Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Boy / Kilo - motor seçimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    hmm gv için öyle düşünmemiştim ben yada öyle izlenim edinmemiştim diyim..yani forumlardan...peki bu venox için düşünceleriniz nedir? bir de yamaha virago xv 250 nin boyutları nasıl acaba..son soru olarak çin işleri arasında en büyük boyutlusu hangisi acep? (teşekkürler ;) )


    Not: şu sıralar dışarı çıkıp motorlara bakamadığımdan dolayı bu kadar soruyorum (gidip denesene diye düşünenler için) bir de okuyanların bir fikri olsun diye düşünüyorum..Cevap verenlere teşekkürler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    Alıntı osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar..

    Öncelikle bu platformu 1 haftaya yakın zamandır takip ediyorum ve üye olup yazdığım ilk mesaj bu..dolayısı ile herkese tekrardan merhabalar..

    Evet motor almaya karar verdiğim buraya üye olmamdan anlaşılıyor sanırım lakin sorunum başlıkta yazdığımdır..

    Yaklaşık 3000-3500(max.) bütçem ve 187 cm boy ile 120 kg'cık kilom var..

    boyu boyuma huyu huyuma ve bütçemi aşmayan bir cruiser rmotor tercihi için yardıma ihtiyacım var..
    Çin malı düşünmüyorum..

    kendi araştırmam beni yamaha virago 250 ye götürdü ama siz ne dersiniz bilmem..bir iki honda rebel de buldum ama biraz küçük gibime gelmişlerdi..

    birde istediğim fiyat aralığındaki cruiser ler capon olunca model geriye düşüyor haliyle..

    bir ikinci soru olarak başlangıç motoru olacağını da düşünerek (yani hırpalayarak kullanırım vb.) düşük model bir japonişi mi (herşeye rağmen) sıfır bir çinişi mi sorusu da kafamı kurcalamıyor değil..

    En başında da söylediğim gibi herkese tekrardan selam, sevgi, muhabbet..
    Öyle yada böyle haziran'da ikiteker üstünde olacağım
    merhaba;

    kişisel fikrimi söylüyorum sadece.. umarım size biraz olsun fikir verir..
    naked olarak tanımlayabileceğimiz mz kullandım. sanırım yeni başlayan biri için en uçtaki motosiklet seçimiydi hacim olarak. daha güçlü bir 250 lik olduğunu hiç sanmıyorum. ama naked tiplerim kullanım rahatlığı gerçekten hoştu.
    250 liğin seriliği de üzmez insanı.. hemen değiştirmek ihtiyacı hissetmezsin.. daha küçük hacimliler sizi gerçekten sıkabilir..

    cruiser tipli bir motosikletle 100-150 km yaptım. ve gerçekten eziyet oldu bana. dengeli kullanması, oturuş poziyonu, kolay manevra yapılamaması vb rahatsızlık duyduğum konular oldu.

    kişisel tavsiyem sıfır çinli yerine temiz kullanılmış 10 senelik capon bi motosikletin çok daha ömürlü, dayanıklı, güvenilir, kullanışlı olduğu yönünde..

    yine bir başka kişisel düşüncem de boy ve kilo ile motosiklet aramamanız yönünde.. bedensel farklılıklara dikkat etmeniz daha doğru olur. kolların bacakların uzunluğu vb.. örneğin mt03 ü çok beğeniyordum. üzerine oturur oturmaz bu motosikleti ben nasıl kullanabilirim dedim. mz bile daha rahattı neredeyse.. o kadar küçük geldi ki bana..

    üstelik oldukça zayıfladığım bir dönemde binmiştim üzerine.. (hoş ben hiç bir zman 70 kilo üzerinde olmadım ) göbeğim olmasındansa kendimi bir haftalığına saunaya kilitletmeyi tercih ederim
    bu yüzden üzerine oturmadan, biraz olsun kullanmadan motosiklet modeline karar vermeyin kesinlikle..

  3. #43

    Üyelik
    19 Mart 2009
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    vn800 drifter
    ucuz ama yedek parçası bol çokta heybetli olan tek bir model var
    kanuni tiger 250 yaklaşık 4 yıl önce biniyordum başlangıç için en ideali bu motor bence
    650 cclik dragstarım vardı bu tiger ın yanında küçük kalıyordu
    yada çek bir kredi al bitane 650 dragstar yada c800 yada vn800

  4. #44

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    bu arada açıklama ihticaı hissediyorum mt03 mz den gerçekten daha büyük..
    ama öne doğru eğilmeni gerektiriyor. benim kollarım uzun olduğu için eğilemedim gerektiği gibi..
    bilmem anlatabildim mi bahsettiğim problemleri.. kilo ve boydan daha farklı sorunlar var.. vücut ölçülerinin motosikletin tasarım ölçülerine (motosikletin ergonomi kriterleri) uyum sağlayıp sağlamaması da önemli..

  5. #45
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    evet asfalt meleği arkadaşım..senin oranlar önemli anafikrinden sonra olaya bakışım değişti zaten..şimdilik cruiser dan bile vaz geçtim gibi onun yerine bir maxi scooter da daha rahat edeceğimi düşünüyorum..bir kaçına bindim şöyle tarttım kendimi de :D

  6. #46
    Grayline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bahçelievler
    http://www.sahibinden.com/regal_rapt...XQQdisplayitem
    Abi bu motora bak istersen daha 650 km de.Heralde çin malı ama bakmanı tavsiye ederim
    Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...

  7. #47
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    evet de bunun cc 98..tartmaz beni bu zaten ilk mesajımda yazdığım o iddialı cruiser dan başkasına binmem sendromunu aşıp, yukarıda da dediğim gibi maxi scooter da karar kıldım..teşekkürler bu arada..

  8. #48

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    şehir içi kullanım yapıcaksan maxi scooterdan şaşma büyük rahatlık ama uzun yolda yaparım sık sık diyorsan o fiyatlara v motorlu bir çinli alabilirsin 1 yaşında falan satışıda kolay olur vibrasyonuda yok çokda memnun insanlar var bu sitede..

  9. #49

    Üyelik
    05 Temmuz 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Suzuki GSF600S Bandit
    BEn de 185 ve 127 kiloyum.. ilk motorum 200lük bir kanuni idi... 200-250 lik motorlar bizim gibi iri sürücülerin altında acı çekiyor maalesef..
    Chopper cruser düşünüyorsan eskide olsa japon bir 500lük 600lük makine düşün bence... EN500 gibi mesela.. çünkü 3 ay sonra büyük motorlara bakmaya başlayacaksın ve daha çok zarar edeceksin.. biraz bütçeni zorlayıp baştan hallet meseleyi.. cruserlar zaten pek hızlı motorlar olmuyor rahat edersin..

  10. #50

    Üyelik
    03 Şubat 2010
    BENİM BOYUM 165CM KİLOM 55KG HYOSUNG GT 250R YE gücüm yetermi arkadslar :D motoru neten arastırdım yakından arastırma fırsatım olmadı ama kararım kesın sizce bu boy ve kilo sorun olurmu?

  11. #51

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    yazdık başlığına bişiler

  12. #52
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Vay be..Sitedeki ilk başlığım

    Bu yazılanlardan sonra tarihçemi aktarayım..

    1. motorum Mondial 150 zat: Kesinlikle tatmin etti beni, sattığıma üzüldüm..
    2. motorum Mondial 250 mct: Biraz küçük geliyor şimdilerde..HEm cc hem de boyut olarak..Ama beni hiç üzmedi

  13. #53

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    umarım hiçbir zaman da üzmez.

    motosikletin bi tarflarının oynamasından daha kötü olan tek şey hatunun bi taraflarının oynaması.

  14. #54
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Bu başlığa yazdığım son mesajımdan bu yana aradan 6 ay geçti..
    Ve bu başlık benim www.motosiklet.net sütesinde açtığım ilk başlık idi..

    1. motorum Mondial 150 zat: Kesinlikle tatmin etti beni, sattığıma üzüldüm..
    2. motorum Mondial 250 mct: Biraz küçük geliyor şimdilerde..HEm cc hem de boyut olarak..
    3. motorum Kymco Venox 250: Enduro aşkına sattığım, muhteşem bir motosikletti..Gerek boyutları gerekse de gücü açısından..Bu konuda bilhassa Asfalt Meleği arkadaşım ve diğer fikir verenlere eyvallah..

    4. motorumu da buraya yazmak nasip olur umarım

    Şimdilik adaylar arasında;

    Enduro : XL 600 Transalp, Africa Twin, Kawasaki KLR 500,
    Cruiser : Yamaha Virago 1100,
    Racing : Hyosung GT 250 R,

    mevcut..

    Evet, birbirinden alakasız ruhlara sahip modeller lakin burayı bir "günlük" gibi düşünün ve aklımdan geçenleri yazdım

    Bu başlık bir gün okuyanlara faydalı olur umarım

  15. #55
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Bir Transalp yakışır sana Engin.

  16. #56

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu başlığa yazdığım son mesajımdan bu yana aradan 6 ay geçti..
    Ve bu başlık benim www.motosiklet.net sütesinde açtığım ilk başlık idi..

    1. motorum Mondial 150 zat: Kesinlikle tatmin etti beni, sattığıma üzüldüm..
    2. motorum Mondial 250 mct: Biraz küçük geliyor şimdilerde..HEm cc hem de boyut olarak..
    3. motorum Kymco Venox 250: Enduro aşkına sattığım, muhteşem bir motosikletti..Gerek boyutları gerekse de gücü açısından..Bu konuda bilhassa Asfalt Meleği arkadaşım ve diğer fikir verenlere eyvallah..

    4. motorumu da buraya yazmak nasip olur umarım

    Şimdilik adaylar arasında;

    Enduro : XL 600 Transalp, Africa Twin, Kawasaki KLR 500,
    Cruiser : Yamaha Virago 1100,
    Racing : Hyosung GT 250 R,

    mevcut..

    Evet, birbirinden alakasız ruhlara sahip modeller lakin burayı bir "günlük" gibi düşünün ve aklımdan geçenleri yazdım

    Bu başlık bir gün okuyanlara faydalı olur umarım
    Africa twin son nokta.... al temiz bakımını yap motorda temiz olsun istersen dakar rallisine katıl...

  17. #57
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Engin abi ben Africa Twin öneriyorum.

  18. #58

    Üyelik
    11 Ağustos 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    AFRICA TWIN = A.T. = AT
    Cuma akşamı gördüğüm kadarıyla sana en iyi enduro gider abi.
    Ben Africa Twin i tek geçerim...

  19. #59
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu başlığa yazdığım son mesajımdan bu yana aradan 6 ay geçti..
    Ve bu başlık benim www.motosiklet.net sütesinde açtığım ilk başlık idi..

    1. motorum Mondial 150 zat: Kesinlikle tatmin etti beni, sattığıma üzüldüm..
    2. motorum Mondial 250 mct: Biraz küçük geliyor şimdilerde..HEm cc hem de boyut olarak..
    3. motorum Kymco Venox 250: Enduro aşkına sattığım, muhteşem bir motosikletti..Gerek boyutları gerekse de gücü açısından..Bu konuda bilhassa Asfalt Meleği arkadaşım ve diğer fikir verenlere eyvallah..

    4. motorumu da buraya yazmak nasip olur umarım

    Şimdilik adaylar arasında;

    Enduro : XL 600 Transalp, Africa Twin, Kawasaki KLR 500,
    Cruiser : Yamaha Virago 1100,
    Racing : Hyosung GT 250 R,

    mevcut..

    Evet, birbirinden alakasız ruhlara sahip modeller lakin burayı bir "günlük" gibi düşünün ve aklımdan geçenleri yazdım

    Bu başlık bir gün okuyanlara faydalı olur umarım
    Engin abinin aklında KLR 500 kalmış sanırım

  20. #60

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Kilo almak istiyorsan ileriye yönelik bu var.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34486690/detay


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)