Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Tork? Güç?

Katılımcı sayısı
76. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Tork

    48 63.16%
  • Güç

    24 31.58%
  • Farketmez

    4 5.26%
3. sayfa BirinciBirinci 123

Tork mu? Güç mü?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    sebastian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Şişli/İST.
    Motosikleti
    nexus500'den gsr600'e terfi etmişti bws100'e düştü
    tork da önemli tabi de,
    ille de horse power


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    düşük devirlerde yüksek ivmelenme isteyenler için tabi ki tork!!!
    [B]çoksa torkun olmasın korkun[/B]

  3. #43

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Motosikleti
    YAMAHA fz6fazer 2007 - SACHS- cbf150
    Evet bencede tork.
    Enduroya dönüs yapmayi planliyorum nakit sikintisindan sonra.

    Alıntı kartezyenx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben yokuş yukarı hız yapmayı severim güç önemli bence torku çok gücü az motorlar çabuk yorulur tabi bence işin aslı iksi birbiriyle orantılı olmalı
    Noktalama isaretleri olsaydi daha iyi anlasilirdi ama neyse. benim anladigim senin yanlis yorum yaptigin.
    Biraz arastir bakalim dogrumu yaptigin yorum.
    http://difm :cat:

  4. #44
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    tork = hiçbişey
    hp = herşey
    olayın özü budur. torku ne olursa olsun hp si yüksek motor daha hızlı ivmelenir ve son hızı da hp ile doğru orantılıdır. tmam sen torkunla 3. viteste çık yokuşu ben 2. vitesle aynamda göreyim seni
    ha bu benim fikrim ve pratikte de yaşadıklarım ya katılır yada gülmekten katılırsınız siz bilirsiniz
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  5. #45

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tork = hiçbişey
    hp = herşey
    olayın özü budur. torku ne olursa olsun hp si yüksek motor daha hızlı ivmelenir ve son hızı da hp ile doğru orantılıdır. tmam sen torkunla 3. viteste çık yokuşu ben 2. vitesle aynamda göreyim seni
    ha bu benim fikrim ve pratikte de yaşadıklarım ya katılır yada gülmekten katılırsınız siz bilirsiniz
    koçum benim be. yürü bea kim tutar seni

    beni anlayanları öpüyorum buradan

    torkçularada cruiser la güzel geziler diliyorum

    ss cilere de bol hp ler diliyorum

  6. #46

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Beygir gücü hızlanma süresini verir.Şimdi ;Honda CRF250x 29,4 bg.O zaman crf cbf 250 yi son süratte geçer mi demek.Hayır tabiki.Crf 250 son süratine gelene kadar cbf i yer ama sonra cbf onu yakalar...........Yokuşta ve yükde işler crf e doğru terse döner.Benim tercihim ise birbirine yakın tork ve bg...600cc civarı endro lar işimi görür.600 cc bi endro alabilirmiyim sıcak olsun

  7. #47

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı piranha4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beygir gücü hızlanma süresini verir.Şimdi ;Honda CRF250x 29,4 bg.O zaman crf cbf 250 yi son süratte geçer mi demek.Hayır tabiki.Crf 250 son süratine gelene kadar cbf i yer ama sonra cbf onu yakalar...........Yokuşta ve yükde işler crf e doğru terse döner.Benim tercihim ise birbirine yakın tork ve bg...600cc civarı endro lar işimi görür.600 cc bi endro alabilirmiyim sıcak olsun
    crf 250 son hızda geçmesi için dişlisini değiştirmen lazım
    son viteste son devirine gelince motor ondan sonra gitmiyor zaten dağda ne yapacaksın

    Al bi crf 250 neyine yetmiyor
    bana şu günlerde crf 150 r çok bile gelir alabilsem bir

  8. #48
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tork makaradan ziyade,demir kesme makaslarına benzer;

    Tork ve beygir gücünün ne olduğunu şöyle anlatayım:

    Makas sapının ne kadar ucundan tutarsan o kadar az güç harcarsın bu tork,bu düşük vites,makas sapını ne kadar kısa tutarsan o kadar gücün olmalı,bu güç.

    yani,arnold şıvazseneger in kesemediği,gücünün yetmediği demiri,15 yaşında bi çocuk,makas sapına 5 metre levye ekler,ucundan tutar ve keser, eklediği makas sapı tork oluyor,cılız çocuğun aşşağı çekmek için harcadığı bikaç jullük enerjide güç,yani pek bi güç harcanmaz düşük viteste.
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tork = hiçbişey
    hp = herşey
    olayın özü budur. torku ne olursa olsun hp si yüksek motor daha hızlı ivmelenir
    yanlış, ne kadar güçlü olsanda, kısa saplı bi kesiciyle demiri kesmek için saatlerce uğraşabilirsin, gücün ne kadar çok olsada, kesici sapının kökünden yada kısa tuttuğun sürece kesmesi o kadar zordur, 5 metrelik levyeyi aynen benzetemesekte torka benzetebiliriz,tork olmadan sen daha o demiri çok kesmeye çalışır, harcaman gerekenden çok daha fazla güç harcar, çok daha fazla kalori yakarsın
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  9. #49

    Üyelik
    17 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki KDX 200
    enduro kullanmaktan ve zamana karşı yarışmaktan keyif alan biri olarak tabii ki de tork diyorum....Dik rampa çıkışlarında,keskin virajlarla dolu dağ yollarında tork yoksa keyif de yoktur ha bire vites değiştir 1. vites 2. vites eee nasıl eğlenirim ki o zaman :D Dizel motor yağı reklamı gibi oldu ama neyse


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler