Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: TRAFİĞE AÇIK YOLDA TEKER YAPMAK NE KADAR DOĞRU ?

Katılımcı sayısı
173. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • valla yetenek varsa heryerde yaparsın kardeşim sorun olmaz

    34 19.65%
  • yakınlarında araba yoksa yolun boş olduğu bir an yapılabilir

    64 36.99%
  • yol boş olsa bile kesinlikle yapılmamalı

    53 30.64%
  • yapılır yapılır , hatta videoya çekip forumda bile yayınlanır

    22 12.72%
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Trafiğe Açık Yolda Teker Yapmak Ne Kadar Doğru ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    yapılabilir eğer kendine ve etrafındaki lere zarar vermeden yapabileceksen,mesela küçüksaatte çok iyi teker yapılır,yeteneğin varsa tabi,ha unutmadan teker yapmak tam anlamıyla yetenek sayılmaz
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Ben bu teker işinin niye faydasını sorup duruyorum? Çünkü eğer akrobatrik bir müsabakada değilseniz, işiniz şov işi değilse reel bir faydası yok. İstiyorum ki severek yapan adam çıksın buraya aslanlar gibi itiraf etsin "Kendimi böyle tatmin ediyorum, egomu böyle doyuruyorum ilgi çekmeyi seviyorum, ne bana ne bir başkasına zerre faydası yok ama seviyorum ne yapayım" desin. Bizde insanları yargılamadan, asmadan kesmeden, anlayarak; "Arkadaş müsabakaya girmeyeceksen hava civa işlerle uğraşıyorsun, bilgin olsun. Birgün birine veya kendine bu hava civa iş için maddi manevi zarar verirsen arkanda duramayız, biri motorcuları bu hareketleri için gazete köşesinde veya bir kahve köşesinde eleştirirse birlik olup seni savunamayız bilesin, çünkü yaptığın gerçekten gereksiz ve boş iştir, bak sen de kabul edyorsun, beyan ettin. Bu durumda bana sahip çıkılmıyor deme" diyelim, bunu istediğimden soruyorum, deminden beri...

    Yok boş iş değildir, şu faydası ve gerekliliği vardır deyip, bunu açıklayacak bir arkadaş varsa, buyursun yazsın benim aklıma gelmiyor. Bilmediğim bir yer de olabilir sonuçta...

    He birde zannersem yetenekle kabiliyeti birbirine karıştırıyoruz. yetenek insanda doğuştan olur, kabiliyetse çalışarak kazanaılabilir. Ön kaldırmak arka kaldırmak yetenek değil kabiliyet işidir. Yetenekliysen hızlı öğrenirsin ama yeteksizsen bile arka, ön kaldırabilirsin, konu üzerine, ilgi ve çalışma yeterlidir...

  3. #43
    Süvarİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    TvS_ApAChE
    ben geçen gün gördüm adamın birisi krosla dur kalk dur kalk yapmakta zorlanıyordu karşı şeritde bomboş adam bi pırrr yaptı karşı şeritte sonra bi daha pırrrrrrrrrrrr ön teker havada sonra indirdi baktı yine müsait pırrrrrr...

    motor görünmüyordu ama seslerden adamın hala kaldırıp indirdiği belli oluyordu
    bence en iyisini yaptı ben hiç sevmem bu dur kalk dur kalkları adamlar ışık koymuş ya çalışmıyo yada kırmızı yapın sönüyor sonra kitlensin kavşaklar tıkansın yollar....
    ..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..

    ..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..

  4. #44
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    cvp hakkı verilmiş, yazalım madem ;
    öncelikle faydasını sormak saçma olmuş, motora binmenin faydası ne?
    trafik, maliyet, otopark vs.. o zmaan scooter a binelim, birer activia alalım olsun bitsin.. bu iş zevk tir, faydasını sormak yalnış bence.. herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir..
    gelelim topice; trafikte ne kadar doğru denmiş..

    kesinlikle yalnış, kesinlikle yapılamamalı.. gerek kendimizin gerek çevremizin gerekse makinamızın sağlığı açısından..

    ama yalnış olmayan neyi yapmıyoruzki? sigara mesela; gerek kendime gerek çevreme gerek makinama () zarar ..
    yapıyomusun yapıyorum.. bana pekte tehlikeli gelmiyo.. tekerde düşmüşlüğümde var, sağlam patlamışlığımda.. ama nasıl düşünce motordan vazgeçmiyosa ntekerdende vazgeçmiyosun..
    hee teker konusunda yanlış gördüğüm şey ise (kendimde)
    çevreyolu sahilyolu vs.. gibi yollarda trafiğin felç olduğu saatlerde aralardan giderken tekere almak bi gün birinin üstüne indiricem ama hayırlısı
    GKN MOTORS

  5. #45

    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSXR1000RR1
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cvp hakkı verilmiş, yazalım madem ;
    öncelikle faydasını sormak saçma olmuş, motora binmenin faydası ne?
    trafik, maliyet, otopark vs.. o zmaan scooter a binelim, birer activia alalım olsun bitsin.. bu iş zevk tir, faydasını sormak yalnış bence.. herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir..
    gelelim topice; trafikte ne kadar doğru denmiş..

    kesinlikle yalnış, kesinlikle yapılamamalı.. gerek kendimizin gerek çevremizin gerekse makinamızın sağlığı açısından..

    ama yalnış olmayan neyi yapmıyoruzki? sigara mesela; gerek kendime gerek çevreme gerek makinama () zarar ..
    yapıyomusun yapıyorum.. bana pekte tehlikeli gelmiyo.. tekerde düşmüşlüğümde var, sağlam patlamışlığımda.. ama nasıl düşünce motordan vazgeçmiyosa ntekerdende vazgeçmiyosun..
    hee teker konusunda yanlış gördüğüm şey ise (kendimde)
    çevreyolu sahilyolu vs.. gibi yollarda trafiğin felç olduğu saatlerde aralardan giderken tekere almak bi gün birinin üstüne indiricem ama hayırlısı
    yürü bee artçın oliyim geçen hafta tüm fenerbahçe yi inlettin 636 ile hazır lafı açılmışken oranın sakinlerinden bi özür dile

  6. #46
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Motorum 6400 km de daha hiç teker yapmadım denemedim bile

  7. #47
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı emin_arikoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yürü bee artçın oliyim geçen hafta tüm fenerbahçe yi inlettin 636 ile hazır lafı açılmışken oranın sakinlerinden bi özür dile
    selim in yasemin ve annesi görmüş, iicede sövmüşler
    GKN MOTORS

  8. #48

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Bence faydaları var, hem de ciddi faydaları.

    En başta limitlerinizi öğrenirsiniz.

    İkinci olarak ta olası istemdışı bir teker anında yada stopie anında paniklememenizi sağlar.

    Şu ana kadar denemedim, deneyemedim tırstım. Teker yapmaktan değil ama, olası motosiklet hasarlarını karşılayamama endişesinden. Çünkü motosikletimi daha kaskolatmadım.

    Eski, düşük ccli bir motosiklet alıp , ya da yeni alacağım motorumu kaskolattığımda öğrenmeyi çok istiyorum açıkçası.

    Trafiğe kapalı-açık alanlarda yapma olayına gelince, trafiğe açık yerlerde yapılmasına karşıyım.

    Ama düz , o an için araçların gelip gelmediği kontrol edildiği, emniyetli, insansız bir yolda denemek çokta büyük tehlikelere yol açar gibi gelmiyor.
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  9. #49

    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSXR1000RR1
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selim in yasemin ve annesi görmüş, iicede sövmüşler
    hahahahahhahaha zaten hemen arkanda selim ile ben vardık, iyiki selim de sana uymadı kötü bi referans olurdu ilerisi için

  10. #50

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cvp hakkı verilmiş, yazalım madem ;
    öncelikle faydasını sormak saçma olmuş, motora binmenin faydası ne?
    trafik, maliyet, otopark vs.. o zmaan scooter a binelim, birer activia alalım olsun bitsin.. bu iş zevk tir, faydasını sormak yalnış bence.. herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir..
    gelelim topice; trafikte ne kadar doğru denmiş..

    kesinlikle yalnış, kesinlikle yapılamamalı.. gerek kendimizin gerek çevremizin gerekse makinamızın sağlığı açısından..

    ama yalnış olmayan neyi yapmıyoruzki? sigara mesela; gerek kendime gerek çevreme gerek makinama () zarar ..
    yapıyomusun yapıyorum.. bana pekte tehlikeli gelmiyo.. tekerde düşmüşlüğümde var, sağlam patlamışlığımda.. ama nasıl düşünce motordan vazgeçmiyosa ntekerdende vazgeçmiyosun..
    hee teker konusunda yanlış gördüğüm şey ise (kendimde)
    çevreyolu sahilyolu vs.. gibi yollarda trafiğin felç olduğu saatlerde aralardan giderken tekere almak bi gün birinin üstüne indiricem ama hayırlısı
    Faydasını sormak saçma olur mu Gökhan? Bak demişsin "zevk alıyorum, tatmin oluyorum, motosiklete bindiğimi hissediyorum vs.." yani bir fayda çıkarıyorsun kendine. Fakat ben bu faydayı sormuyorum sürüşüne ya da trafikteki akıcılığa veya sana reel getirisindeki faydasını soruyorum. Mesela bir arkadaş kross motorla öne geçildiğinin örneğini vermiş bunun gibi. Zevk almak ayrı bir konu onu zaten bir önceki mesajda açıkladım.

    Ama "herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir.." cümlesine katılamayacağım yani burada belki farklı birşey ifade etmek istedin ama ben "her haltı yerim ban kimse karışamaz" gibi anlıyorum. O yanlış olur işte...

  11. #51

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    Diyarbakır / Merkez
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Ya Sonuçta Bu Bi Motosiklet Bu Arabayla Kıyaslanamaz Ki Motosiklet Zevk Ve Özgür Kalma Gibi Vs.. Binilir. Bunun Zevkinide Arada Bi Çıkarılması Lazım Değil Mi Ama Arabaların Çoluk Çocuğun Olmadığı Bi Yerde FULL Koruma İle Tek Teker Yapabilirsin Yani Niye Yapamıyasın Ki.
    [B][COLOR="DarkRed"]wWw.Motosiklet.Net[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Blue"]Bağımlılık Yaratır[/COLOR][/B]:P

  12. #52
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ama "herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir.." cümlesine katılamayacağım yani burada belki farklı birşey ifade etmek istedin ama ben "her haltı yerim ban kimse karışamaz" gibi anlıyorum. O yanlış olur işte...
    benim sölemek istediğim şu..
    GKN ne dir senin için motor?
    benim için hayattır yaşamdır vs.. gibi kruvaze lerden ziyade..
    bi tarz dır, giyiminden stiline, üstünde oturma şeklinden bakımına, renginden stiline, kullanım şeklinden park ettiğin yere kadar..
    az çok herkes beni bilir tanır vs.. öğretirim anlatırım emek veririm.. mantıklıyımdır sabırlıyımdır dikkatliyimdir kendimden çok milletin motor kullanmasına dikkat ederimki kimsenin başına bişey gelmesin diyedir..
    ama her ne gariptirki ne zamanki gazlamaya başliyim herkes bilir, kendimi kaybederim.. şakülden kayarım, vs.. vs..
    benim için bi araç deil amaç motosiklet..
    hatta kendi içinde dallara bile ayrılmış ya neys..
    şimdi ben bi motor kullanıcısı olarak her haltı yerim bana kimse kaarışamaz..
    ben bunu daha kibarlaştırıp geniş bi anlamda anlaşılsın die herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir.. die söledim..
    neden peki?
    yapabilir abicim, hangi dünyada yaşıyoruz yada kaçımız kaçımızı düşünüyoruz..
    herkesin beklentisi ve keyfi kendine deilmi? he nedir;
    bunları tabiki bağzı kurallar çerçevesinde yapmalıyız ok, buna sözüm yok..
    ama bu bi aamç olduğunda kuralları pek görmüyo gözümüz..
    çok bilirim bi motoru delicek die hiç üşenmeyip radar a giren 300 lira bayılan adamlar sitemizden
    tmm etik olarak yalnış olabilir ama har haltı yiyoruz kimse karışamıyo be abi, arada bi cezamızı ödüyoruz arada bi aspaltı öpüyoruz.. bazı bazı da can veriyor nüfuz eksiltiyoruz..
    ama bak gene aynıyız.. geen aynı.. genellikle sanatsal sosyal faaliyetlerde bulunuyoruz, maksadımız kendimizi göstermek ve sonuna motorcu yuz serseri deiliz, biiz farkedin tarzı cümleler eklemek için..
    neden ihtiyaç duyuyuoruz peki bu faaliyetlere, neden sadece kendi hayrımıza yapıp sessice ortadan kaybolmuyoruzda tüm medyayı toplıyorz..??
    çünkü her haltı ediyoruz kimse de bize karışmıyo, zati her haltı etmesek oldukça büyüük bi yerimiz olurdu dimi..

    dgrmr, bu konu çoook derine iner, etik le reel arasında kalan bi konu..
    ben bu sitede herkesin samimiyetine inanaraktan hep reel i konuşurum..
    iş etiğe bakıcaksa zati bu topice ailk yazığım cvp ta etik olarak olması gerekeni yazdım..
    GKN MOTORS

  13. #53

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    Diyarbakır / Merkez
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim sölemek istediğim şu..
    GKN ne dir senin için motor?
    benim için hayattır yaşamdır vs.. gibi kruvaze lerden ziyade..
    bi tarz dır, giyiminden stiline, üstünde oturma şeklinden bakımına, renginden stiline, kullanım şeklinden park ettiğin yere kadar..
    az çok herkes beni bilir tanır vs.. öğretirim anlatırım emek veririm.. mantıklıyımdır sabırlıyımdır dikkatliyimdir kendimden çok milletin motor kullanmasına dikkat ederimki kimsenin başına bişey gelmesin diyedir..
    ama her ne gariptirki ne zamanki gazlamaya başliyim herkes bilir, kendimi kaybederim.. şakülden kayarım, vs.. vs..
    benim için bi araç deil amaç motosiklet..
    hatta kendi içinde dallara bile ayrılmış ya neys..
    şimdi ben bi motor kullanıcısı olarak her haltı yerim bana kimse kaarışamaz..
    ben bunu daha kibarlaştırıp geniş bi anlamda anlaşılsın die herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir.. die söledim..
    neden peki?
    yapabilir abicim, hangi dünyada yaşıyoruz yada kaçımız kaçımızı düşünüyoruz..
    herkesin beklentisi ve keyfi kendine deilmi? he nedir;
    bunları tabiki bağzı kurallar çerçevesinde yapmalıyız ok, buna sözüm yok..
    ama bu bi aamç olduğunda kuralları pek görmüyo gözümüz..
    çok bilirim bi motoru delicek die hiç üşenmeyip radar a giren 300 lira bayılan adamlar sitemizden
    tmm etik olarak yalnış olabilir ama har haltı yiyoruz kimse karışamıyo be abi, arada bi cezamızı ödüyoruz arada bi aspaltı öpüyoruz.. bazı bazı da can veriyor nüfuz eksiltiyoruz..
    ama bak gene aynıyız.. geen aynı.. genellikle sanatsal sosyal faaliyetlerde bulunuyoruz, maksadımız kendimizi göstermek ve sonuna motorcu yuz serseri deiliz, biiz farkedin tarzı cümleler eklemek için..
    neden ihtiyaç duyuyuoruz peki bu faaliyetlere, neden sadece kendi hayrımıza yapıp sessice ortadan kaybolmuyoruzda tüm medyayı toplıyorz..??
    çünkü her haltı ediyoruz kimse de bize karışmıyo, zati her haltı etmesek oldukça büyüük bi yerimiz olurdu dimi..

    dgrmr, bu konu çoook derine iner, etik le reel arasında kalan bi konu..
    ben bu sitede herkesin samimiyetine inanaraktan hep reel i konuşurum..
    iş etiğe bakıcaksa zati bu topice ailk yazığım cvp ta etik olarak olması gerekeni yazdım..
    Gökhan Abi Sana PM Atacam Bakarsan Sevinirim :D
    [B][COLOR="DarkRed"]wWw.Motosiklet.Net[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Blue"]Bağımlılık Yaratır[/COLOR][/B]:P

  14. #54
    ahmet93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ/Çerkezköy
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R
    Alıntı ahmet93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 6400 km de daha hiç teker yapmadım denemedim bile
    Kesinlikle yalan attım benim motorda fazladan tekerlek koymuşlar 1 tane yetiyor bana

    Şaka yapıyorum trafiğe açık alanda yapılmasına karşıyım

  15. #55

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence faydaları var, hem de ciddi faydaları.

    En başta limitlerinizi öğrenirsiniz.

    İkinci olarak ta olası istemdışı bir teker anında yada stopie anında paniklememenizi sağlar.

    Şu ana kadar denemedim, deneyemedim tırstım. Teker yapmaktan değil ama, olası motosiklet hasarlarını karşılayamama endişesinden. Çünkü motosikletimi daha kaskolatmadım.

    Eski, düşük ccli bir motosiklet alıp , ya da yeni alacağım motorumu kaskolattığımda öğrenmeyi çok istiyorum açıkçası.

    Trafiğe kapalı-açık alanlarda yapma olayına gelince, trafiğe açık yerlerde yapılmasına karşıyım.

    Ama düz , o an için araçların gelip gelmediği kontrol edildiği, emniyetli, insansız bir yolda denemek çokta büyük tehlikelere yol açar gibi gelmiyor.
    Ben sürüşe veya limitlerini görmeye herhangi bir katkısı olduğunu düşünmüyorum. Akrobasi ayrı bir daldır ve destek olunmalıdır. O ayrı yani bu işi hobi olarak veya profesyonelce trafiğe kapalı alanlarda yapanları karıştırmayalım.

    Şöyle bir örnek vereyim akrobasi pilotlarını alsak bir dog-fight'ta savaş pilotuna karşı şanslarını denettirsek hangisi başarılı olur? Bence herkes kendi alnında başarılıdır çok iyi manevra yapabilirsiniz vücuduz yüksek oranda g-force etkisine dayanıklı olabilir ama amaç dog-fight'sa onun gerekli manevra sitillerini bilmeniz gerekir. Yani her alan farklıdır ve bilinmesi gereken limitler duruma göre değişir.

    Amaç trafikte iyi manevraysa etkili frenaj, viraj alma teknikleri vs. gibi alanlarda limitlerinizi geliştirmeniz gerekir, ön kaldırmak stopie yapmak, sürüş tekniğinizi değil akrobatik kabiliyetinizi geliştirir. Yani motosikletle en iyi akrobasi yapan kişi trafikte daha iyi olacak diye bir kaide yok gibi geliyor. Bence tekere gelmek zevk meselesinden başka birşey değildir eğer profesyonelce yapılmıyorsa...

    Bence normal sürüşte tekere gelmemek daha önemlidir, bunu engellemeyi bilmek tekere gelmeyi bilmekten daha değerli bir bilgidir. İstemsiz stopie gibi birşey olacağını hiç zannetmiyorum, kanetimce tekeri kilitler düşersiniz.

  16. #56

    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSXR1000RR1
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şakülden kayarım
    pardon abi nerden?

  17. #57
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bence normal sürüşte tekere gelmemek daha önemlidir, bunu engellemeyi bilmek tekere gelmeyi bilmekten daha değerli bir bilgidir. İstemsiz stopie gibi birşey olacağını hiç zannetmiyorum, kanetimce tekeri kilitler düşersiniz.
    cadde de beklenmedik anda önüme atlayan küçük yarucağa çarpmamak için stopie alıp kendi kendimi öne doğru uçurduğum günü bizim tayfa hatırlicaktır.
    düz bi şekilde durmaya çalışsaydım çocuk benim ön camdaydı..

    herşeyi bilmek ama ihtiycın olanı yapmak die bi cümle kursak daha mantıklı olur sanırım
    GKN MOTORS

  18. #58

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim sölemek istediğim şu..
    GKN ne dir senin için motor?
    benim için hayattır yaşamdır vs.. gibi kruvaze lerden ziyade..
    bi tarz dır, giyiminden stiline, üstünde oturma şeklinden bakımına, renginden stiline, kullanım şeklinden park ettiğin yere kadar..
    az çok herkes beni bilir tanır vs.. öğretirim anlatırım emek veririm.. mantıklıyımdır sabırlıyımdır dikkatliyimdir kendimden çok milletin motor kullanmasına dikkat ederimki kimsenin başına bişey gelmesin diyedir..
    ama her ne gariptirki ne zamanki gazlamaya başliyim herkes bilir, kendimi kaybederim.. şakülden kayarım, vs.. vs..
    benim için bi araç deil amaç motosiklet..
    hatta kendi içinde dallara bile ayrılmış ya neys..
    şimdi ben bi motor kullanıcısı olarak her haltı yerim bana kimse kaarışamaz..
    ben bunu daha kibarlaştırıp geniş bi anlamda anlaşılsın die herkes zevkleri istekleri doğrultusunda istediği herşeyi istediği her motorla yapabilir.. die söledim..
    neden peki?
    yapabilir abicim, hangi dünyada yaşıyoruz yada kaçımız kaçımızı düşünüyoruz..
    herkesin beklentisi ve keyfi kendine deilmi? he nedir;
    bunları tabiki bağzı kurallar çerçevesinde yapmalıyız ok, buna sözüm yok..
    ama bu bi aamç olduğunda kuralları pek görmüyo gözümüz..
    çok bilirim bi motoru delicek die hiç üşenmeyip radar a giren 300 lira bayılan adamlar sitemizden
    tmm etik olarak yalnış olabilir ama har haltı yiyoruz kimse karışamıyo be abi, arada bi cezamızı ödüyoruz arada bi aspaltı öpüyoruz.. bazı bazı da can veriyor nüfuz eksiltiyoruz..
    ama bak gene aynıyız.. geen aynı.. genellikle sanatsal sosyal faaliyetlerde bulunuyoruz, maksadımız kendimizi göstermek ve sonuna motorcu yuz serseri deiliz, biiz farkedin tarzı cümleler eklemek için..
    neden ihtiyaç duyuyuoruz peki bu faaliyetlere, neden sadece kendi hayrımıza yapıp sessice ortadan kaybolmuyoruzda tüm medyayı toplıyorz..??
    çünkü her haltı ediyoruz kimse de bize karışmıyo, zati her haltı etmesek oldukça büyüük bi yerimiz olurdu dimi..

    dgrmr, bu konu çoook derine iner, etik le reel arasında kalan bi konu..
    ben bu sitede herkesin samimiyetine inanaraktan hep reel i konuşurum..
    iş etiğe bakıcaksa zati bu topice ailk yazığım cvp ta etik olarak olması gerekeni yazdım..
    Gökhan, abi fizikle şaka olmaz, doğru diyorsun yaşadığımız dünya güzel değil ama birbirini düşünen insanlar hala var. Keşke farklı koşullar sağlanbilse de zevklerimizi yerinde ve zamanında yaşayabilsek. Bu işte kesin noktalar yok, ama "ben her haltı yerim, kimse de karışamaz" demek hala doğru değil.

    Hayattan tat almak herkese göre değişebilir, kimi gün batımını izler yaşadığını anlar, kimi arabasıyla makasa girer, adam sollar yaşadığını anlar. Biri zararsız isterse her gün çıksın balkonuna gün batımını izlesin çünkü bireysel bir olay ama makas atmaktan zevk alan adama gelince işler değişiyor biraz. Hayattan zevk al ama yerinde ve zamanında zaten bu durumda kimse sana veya bana karışamaz.

    He ben 4*4'lük bir sürücü müyüm? Bütün kurallara uyar mıyım? Hemen cevaplayayım kesinlikle "HAYIR" ama etik olamk diyorsun ya. Ben oradayım...

  19. #59
    Terrorizer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2008
    Şehir
    Istanbul/ Avrupa
    Motosikleti
    Honda cbr 600f
    Başlık bana bayağı bir ilginç geldi. Bu akşamki sosyal mesaj verme kuşağımızda demek ki bu konuyu işliyoruz dedim.

    Trafiğe açık yer kavramı çok geniş bir kavram bence. İnsan teker yapacağı yeri ve zamanı kendi mantığı çerçevesinde seçer ve kimse sokağa çocuk atlayacağını düşündüğü bir yerde böyle birşeyi yapmaz. Bırakın teker yapmayı böyle bir ortamda normal sürüşünü bile değiştirir mümkün olduğunca temkinli gider.

    Şimdi gelelim teker yapmanın somut faydalarına. Ne zamandan beri tüm olaylara pragmatik açıdan bakar olduk ? Bize fayda sağlamayan hiçbirşeyi yapmıyor muyuz artık? İnsanların bunu neden yapabileceği malum. Yaşayacağı adrenalin , çevreye sergileyeceği estetik vs vs hatta yapıp yapamayacağını görmek için bile olabilir. Yapan biz değilsek bu kısım bizi ilgilendirmiyor.

    He şimdi bir de nasıl bizi ilgilendirmiyor, orada bizim canımızı da tehlikeye atıyor diyenleri duyar gibiyim. O zaman onlara soruyorum:
    Hepimizin yaşadığı bu toplumda birbirimize karşı sorumluluklarımız var değil mi ? Ne kadarımız uyuyoruz bunlara ? Örneklerin çoğu sigaradan gitmiş ben de öyle devam edeyim, senin yanında sigara içerek pasif içici durumuna düşürdüğün insana karşı sorumluluğun yok mu ? Bu konuyu o kadar derine çekebilirim ki hiçbirimiz altından kalkamayız.

    Acaba şimdiye kadar kaç kişiye teker yapan motorcu çarpıp öldürmüş?
    Peki nerden esti bu teker yapan motorcu sorumsuzdur,egosunu tatmin etmek istiyordur, eziktir, potansiyel çocuk katilidir tadındaki yorumlar ?

    Bu tür başlıklar ve onları takip eden yorumlar bana hiçbirşeyi çözümlüyormuş veya insanları aydınlatıyormuş gibi gelmiyor.
    ★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★

  20. #60
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gökhan, abi fizikle şaka olmaz, doğru diyorsun yaşadığımız dünya güzel değil ama birbirini düşünen insanlar hala var. Keşke farklı koşullar sağlanbilse de zevklerimizi yerinde ve zamanında yaşayabilsek. Bu işte kesin noktalar yok, ama "ben her haltı yerim, kimse de karışamaz" demek hala doğru değil.

    Hayattan tat almak herkese göre değişebilir, kimi gün batımını izler yaşadığını anlar, kimi arabasıyla makasa girer, adam sollar yaşadığını anlar. Biri zararsız isterse her gün çıksın balkonuna gün batımını izlesin çünkü bireysel bir olay ama makas atmaktan zevk alan adama gelince işler değişiyor biraz. Hayattan zevk al ama yerinde ve zamanında zaten bu durumda kimse sana veya bana karışamaz.

    He ben 4*4'lük bir sürücü müyüm? Bütün kurallara uyar mıyım? Hemen cevaplayayım kesinlikle "HAYIR" ama etik olamk diyorsun ya. Ben oradayım...
    bende bunu söledim.. etik olmak gerkirse cevabı baştan verdim zaten.. yapılmamalı.. ama reel i konuşabileceğimiz sammiyette yazdım..
    sebebi ise, sitede efendim canım akıllı olalım yazıp buluşmalarda birbirirni yiyen onca insan var, e bizi herkes biliyo neden yalan söliyelim dimi

    her zaman sölerim, bu işi amaç edinmişiz kendimize bi nevi makara yapıyoruz kendimizle ve hayatımızla, bi çok zamanda insanların hayatıyla..
    ama bilmiyoruzki makaraya sarılı hayatlarmızın makarasındaki iplik pamuk ipliği..

    neyse konya dönelim abi, çıkamayız yoksa işin içinden
    bu arada fikirlerin için çok teşekkür edeirm, her zaman konuşamıyorum birileriyle.. Konuşmak saol
    GKN MOTORS


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)