Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Düşük CC cruiser olmaması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Evet derdim başlıkta belirtildiği gibidir. Japonların 250-600cc arasında önemi hep SS motosiklete vermesine anlam veremiyorum, illa Çinli mi almak zorundayız, 20 yaşında Japonlarla mı sevişeceğiz, hiç mi yüzümüz gülmeyecek??
    Bu arada sevdiğim tarz dyna gibi spor görünüşlü cruiser sevdiğim için Hyosung kamyon250 var demeyin, gönlüm venoxta ama insan capon olsun istiyor...
    Rüzgar ve yol


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Tam bilemiyorum. Spor ve naked tarzı motorsikletler hafif. Yüksek devirle mantıklı güç üretilebiliyor.

    Cruiser ağır bir tarz. Karakter itibariyle düşük devirli, yüksek torklu motor istiyor. Bu da hacim demek.

    600cc naked ve SS'ler 70-110 beygirken Cruiser'lar 30-40 beygirde kalıyor. Ama düşük devirde yüksek tork üretiyorlar.

    Çoğu ülkede hem benzin ucuz olduğundan, hem de araçlardan bu derece saçmasapan vergiler alınmadığından küçük motorlu Cruiser üretmiyorlar herhalde.

  3. #3
    REASON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Breton S125
    +1 Honda şurda 125 cc 250 cc /8 bin - 14 bin TL fiyatıyla bi cruiser getirse çok pis iş yapar . Tabi görüntüyü filan güzel yapıcak güzel bide egsoz koyucak bizim milletimiz alır zaten gerisine bakmaz.

  4. #4
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    virago 250'ler var diyeceğimde. Sahibinden de almış yürümüş fiyatlar.
    Piyasada regaller, kuba'lar, daelim'ler takılıyor. Normaldir. Millet geçiş motoru olarak kullanıyor.
    Tek silindir! cruiser!ları.

    Yurtdışında honda rebel 250ler satılıyor hala. 90 model tipinde
    Bir aralar ybr 125 custom çıkacak dediler, bi taraflarım kaymıştı be. Yıllar önce.
    Fotosu: http://4.bp.blogspot.com/-8pmr08BHsB...tom_parked.jpg

    Venox da çok güzel ama, parçadır, üretimi olmamasıdır. Hep soru işareti bunlar. Son sahibi de olabilirsin.

    Çinlilerdir bunun suçlusu be. Arz talep olunca, ucuza getirince, millet almadı vrago 250'yi falan zamanında.
    He şimdi noldu, çinliler o sınıfta ortalığı boş buldu, 10 bin 15 bin fiyatlar havada uçuşuyor sıfır cruiser motosikletler de.

  5. #5
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Aslında bir çok ülkede 250 cc Japon cruiser halen üretiliyor ve satılıyor.Sadece bizim distribütörlerin iş güzarlığı.Satılmaz diye getirmiyorlar.

  6. #6
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    18 liraya getirse sanki alacaz

  7. #7
    berkekolik1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Harley
    chopper ın ruhuna aykırı düşük cc motor patırtıyla alarmları coşturması şart kullandığım alet 1250cc ama max 240 a çıkıyor oda drag motoru diye yoksa chopper için bu hızlar hayal (: ve aynı zamanda chopper da yüksek cc den korkma racing gibi değil bunlar

  8. #8
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Yanlış anlaşılmasın yüksek cc korkum yok ama yeni yasaya göre 600cc motor kullanamıyorum elde ki tek seçenek virago535 :(

  9. #9
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Kawasaki'nin pek methedilen 500cc bi cruiser'i vardi eskiden. Hala uretiliyor mu bilemiyorum.

  10. #10
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    En500 shadow serisi falan çok çirkin motorlar zevk işi tabi de evlat olsa sevmem 😒

  11. #11
    burakcvck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha XSR 700 Xtribute
    Alıntı beyefendi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En500 shadow serisi falan çok çirkin motorlar zevk işi tabi de evlat olsa sevmem ��
    Sen şimdi bunu mu sevmezsin?
    fazil bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı beyefendi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet derdim başlıkta belirtildiği gibidir. Japonların 250-600cc arasında önemi hep SS motosiklete vermesine anlam veremiyorum, illa Çinli mi almak zorundayız, 20 yaşında Japonlarla mı sevişeceğiz, hiç mi yüzümüz gülmeyecek??
    Bu arada sevdiğim tarz dyna gibi spor görünüşlü cruiser sevdiğim için Hyosung kamyon250 var demeyin, gönlüm venoxta ama insan capon olsun istiyor...
    Daelim Daystar'a bak.

    tabiki hepimizin gönlü capon olsun istiyor ama yok işte keşke olsa.

  13. #13

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı burakcvck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzellik göreceli bir kavram, evet ben de Shadow sevmiyorum Kullanıcısına laf etmem, herkesin kendi zevkidir.

  14. #14
    burakcvck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha XSR 700 Xtribute
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzellik göreceli bir kavram, evet ben de Shadow sevmiyorum Kullanıcısına laf etmem, herkesin kendi zevkidir.
    VN800'e binince beğenmemek normal

  15. #15

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Chopper motosikletler zaten doğası itibariyle yavaştırlar ağırdırlar. Gaz tepkileri de racing veya naked motosikletlere göre azdır. 250 cc racing motosikletler 600 cc öncesi tecrübe edinmek amaçlı alınıyor genellikle. Lakin yzf r25 dahi bir xvs 650 dragstar'a göre çok daha atik ve ivmelenmesi yüksek bir motor. Hal böyle olunca 250 cc racing ve naked çok oluyor. Çünkü 600cc racing ciddi tecrübe ister. Lakin yüksek cc chopper kullanmak için çoğu zaman bir ara motosiklete ihtiyaç duyulmuyor.
    Not : Chopper kullanıcıları eleştirmesin lütfen. Dragstar 650 ve vn800 çok kullandım. O yüzden aradaki farkı biliyorum chopper daha kolay kullanılan bir motor

  16. #16
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Öğrenciyim arkadaşlar yüksek cc bakmamamın sebebi bu sert kullanımda 4-5 litre yakacak araçlara bakıyorum biliyorum biliyorum hem ayranim dökülmesin hem ... .......mesin istiyorum ancak durum bu ))

  17. #17
    BalkanRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı beyefendi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlaşılmasın yüksek cc korkum yok ama yeni yasaya göre 600cc motor kullanamıyorum elde ki tek seçenek virago535 :(
    Yenı yasa mı 600 CC mı A2 DE CC kısıtlaması yokkı 35 KW Gecmessın 1000 lık olsun ısterse
    YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous

  18. #18
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Alıntı BalkanRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yenı yasa mı 600 CC mı A2 DE CC kısıtlaması yokkı 35 KW Gecmessın 1000 lık olsun ısterse
    Dün bir ehliyet kursunu aradım yeni yasanın zaten eskileri kapsamadığını öğrendim ancak bu da diğer konuya getiriyor 100km de en fazla 5 litre yakacak bir motosiklet bulmaliyim virago535 7-8 yakıyormuş ornegin ve bu çok fazla benim için


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)