sizce iki ayak yere tam basmalımı yoksa parmak ucu temasda olsa yeterlimi
sizce iki ayak yere tam basmalımı yoksa parmak ucu temasda olsa yeterlimi
parmak ucu yeterli ama bu birazda senin becerine kalmış.
hadi ayak neyse de oturuş pozisyonu da önemli motor hayvan gibiyse sen motor da rahat edemeyebilirsin. veya motor senden fazla efor bekleyebilir.
Tamamen senin sürüş karakterine bağlı hükmedemeyeceğin bir güç ise
altındaki makina tek ayak seni çok zorlayacaktır ama yok tek ayak her türlü
kullanırım dersen mesele yok ama benim düşündem keyifli kullanım için
iki ayak yere rahatça basmalı hertürlü motorda ne kadar ağır olsa da kontrol hep sende olur.
Keşke iki tabanda tam yere bassa.
Bazı zeminlerde motordan inmeden geri gidilmiyor valla
arkaya ittirmesi zor olur uzerindeyken
Parmak ucunda yarım saat yürü. Tek bir kez bile dengen bozulmuyorsa motorda da parmak ucunu kullanabilirsin. ama kendi ağırlığınla bile dengen bozuluyorsa, o zamaqn koca motoru nasıl dengede tutacaksın, onu bulmak lazım
May the Force be with McLaren Mercedes
Becerebiliyorsa sürsün tabii ama bence onu yukarıdan iplerle çekiyorlardır
May the Force be with McLaren Mercedes
Dediğin motor enduro galiba....
düz zeminde parmak ucuyla motoru tutabilirsinde, engebeli arazide veya kaygan zeminde parmak uçların boşa çıkabilir ve ayağını yere değdirmek istediğinde motor yana belli bir açı alır.Geri kalanı bacaklarının adelesine kalmış.Tutamazsan ayağını çekte altında kalmasın bari.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
bu konuyu bende çok düşündüm boyum 1,74 ama arkadaşın xt 660 ına binince bir ayak tam basıyor dengeye alırsan ikiside yarım basıyor bence bi sorun olmuyor ....
mevzu sandalyeyse değse yeter, yok motosikletse ayak tabanlarının basması tercih sebebi.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
sormayın yav, şu geri manevralar beni de öldürüyor. düzde mesele değil ama ufak bi eğmde geri itmek büyük bi dert. sırf bunun için elektrikli bir dinamo kullanarak geri vites işi görecek bi mekanizma yapmayı bile düşünüyorum motora...
Fuarda Aprilia rs 125 in selesine oturma sansı bulmustum...Motor dik pozisyondayken iki ayağımında ucuda yere temas ediyor.Boyum 1.76 sizin dediğiniz gibi tabanların yere değmesi için RS kullanıcılarının hepsinin 1.80 ve ustu olması gerekiyor...600 1000 cc lik motosikletler için 1.85 gibi bir boy mu gerekiyor ???
Yokuşlarda en azından sıkıntı olmaması için evet....
Yollar size, sizler Allah'a emanet.....
arkadaşlar olayı açıklıyım arkadaşım transalp aldı bundan öncesinde 4 yıllık bir burgmanı vardı sattı transalp aldı bu gün sahildeyken motorla denize düşüyordu nerdeyse çok güldük ama motoru indiricem dedi niye dedik ayağım yere basmıyor tam dedi ne olmuş dedik yokuşda beşiktaşda oturuyor yıldızın orda oranın yokuşlarını bilen bilir nerdeyse 80 derece diklikde yokuşlar bu gün epey epey zorlanmış ben dedimki alışırsın yok dedi alışılıcak gibi değil motoru yere yaklaştırtmam lazım dedi nasıl yapıcan dedim servise götiriyim bulsunlar bir çaresini dedi :D :D şu yaşıma kadar ilk defa böyle bir şey duydum :D o yüzden burda paylaşıyım dedim :D
parmak ucu yetmez yatırırsın makineyi...
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
En azından ayağının teki yere tam basmalı.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Aklın yolu bir, bende düşünmüyor değilim. Harika olur arazide.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 AM ----------
Ön amartisörleri daha aşağıdan kavratıyorlar. Arka taraf motordan motora değişiyordur. Ama yay kısaltma yapılmaması gereken birşey.
İki zamanlı motosikletlerde bazen motosikletin motoru ters çalışırdı 1.vitese taktığında geri giderdi.En azından Jw lazerde.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)