Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2010 Honda Twister 300R ve XRE 300 Enduro

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Türkiyeye gelme ihtimalleri bir yana; enduro olan makinenin ön grenajl ve çamurluğu karga gibi; iğrenç..

    Hadi diğeri abisinin soyundan geliyor, belli.. Bir "Hornet"lık var; ama endurolar felaket tipsiz olmuş!

    ---

    Türkiye'deki fiyatları 16.000'den aşağı olmaz. Ki gelmeme ihtimalleride çok yüksek.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Temmuz 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBF 250 /2006
    Son derece binilesi ürünler. 2010 model ve tek silindir olması da ilginç. Ben CBF 250 kullanıyorum. Tek silindir olmasının bir dezavantaj olabileceği fikrini sanırım artık kafamdan atmalıyım.
    Arka kampana fren konusunda da görsel açıdan disk fren daha iyi görünsede Honda'nın bir bildiği vardır diye düşünüyorum.

  3. #23
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    cb600f abs 34000 R$
    cb300r 11500 R$
    Acaba brezilyada da vergiler bizimkine benzer şekilde motor hacmine göre mi? İkisi de yerli üretim orası için,o konuda bir fark olmaz.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    arka sinyaller stopla bütün değil bide jant kolları çok ince ve zayıf geldi

  5. #25
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    fiyatlar belirliyici unsur olacağı benzer Tasarımlar ii fakat Fiyat?
    3.18 tl olan benzinin 2 tl'si vergi

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    buda gösterge panalleri

  7. #27

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.

  8. #28
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Videoda XRE 300 Enduro yağ soğutmalı ve arkada disk görünüyor.Birde sivri ön çamurluğu beğenmedim tipitipe benzemiş

    ''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    Edremit / Balıkesir
    Motosikleti
    Ybr 250, işallah 2012'de Kawasaki Versys
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.
    evet haklısın katılıyorum

  10. #30
    eric_cartman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    bi gün benim de olacak
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300 cc de devir yok kesinlikle işe yaramaz bu motor gitmez 140 zor görür. 13 bin devir beklerdim. torklu motor benden uzak olsun aman aman tam dede motoru olmuş 6 binde maxsimum tork 7,5 binde maxsimum güç scooter gibi olmuş. hız beklemeyin bundan belki 60 yaşına gelirsem bakarım.
    Torklu motor, dede motoru demek mi oluyormuş? İlginç bir teori... Bu durumda gençken ss kullanıp yaşlanınca cross'a geçmek doğru bir tercih olacak.

    Enduroda da kullanılan bir motor tipinden hız bekleyen zihniyete ayrıca şaşıyorum...

  11. #31

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı eric_cartman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Torklu motor, dede motoru demek mi oluyormuş? İlginç bir teori... Bu durumda gençken ss kullanıp yaşlanınca cross'a geçmek doğru bir tercih olacak.

    Enduroda da kullanılan bir motor tipinden hız bekleyen zihniyete ayrıca şaşıyorum...
    enduru için degil bu konuştuğum. tivister için

  12. #32
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Yurtdışında yaşayanlar için güzel bir oyuncak. Zira onlar bunu oyuncak olarak alıp hoplayıp zıplarlar. Biz Türk'ler için ise pahalı bir zevk olacaktır herzamanki gibi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  13. #33
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    harika bir naked
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  14. #34
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    enduroya bittim yahu
    Orgazma Dudak Büktürür

  15. #35

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    enduro çok hoş,balıkçıl kuşu gibi duruyor 300 cc de çok ideal hemde ekonomik olur, birde fiyatını öğrenseydik

  16. #36

    Üyelik
    22 Mayıs 2009
    Şehir
    dünya xD
    Motosikleti
    ı love Honda&yamaha
    motor çok süper'de türkiye'ye cbf125 bile getirmezlerken bu motor zor hocam

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.

  18. #38

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.
    Bu hususu honda mühendislerine iletelim ,iş yoğunluğundan atladılar her halde .....

  19. #39

    Üyelik
    22 Mayıs 2009
    Şehir
    dünya xD
    Motosikleti
    ı love Honda&yamaha
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    26.5 hp 135-140 km hızı düz yolda görebilir.CBF250'ye göre 6.5 hp fazlası var.Bu da 15 km daha fazla hız demek.Ancak tek silindirin titreşimi rahatsız edici olur gibime geliyo.VTR250 çift silindir 30 hp ile hem titreşim olarak hemde hız olarak bunlara fark atar.
    hız olarak tatmin edici değil o yönden katılıyorum
    aerodinamik özelliğini bilemem tabi fakat görünüş ,sağlamlık ve uzun yol konusunda epey bir tatmin edici gözüküyor zaten bu motorların tipi racing olmadığından bi sorun yok torku önemli diye düşünüyorum

  20. #40
    Moderatör Ergin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İZMİR/ALİAĞA
    Herşeyi anlıyorumda hala şu kampana fren sistemini ısrarla kullanmak istemelerini anlayamıyorum.
    YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler