Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangi Model?

Katılımcı sayısı
78. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Africa Twin

    16 20.51%
  • F 650 GS

    21 26.92%
  • Transalp

    17 21.79%
  • DL 650 V-STROM

    24 30.77%
2. sayfa BirinciBirinci 12

Enduro Modelleri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı Enduromania adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F650 de V-storm junior da off road karakteri taşımıyor (hadi f650 de tel jant var ordan biraz kurtarıyor)


    Sizce bu motor bakkala gitmek için mi tasarlanmış?
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Damardan vurma hocam,standart f 650 yi koy bakalım nooluyo??

    75 cm sele yüksekliğiyle bi yayılsın şöyle fıs fıs....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:08 PM ----------

    (75 cm derken abartmış olabilirim)

  3. #23
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı Enduromania adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    75 cm sele yüksekliğiyle bi yayılsın şöyle fıs fıs....[COLOR="Silver"]
    Alıntı Enduromania adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    İçlerinde en Enduro olanı Africa...

    O da bence tek tercihtir!!!!
    A.T'nin selesi kaç cm?

    "Enduro" deyince sadece sele yüksekliğine mi bakıyoruz?
    Yapmayın hocam.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2


    Hadi çıkalım bununla araziye...


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 PM ----------

    abim peki yerden yüksekliğine bakalım ön çatalların kaç mm kalınlığında olduğuna da bakalım...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 PM ----------

    860 milimetreymiş bu arada AT nin sele yüksekliği

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 PM ----------

    Lütfen Afrikayla hiçbirini karşılaştırmayalım abicim,

    Çünkü adamlar bununla uzun soluklu off-road yarışlarına katılıyor,

    Avrupadan kalkıp hindistana gidiyor...

    Gerçekten bambaşka bir makinadır,eskiler daha iyi bilir benden...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:21 PM ----------

    Sonuç olarak benim diyeceğim;

    %50 Şehir içi
    %30 Şehirler arası
    %20 Arazi

    Şeklinde bir kullanımda,şehir içi kullanım ağır bastığı için bu makinaların tamamının çok ağır kaçacağı yönünde olur,

    Önceden de belirttiğim gibi ağırlığı en fazla 160 kilo civarı olan bir enduro motosiklet alınıp yola uyum sağlayabilecek bir çift lastikle iş biter diyorum.

  5. #25
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    http://video.google.com/videoplay?do...q=BMW+F+650+GS

    http://www.motorklip.com/view_video....5fa3c5a946e826

    Afrikayla kıyaslamıyorum.
    F650'nin hafife alınmaması gerektiğini anlatmaya çalışıyorum.
    GS'nin anlamı şudur; Gelande-Strasse
    Türkçe meali; Arazi-cadde

    Buna ilave olarak jant ölçüleri ve amortisör ayarlarıyla oynanmış motora da GS Dakar demiş Almanlar.
    Sen de diyorsun ki; "Bu enduro değildir"
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  6. #26

    Üyelik
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Zonguldak Ereğli
    Motosikleti
    Regal Raptor DD125E
    Ustam en iyisi transalp gibi duruyor
    [B]Kara Yılan[/B]
    [B]67 LP 278[/B]

  7. #27

    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Çorlu/TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Suzuki GSF 600 Bandit S
    tercihimi africa twin veya v-strom arasında yapmayı düşünüyorum.bu motosikletler başlangıç için fazla gelir mi?

  8. #28
    yt_servan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul/merter
    Motosikleti
    Triumph TİGER
    Alıntı vecihihürkuş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tercihimi africa twin veya v-strom arasında yapmayı düşünüyorum.bu motosikletler başlangıç için fazla gelir mi?
    v-stormdan uzak dur.
    tamircileri onü dolu v-storm
    Bekliyorum; öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın

    Kazasız Sürüşler Dilekle Olmaz Eğitimle Olur

  9. #29

    Üyelik
    17 Aralık 2008
    Motosikleti
    TÉNÉRÉ
    Alıntı vecihihürkuş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tercihimi africa twin veya v-strom arasında yapmayı düşünüyorum.bu motosikletler başlangıç için fazla gelir mi?
    Başlangıç için fazla gelmesinden ziyade bence bu motorlar çok farklı karakterlere sahip. Şahsi fikrime göre tercihinizi yapmadan önce kullanım biçiminizin nasıl olacağına iyice karar verin.

  10. #30

    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    ben size 2008 yılında yenilenen YENİ YAMAHA XT660Z TENERE yi önerecegim.
    hiçbirsekilde yol ayırt etmeyen tek makina derim.
    ayrıca tasarımıyla çok şık bir makina bana göre.
    bir arastırın derim.
    şu an sıfır bayi fiyatı 16.300 ytl...










  11. #31

    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Çorlu/TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Suzuki GSF 600 Bandit S
    şu an malesef sıfır motosiklet alacak kadar durumum yok.onun için konunun en başına almayı düşündüğüm model aralıklarını yazdım.africa ve v-strom meselesine gelince ağır arazi şartlarında kullanmayacağım için dl 650 de pekala işimi görebilir.africa twin tercih etme sebebim ise sağlamlığı,bu konuda aldığım tavsiyeler-ki enduro alacağım deyince direkt africa twin al şeklinde- ve kendini kanıtlamış bir motosiklet olması.ayrıca her yol için uygun olması.

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Arkadaş şimdi doğrudan scooter sonrası bu motosikletlere geçmek istiyorsan bence yapma,

    Bak bunların hepsi çok ağır makinalar,çok da kuvvetliler.

    Ben olsam 250-400 cc bişey bakarım

    Mesela Honda nx4 Falcon.(çok fazla arazi motoru karakteri taşımasa da)

    Çünkü tecrübe kazandıkça hacim büyütürsen çok daha ileri seviyede limitlere sahip olursun motosiklet üzerinde.(bütün profesyöneller böyle yapıyor)

    Saygılar.

  13. #33

    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Çorlu/TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Suzuki GSF 600 Bandit S
    zaten birkaç hafta içinde 125-250 cc bir motor almayı planlıyorum başlangıç olarak.bu modellerden birini kışa doğru almak istiyorum.yani acemiliğimde daha küçük bir motor kullanacağım.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)