Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Cbr 125r dişlileri bilgisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    SLM Bİ SORM DAHA OLACAK BEN MOTORUN HIZLI GITMESI ICIN DISLILERI DEGISTIRCEM ÖN DİŞLİ BÜYÜK ARKA DİŞLİ KÜÇÜK OLMALI BENDE DEDIMKI YENISINI ALMAYA NE GEREK VAR ÖNDEKİNİ ARKAYA ARKADAKİNİ İSE ÖNDEKİ İLE YER DEĞİŞTİRSEK OLRMU ŞİMDİDEN TY


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Kumsal41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    gebze
    Motosikleti
    Yamaha YBR 2008
    yanlışşşşşşş
    Yatakta ve Batakta eşi iyi olmayan eline mahkumdur...

  3. #3

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    öndeki fındık kadar dişliyi arkaya nasıl takcan hacı

    hem cbr a bu tip dişli değişmine hiç gerek te yok zaten 6 vites motor
    olmadı ön dişliyi bir iki numara büyüt yeter de artar bile

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    bilmiyorm ben tam arkadaşlar dedı
    1 hız için dişli
    2 çekiş için dişli olr dediler orjınala buymustam net bılgm yok sıze sorayım dedım

    hız ıcn ne yapılır

  5. #5

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı nerzul2225 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilmiyorm ben tam arkadaşlar dedı
    1 hız için dişli
    2 çekiş için dişli olr dediler orjınala buymustam net bılgm yok sıze sorayım dedım

    hız ıcn ne yapılır
    hız için dişli şöyle olur arka dişliyi küçültürsün ya da ön dişli yi büyütürsün tabii belirli sınırlarda oran var sen arkada 36 dişlili dişliyi 18 yaparsan olmaz abartmış olursun.

    mesela senin cbr 125 ine modifiye yaptın diyelim motorun 20 beygir oldu. sen tuttun otoyolda 6 . vitese attın motor 6. viteste 13000 deviri gördü ve hızın 165 oldu diyelim. motorun daha gidecek ama son viteste ve son devirde olduğu için gidemiyor. e ozaman ne yaparsın arkadaki 38 lik dişli yi çıkarıp 34 lük takarsın. ve yine 20(ütopik oldu evet) beygirlik cbr 125 in bu sefer 6 . viteste 13000 devire yakın 185 i gördü

    yani buradan çıkaracağın sonuç motorun eğer son viteste son sürat giderken hala gaz yiyorsa demek ki bi vites daha istiyor (yada diğer adıyla dişli)

  6. #6
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öndeki fındık kadar dişliyi arkaya nasıl takcan hacı

    hem cbr a bu tip dişli değişmine hiç gerek te yok zaten 6 vites motor
    olmadı ön dişliyi bir iki numara büyüt yeter de artar bile
    abi cıbırda ön dişliyi büyütürse 6 yı yemez ki.
    zaten orjinalinde bile 6 da yemediği oluyo
    Orgazma Dudak Büktürür

  7. #7

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı huceyn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi cıbırda ön dişliyi büyütürse 6 yı yemez ki.
    zaten orjinalinde bile 6 da yemediği oluyo
    doğru söylüyorsun Hüseyin
    doğru söze nedir

    anca işte hp si artarsa belki bir 2 diş büyütülür o kadar

  8. #8
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    cbr için bence tek modifiye kit takmaktır.
    oda yine bence gereksiz.
    bi kaç sene kullanıp büyütmek en mantıklısı.
    zaten büyütme ihtiyacın olmassa uzun seneler kullanılabilir bi alet
    Orgazma Dudak Büktürür

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hız için dişli şöyle olur arka dişliyi küçültürsün ya da ön dişli yi büyütürsün tabii belirli sınırlarda oran var sen arkada 36 dişlili dişliyi 18 yaparsan olmaz abartmış olursun.

    mesela senin cbr 125 ine modifiye yaptın diyelim motorun 20 beygir oldu. sen tuttun otoyolda 6 . vitese attın motor 6. viteste 13000 deviri gördü ve hızın 165 oldu diyelim. motorun daha gidecek ama son viteste ve son devirde olduğu için gidemiyor. e ozaman ne yaparsın arkadaki 38 lik dişli yi çıkarıp 34 lük takarsın. ve yine 20(ütopik oldu evet) beygirlik cbr 125 in bu sefer 6 . viteste 13000 devire yakın 185 i gördü

    yani buradan çıkaracağın sonuç motorun eğer son viteste son sürat giderken hala gaz yiyorsa demek ki bi vites daha istiyor (yada diğer adıyla dişli)
    bana cok yardımcı oldunuz saolsn

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------

    Alıntı huceyn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi cıbırda ön dişliyi büyütürse 6 yı yemez ki.
    zaten orjinalinde bile 6 da yemediği oluyo

    bak benım motorda öyle mesela 6. vitese attıgımda gıtmıyor yanı gıdıyorda 5. vitesde yaptıgı suratın altına dusuyor

  10. #10
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı nerzul2225 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana cok yardımcı oldunuz saolsn

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------




    bak benım motorda öyle mesela 6. vitese attıgımda gıtmıyor yanı gıdıyorda 5. vitesde yaptıgı suratın altına dusuyor
    senin motorda öyledir.aynı motordan bahsediyoruz çünkü
    Orgazma Dudak Büktürür


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)