Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ybr 125 motosikletin motor kısmı yardım?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ZZR600-YBR125(sattım)
    Arkadaşlar bir hafta sonu motorun tüm rulmanlarını değiştireceğim.
    Bu konuda bilgisi olan ve dikkat edilmesi gerken konu varmı.
    Birde blok iki parça olduğundan aradaki sızdırmazlık için ne yapılıyor ybr125 için.
    Motor açılırken ilk söküm nerelerden başlanır ve hangi işlemler uygulanır.
    Lütfen bu konuda tecrübeli veya bilgili arkadaşlardan cevap bekliyorum.
    Kafa karıştırıcı mesajlarda atmayalım

    Farınızda Yolunuzda Açık Olsun:cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Sorduğuna göre motor bilgin pek yok gibi istersen sen hiç kurcalama daha kötü yaparsın motoru.
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  3. #3
    ünlümotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2009
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    kayseri yamaha bayii
    Alıntı korkut 250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorduğuna göre motor bilgin pek yok gibi istersen sen hiç kurcalama daha kötü yaparsın motoru.
    katılıyorum +10
    Yüksek Kalite Üstün Performans

  4. #4

    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ZZR600-YBR125(sattım)
    arkadaşlar ben sadece önemli bilgi istiyorum. dikkat edilmesi gereken noktalar.

    ybr üsten eksantrikli bir motor ve sente tutturma olayları varmış dişlilerin karşılıkları varmış mesajı okuyan arkadaş eğer biliyorsa bunları sorduğumu anlar çünkü açık yazmamamın sebebi herkez bilmediği halde yorum yapmasın diye.
    sakın kızmayın sadece yorumunuzu cevaplamaya çalıştım bu arada mesajlarınıza teşekkürde ederim sonuçta düşünceleriniz.

    diğer motorumda arızaları kendim gideriyorum çünkü yıllardr kawasaki servisine gide gele motorun bakımlarında diğer motorun her şeyini öğrendim. yalnız ybr motosikletin daha hiç motor kısmının iç yapısını görmedim benim amacım bir süprizle karşılaşmamak ve püf noktalarını bilgi edinmek o yüzden yani. küçük bir şanjuman kısmına sahip olduğu için korkum orda büyük olsa korkmazdım her halde.

    tekrardan bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum

    teşekkürler ....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 PM ----------









    Farınızda Yolunuzda Açık Olsun:cat:

  5. #5
    eeraktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2008
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    pulsar ns 200
    birinci fotodaki exantrik sente ayarlarına dikkat et,

    son fotoda yani debriyajda sente ayar yok...

    grank rulmanını çıkartırken exantrik dişli yi tam üst ölü ayarında tak..

    japon zaten oraya bi ayar çizgisi atar..

    vıtes tazeleme yayını yanlış takma şansın zaten yok
    farkimi farketmedin ya artik farketsende farketmez

  6. #6

    Üyelik
    27 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ZZR600-YBR125(sattım)
    Alıntı eeraktan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birinci fotodaki exantrik sente ayarlarına dikkat et,

    son fotoda yani debriyajda sente ayar yok...

    Grank rulmanını çıkartırken exantrik dişli yi tam üst ölü ayarında tak..

    Japon zaten oraya bi ayar çizgisi atar..

    Vıtes tazeleme yayını yanlış takma şansın zaten yok


    bu bilgi içinde teşekkürler

    inanını yap bozun parçaları yavaş yavaş toplanıyor
    özeldende mesajlar geliyor.
    Herkese çok teşekkürler...
    Farınızda Yolunuzda Açık Olsun:cat:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler