Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motor bakmaya gideceğim yardımınıza ihtiyacım var :)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Evet arkadaşlar sanırım çok yakında bende motorize olacağım ancak bir sorunum var bulduğum motorlara bakmaya gidemiyorum çünkü bu işten anlayan hiçbir tanıdığım yok o yüzden hep erteleniyor bu iş para hazır ehliyet hazır korumlar hazır ancak işin teknik kısmından anlamıyorum. Sizden ricam bu işin teknik kısmından anlayan arkadaşlar bana yardımcı olsanız böyle hayırlı bir işe önayak olsanız Şimdilik mesela Ataşehir'de sahibiyle konuştuğum bir araç var ona gitmeyi düşünüyorum bi yardım edin Allah rızası için bana.

    Yazmayı unutmuşum honda cbr 125 bakıyorum bu arada
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Aracın internette ilanı var mı?
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  3. #3

    Üyelik
    31 Ocak 2009
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    125 kt gerisi hikaye
    motor ne marka ?

  4. #4
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Sahibinden ilan numarası budur #10965978 ilk düşündüğümün. Alternatifleri de var tabiki
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''

  5. #5
    siyahatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul-Üsküdar
    Motosikleti
    SYM HD 200 EVO
    Anladığım kadarıyla Anadolu yakasında oturuyorsun. Almak istediğin motoru bilemiyorum ama, sahibine motoru tanıdık bir motor tamircisine veya servisine gösterebilirsin. Neresi sana uygunsa ona göre yardımcı olalım.
    Yollar size, sizler Allah'a emanet.....

  6. #6
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Ben avrupa yakasında oturuyorum ama sanırım anadolu yakasında göstermemiz daha kolay olur dediğim gibi benim herhangi bir servis tanıdığım da yok ilk motorum olacağından
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''

  7. #7

    Üyelik
    31 Ocak 2009
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    125 kt gerisi hikaye
    marka söyle abii marka modell

  8. #8
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    İlk yazıya editledim de o yüzden tekrar yazmayayım demiştim ama Honda cbr 125 bakıyorum ben şu anda
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''

  9. #9

    Üyelik
    31 Ocak 2009
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    125 kt gerisi hikaye
    hımm olabilir kullanmayı tam olarak biliyormusun

  10. #10
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Yaklaşık 1 yıldır scooter kullanıyorum vitesli de daha önce kullandım ama bu motorda öğreneceğim yani o yüzden ikinci el alıyorum zaten düşe kalka
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''

  11. #11

    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    7 ay Antalya 5 ay İstanbul
    Motosikleti
    apache baş baş Gt 250R and today 50 :)
    Motor ne olursa olsun bır servıse goster marka model onemlı degıl usta gorsun onun onaya gore gecen cumartesı gunu bende bır cbr 125 baktım sonra sahıbıyle beraber ustama gosterdık fıyatta anlasamadık

  12. #12
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    yamaha fz8 +bajaj pulsar 200+ discover 125 st +
    kardeş sana anlatayım ön bilgin olsun ustalara çok güvenme zaten sıralamaya çalışayım
    1 araç sahibini ve ruhsatı kontrol edeceksin rehin v.s varmı emniyettende sordur plakayı sahtecilik olmasın

    2 motorun şase ve motor nosuna bakacaksın güvenlik tamamsa

    3 motorun kaza boya ve masraf durumuna bakmaya başlayacaksın

    4 ilk düşmesi varmı derin çizikler sürtünme gibi bunun içinde gidon kenarları ,ayna kenarları,basamak kenarları,koruma demiri varsa kenarlarına bakacaksın

    5 düşme durumu yoksa geçeçeksin kaportaya grenajlara bakacaksın vidaları sökülmüşmü renk uyumu nasıl kırık çatlak rutuj varmı bakıcaksın zaten düşmesi yoksa grenajlardada( yada karenaj neyse)sorun yoktur

    6 sonra lastik dişlerine bakacaksın yırtık yarık durumuna zincir dişli durumuna bakacaksın

    7 kullanmayı biliyorsan motoru çalıştıracaksınız egsozdan yag atma varmı bakacaksınız az gaz verip bakacaksın motorun sesinde düzensizlik vuruntu varmı dinleyeceksin tabi ısınınca motor bakılır soğukken zaten az düzensiz olur

    8 motora bineceksin debriyaj nasıl ön frene basıp hafif kalkış yapar gibi yapıp debriyaj ı yarım bırakınca makine ileri atılıyorsa iyidir fazla bırakma sonra viteslerin geçişine bakacaksın rahatmı

    9 motoru deneme sürüşündesin her şey tamam gidon nasıl ona bakıcaksın doğru orantılımı çekme sarsıntı titreme varmı frenlemelerde çekme yapıyormu bunları da test ettikten sonra motorun ısınmıştır baya fan açıyormu onu kontrol et yağı suyu tamammı

    10 herşey tamamsa kardeş genel kontrol da yap motor vidaları sökülmüşmü neden sökülmüş km si 20.30.40 bin civarı ise sökülmüş olabilir debriyaj balatası değişmiş yada subap ayarı yapılmıştır tabiki komple sökülmez aklında olsun her vidada sökülmüş izlenimi varsa şüphelen

    11 kardeş uzun sürdü ama bunları yapman senin kazık yememen dir herşey tamamsa yeni motorun hayırlı olsun

    bazı motorların km si ile oynanıyor dikkat et koltukları yıpranmışmı vites ve direksiyondaki plastik aksamlar aşırı erimişmi bunlar sana ipucu verir

    ben bugüne kadar hiç motor alırken baktırmadım kendim bakıp inceleyip aldım şükür hiçde sorun çıkmadı yalnız ön bilgi almak lazımdı bende senin gibi aldım birde marka ve modellerin kendine has özellikleri olur kronik sorun demiyorum bu marka ve modellerinde motorların yani özelliklerini öğrenirsen daha çok işine yarar hadi bakalım kolay gelsin

  13. #13
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Bu isler biraz da sans isi dostum. Istanbul'un en iyi ustasi, ona gosterelim dedikleri adam, kaza yapmis, on takimi yamuk motora cok temiz al diyebiliyor. Bizzat tanik oldugum daha neler var... O yuzden sen sen ol, ustalara da fazla guvenme...
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  14. #14
    siyahatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul-Üsküdar
    Motosikleti
    SYM HD 200 EVO
    Üsküdar'da Ferhat Usta'ya gösterebilirsin. Bir ustanın bakması her zaman doğru olur....
    Yollar size, sizler Allah'a emanet.....

  15. #15
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Alıntı xterkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş sana anlatayım ön bilgin olsun ustalara çok güvenme zaten sıralamaya çalışayım
    1 araç sahibini ve ruhsatı kontrol edeceksin rehin v.s varmı emniyettende sordur plakayı sahtecilik olmasın

    2 motorun şase ve motor nosuna bakacaksın güvenlik tamamsa

    3 motorun kaza boya ve masraf durumuna bakmaya başlayacaksın

    4 ilk düşmesi varmı derin çizikler sürtünme gibi bunun içinde gidon kenarları ,ayna kenarları,basamak kenarları,koruma demiri varsa kenarlarına bakacaksın

    5 düşme durumu yoksa geçeçeksin kaportaya grenajlara bakacaksın vidaları sökülmüşmü renk uyumu nasıl kırık çatlak rutuj varmı bakıcaksın zaten düşmesi yoksa grenajlardada( yada karenaj neyse)sorun yoktur

    6 sonra lastik dişlerine bakacaksın yırtık yarık durumuna zincir dişli durumuna bakacaksın

    7 kullanmayı biliyorsan motoru çalıştıracaksınız egsozdan yag atma varmı bakacaksınız az gaz verip bakacaksın motorun sesinde düzensizlik vuruntu varmı dinleyeceksin tabi ısınınca motor bakılır soğukken zaten az düzensiz olur

    8 motora bineceksin debriyaj nasıl ön frene basıp hafif kalkış yapar gibi yapıp debriyaj ı yarım bırakınca makine ileri atılıyorsa iyidir fazla bırakma sonra viteslerin geçişine bakacaksın rahatmı

    9 motoru deneme sürüşündesin her şey tamam gidon nasıl ona bakıcaksın doğru orantılımı çekme sarsıntı titreme varmı frenlemelerde çekme yapıyormu bunları da test ettikten sonra motorun ısınmıştır baya fan açıyormu onu kontrol et yağı suyu tamammı

    10 herşey tamamsa kardeş genel kontrol da yap motor vidaları sökülmüşmü neden sökülmüş km si 20.30.40 bin civarı ise sökülmüş olabilir debriyaj balatası değişmiş yada subap ayarı yapılmıştır tabiki komple sökülmez aklında olsun her vidada sökülmüş izlenimi varsa şüphelen

    11 kardeş uzun sürdü ama bunları yapman senin kazık yememen dir herşey tamamsa yeni motorun hayırlı olsun

    bazı motorların km si ile oynanıyor dikkat et koltukları yıpranmışmı vites ve direksiyondaki plastik aksamlar aşırı erimişmi bunlar sana ipucu verir

    ben bugüne kadar hiç motor alırken baktırmadım kendim bakıp inceleyip aldım şükür hiçde sorun çıkmadı yalnız ön bilgi almak lazımdı bende senin gibi aldım birde marka ve modellerin kendine has özellikleri olur kronik sorun demiyorum bu marka ve modellerinde motorların yani özelliklerini öğrenirsen daha çok işine yarar hadi bakalım kolay gelsin
    Bu bilgiler için çok teşekkür ederim çok işime yarayacaklarına eminim uzun uzun yazmaya üşenmediğin için çok sağol abi

    Alıntı siyahatmaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üsküdar'da Ferhat Usta'ya gösterebilirsin. Bir ustanın bakması her zaman doğru olur....
    Telefon veya açık adresini alabilir miyim acaba mümkünse

    Alıntı _alp_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu isler biraz da sans isi dostum. Istanbul'un en iyi ustasi, ona gosterelim dedikleri adam, kaza yapmis, on takimi yamuk motora cok temiz al diyebiliyor. Bizzat tanik oldugum daha neler var... O yuzden sen sen ol, ustalara da fazla guvenme...
    Haklısın abi o da doğru ne yazık ki ama yine de benden iyi anlayacakları kesindir die düşünüyodum
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''

  16. #16
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    Alıntı esp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar sanırım çok yakında bende motorize olacağım ancak bir sorunum var bulduğum motorlara bakmaya gidemiyorum çünkü bu işten anlayan hiçbir tanıdığım yok o yüzden hep erteleniyor bu iş para hazır ehliyet hazır korumlar hazır ancak işin teknik kısmından anlamıyorum. Sizden ricam bu işin teknik kısmından anlayan arkadaşlar bana yardımcı olsanız böyle hayırlı bir işe önayak olsanız Şimdilik mesela Ataşehir'de sahibiyle konuştuğum bir araç var ona gitmeyi düşünüyorum bi yardım edin Allah rızası için bana.

    Yazmayı unutmuşum honda cbr 125 bakıyorum bu arada
    istanbulda olsam sewe sewe gelırdım yardıma ama dıyılım ıste
    Rüzğarı_hissSet

  17. #17

    Üyelik
    15 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA(hayat onda:)
    Kullanılmış motosiklet alma kılavuzu

    Neler kontrol edilmeli?
    Teknik özelliklerin kontrolü, sakin ve aydınlık bir yerde yapılmalı. Aşağıdaki teknik özellikler kontrol edilmeli:

    Motor yağ kaçırıyor mu?
    Silindir kafası ve gövdesinde, yağ karterinde ve şanzıman çıkışında yağ kaçaklarına dikkat edilmeli.

    Teleskobik çatal yağ kaçırıyor mu?
    Yağlı kir halkaları ve yağ izleri buralarda yalıtım sorunları olduğunun göstergesidir. Bağlantı körüğü sıyrılarak amortisörlere daha dikkatli bakılmalı.

    Motosikletin başından hiç kaza geçmiş mi?

    Motor, egzoz ve elciklerle boyadaki çizikler motosikletin kaza yaptığının işaretidir. Eğer boya ve krom kaplamalar dökülmüşse bu bölgelerde bükülmeler olmuş demektir; bunlar da darbe veya kazaların işaretidir.

    Motosiklet çalıntı olabilir mi?

    Gidon kilidi sallanıyorsa ve gidon dayanakları eksikse motosiklet ya çalınmıştır ya da kaza yapmıştır.

    Arka salıncak yatağında boşluk var mı?

    Bunu kontrol etmek için tekerlek yerden kesildikten sonra salıncak kolu şaside sağa sola kaydırılır ve oynayıp oynamadığına bakılır.

    Gidon bilyelerinde boşluk var mı?
    Ön tekerlek yerden kaldırıldığında, gidonun hiç zorlanmadan ve kesintiye uğramadan sağa sola dönmesi gerekir. Bunu yaparken gidon yataklarından vurulma sesleri gelmemeli. Kontrol yöntemi: Gidon, teleçatalın altından, iki elle kavranır ve tekerlek havaya kaldırıldıktan sonra öne ve arkaya ittirilmeye çalışılır.

    Fren balataları kullanılmaz halde mi?

    Fren kelepçeleri genellikle içeriye bakılmasını sağlayacak deliklere sahiptir. Bu delikten içeriye küçük bir lamba yardımıyla bakılarak fren balatalarının durumu kontrol edilebilir.

    Fren disklerinin durumu nedir?
    Disklerdeki derin çizikler, balataların dibine kadar kullanılmış olduğunu gösterir. Bu durumda fren disklerinin de yenilenmesi gerekir.

    Motosiklette paslanma belirtileri var mı?

    Paslanma çoğunlukla motosikletin görüntüsüne olumsuz etki eder. Ancak egzoz sisteminin krom kaplama değil de boyanmış olması durumunda paslanma sorunları var demektir.

    Susturucunun içinde paslanma var mı?
    Kontrol yöntemi: Lastik bir çekiç veya buna benzer yumuşak bir aletle (soğuk durumdaki) susturucuya birkaç defa vurmak suretiyle içinde pas veya diğer yabancı maddelerin olup olmadığı anlaşılabilir.

    Lastiklerin değiştirilmesi gerektiği ne zaman anlaşılır?

    Lastiklerin diş derinlikleri 1.6 milimetreden kısaysa değiştirilmesi gerekir. Normal diş derinliği 2 milimetredir.

    Zincirin durumu nasıl?
    Zincirin arka tekerlek dişlisine geçen kısımları çekildiğinde parçalar dişliden çıkarılabiliyorsa zincirin ömrü tükenmiş demektir.

    Motorun durumu nasıl?

    Su soğutmalı motorlarda: Motorun yağı köpüklü veya yoğun ve yapışkansa silindir kapak contası arızalı demektir. Eğer motor zar zor çalıştırılabiliyorsa ve daha soğukken gürültü ve mekanik sesler çıkarıyorsa ya da egzozdan mavi dumanlar çıkarıyorsa o motosikletten uzak durulmalı.

    Arka amortisör arızalı mı?

    Motosiklet yaylanırken veya amortisörden bozulma sesi geliyorsa ve üzerinde yağ lekeleri varsa amortisörün ömrü tükenmiş demektir.

    Jantlar yamuk mu?

    Havaya kaldırılan tekerlek hızla döndürülerek bir noktadan takip edilmeli; tekerlek düzenli bir şekilde dönmeli ve "sekiz" çizmemeli. Döküm jantları yamuk olan motosiklet alınmamalı. Telli jantlar tamir edilebilir; ancak masraf çıkarır. Ayrıca jant tellerinin gerginlikleri de kontrol edilmeli. Bunun için tellere bir tornavidayla vurmak yeterli (telden çıkan ses hep aynı olmalı).

    Hangi belgeleri kontrol etmek gerekir?

    1 Karşınızdaki gerçekten motosikletin sahibi mi? Nüfus cüzdanını kontrol edin.
    2 Motorun kağıtları, üzerinde yazan şasi numarasıyla uyuşuyor mu? Gidon kilidinde yazılı numarayla karşılaştırınız.
    3 Motosikletin daha önce kaç sahibi olmuş? Ne kadar az el değiştirmişse o kadar iyi.
    4 Servis defteri tutulmuş mu?
    5 Servislerde motosikletin tüm kontrolleri yapılmış mı?


    Deneme sürüşü?

    Satıcı bir deneme sürüşüne onay veriyorsa saklayacak pek bir şeyi yok demektir; çünkü deneme sürüşünde teknik aksaklıklar (çeken yürüyen aksam, kötü frenler veya tekleyen motor) çoğunlukla kendini gösterecektir.

    İYİ ŞANSLAR..

  18. #18
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Alıntı titan_71 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanılmış motosiklet alma kılavuzu

    Neler kontrol edilmeli?
    Teknik özelliklerin kontrolü, sakin ve aydınlık bir yerde yapılmalı. Aşağıdaki teknik özellikler kontrol edilmeli:

    Motor yağ kaçırıyor mu?
    Silindir kafası ve gövdesinde, yağ karterinde ve şanzıman çıkışında yağ kaçaklarına dikkat edilmeli.

    Teleskobik çatal yağ kaçırıyor mu?
    Yağlı kir halkaları ve yağ izleri buralarda yalıtım sorunları olduğunun göstergesidir. Bağlantı körüğü sıyrılarak amortisörlere daha dikkatli bakılmalı.

    Motosikletin başından hiç kaza geçmiş mi?

    Motor, egzoz ve elciklerle boyadaki çizikler motosikletin kaza yaptığının işaretidir. Eğer boya ve krom kaplamalar dökülmüşse bu bölgelerde bükülmeler olmuş demektir; bunlar da darbe veya kazaların işaretidir.

    Motosiklet çalıntı olabilir mi?

    Gidon kilidi sallanıyorsa ve gidon dayanakları eksikse motosiklet ya çalınmıştır ya da kaza yapmıştır.

    Arka salıncak yatağında boşluk var mı?

    Bunu kontrol etmek için tekerlek yerden kesildikten sonra salıncak kolu şaside sağa sola kaydırılır ve oynayıp oynamadığına bakılır.

    Gidon bilyelerinde boşluk var mı?
    Ön tekerlek yerden kaldırıldığında, gidonun hiç zorlanmadan ve kesintiye uğramadan sağa sola dönmesi gerekir. Bunu yaparken gidon yataklarından vurulma sesleri gelmemeli. Kontrol yöntemi: Gidon, teleçatalın altından, iki elle kavranır ve tekerlek havaya kaldırıldıktan sonra öne ve arkaya ittirilmeye çalışılır.

    Fren balataları kullanılmaz halde mi?

    Fren kelepçeleri genellikle içeriye bakılmasını sağlayacak deliklere sahiptir. Bu delikten içeriye küçük bir lamba yardımıyla bakılarak fren balatalarının durumu kontrol edilebilir.

    Fren disklerinin durumu nedir?
    Disklerdeki derin çizikler, balataların dibine kadar kullanılmış olduğunu gösterir. Bu durumda fren disklerinin de yenilenmesi gerekir.

    Motosiklette paslanma belirtileri var mı?

    Paslanma çoğunlukla motosikletin görüntüsüne olumsuz etki eder. Ancak egzoz sisteminin krom kaplama değil de boyanmış olması durumunda paslanma sorunları var demektir.

    Susturucunun içinde paslanma var mı?
    Kontrol yöntemi: Lastik bir çekiç veya buna benzer yumuşak bir aletle (soğuk durumdaki) susturucuya birkaç defa vurmak suretiyle içinde pas veya diğer yabancı maddelerin olup olmadığı anlaşılabilir.

    Lastiklerin değiştirilmesi gerektiği ne zaman anlaşılır?

    Lastiklerin diş derinlikleri 1.6 milimetreden kısaysa değiştirilmesi gerekir. Normal diş derinliği 2 milimetredir.

    Zincirin durumu nasıl?
    Zincirin arka tekerlek dişlisine geçen kısımları çekildiğinde parçalar dişliden çıkarılabiliyorsa zincirin ömrü tükenmiş demektir.

    Motorun durumu nasıl?

    Su soğutmalı motorlarda: Motorun yağı köpüklü veya yoğun ve yapışkansa silindir kapak contası arızalı demektir. Eğer motor zar zor çalıştırılabiliyorsa ve daha soğukken gürültü ve mekanik sesler çıkarıyorsa ya da egzozdan mavi dumanlar çıkarıyorsa o motosikletten uzak durulmalı.

    Arka amortisör arızalı mı?

    Motosiklet yaylanırken veya amortisörden bozulma sesi geliyorsa ve üzerinde yağ lekeleri varsa amortisörün ömrü tükenmiş demektir.

    Jantlar yamuk mu?

    Havaya kaldırılan tekerlek hızla döndürülerek bir noktadan takip edilmeli; tekerlek düzenli bir şekilde dönmeli ve "sekiz" çizmemeli. Döküm jantları yamuk olan motosiklet alınmamalı. Telli jantlar tamir edilebilir; ancak masraf çıkarır. Ayrıca jant tellerinin gerginlikleri de kontrol edilmeli. Bunun için tellere bir tornavidayla vurmak yeterli (telden çıkan ses hep aynı olmalı).

    Hangi belgeleri kontrol etmek gerekir?

    1 Karşınızdaki gerçekten motosikletin sahibi mi? Nüfus cüzdanını kontrol edin.
    2 Motorun kağıtları, üzerinde yazan şasi numarasıyla uyuşuyor mu? Gidon kilidinde yazılı numarayla karşılaştırınız.
    3 Motosikletin daha önce kaç sahibi olmuş? Ne kadar az el değiştirmişse o kadar iyi.
    4 Servis defteri tutulmuş mu?
    5 Servislerde motosikletin tüm kontrolleri yapılmış mı?


    Deneme sürüşü?

    Satıcı bir deneme sürüşüne onay veriyorsa saklayacak pek bir şeyi yok demektir; çünkü deneme sürüşünde teknik aksaklıklar (çeken yürüyen aksam, kötü frenler veya tekleyen motor) çoğunlukla kendini gösterecektir.

    İYİ ŞANSLAR..
    Çok teşekkürler abi ancak bir çoğundan anlamam ben bunların dediğim gibi benim ilk motosikletim olacak bu
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''

  19. #19

    Üyelik
    27 Nisan 2009
    Şehir
    sakarya-adapazarı
    Motosikleti
    Cok Yakında
    cbr 125 canavar gbi bi alet.alırsan memnun kalacağını düşünüyorum.kontrol çok önemli.dıştan baktığında bi kusrunu göremeyebilirsin ama aleti iyice görüp yukarıda yazıldığı gibi denersen senin için faydalı olur.
    KASKSIZ SÜRÜŞ MÜ? EVİNE DÖN EVLAT:bounce:

  20. #20
    esp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Er-5
    Alıntı kubilay_981 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125 canavar gbi bi alet.alırsan memnun kalacağını düşünüyorum.kontrol çok önemli.dıştan baktığında bi kusrunu göremeyebilirsin ama aleti iyice görüp yukarıda yazıldığı gibi denersen senin için faydalı olur.
    Teşekkür ederim hatırlatman için arkadaşım
    ''Sen bana bakma, ben senin baktığın yönde olurum...''


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler