Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Türkiye'nin En Uygun CC si Hangisidir?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar burada bu konuya oylamada bulunmadan önce kullandığınız cc yi değil, Türkiye nin içinde bulunduğu şartlarıda göz önünde bulundurarak tercih edilebilecek en uygun motor büyüklüğüne ulaşmak temel hedef alınmıştır.
    O sebeb ile şehir içi kullanım ile beraber şehir dışı 150-200 km lik uzun yollara gidecek, aynı zamanda makul bir hızlanma verirken dar kıvrımlı inişli çıkışlı ilçe yollarında ısınma yapmayacak, buna rağmen il yollarında da sürücüyü bayıltmayacak, hem de ekonomik olacak hemde güçlü olacak.. Hem bakım maliyetleri az olacak hemde kaslı ve tok duracak bir cc diyorum. Hangisi?
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Serpico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    07
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    böyle bir motor var mı?
    hemşerim merhaba: bu kadar detay ya her motordan bir nebze alıp melez bir motor yaratırsan yeni baştan ancak o zaman mümkündür.
    türkiye değil kişinin kontrol edebildiği her güç (cc) kendisi için kolaydır yada azdır. şartları insanlar belirler vs gibi bakış açılarına göre cc değişebilir.
    ama 250-1000 cc arası yeterli bir limittir gibime geliyor.
    tabi bir de tarz önemli..650cc lik bir enduro ile 600lük bir race sen hız ve kontrol edilebilirlilik açısından aynı kefeye koyamazsın.
    İNSANOĞLUNUN İCAT ETTİĞİ EN GÜZEL ŞEY MOTORSİKLETTİR...........

  3. #3
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    bana göre tr de motorun en az 250cc olmalı.
    bastınmı milletten sıyrılabilmesin.
    ve de az yakmalı...
    Orgazma Dudak Büktürür

  4. #4
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    en uygunu 500 ccdir,600 e biniyon hakkını veremiyon 125 e biniyon yetişemiyon yakıt olarakta ideal 500
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  5. #5
    road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ASYA 200 GY-2
    Araziye de girerim dersen XT 660 R, yok sadece asfalt giderim dersen XT 660 X
    MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.

    İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    cg 125 rr
    30 hp bı motor olcak 160 170 km hız cok cok yeterlı yanı ortalama 250 cc sollaman gerektıgınde sollarsın az yakar 500 cc uzerı tofaş gibi benzın yakıyo :D 160 ı turkıyenın neresınde ne maksatla gecceksın ? hem hakımıyetıde kolay olur bakımı ucuz olur ben 250 derim

  7. #7
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    bence en az 3 motorun olmalı kıza mesafede 250 lik bi scooter..uzun yolda 500 lük bi cruiser..dağ patika yolda 250 lik bi enduro..yani heryolun bi motoru var bütün özellikleri bir arada toplayan bir motor olsa keşke peynir ekmek gibi satardı
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  8. #8
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    uzun hesaplamalar sonucu buldum. 374 cc'dir bence.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  9. #9

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    100cc
    radar derdi yok
    vergi yok
    yakıt derdi yok
    canın sıkılırsa at çöpe
    çalınacak mı derdi az

    bir yönden iyi yani

  10. #10
    garacava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Bence en iyisi tüplü 900 Cc olur...
    DoN'T ArGuE WiTH Me...JuST MaKe LoVe...!

  11. #11
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Anlattığın tanıma 250cc'lik motorlar uyuyor bence. Hyosun GT 250 Comet, Honda CBF 250, Hyosung GT 250R, Yamaha YBR 250 ve Kawasaki Ninja 250R aklıma gelen güncel modeller. Ninja'da gözüm var ayrıca
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  12. #12
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    1000 kullanıyorum, gayette uygun bennim için
    asıl merak ettiğim bu tip sorularuı nasıl üretiyosunuz..
    bu kişiye özel bi durumdur kanımca
    GKN MOTORS

  13. #13
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000
    10 cc damardan alıyorum.....
    20 fazla geliyor....


    Nasıl bir soru anlamadım.... Manasız....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  14. #14
    Taner YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Sırasıyla: Hyo GT250R, YAMAHA R1, HONDA 1000 RR,
    Alıntı garacava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence en iyisi tüplü 900 Cc olur...
    Korkarak yaşıyorsan eğer sende hayatı seyredenlerdensin..

  15. #15

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Abi al hyo 250 comet dediklerine gider hem dilediğin zaman 150vs. bulur yakıtı o kadar çok değil bastımı gider durdumu duru.

  16. #16
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Özellikle İstanbul'da lazım olan en az 25 beygirlik ya da 500 cclik bir makinedir. Bunun altı şehiriçinde ihtiyaçları karşılamakla beraber uzun yollarda tıkanabilir, daha yüksek beygirler ve ccler de bu sefer şehiriçi hararet ve dur kalklarda sürücüyü yorma sıkıntısı yaratabilir.

    Yine de neticede kişiye göre değişen bir durum. Ben 150 cclik bir motosikletle de gayet tıkır tıkır sitemsiz bir şekilde uzun bir süre gezdim dolaştım.

  17. #17
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 cc damardan alıyorum.....
    20 fazla geliyor....


    Nasıl bir soru anlamadım.... Manasız....
    Manasız olduğuna neye göre karar verdin? Gayet net ve çok da güzel bir soru.

    Şehir içinde kullanım kolaylığı, şehir dışında yeterli hızı sağlayabilmesi açısından 250 cc ve 25-30 Hp aralığında 150 km hıza ulaşabilen bir motosiklet Türkiye için en ideal bir alettir bence. Konuyu zevkten öte ulaşım aracı olarak kullanılabilecek motosiklet olarak algıladığımdan fazlası zevkler ve renkler meselesinden ibarettir.
    150 Km hız Türkiye yollarında (Önünüze köpek çıkar, dengesizin biri otomobiliyle atlar, çukuru çıkar fotoseptiği çıkar) yeterli hatta fazladır bile. Şehir içinde ise yakıt ekonomisi ve ağırlığının az olmasının sağladığı kıvraklığıyla kullanım kolaylığı sağlar.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  18. #18
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Manasız olduğuna neye göre karar verdin? Gayet net ve çok da güzel bir soru.

    Şehir içinde kullanım kolaylığı, şehir dışında yeterli hızı sağlayabilmesi açısından 250 cc ve 25-30 Hp aralığında 150 km hıza ulaşabilen bir motosiklet Türkiye için en ideal bir alettir bence. Konuyu zevkten öte ulaşım aracı olarak kullanılabilecek motosiklet olarak algıladığımdan fazlası zevkler ve renkler meselesinden ibarettir.
    150 Km hız Türkiye yollarında (Önünüze köpek çıkar, dengesizin biri otomobiliyle atlar, çukuru çıkar fotoseptiği çıkar) yeterli hatta fazladır bile. Şehir içinde ise yakıt ekonomisi ve ağırlığının az olmasının sağladığı kıvraklığıyla kullanım kolaylığı sağlar.
    Mesela hyo diyorsun...Verdiğin örneklerden ve çeşitlere bakaraktan hyo çıkıyor..... Peki hyo arkadaşın isteklerine cevap verebilecek nitelikte mi?...

    Bakalım hyo ya......

    şehir içi kullanımı ve yakıt tüketimi?.... Ya güçlü olması?... Kaslı torklu olması?... Ha bir de ısınmayan....Ucuz olması da cabası....

    Uyuyormu sence?.......

    Yapma canım yaa..... Varmı böyle seçenek?... Bir çok segmentte ki motorun birleşmesi bu.... 500 cc nin kaslılığı gücü hızı, 250 cc nin şehir içindeki kıvraklığı , 125 cc nin ekonomikliği ve ucuz olması....

    Varmı böyle özellliği olan bir makine?.... Varsa söyle hemen alalım....

    Manasız derken soruya kastım buydu.....

    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar burada bu konuya oylamada bulunmadan önce kullandığınız cc yi değil, Türkiye nin içinde bulunduğu şartlarıda göz önünde bulundurarak tercih edilebilecek en uygun motor büyüklüğüne ulaşmak temel hedef alınmıştır.
    O sebeb ile şehir içi kullanım ile beraber şehir dışı 150-200 km lik uzun yollara gidecek, aynı zamanda makul bir hızlanma verirken dar kıvrımlı inişli çıkışlı ilçe yollarında ısınma yapmayacak, buna rağmen il yollarında da sürücüyü bayıltmayacak, hem de ekonomik olacak hemde güçlü olacak.. Hem bakım maliyetleri az olacak hemde kaslı ve tok duracak bir cc diyorum. Hangisi?
    Allah kolaylık versin ne diyeyim....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  19. #19
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar burada bu konuya oylamada bulunmadan önce kullandığınız cc yi değil, Türkiye nin içinde bulunduğu şartlarıda göz önünde bulundurarak tercih edilebilecek en uygun motor büyüklüğüne ulaşmak temel hedef alınmıştır.
    O sebeb ile şehir içi kullanım ile beraber şehir dışı 150-200 km lik uzun yollara gidecek, aynı zamanda makul bir hızlanma verirken dar kıvrımlı inişli çıkışlı ilçe yollarında ısınma yapmayacak, buna rağmen il yollarında da sürücüyü bayıltmayacak, hem de ekonomik olacak hemde güçlü olacak.. Hem bakım maliyetleri az olacak hemde kaslı ve tok duracak bir cc diyorum. Hangisi?
    Yazından anladığım kadarıyla profilinde yazan kendi motoruna olur istemişsin.Evet,yukarıdaki tarifte ifade ettiğin senin motorundur ve onu kullanmaya devam et.

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun hesaplamalar sonucu buldum. 374 cc'dir bence.
    İşte bir KUVVETMİRA klasiği daha! Hocam süpersin.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  20. #20
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Tartışmak gereksiz. Henüz "mükemmel" motosiklet üretilmediğinden, herkesin talebi farklıdır ve motosikletler arz çoğunluna göre sınıflandırılıp üretilir.

    Bkz mükemmel motosiklet:
    MotoTransformer: Bir düğmeye basıyosun 1200 cclik racinge dönüşüyor, başka düğmeye basıyosun yarı yatar pozisyonda 1800lük chopper, trafiğe giriyosun 50lik activaya dönüşüyor. Yakıt olarak su yakıyor, hiç bir parçası değişmiyor bakıma da gerek kalmıyor. Yok böle bir şey.

    Buna göre nihayetinde en ideal elbette herkesin kişisel "bana en ideali bu"sudur


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler