Ybr 125 motosikletin motor kısmı yardım?
-
18 Haziran 2009, 00:12
#1
Arkadaşlar bir hafta sonu motorun tüm rulmanlarını değiştireceğim.
Bu konuda bilgisi olan ve dikkat edilmesi gerken konu varmı.
Birde blok iki parça olduğundan aradaki sızdırmazlık için ne yapılıyor ybr125 için.
Motor açılırken ilk söküm nerelerden başlanır ve hangi işlemler uygulanır.
Lütfen bu konuda tecrübeli veya bilgili arkadaşlardan cevap bekliyorum.
Kafa karıştırıcı mesajlarda atmayalım
Farınızda Yolunuzda Açık Olsun:cat:
Reklamlar
-
19 Haziran 2009, 07:57
#2
Sorduğuna göre motor bilgin pek yok gibi istersen sen hiç kurcalama daha kötü yaparsın motoru.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
19 Haziran 2009, 09:57
#3
korkut 250 adlı üyeden alıntı
Sorduğuna göre motor bilgin pek yok gibi istersen sen hiç kurcalama daha kötü yaparsın motoru.
katılıyorum +10
Yüksek Kalite Üstün Performans
-
19 Haziran 2009, 23:20
#4
-
19 Haziran 2009, 23:36
#5
birinci fotodaki exantrik sente ayarlarına dikkat et,
son fotoda yani debriyajda sente ayar yok...
grank rulmanını çıkartırken exantrik dişli yi tam üst ölü ayarında tak..
japon zaten oraya bi ayar çizgisi atar..
vıtes tazeleme yayını yanlış takma şansın zaten yok
farkimi farketmedin ya artik farketsende farketmez
-
19 Haziran 2009, 23:54
#6
eeraktan adlı üyeden alıntı
birinci fotodaki exantrik sente ayarlarına dikkat et,
son fotoda yani debriyajda sente ayar yok...
Grank rulmanını çıkartırken exantrik dişli yi tam üst ölü ayarında tak..
Japon zaten oraya bi ayar çizgisi atar..
Vıtes tazeleme yayını yanlış takma şansın zaten yok
bu bilgi içinde teşekkürler
inanını yap bozun parçaları yavaş yavaş toplanıyor
özeldende mesajlar geliyor.
Herkese çok teşekkürler...
Farınızda Yolunuzda Açık Olsun:cat:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler