arkadaşlar kafamı kurcalayan bir soru
karbüratörlü motor mu?
enjeksiyonlu motor mu?
daha performanslı olur ? çekişte hangisi daha avantajlı dej avantajlıdır?
mesela x-max iki seçenek var ve ya hyo 250r yine iki seçenekli gibi?
arkadaşlar kafamı kurcalayan bir soru
karbüratörlü motor mu?
enjeksiyonlu motor mu?
daha performanslı olur ? çekişte hangisi daha avantajlı dej avantajlıdır?
mesela x-max iki seçenek var ve ya hyo 250r yine iki seçenekli gibi?
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
x max scooter değilmi yaa?diğeri 250 r twin motor.V motor uzun yolda daha verimlidir ama enjeksiyonluda daha seridir ve daha az yakar.x-max ve hyo 250 R farklı grup motorlar .
sana uzman cevabı eğer bir enjeksiyon farkı yüzünden 1000 tl para ödeyeceksen karbüratörlü derim ama yok ikisi arasında fiyat farkı yoksa teknolojiye ayak uydurup enjeksiyonlu derim
tükkandayım eve geçip özenerek yazdığınız cevapları okuyacağım şimdiden teşekkürler. .
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
teknolojiyi yakalamalısın bence ok3
arkadasım artık her aracın enjeksıyonlusu tercıh edılıyor.teknolojıyı tercıh et,eger ımkanın varsa
MOTOR bence bır hastalıktır.
Genelde aynı motora uygulanan karbüratör-enjektör karmalarında :karbüratörlü sistemin daha fazla benzin sarfiyatından dogan performansı beraberinde getirdigi görülmüş.Ama motor teknigi ile ugraşıldıgında daha az benzin ile aynı cc de (zamanında yeteri kadar ve daha iyi harmanlanmış yakıt hava oranları ile)aynı porformans ve çok daha düzgün tork ve güç eğrisi elde edilmiş.Emisyon oranları ve çevrecilik çabası.ama karbüratörlü sistem digerlerinden parçaları buluna bildigi sürece hep daha ucuz olacaktır.Ve eminim ne kadar azda benzin yaksa amortismanı 100-150 bin km den önce olmaz.Hiç bakım ve parça degiştirmedigi halde.Enjektörün yeni nesil şekli gelmeden de karbüratör ile fiyat konusunda yarışamaz bu bağlamda.Hep daha pahalı ve bozulunca parça fiyatından dolayı :at ve yenısini al....
sende mi içtin lan...
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Yakıt tasarrufunun son dert olduğu Formula 1 araçlarında enjeksiyon var Enjeksiyon daha hassas yakıt iletimi ve yanma sağlar.
Çıkıp "o araba bu motor" diyecekler için not: O da içten yanmalı dört zamanlı motor bu da!
Şöyle kıyaslıyım Emre;
Eski motorum Kymco Granddink 250, karbüratörlüydü ve 250cc idi. Şehiriçi km. de 16kr. civarı yakıyordu.
Şimdiki motorum ise enjeksiyonlu biliyosun, üstelik 500cc. 12kr. yakıyor şehiriçi.
Kararı sen ver şimdi. Ayrıca arkadaşın dediği gibi teknolojiyi yakala bence de. İmkanın varsa enjeksiyonludan şaşma.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
her yönden enjeksiyon daha iyidir
Benim uzmanlık puanım 10 değil baştan söyliyim
Serviste karbüratör performasta enjeksiyon.
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
Neden bu kadar önemli ki bu? Yarış mı yapıcaksın scooterla. Şaka bi yana bence çekişinde ve hızlanmasında o kadar büyük bir fark yoktur. Fark varsa bile enjeksiyonlu motor benzini daha düzgün yaktığından daha bile seridir diye düşünüyorum. Hem boşver, katettiğin her metrede tasarruf edeceksin. Beni dinle sen.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
Mümkünse aynı modelin her iki motorunun da tork-devir ve güç-devir eğrilerini karşılaştır ,mümkün değilse emin ol enjeksiyonlu olan daha üstündür.
enjeksiyonlu daha iyidir
anlaşıldı zaten kimse karbüratörü savunmuyor tercihimiz enjeksiyonlu olacak demekki fikirlerini esirgemeyen herkese teşşekürler . .
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)