Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Suç kimde? - Yemek siparişi

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    Arkadaşlar merhaba,
    Evimize yakın Burger King var ve arasıra sipariş yemek siparişlerini buradan yapmaktayız. Hizmetleri oldukça iyi, yemeklerden de memnunuz, yemeği getiren arkadaşlarda haliyle motosikletle geliyorlar. Yemekler hızlı gelsin diye de bir beklentimiz yok, sonuçta hızlı yemek getirme vaatleriyle motosikletçi arkadaşlar kaza riski yaşıyorlar.

    Dün yemek sipariş ettiğimiz günlerden biriydi, yemeği getiren arkadaşın sağ veya sol kolunun (tam hatırlamıyorum) 20 cm kadarlık kısmı yerde sürtünmekten kıpkırmızı olmuş ve kan toplamıştı. Geçmiş olsun motordan düştünüz galiba dedim ve önüne aniden kedi çıktığını bu sebepten düştüğünü söyledi. Bende, "dirseklik vermiyorlar mı?" dedim, arkadaş var ama ben takmıyorum dedi Bende kötü olmuş kolunuz taksanız iyi olur dedim, cevap olarak gerek yok bu kadardan birşey olmaz, zaten motor küçük gibisinden laflar söyleyip gitti. Hızlı yemek getirme vaadinde bulunupta insanların canını tehlikeye atan yemek firmalarına karşıyım fakat bu durumda yemeği getiren arkadaş suçlu. Anlıyorum havalar sıcak, bütün gün motor üzeinde yemek taşıyorlar ama canlarının kıymetini de bilmeleri gerekmez mi? Arkadaşın kolu belki uzunca bir süre ağrıyacak, o izde kalacak ama hala korumaların gereksiz olduğunu düşünüyor. Ben de bu sıcakta hergün motor kullanıyorum ve mont, dizlik, sırtlık, eldiven, kask full korumayım. Bende sıcaklıyorum ama daha önce bir arkadaşın dediği gibi, "korumaların sebep olduğu sıcaklık, aslfatın yanıcı sıcağından daha iyidir"


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Suzuki AN 125 HK
    "korumaların sebep olduğu sıcaklık, aslfatın yanıcı sıcağından daha iyidir"

    Güzelmiş

  3. #3
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Bu durumda suç sonuna kadar canından çoktan vazgeçmiş servis elemanının... Gerekli altyapıyı oluşturmadan, şube ağları 15 dakikada, yarım saatte servisi mümkün kılacak kadar geniş firmalara özenip, sidik yarıştırmaya kalkan firmalara bile suç yüklemek haksızlık olur bu yarı ölü arkadaşın yanında...
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  4. #4
    espri kutusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    gsr600 gitti :'( er6n geldi :D
    dediklerine aynen katılıyorum hocam. motoru kimileri hobi kimileri ise iş icabı kullanıyorlar ama ne olursa olsun insan sağlığı ve canı kadar önemli değil hiçbirşey. bende motorumla kaza yaptığımda elimin üstü asfaltta süründü ve resmen parmak kemiğine kadar olan kısımlar asfalta temas ettiği için eridi resmen ve şuan 1 ay geçmesine rağmen elimde o izler hala duruyor ve motora her bindiğimda gaz elçiğini tuttuğumda görüyorum. benimde eksiklerim var, onları almadan da motosiklet üzerine işim olmadığı sürece binmiyorum.

    koruma ekipmanı olupta takmayan arkadaşlar lütfen taksınlar, çünkü biz insanların sadece bir kere yaşama şansı var.

  5. #5
    Ofelya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2009
    Şehir
    *AdAnA*
    servis elemanı bu konuda oldukça cahil anlaşılan ama eğer çalıştığı yer bu konuda kesin bir kural koyup, altlarına motor ve kask vermekle birlikte birde dizlik verseydi ozaman bu bilgisiz arkadaş da takmak zorunda kalırdı.
    Adanadaki bir çok servis elemanını görüyorum gerçekten full koruma geziyorlar, demekki çalıştıkları yerle alakalı bişey. bu arkadaşın cahilliğinden başka pek suçu yok, bence suç iki kuruş verip elemanlarına koruma almayan işyerinde.

  6. #6
    osmaniyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    benim merak ettiğim motoda oturuş pozisyonuna göre düştüğümüzde hasarın farklı yerlerde ağırlıklı olup olmadığı.

    mesela scootera binenler düşerken dizlerini sık çarpıyorlarmı. ben düştüğümde genelde diz kapağımı yere vuruyorum vitesli moto ile.kafamda kask olmasına rağmen çok şükür kafam yere değmiyor ama dizimi hep çok sert yere çarpıyorum. scooterlılarda diz kapaklarını yere vuruyor mu o oturuş poziyonu ile

    yani genelde full koruma olmuyorum kask bazen de eldiven ama dizlik almayı düşünüyorum özellikle dirseklikten önce

    bilen var mı arkadaşlar?

  7. #7
    Ofelya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2009
    Şehir
    *AdAnA*
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim motoda oturuş pozisyonuna göre düştüğümüzde hasarın farklı yerlerde ağırlıklı olup olmadığı.

    mesela scootera binenler düşerken dizlerini sık çarpıyorlarmı. ben düştüğümde genelde diz kapağımı yere vuruyorum vitesli moto ile.kafamda kask olmasına rağmen çok şükür kafam yere değmiyor ama dizimi hep çok sert yere çarpıyorum. scooterlılarda diz kapaklarını yere vuruyor mu o oturuş poziyonu ile

    yani genelde full koruma olmuyorum kask bazen de eldiven ama dizlik almayı düşünüyorum özellikle dirseklikten önce

    bilen var mı arkadaşlar?

    arkadaşım bence sen hiç bekleme git dizliğini al, düşüş pozisyonunu falan napacaksın, düşüş pozisyonuna göre mi koruma alacaksın?
    hem allah korusun kazanın nasıl olacağı nereye nasıl düşeceğin belli olmazki, bence bunları hesaplama, direk dizliği ve dirsekliğini al

  8. #8
    espri kutusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    gsr600 gitti :'( er6n geldi :D
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim motoda oturuş pozisyonuna göre düştüğümüzde hasarın farklı yerlerde ağırlıklı olup olmadığı.

    mesela scootera binenler düşerken dizlerini sık çarpıyorlarmı. ben düştüğümde genelde diz kapağımı yere vuruyorum vitesli moto ile.kafamda kask olmasına rağmen çok şükür kafam yere değmiyor ama dizimi hep çok sert yere çarpıyorum. scooterlılarda diz kapaklarını yere vuruyor mu o oturuş poziyonu ile

    yani genelde full koruma olmuyorum kask bazen de eldiven ama dizlik almayı düşünüyorum özellikle dirseklikten önce

    bilen var mı arkadaşlar?
    vallahi hocam bende 2-3 kere vitesliden düştüm ama bütün düşüşlerimde motor yan yattı ve ben hepsinde de sırt üstü kafam yerle temas etmicek şekilde yukarıda aynı şekilde de kolların yukarı doğru süründüm. senin gibi hiç dizlerimin üzerine düşmedim ama çok tehlikeli, allah göstermesin diz kapağı hareketli kısım olduğu için çok tehlikeli. kendine dikkat et. bence de eldivenden önce dizlik şart.

  9. #9

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    Şaşırıyorum valla bazen karşılaştığım durumlara, ben çok düşük hızda giderken yana yattım full korumalarımla birlikte, çok şükür kırık çıkık yok ama 1 ay sağ omzumdan ağrısı geçmedi darbenin, Allah muhafaza korumalar olmasa durum daha kötü olurdu.

    osmaniyeli Donald Duck amcanın kitabında yazdığına göre, yaralanmaların %50'si, bacak, diz, kalça, ayak bileği ve ayak bölgesinde meydana gelmektedir. Dizin darbe açısından daha riskli olduğunu düşünmekle beraber, dizlik ve dirseklik olmadan binmenizi tavsiye etmiyorum.

  10. #10
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    burger kinge bi ara iş başvurusunda bulunacktım.
    adamlar pantolon mont bot kask veriyolardı.ve hepsi kaliteliydi.motosikletler de öyle.
    yani saçma sapan kurye çalıştıran firmalardan değiller.
    ama iş bizim türk milletinde bitiyor işte.adam var ama takmıyorum diyebiliyor.
    eee o zamn kendi bilir...
    Orgazma Dudak Büktürür

  11. #11
    osmaniyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2007
    @Ofelya
    @Lucastron
    @espri kutusu

    teşekkür ederim bilgiler için

    super moto veya endurocular yüksek oturuş pozisyonuna sahip. ss ciler de virajlarda da iyice yere yaklaştığı için düştüklerinde yere çok yakın olduklarından sürüklenip gidiyorlar ama supermoto kazası izledim adam direk kafayı yere vuruyor şiddetli kazada yüksekten

    tabi her kaza farklı olabilir şiddeti de değişir . bana öyle izlenim bıraktı sanki tam emin değilim

  12. #12
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Bence burger kinge yetkilileri bu olaydan sonra o calışanın işine son vermeli veya korumaları takması konusunda kesinlikle uyarmalı.... Huceyn kardeşimizin yorumuna istinaden diyorum. Kaldıki zaten kendiside korumalrının var oldugunu soyluyor.... Bu durumda burger kinge yetkilileri de biraz suclu oluyor...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  13. #13
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Personelden birisyle dirseklik takmama yüzünden tartışmış yollarımızı ayırmıştık.Bahanesi gerçekten çok komikti.
    Mc Donalds ın kuryeleri dalga geçiyormuş bununla robocop diye
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  14. #14
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence burger kinge yetkilileri bu olaydan sonra o calışanın işine son vermeli veya korumaları takması konusunda kesinlikle uyarmalı.... Huceyn kardeşimizin yorumuna istinaden diyorum. Kaldıki zaten kendiside korumalrının var oldugunu soyluyor.... Bu durumda burger kinge yetkilileri de biraz suclu oluyor...
    abi bizzat şahit oldum.
    burgerde otururken kuryenin biri siparişe çıktı full korumaydı.
    bende arkasından çıktım.baktım yolda kaskını çıkartıyor
    olay böyle yani.o adama bişey olsa burger hiç bişeyden faydalandırmaz
    Orgazma Dudak Büktürür

  15. #15
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    dogrusunu söylemek gerekirse bizim iş yerinde korumalı kıyafet yoq...
    olsada yazın giymiyoruz ztn sadece kafada kask yola devam ...

    ama kışın cidden gerekli bir şey kar yağmur olunca yerden kalkamıoz.
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  16. #16
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Personelden birisyle dirseklik takmama yüzünden tartışmış yollarımızı ayırmıştık.Bahanesi gerçekten çok komikti.
    Mc Donalds ın kuryeleri dalga geçiyormuş bununla robocop diye
    tabi adamda gururuna yediremedi bastı istifayı
    Orgazma Dudak Büktürür

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    40° 56' 57sn N, 29° 06' 29sn E
    Motosikleti
    HyosunG GT 250 İsim : AraL
    iyi yine dirseklik veriyolarmış
    ben dominosdayken bırak dirsekliği kask bile adam gib değildi. dandik bi rüzgar su geçiren mont ve 55,000 km de activalar...


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler