Peki supersportlarda bu karşılaştırmanın sonucu nedir?
Gerçi Çinli sadece Kanuni ve Zealsun'un 200cc modeli var benim bildiğim. Bu modelleri 93-94 Japon supersportlar ile karşılaştırırsak hangisi akıllı seçim olur?
Peki supersportlarda bu karşılaştırmanın sonucu nedir?
Gerçi Çinli sadece Kanuni ve Zealsun'un 200cc modeli var benim bildiğim. Bu modelleri 93-94 Japon supersportlar ile karşılaştırırsak hangisi akıllı seçim olur?
yine çin
ss ler yüksek devirle dönen makilelerdir, ne kadar yüksek devir, o kadar düşük ömür. devir yükseldikçe kranka binen yük artar. bugün son teklonoji ürünleri olan f1 araçlarının motorlarının ömrü 300-500km arası değişiyor, sebepleri ise 20000 devir civarı dönmeleridir. bunun bi hesabı yok ama karesiyle orantılı olsa, trafik kullanımında olan sslerin kullanımı 10000 devir civarı buda 90000-250000km arası ömür demek. 90000e yaklaşık ve geçmiş ss ömrünü tamamlamak üzere demektir
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
böyle bi genelleme yapılmaz,çünkü forumda 30000i geçen çinli ssci bi arkadaş var bu sadece benim bildiğim. motorun nasıl kullanıldığı en önemlisi. japon ss 30000dede hurdaya çıkarılabilir. bu konuda sana kesin cevabı verecek kişi motoru gösterdiğin,tecrübeli servis ustası olur.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
16-17 yaşında motor almanı tavsiye etmem. O senede doğanlar artık ehliyet sahibi Parçasını bulamazsın, yürütemezsin.
Arkadaşlar, Çin motor teknolojsinde dayanım ve parça emniyet katsayıları düşüktür, Japon yaptı mı en katı katsayıyla parça üretir,malzemede de en dayanımlıyı esiremez.
Motor bitirme kişiden kişiye değişir, kimi 100 çinliye karşılık 1 japon bitirir kimi 1 e 1 berabere kalır.
bu ikilimde bende kaldım.sıfır mondial 125 cc ya da 2400 km'de yamaha cygnus rs alacaktım. fiyatlar birbirine yakındı. tercihimi yamahadan yana kullandım ve çokta iyi yaptığımı düşünüyorum.
bu konuda en önemli faktör kişinin motorunu nasıl kullandığı, nasıl baktığıdır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)