Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

200 tl civarı kask tavsiye eder misiniz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    merhabalar motosiklet.net ailesi,

    Bugün axo marka kaskımı maalesef kaybettim. 15 gün içerisinde yeni bir kask almam gerekiyor. tercihim full-face tabir edilen tam kapalı bir kask. bütçem ise 200 tl ye kadar musade ediyor. tabii kampanya vs. ler nedeniyle daha uygun bir kask da tavsiye edebilirsiniz.

    çok desenli ve canlı renklerde kasklardan hoşlanmıyorum. tercihin siyah, mat siyah ve benzeri tek renkli veya cok az desenli bir modelden yana.

    magazalarda şu an mevcud olan bir kampanyadan haberdarsanız onu da paylaşmanız hem bana hem de benim durumumdakilere yardımcı olacaktır.

    bu konuda bir çok başlık var diyebilirsiniz, fakat fiyatlar şu dönemde bildiginiz üzere çok oynak. bu yüzden güncel öneriler almak istedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Eylül 2008
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    an125hk
    130 liraya lazer lz6 var ama biraz yanar-dönerli ve renkli...
    100-200 arası çeşitli şekillerde ls2 ler var fakat kalitesi çok tartışılıyor..
    180 civarı agv var..galiba italyan markası..full ve mat siyahı var
    feyizoglu.com a da bi göz at,en azından fikir olur...
    hadi kolay gelsin
    yavaşşş...

  3. #3

    Üyelik
    21 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 ' CbR 6oo RR
    nolanın düz siyah rengi 200tl civarında..full face kapalı n62 modeli..
    lazerden falan kat kat üstün bi kask italyan işi tabi..
    ;)
    '
    [COLOR="Blue"]
    JustBe..[/COLOR]

  4. #4
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    evet galiba nolan veya agv nin bahsedilen modellerinden birini tercih edecegim. şimdi baktım da ls2 cartoon lar 100 tl olmuş. o da aklımı çelmiyor degil yalan yok. ama tabii diger iki markayla aşık atması zor ls2 nin.

    erqunt ve aziqun arkadaşlara teşekkür ediyorum.

  5. #5

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Kask alırken nelere dikkat etmek gerekir?

    · Kompozit malzemeden üretilmiş olmasına dikkat edilmelidir. Kompozit malzeme; makroskobik olarak birbirinden ayrı iki ya da daha fazla malzemenin bir araya getirilmesi ile imal edilen malzeme türüdür. Örneğin sadece sıkıştırılmış mikadan imal edilmiş kasklar tercih edilmemelidir.
    · Ağırlığı maksimum 1100 gram civarında olmalıdır. Kaskın ağır olması, içeriğinde basit materyallerin kullanıldığına işaret olabilir ayrıca sürüş esnasında sürücüyü rahatsız eder ve rahat hareket etmesini engeller.
    · Görüş açısı geniş olmalıdır.
    · Ses yalıtımı ve konforunun iyi olması gerekir.
    · Çizilmeye karşı hassasiyetini gösterir testlerden geçmiş olmalıdır (Uluslararası kask standartlarına haiz kasklar bu testlerden geçmiş kasklardır.)
    · Vizör kısmının buğulanmaya karşı folyosunun olmasına özen gösterilmelidir.(Bu konuda bir püf nokta sunacak olursak... vizörü amonyak ile sildiğimizde, buğu yapmaz).
    · Vizörün UV ışıklarına karşı hassasiyeti test edilmiş olmalıdır.Gözü yoracak ve güneş ışıklarını direk alacak, plastik vizörlerden kaçınılmalıdır.Vizör için ayrıca uluslar arası standart ibaresi bulunması tercih sebebi olmalıdır.
    · Kafaya iyi oturması gerekmektedir. Bu konudaki ölçü, kaskın ne sıkı nede geniş olmasıdır.Kask denenirken, alın,şakak ve yanak kısmı ile kaskın içi arasına serçe parmağının girmemesi gerekir. Kafada öne veya arkaya doğru sallanmamalı- kafa yanlara hızlıca çevrildiğinde yanlara dönmemelidir.Kısaca kafa ile hareket etmelidir. Ancak kask, kullanılmaya başlandıktan sonra zamanla kafanın anatomik ölçüsüne uyup biraz genişleyecektir. Bu durum, ayakkabının zamanla ayağın şeklini alması gibidir.
    · Kaskların ömrü yaklaşık beş yıldır.Bu yüzden hiç düşmemiş olsa bile kaskı beşinci senede değiştirmekte fayda vardır. Kask düştükten sonra özelliğini genel olarak yitirdiğinden, düşürülmüş kaska güvenilmemelidir.
    · Kullandığımız motosikletin sürüş fiziğine, kullanım amacına uygun cinste kask almak gerekir. Kasklar, kullanım amaçlarına göre dizayn edildiklerinden, farklı motosiklet çeşitlerinde güvenli olmayabilirler. Örneğin, bir yarış motosikletinde yarım kask kullanılmamalı, full face olarak tabir ettiğimiz, çenelik kısmı kapalı-sabit kasklar kullanılmalıdır.
    · Markalarına göre kasklar; numaraları aynı olsa bile bedenleri farklı olabilir. Bu yüzden, kaskın bedenine göre değil, kafa ölçüsüne göre kaskı denemek suretiyle almak gerekir. Kask bedeni meziro yardımı ile alın bölgesinden kaşların üzeri ve şakak üzerinden kulakları saracak şekilde ölçülür.
    · Kaskın hava giriş düzeneği ve arka kısmında hava tahliye kanallarının olması tercih sebebi olmalıdır.
    · Hangi motosiklet türü olursa olsun kaskın çeneyi koruyan tipi tercih edilmelidir.
    · Kaskın boynu sarması gerekir,boyun açıkta kalmamalıdır.
    · Kaskın beyaz renkli olması, görünülebilirlik açısından avantajdır.Yeni Zellanda’nın Auckland bölgesinde yapılan bilimsel bir araştırmaya göre, beyaz kask giymek, diğer kasklara oranla görünürlük açısından %24 oranında daha fazla avantaj sağlamaktadır(Wells ve diğerleri; 2004).
    · Yukarıda sayılan özelliklerin hemen hemen hepsini kapsayan test ve standartlar içeren uluslar arası kask standartlarına uyması gerekir.Bunu da kaskın üzerindeki : ECE22-05 (Avrupa Birliği), D.O.T.(ABD), TUV (Alman), BSI (İngiliz),DOT FMVSS(ABD), Snell (ABD);NZ (Yeni Zellanda),CSA CAN3(Kanada), JIS (Japonya) gibi ibarelerden anlayabiliriz. Bu standartlardan en makbulü Avrupa Birliği standartları yani “ECE” standardıdır.

    ECE;Birleşmiş Milletler, Avrupa Ekonomik Komisyonunu’ na üye devletlerin kabul ettiği standardizasyon kriterlerine uygun anlamına gelen bir markadır.




    Avrupa Birliği Uluslararası Kask Standart Numaraları
    (ECE /TRANS/505 Regulation No. 22)

    E1 Almanya E13 Lüksemburg E25 Hırvatistan E37 Türkiye
    E2 Fransa E14 İsviçre E26 Slovenya E38
    E3 İtalya E15 E27 Slovakya E39 Azerbeycan
    E4 Hollanda E16 Norveç E28 Belarus E40 Makedonya
    E5 İsveç E17 Finlandiya E29 Estonya E41
    E6 Belçika E18 Danimarka E30 E42 Avrupa Topluluğu
    E7 Macaristan E19 Romanya E31 Bosna Hersek E43 Japonya
    E8 Çekoslovakya E20 Polonya E32 Letonya E44
    E9 İspanya E21 Portekiz E33 E45 Avustralya
    E10 Yugoslavya E22 Rusya E34 Bulgaristan E46 Ukrayna
    E11 İngiltere E23 Yunanistan E35 E47 G.Afrika
    E12 Avusturya E24 Irlanda E36 Litvanya E48 Y.Zellanda

  6. #6
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    AGV alabilirsin
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  7. #7
    erol 62 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2008
    Şehir
    izmir-bornova
    Motosikleti
    R1200GS
    rockooo7 bilgiler için teşekkür ederiz.ancak kaskın 1100 gram ağırlıkta olması gerektiğini söylüyorsunuz. benim baktığım fullface kasklar 1350 gram civarı hangi kasklar daha hafif bilgisi olan arkadaşlar var mı acaba (200-300 tl aralığında) laser vertigo nasıl bir kask kullananınız varmı
    MUTLU OLAMIYORSAN BAHANE ÜRETME, KAFANI DEĞİŞTİRMEYİ DENE..

  8. #8
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Avare n62 cok güvenilir bir kask ama çene altına takılan rüzgar koruyucusu ile bulursan al bence zira çene altından çok rüzgar giriyor...
    190 -180 civarı da agv var

  9. #9

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul_Avrupa Yakası
    Motosikleti
    piaggio x9 evolution
    lazer bakmanı tavsiye ederim
    [COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]

  10. #10

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Alıntı erol 62 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rockooo7 bilgiler için teşekkür ederiz.ancak kaskın 1100 gram ağırlıkta olması gerektiğini söylüyorsunuz. benim baktığım fullface kasklar 1350 gram civarı hangi kasklar daha hafif bilgisi olan arkadaşlar var mı acaba (200-300 tl aralığında) laser vertigo nasıl bir kask kullananınız varmı
    uğultusu biraz yüksek, anti-buğu camı yok.. rahat bir kask.. 1350gr civarı kasklar ok, yolladığım linkte en son güvenlik önlemleri göz önünde bulunduralarak karbon-fiber kalıplılardan bahsedilmiş (fiyatlar 1000ytl ve üzerine çıkıyor).. fiberler elinden kaskı düşürme sonrası özelliğini kaybedip kılcal çatlaklar alabiliyor diye böyle yazılmış bence.. "ece" standartlarına bak, markaları bilinen nolan suomy vs. bu kasklar genellikle bu testlerden geçmiş kask üzerindeki garanti etiketleri ve kılavuzlarındaki hangi standartlarda olduğu yazar.. bunlar var mı yok mu onu kontrol et.. 1100gr olayına çok takılma karbon-fiber olmasına rağmen shoei kasklar da 1100den ağır

  11. #11

    Üyelik
    31 Ekim 2008
    Şehir
    eSKİŞEHİR
    Motosikleti
    hONDA CBF-150 (YAKINDA) :)
    lazer tercih ederim .ls2 cartoon hem güzel hem bütçeye uygun aslında..

  12. #12

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Ls2 yerine Lazer, Agv veya Nolan tercih etmeni öneririm
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  13. #13
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    bir hafta aç gezilecek anlaşılan. agv gp1 de karar kıldım gibi. ls2 her ne kadar cazip olsa da insanın içinde biraz şüphe doguruyor. aslında motorumun cc si itibariyle çok yüksek hızlara cıkmam imkansız. o yüzden ls2 hakkındaki ugultu yorumları cok da önemli degil. ama yine de gp1 alacagım. alınca ayrıntılı bir test iliştiririm foruma.

  14. #14
    melcor09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2008
    Şehir
    kusadası
    Motosikleti
    2012 Yamaha Tenere 660
    kardes ben ls2 kullanıyorum dusuk hızdada bes para etmez bu ls2 alma sakın agv yi al yorumunu yap bakalım
    hayalbuysa HAYABUSA derlerdi inanmazdımmmmm!!!

  15. #15

    Üyelik
    13 Aralık 2008
    Şehir
    istanbul-bostancı
    Motosikleti
    apache 150 RTR
    motoru sıfırlayınca en buyuk sıkıntım buydu ne alayım derken LS 2 KASK gordum gercekten fiyatına gore cok ii cok begendım.zaten istanbuldasın dışarda kuryelere bak onlar kolay kolay dandık kask kullanmazlar LS 2 kask gorurusun.şiddetle tavsiye ederım.fiyatıda 190 tl cıvarı cene acılırı.birde istersen camı siyah taktıra bılıyorsun.içinde guneş gozlugu var tabiki.
    honda bayisi getırıyormuş dandık olsa honda bayisinde işi olmaz zaten
    link yolladım bır bak uyarsa alırsın para senın karar senın arkadasım
    http://www.sahibinden.com/ls_2_kalit...XQQdisplayitem


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)