Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangisi alınmalı?

Katılımcı sayısı
72. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Eski Japon

    47 65.28%
  • Yeni Çinli

    25 34.72%
2. sayfa BirinciBirinci 12

Eski Japon mu, yeni Çinli mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    07 Nisan 2009
    Peki supersportlarda bu karşılaştırmanın sonucu nedir?

    Gerçi Çinli sadece Kanuni ve Zealsun'un 200cc modeli var benim bildiğim. Bu modelleri 93-94 Japon supersportlar ile karşılaştırırsak hangisi akıllı seçim olur?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    yine çin

    ss ler yüksek devirle dönen makilelerdir, ne kadar yüksek devir, o kadar düşük ömür. devir yükseldikçe kranka binen yük artar. bugün son teklonoji ürünleri olan f1 araçlarının motorlarının ömrü 300-500km arası değişiyor, sebepleri ise 20000 devir civarı dönmeleridir. bunun bi hesabı yok ama karesiyle orantılı olsa, trafik kullanımında olan sslerin kullanımı 10000 devir civarı buda 90000-250000km arası ömür demek. 90000e yaklaşık ve geçmiş ss ömrünü tamamlamak üzere demektir
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  3. #23

    Üyelik
    07 Nisan 2009
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yine çin

    ss ler yüksek devirle dönen makilelerdir, ne kadar yüksek devir, o kadar düşük ömür. devir yükseldikçe kranka binen yük artar. bugün son teklonoji ürünleri olan f1 araçlarının motorlarının ömrü 300-500km arası değişiyor, sebepleri ise 20000 devir civarı dönmeleridir. bunun bi hesabı yok ama karesiyle orantılı olsa, trafik kullanımında olan sslerin kullanımı 10000 devir civarı buda 90000-250000km arası ömür demek. 90000e yaklaşık ve geçmiş ss ömrünü tamamlamak üzere demektir
    Çinli ss'nin ömrünü 30.000 km varsayarsak, ki sanırım abartmış oluruz:
    10.000 km yapmış bir Çinli ile 70.000 km yapmış bir Japon'un ömrü aynıdır diyebilir miyiz?

    Hatta 50.000 km'de bi Japon bulursak tereddüte bile düşmeyelim?

  4. #24
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    böyle bi genelleme yapılmaz,çünkü forumda 30000i geçen çinli ssci bi arkadaş var bu sadece benim bildiğim. motorun nasıl kullanıldığı en önemlisi. japon ss 30000dede hurdaya çıkarılabilir. bu konuda sana kesin cevabı verecek kişi motoru gösterdiğin,tecrübeli servis ustası olur.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  5. #25
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    16-17 yaşında motor almanı tavsiye etmem. O senede doğanlar artık ehliyet sahibi Parçasını bulamazsın, yürütemezsin.

  6. #26

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Arkadaşlar, Çin motor teknolojsinde dayanım ve parça emniyet katsayıları düşüktür, Japon yaptı mı en katı katsayıyla parça üretir,malzemede de en dayanımlıyı esiremez.
    Motor bitirme kişiden kişiye değişir, kimi 100 çinliye karşılık 1 japon bitirir kimi 1 e 1 berabere kalır.

  7. #27

    Üyelik
    20 Eylül 2008
    Şehir
    TRABZON
    Motosikleti
    YAMAHA CYGNUS RS
    bu ikilimde bende kaldım.sıfır mondial 125 cc ya da 2400 km'de yamaha cygnus rs alacaktım. fiyatlar birbirine yakındı. tercihimi yamahadan yana kullandım ve çokta iyi yaptığımı düşünüyorum.

    bu konuda en önemli faktör kişinin motorunu nasıl kullandığı, nasıl baktığıdır


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler