Motorumun egzosundan sürekli gelen beyaz duman
-
Merhaba arkadaşlar motorum 4 aylık motoran mtr 125 1 kere sibop kesti üst kapağı 150,karbüratörü 150lik silindiri orjinaldır geçen çeşmeden gelirken krank takımı arzalandı değiştirdim ama tamirden çıktıktan sonra motor egzozundan sürekli beyaz duman atmaya başladı sizce sorun ve çözüm nedir?
Reklamlar
-
Motoru çok mu zorluyorsun ?
-
yağ yakıyor olabilir, çözümü piston, segman değişimi
-
Yok pek zorlamıyorum 7bin devire gelmeden vites atıyorum kalkışta bir ağırlaşma oldu bu motorcuların alayı dolandırıcı arkadaş hangi motorcuya versem 1-2 haftaya farklı sorun yaşıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
birde kesiciye girmiyor motor aldığımdan beridir güzelde gaz yemiyor güzelden kastım milletin motoru 11bin devire bile çıkıyo hiç gık demeden ben 8bin 9binden sonra değişik sesler duyuyorum
-
dosdtum sen o motoru sat,
şaka gibi ama gerçek,
4 aylık motorda subap nasıl keser,
krank nasıl arıza verir ?
çok enteresan durum...
subap keçelerinde sorunda olabilir...
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
dosdtum sen o motoru sat,
şaka gibi ama gerçek,
4 aylık motorda subap nasıl keser,
krank nasıl arıza verir ?
çok enteresan durum...
subap keçelerinde sorunda olabilir...
üstünde bide sen o motoru nasıl kullanıyorsun diye sormak lazım.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
tekteker91 adlı üyeden alıntı
Yok pek zorlamıyorum 7bin devire gelmeden vites atıyorum kalkışta bir ağırlaşma oldu bu motorcuların alayı dolandırıcı arkadaş hangi motorcuya versem 1-2 haftaya farklı sorun yaşıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
birde kesiciye girmiyor motor aldığımdan beridir güzelde gaz yemiyor güzelden kastım milletin motoru 11bin devire bile çıkıyo hiç gık demeden ben 8bin 9binden sonra değişik sesler duyuyorum
Benim motor da 11 bin devire çıkıyo ama kesiciye girmiyo. Bu arada karbüratörlü motorda kesici olmaz ki.
-
bu ilk motorum 125lik köylü motor tork delisi bişey kendi kulvarında tabi, segmanlar ne kadar tutarki?
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim motor da 11 bin devire çıkıyo ama kesiciye girmiyo. Bu arada karbüratörlü motorda kesici olmaz ki.
sana öyle geliyor aslında...
kesicinin karbüratörle alakası yoktur..
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
kardeş sen üst kapak ve silindiri değişmissin sanırım yapan usta işin ehli değildi bu yüzden bunlar başına gelmiş
-
kesici motor ile alakalıdır gaz sona geldiğinde motor gaz keser örnek vu tu tu tu tu gibi :D
-
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
sana öyle geliyor aslında...
kesicinin karbüratörle alakası yoktur..
bizim bu cg tarzı motorlarda kesiciden kastığımız motoru sonuna kadar zorlayınca boşta veya viteste sanırım karbüratör hava ve benzin ayarını yapamıyor veyatta elektrik tesisati yetmiyor tahminim bu yuzden kesici gibi inceden gaz kesilip veriyor gibi bir ses cıkıyor bizim arkadaşlarda bole cg tarzı ybr de olsun motorda kesici varmı filan diye soruyor yoksa benim bildigim eculu enjeksiyonlu araçlarda kesici olur bu kesicinin mantığıda motorun zarar görmesini engellemektir bizim arkadaşlar bole kesici sesi cıksın diye motoru zorlarlar sonrada motoru kucağına alırlar...
-
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
sana öyle geliyor aslında...
kesicinin karbüratörle alakası yoktur..
Devir arttıkça ateşleme bobininin verimi düşüyo, zamanlaması kararsızlaşıyo. Motorun belli bi devri geçememesinin sebebi bunlar. Özel yapım bir ateşleme bobini, statör ve rotorla 125'lik motora 15 bin devir yaptırılır hem de 4. 5. viteste.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Devir arttıkça ateşleme bobininin verimi düşüyo, zamanlaması kararsızlaşıyo. Motorun belli bi devri geçememesinin sebebi bunlar. Özel yapım bir ateşleme bobini, statör ve rotorla 125'lik motora 15 bin devir yaptırılır hem de 4. 5. viteste.
demekki tahminlerim doğruymuş mengü abi ama bu kesici biraz tırt eculu araçlar gibi değil...
-
tabi kesici yaparsan sibopları eline alırsın benim gibi :D
-
tekteker91 adlı üyeden alıntı
tabi kesici yaparsan sibopları eline alırsın benim gibi :D
O yüzden sormuştum çok mu zorluyosun diye işte Bu motorlar supersport motor değil makul hızlarda fazla zorlamadan kullanmak için tasarlanmış. 2. viteste 80 yaptım 3. viteste 110 yaptım falan diye övünürsen kısa sürede motoru eline alıyorsun
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Devir arttıkça ateşleme bobininin verimi düşüyo, zamanlaması kararsızlaşıyo. Motorun belli bi devri geçememesinin sebebi bunlar. Özel yapım bir ateşleme bobini, statör ve rotorla 125'lik motora 15 bin devir yaptırılır hem de 4. 5. viteste.
motoru redline üstünde çalıştırırsan hareketli parçaların hali nice olur?
Kardeşim bende de motoran cgl150 var. Çok yüksek devirde uzun süre kullanırsan (5. Vites hariç) motor 'rahat bırak beni!' diyo. Şişiyo yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
Mesela 5. Viteste 11000 devirde 50 km gidince değişiyo.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)