman doyumsuzdur, azı bulunca çoğu aramaya mahkumdur.

    sana kolay gelsin arkadaşım, tam olarak ne istededigini anlayamadım ama umarım yardımcı olmuşumdur.
    cbf 150 ise başlangıç motosikleti olabilir, şahsen ben vitesli motosiklet kullanmayı ilk defa cbf 150 de öğrendim, şimdi ise bisiklet gibi kullanıyorum.
    98 Beygir.....

  15. #15
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı G.BEREKET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle olaya bakış açısı farklı ve haklı yani bencede bana mesela 250cc bir alet yeter yakıtı iyi ortalama 140-150yapar buda araç sollarken kaçarken vs. sana yeticek bir hız ve otobana çıktığında yeticek bir hız.

    Ama insanoğlu deiğin gibi doyumsuz 125le başlar 250alır 2 ay sonra satar 600 alır 1 sene sonra çok piştim der 1000alır böyle böyle gider.

    Ama benim aklımda dediğim gibi 250cc civarı bir alet var yani onla başlayıp onla bitirebilirim belki 250cc hayatım boyunca aynı motor olmaz ama teknik özellikler aynı civarda olur 500ün 600ün üstüne çıkacağımı zannetmiyorum ve BU KONUŞMANIN NEREYE GİTTİĞİNE BAKIN 50CC MOTORU OLMAYAN BEN 250CC YETER DİYORUM VE SONRA YAVAŞ YAVAŞ ARTIYOR EN FAZLA 500-600 OLUR DİYORUM. EĞER BU KONUŞMA BİRAZ DAHA SÜRERSE BİRAZDAN 1200CC BMW İSTEYECEĞİM O YETER DİYECEĞİM VE DEVAMI GELİR...

    sollamalar ve kaçış için en az 250 olması lazım. hattta ekonomisi varsa başlangıç yapanın 500 ile başlasın. alım satımda yaptığı zarar çok oluyor. olaya birde bu yönden bakmak lazım.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  16. #16
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Yolda yürümeninde riski var (bkz. Taksim de yürürken kafasına cam düşen genç kız.)Bizzat tanıdığım biri kaldırımda kendi halinde yürürken bi sürücü kaldırıma çıkarak ölümüne sebeb olmuştu.Bu şekilde pesimist düşünürsek doğan her çocuğu direk öldürelim çünkü nasılsa bi şekilde ölücekler yada hiç çocuk doğmasın nasılsa ölücekler bir gün.

    50cc yada 1200cc fark etmez önemli olan bilinçtir.Ölmek isteyen adam her türlü ölür motora binerken ayağı kayıp düşer boynunu kırar ölür bu mantık saçma.Sen motora binerken küt diye gitme ihtimalini kafandan çıkarmadığın sürece altında ne olursa olsun sonuçta bunlar makina kendi yapay zekaları yok sen istemediğin sürece gitmez bu yüzden dediğim gibi bilinç en önemli şey.

    Bana göre hayabusayla da başlanır bilinçli olursun güçün kuvvettin yerinde olur gider biraz kendi motorunla trafiğe kapalı alanda alıştırma yaparsın eğitim alırsın trafiğe çıktığında bi kaç ay belirli bi alanın dışına çıkmazsın bu alanda da yavaş gidersin zamanla alanı genişletip kendine güvenin geldiğinde sürüşünü normal olarak devam ettirirsin.Tabi bunu yapıcak kadar bilinçli ve eğitimli insan ne yazık ki ülkemizde yok ama olmaz diye bişey yok olur sadece eğitim bilinç kendini bilmek gerekir o kadar.
    We are many...

  17. #17
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Başlangıç için çok abartmamak lazım 250 cc normal bence ama bi süre sonra yetmiyor imkanlar dahilinde mutlaka cc yükseltmek şart oluyor. Ömür boyu tek bir motosikletin yetebileceğine asla inanmam 1200 cc olsa bile.

  18. #18
    sıradışıbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 150ı
    evet sorun teknik veriler değil 150-250-125-100-90 cc vs vs vs hacimli motosikletlerinde adam öldürebileceği ve küçümsenmemesi gerektiği aynı zamanda bunlarlada yaşlanılabileceği tezimi yorumlarınıza sunuyorum. (aynı mesajı 2 defa yazmak zor ama jubaa anlayışını pekiştirebilsin adına yazıyorum)

  19. #19
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    ''600 cc altı motor başlangıç motorudur''

    Bunu diyen adam motordan ya anlamıyor ya da motor hiç sürmemiş. 250cc racing motorlar var hadi onu geçtim 250 - 450cc klasmanlarında kross motorlar var ilk üç viteste önü havada. Soruyorum şimdi bu motorlar başlangıç motoru sınıfında mı?

    Hiçbir şekilde hacim veya teknik bir veriyle bunu bir kalıba oturtamazsınız. Başlangıç motoru olarak 600cc hatta 1000cc alıpta gayet başarılı süren ve kendini geliştirien insanlar gördüm. Bu doğru mu o ayrı bir konu. Ama 50cc bir motorla bile 50km hızda düşerseniz (Allah korusun) o zaman anlarsınız 50cc - 1000cc arasında 50km ile giderken düşersek herhangi bir farkın olmadığını.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  20. #20
    sıradışıbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 150ı


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler