Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Kask ile ilgili merak edilenler....

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    .


    DANTEL gibi narin ve ince işlenmiş bir konu....

    Emeğine sağlık Coq Hocam..

    .
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    @coq bu yazıyı başka bir sitede daha okumuştum ve devamı da vardı galiba DOT ve SNELL tartışmasını yapıp, Snell2in firmaları gereksiz bir şekilde sert kask üretmeye zorladığını anlatıyordu, bunu da eklersen Bir cruiser sürücüsü olarak fazla hız sevmediğim için Açık kaskı seviyorum tarz meselesi diyen olabilir, korumasını tam yapmıyor diyen olabilir bunu başka bir başlıkta tartışmıştık, tekrarlamamıza gerek yok . Sonuç olarak tam ekipmanlı olmalıyız (korumalar, ceket ve dizlikler ). Ben şehir içi kısa gezintilerimde açık kask takarken ( aslında vizörlü pilot kaskı da diyebilirsiniz ) Uzun yolculuklarımda mutlaka kapalı kask takıyorum. Ve tüm kasklarımda açık veya kapalı farketmez SNELL ve DOT sertifikası ararım. Ama o yazının devamını okudukça kafam karıştı. Adamalr Z1R gibi ucuz bir örneğin, en kaliteli kasklar kadar koruması testler sonucunda çok ilginçti. Bu kask konusunun iyice irdelenmesi tartışılması gerekiyor. Ama diğer başlıkta ki gibi açık kask , kapalı kask kavgasına nolur girmeyelim

    Kaskı merak edenler için, benimkinin örneğini bulamadım ama bunlara benziyorlar



  3. #23

    Üyelik
    14 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R '07
    Abi emeğine sağlık çok faydalı olmuş kafama oturduğunu sandığım kaskın oturmadığını anladım
    Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.

  4. #24
    kuyucadısı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xx 12999,9rr cadı süpürgesi :P
    emegine saglık coq gerçekten çok degerli bilgiler
    durmak yok... yola devam.....

    selam dünyalı ben dostum......

  5. #25

    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    paylaşım için tşkler.

  6. #26
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    On numara yazı, teşekkürler coq.

  7. #27

    Üyelik
    11 Eylül 2006
    Şehir
    Mudanya
    Motosikleti
    ybr 125
    Çok faydalı bilgiler.Eline sağlık.
    Peugeot 103-Honda kinetic-Asya 150 T1-Vespa ET 150-Şu an ybr 125...

  8. #28
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Sizlerde sağolun arkadaşlar.

    Ben bu yazıyı 2005 yılında Fransızca hazırlamıştım.
    Testler ile ilgili kaynak aldığım ve linkini verdiğim site daha sonra içeriği geliştirmiş ve daha detaylı bilgiler vermiş olabilir.
    Yazının çoğu benim orada yazılanlardan anladıklarım olduğu için fazla detaya giremedim.
    Fakat testlerin yapılışı ilgili elimde döküman var.
    Onları da bir ara anlatmaya çalışırım.

    Bu arada Gergerli hocam.
    Dantel güzelmiş hakikaten.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  9. #29

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Ellerine saglık.

  10. #30
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    güzel iş çıkartmışsınız. bu kadar uzun metni okuyacak sabrım yoktur genelde, bu istisna oldu, tebrikler.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  11. #31
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Draggy,
    yazdığın metni es geçmişim.
    Kusura bakma.

    Kask konusu tartışılmalı tabii.
    Zaten konuyu bunun için açtım.

    Fakat senin önerdiğin şekilde tartışmayı bu gün için faydalı bulmuyorum.(Dikkat; yanlış demiyorum)
    Motosiklet kullanırken kendimizi güvende hissetmek, dikkatimizi trafiğe verme açısından çok önemli.
    Bu nedenle motosiklet kullanıcısının bu ve buna benzer takıntılar içerisinde olmaması gerekir diye düşünüyorum.
    Yazıda belirttiğim gibi, güvenlik sertifikası almış bir kask yeterlidir.
    Daha fazla işin cıncığını çıkarırsak(cıncık ne demekse?) bütçesi zaten içler acısı olan Türk Motosiklet kullanıcısını tedirgin ederiz.

    Benim varmak istediğim hedefin en önemli noktası, motosiklet kullanıcısının zaten kısıtlı olan bütçesini kafasını koruyabilecek bir kaska ayırmasıdır.

    Yani yazıyı okuyan bir adam, kask almaya giderken güvenlik sertifikasına baksa, yazı amacına ulaşmış demektir.
    Geri kalan konuları da dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım zaten.

    Vakit ayırıp, yazdıklarımı okuyan herkese çok teşekkür ederim.
    Daha önce de yazdığım gibi içerik genişletilebilir.
    Vakit buldukça tamamlamaya çalışırım.
    Sizlerin katkısı da bu topiğin değerini arttıracaktır...
    Kazasız belasız günler dilerim.....
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  12. #32

    Üyelik
    02 Eylül 2008
    Şehir
    Ankara/Çankaya
    Motosikleti
    MZ 1968 es175/2
    üşenmedim okudumgerçekten faydalı bilgiler paylaşım için teşekkürler hocam
    "No Matter What You Ride, it's All The Same Wind."

  13. #33
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    Paylaşım için teşekkürler.

    Tecrübeli ya da tecrübesiz herkesin bu yazıya göz atması gerektiğine inanıyorum.
    = = = Be Aprilia racer! = = =

  14. #34
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Draggy,
    yazdığın metni es geçmişim.
    Kusura bakma.

    Kask konusu tartışılmalı tabii.
    Zaten konuyu bunun için açtım.

    Fakat senin önerdiğin şekilde tartışmayı bu gün için faydalı bulmuyorum.(Dikkat; yanlış demiyorum)
    Motosiklet kullanırken kendimizi güvende hissetmek, dikkatimizi trafiğe verme açısından çok önemli.
    Bu nedenle motosiklet kullanıcısının bu ve buna benzer takıntılar içerisinde olmaması gerekir diye düşünüyorum.
    Yazıda belirttiğim gibi, güvenlik sertifikası almış bir kask yeterlidir.
    Daha fazla işin cıncığını çıkarırsak(cıncık ne demekse?) bütçesi zaten içler acısı olan Türk Motosiklet kullanıcısını tedirgin ederiz.

    Benim varmak istediğim hedefin en önemli noktası, motosiklet kullanıcısının zaten kısıtlı olan bütçesini kafasını koruyabilecek bir kaska ayırmasıdır.

    Yani yazıyı okuyan bir adam, kask almaya giderken güvenlik sertifikasına baksa, yazı amacına ulaşmış demektir.
    Geri kalan konuları da dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım zaten.

    Vakit ayırıp, yazdıklarımı okuyan herkese çok teşekkür ederim.
    Daha önce de yazdığım gibi içerik genişletilebilir.
    Vakit buldukça tamamlamaya çalışırım.
    Sizlerin katkısı da bu topiğin değerini arttıracaktır...
    Kazasız belasız günler dilerim.....

    Rica ederim Sabırsızlıkla devamını bekliyorum.

  15. #35
    shule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2007
    Motosikleti
    ninja250r-600RR-gs650
    hocam tebrıkler...çok guzel bir yazı.aslında ben sızın yazılarınızı okuyorum genelde..hep teknık, tecrübe...cok guzel anlatıyorsunuz.
    takip ediliyorsunuz..
    Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder

  16. #36
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Emeğine sağlık hocam.

    Faydalı bir yazı olacaktır "kask neymiş?" diyenler için.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  17. #37
    BIYIKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Konu dediğin işte budur! Kaliteli bir kaska sahip olduğum ve hayatımı kurtardığı için bir çırpıda okudum, yalayıp yuttum. Ellerine sağlık horoz.
    Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
    Mustafa Kemal ATATÜRK

  18. #38

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul-pendik
    Motosikleti
    tvs apache
    ..ilkdefa sana yüzdeyüz katılıyorum coq..
    enerjine sağlık ..
    ....paranoyak olman takip edilmediğin anlamına gelmez...

  19. #39
    Ömercik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    KANUNİ Tigrina 100 (Hasta ve sıkıntılı)
    Emeğiniz için teşekkürler.Gerçekten önemli bilgiler.
    Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.

  20. #40
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    güzel olmuş eline sağlık... ancak ülkemiz ekonomik ve sosyal koşullarını düşündüğümüzde, kask seçiminde genelde ÇİN MALI kasklar (10-50 YTL) büyük pazar payına sahip... tabi bu söylediklerim uzun yol gidenler ve racing çiler için değil


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler