BOY ile TIRT MURAT haftasonu Körfez pistinde kapışıyor...
-
03 Kasım 2008, 10:59
#161
@muRRat
Sana 1000 hatta 100.000 defa söyledim olay motoru kullananda diye.
Ama sen bana inanmayıp yok özel yağ lazım yok özel bilmemne lazım dedin durdun yarışlara ilk girerken.
Evet işin büyük kısmı sürücüde bitiyor ama eğer yarış gibi ciddi bir olaya giriyorsan altındaki motoru ona göre donatman gerekiyor. Örneğin çelik fren hortumu ve Dot5.1 fren hidrolik yağı olmazsa olmaz şeylerden. Normal trafikte hiçbir zaman pistteki gibi frene basamazsın. Arka düzlük pistin en hızlı yeri ve sonunda sert bir viraj ile kara şiganına giriyorsun. Orada öyle bir fren sıkıyorsun ki arka lastiğin yerden kesildiğini hissediyorsun ve oraya yaklaşık 250-260 km/h süratle geliyorsun. Dolayısıyla birkaç turdan sonra standart fren hidroliği ısınıyor, borular genişliyor, fren yumuşuyor. Çelik fren hortumu takıp yağı değiştirdikten sonra olay çok değişiyor. O yüzden eğer yarışıyorsan belli başlı modifikasyonları yapman şart. Ama altımda standart bir 600RR olsa insan süre en fazla 1-2 saniye oynar ve bu da yine beni geçebilmen için yeterli bir süre değil.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Reklamlar
-
03 Kasım 2008, 11:02
#162
çok iyi yok olum sen parkta patladın yok sen 200 le taklaya geldın
yok hopladın zıpladın kaza muhabbetlerı supermıs hanı
sağlığa en zararlı şeyse yaşamak
ApAcHe istemdışı teker yapan tek motor:queen:
bws aşkı bitmerz 16000 km mazii unutulmaz nazilli 09
-
03 Kasım 2008, 14:26
#163
Murat yenilgiyi istemeye istemeye kabul etse de, şimdi bana eğitim ver deyip duruyor. Bir gün piste girdikten sonra kendisinin en zayıf olduğu viraj konusunda nasıl bir gelişme gösterdiğini fark etti. Böylece piste girmenin faydasını da görmüş oldunuz. Normal trafikte motorun limitlerini zorlayıp göremediğiniz, yapmaya korktuğunuz şeyleri yaptığınız için ister istemez gelişme gösteriyorsunuz. Bunun üzerine bir de birinden eğitim aldınız mı işte o zaman farkı görürsünüz. Organizasyondaki adamları gördünüz, o kadar adam boşa gitmiyor piste. Aslına bakarsanız önümüzdeki sene MT olarak pist günleri organize edip hep beraber birşeyler yapabiliriz. Bu organizasyona illa ki SS kullananlar değil motorunu daha iyi tanımak, limitlerini öğrenmek isteyen herkes gelmeli bence. CBR125 ile resmi CUP yarışı yapıldığını unutmayın.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
12 Şubat 2010, 10:55
#164
-
12 Şubat 2010, 11:02
#165
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bahıyımmm eet gerçektende tırt muratmış.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
12 Şubat 2010, 11:02
#166
@VaScO1925
aye ye hatırlatırlır
muRRat paket olmuştu
sıra ayede
servetimi yatırdım ona göre
muRRRRRRRRRRat o günden sonra yağmurlu bir günde E-5 gibi dümdüz yolda 90 km/h süratle giderken fren yapıp ön tekerleğini kaydırarak tam paket oldu. Hatta kendi pert videosunu bile çekti, aldığı video kamerayı deniyordu. Şu anda motoru yok ve gidip bir kız arabası (Suzuki Swift) aldı, onunla geziyor
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
12 Şubat 2010, 11:04
#167
-
12 Şubat 2010, 11:10
#168
ne hortlatıyonuz topaçları (=
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
12 Şubat 2010, 11:19
#169
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
12 Şubat 2010, 14:33
#170
Abi koptum ya viraja girişine
-
12 Şubat 2010, 14:46
#171
@ BOY
abi iyi hoş seni uzaktanda takip ediyorumda.. mersinde yaşadığım için pistin durumunu bilmiyorum düzlük ve viraj hangileri ağır basıyor ?
tabiki sürücü çok önemli faktör ama sonuçta 1000 cc düzlükte her zaman avantajlı olacak işin zor gibime geliyor.. kazasız belasız dostça yarışmanız dileğiyle..
saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------
kusura bakmayın ilk sayfayı okumuşum.. yarış çoktan bitmiştir sonuıç ne oldu acaba göremedimö
Yeni yine yeniden
-
12 Şubat 2010, 16:00
#172
@okan4037
tabiki sürücü çok önemli faktör ama sonuçta 1000 cc düzlükte her zaman avantajlı olacak işin zor gibime geliyor..
kusura bakmayın ilk sayfayı okumuşum.. yarış çoktan bitmiştir sonuıç ne oldu acaba göremedim
Motorun hacminden çok kimin sürdüğü en önemli şey. Sonuç 2,5 turda bir tur bindirme şeklinde..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
12 Şubat 2010, 16:12
#173
özür dilerim.yine hortlak topic miş
-
13 Şubat 2010, 21:42
#174
Bayağı sağlam bir ''hort'' olmuş
-
14 Şubat 2010, 03:45
#175
iyiki hortlamış merakla okudum ve çok eğlendim =) keşke şu sıralarda olsaydı bi organizasyon bende izlemeye gelseydim =) hem birkaç yarışan arkadaşım var onlarıda getirirdim belki =) BOY seni tebrik ediyorum..
-
14 Şubat 2010, 04:22
#176
UÇURUMUN KENARINDA OLSAN BİLE SIRF HAYATA GICIKLIK OLSUN DİYE GÜLÜMSE
-
15 Şubat 2010, 15:27
#177
@deli mavili
selam memet buradaki arkadaşlar belki yarışlara katılmak isterler onlarada yol gösterirsen eminimki sana teşekkür ederler nasıl katılacaklarını nereye ne zaman baş vucakları vs. vs.
Türkiye'de nasıl yarışçı olabilirim? adlı başlık açılmıştır. Yarışçı olmak ile ilgili bilgileri bu başlıktan takip edebilirsiniz...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler