hava filtresi çıkarılınca boğma yapar mı??
-
arkadaşlar dün hava filtresinin olduğu bölümü açtım filtre olarak tabir ettiğimiz süngerin önünde yani dışarıdan gelen hava ile sünger arasında duran 3 tane delilkli bi barikat gördüm. dedim bu barikatı çıkarırsam dışarıdan gelen hava daha çok süngere geçecek bunula birlikte daha çok hava gitmiş olcak motora dedim. çıkardım ve attım o barikatı.. neyse sonra bindim motora çarşıya gittim. giderken 5 bin devirde sürekli seyir ederken arada motor tekleme yapmaya başladı. hızlanırken de kesik kesik hızlanmaya başladı. sanki benzini alamıyo sonradan aniden alıyo gibi garip ivmelenmeler yaptı. ustaya götürdüm. yaptğımı söyledim. belki içine çok hava giriyorsa motorun benzini yetiştiremiyodur gibi bi açıklama yaptı. bir de belki benzine su kaçmıştır falan dedi benzini bitir yeni benzin al sonra dene devam ederse karbüratörü açar kontrol ederiz dedi...
benim yaptığım iş ile bi ilgisi olabilirmi ki arkadaşlar??
Reklamlar
-
hocam ben sorunu sanki anladım gibi sen hawa girişini açtıın için karbüratöre çok hawa az yakıt geldiinden motor. bi kendine gelip bi gidio oluo usta bi motorcuya söleseydin karbüratörün ayarını ayarlardı yakıtla hawa girişini dengelerdi. onun için usta bi motorcuya gidip karbüratör ayarını yaptır düzelecektir hatta motor eskisinden daha rahat ve atak olacaktır :D umarım sorunun çözülür gelişmelerden haberdar et beni bu arada motorun modeli ve markası nedir
-
hava filtresinin önündeki barikatı sökmek fena fikir değil;
ama ustaya hava ayarını yaptırarak da buna yakın bi sonuç alabilirdin
#46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)
-
facia42 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar dün hava filtresinin olduğu bölümü açtım filtre olarak tabir ettiğimiz süngerin önünde yani dışarıdan gelen hava ile sünger arasında duran 3 tane delilkli bi barikat gördüm. dedim bu barikatı çıkarırsam dışarıdan gelen hava daha çok süngere geçecek bunula birlikte daha çok hava gitmiş olcak motora dedim. çıkardım ve attım o barikatı.. neyse sonra bindim motora çarşıya gittim. giderken 5 bin devirde sürekli seyir ederken arada motor tekleme yapmaya başladı. hızlanırken de kesik kesik hızlanmaya başladı. sanki benzini alamıyo sonradan aniden alıyo gibi garip ivmelenmeler yaptı. ustaya götürdüm. yaptğımı söyledim. belki içine çok hava giriyorsa motorun benzini yetiştiremiyodur gibi bi açıklama yaptı. bir de belki benzine su kaçmıştır falan dedi benzini bitir yeni benzin al sonra dene devam ederse karbüratörü açar kontrol ederiz dedi...
benim yaptığım iş ile bi ilgisi olabilirmi ki arkadaşlar??
yaptığın işlem sonucunda motorun ayarlı olandan daha fazla hava daha az benzin alıyor. kabüratör ayarıyla bu sorundan kurtulabilirsin. ama daha fazla hava aldığı için daha fazla benzin alacak şekilde ayar yapılacak ve buda tüketimini arttıracaktır bilgine.
-
ugurcuk adlı üyeden alıntı
yaptığın işlem sonucunda motorun ayarlı olandan daha fazla hava daha az benzin alıyor. kabüratör ayarıyla bu sorundan kurtulabilirsin. ama daha fazla hava aldığı için daha fazla benzin alacak şekilde ayar yapılacak ve buda tüketimini arttıracaktır bilgine.
hocam bende aynısını söledim ama arkadaş sorunu yazmış daha da bişi yazmamış bence bu topic böle kalır.
-
yanlış anlamadıysam o barikat, havayı çok engelleyen bir barikat değil. Tabi o barikatın oraya konulmasının bir sebebi var, filtrenin içeri kaçmasını önlemek =) Bir tanıdığımız Hayabusa'yı modifiye ediyor, tavsiye edilen filtre korumasını kullanmıyor ve gaza yüklendiğinde motor filtreyi emiyor! Duyduğuma göre korkunç masraf çıkartmış.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)