Damardan vurma hocam,standart f 650 yi koy bakalım nooluyo??
75 cm sele yüksekliğiyle bi yayılsın şöyle fıs fıs....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:08 PM ----------
(75 cm derken abartmış olabilirim)
Hadi çıkalım bununla araziye...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 PM ----------
abim peki yerden yüksekliğine bakalım ön çatalların kaç mm kalınlığında olduğuna da bakalım...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 PM ----------
860 milimetreymiş bu arada AT nin sele yüksekliği
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:18 PM ----------
Lütfen Afrikayla hiçbirini karşılaştırmayalım abicim,
Çünkü adamlar bununla uzun soluklu off-road yarışlarına katılıyor,
Avrupadan kalkıp hindistana gidiyor...
Gerçekten bambaşka bir makinadır,eskiler daha iyi bilir benden...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:21 PM ----------
Sonuç olarak benim diyeceğim;
%50 Şehir içi
%30 Şehirler arası
%20 Arazi
Şeklinde bir kullanımda,şehir içi kullanım ağır bastığı için bu makinaların tamamının çok ağır kaçacağı yönünde olur,
Önceden de belirttiğim gibi ağırlığı en fazla 160 kilo civarı olan bir enduro motosiklet alınıp yola uyum sağlayabilecek bir çift lastikle iş biter diyorum.
http://video.google.com/videoplay?do...q=BMW+F+650+GS
http://www.motorklip.com/view_video....5fa3c5a946e826
Afrikayla kıyaslamıyorum.
F650'nin hafife alınmaması gerektiğini anlatmaya çalışıyorum.
GS'nin anlamı şudur; Gelande-Strasse
Türkçe meali; Arazi-cadde
Buna ilave olarak jant ölçüleri ve amortisör ayarlarıyla oynanmış motora da GS Dakar demiş Almanlar.
Sen de diyorsun ki; "Bu enduro değildir"
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Ustam en iyisi transalp gibi duruyor
[B]Kara Yılan[/B]
[B]67 LP 278[/B]
tercihimi africa twin veya v-strom arasında yapmayı düşünüyorum.bu motosikletler başlangıç için fazla gelir mi?
ben size 2008 yılında yenilenen YENİ YAMAHA XT660Z TENERE yi önerecegim.
hiçbirsekilde yol ayırt etmeyen tek makina derim.
ayrıca tasarımıyla çok şık bir makina bana göre.
bir arastırın derim.
şu an sıfır bayi fiyatı 16.300 ytl...
şu an malesef sıfır motosiklet alacak kadar durumum yok.onun için konunun en başına almayı düşündüğüm model aralıklarını yazdım.africa ve v-strom meselesine gelince ağır arazi şartlarında kullanmayacağım için dl 650 de pekala işimi görebilir.africa twin tercih etme sebebim ise sağlamlığı,bu konuda aldığım tavsiyeler-ki enduro alacağım deyince direkt africa twin al şeklinde- ve kendini kanıtlamış bir motosiklet olması.ayrıca her yol için uygun olması.
Arkadaş şimdi doğrudan scooter sonrası bu motosikletlere geçmek istiyorsan bence yapma,
Bak bunların hepsi çok ağır makinalar,çok da kuvvetliler.
Ben olsam 250-400 cc bişey bakarım
Mesela Honda nx4 Falcon.(çok fazla arazi motoru karakteri taşımasa da)
Çünkü tecrübe kazandıkça hacim büyütürsen çok daha ileri seviyede limitlere sahip olursun motosiklet üzerinde.(bütün profesyöneller böyle yapıyor)
Saygılar.
zaten birkaç hafta içinde 125-250 cc bir motor almayı planlıyorum başlangıç olarak.bu modellerden birini kışa doğru almak istiyorum.yani acemiliğimde daha küçük bir motor kullanacağım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)