- Konu Yazar
- #1
Bu konu belki farklı baslıklar altında defalarca dile getirildi ama,
biz Türkiyedeki tüketicilerin özellikle buradaki distribitor firmalar tarafından hiçe sayılması, ilgisizlik, alakasızlık, işgüzar tutumları artık canımıza tak etme noktasına getirdi maalesef.
Çok kısa bir süre önce şahit oldugum ve Türkiyedeki firmalar ile yurt
dışı firmalar arasındaki çalışma prensibi ve iş disiplini farkını anlatmak
istiyorum..
Firma ismi belirtmeden bundan 10 gün önce bir markanın motorsiklet modellerini Türkiyeye getiren ve satış servis hizmetlerini üstlenen ve sözde büyük bir firmaya MAİL YOLU İLE bir soru yönellttim.
MAALESEF DÖNEN YOK..
Aynı hafta yurt dışında motorsiklet kaskları üzerine üretim yapan bir firmaya yine MAİL YOLU İLE , sadece ürettikleri bir modelin rengini Türkiyede bulamadıgımı ve distribitor bilgilerini vermelerini rica ettim.
ERTESI GUN MESAININ ILK SAATLERINDE GEREKLI CVP VERILDI.
Bu benim yaşamış oldugum çok basit bir örnekti,
Burada yerli üretici ve ithalatçı firmalarla yaşanan büyük sorunlarıda
yeri geldiğinde görüyoruz.
Neden acaba Türkiyedeki firmalar gerekli hassasiyeti bu kadar göstermiyor,
Buradakilerde ticaret yapıyor, onlarda.
Ama üretim yapan büyük bir firma bile yeri geldiğinde bireysel küçük bir müşterisinin sordugu soruyu bile anında cevaplamak gibi İyi ticaret ahlakına sahipken neden buradaki firmalarda kendi vatandaşını hiçe sayan bir anlayış hakim, anlam veremiyorum..
BEN O ADAMLARI ALKIŞLIYORUM.
biz Türkiyedeki tüketicilerin özellikle buradaki distribitor firmalar tarafından hiçe sayılması, ilgisizlik, alakasızlık, işgüzar tutumları artık canımıza tak etme noktasına getirdi maalesef.
Çok kısa bir süre önce şahit oldugum ve Türkiyedeki firmalar ile yurt
dışı firmalar arasındaki çalışma prensibi ve iş disiplini farkını anlatmak
istiyorum..
Firma ismi belirtmeden bundan 10 gün önce bir markanın motorsiklet modellerini Türkiyeye getiren ve satış servis hizmetlerini üstlenen ve sözde büyük bir firmaya MAİL YOLU İLE bir soru yönellttim.
MAALESEF DÖNEN YOK..
Aynı hafta yurt dışında motorsiklet kaskları üzerine üretim yapan bir firmaya yine MAİL YOLU İLE , sadece ürettikleri bir modelin rengini Türkiyede bulamadıgımı ve distribitor bilgilerini vermelerini rica ettim.
ERTESI GUN MESAININ ILK SAATLERINDE GEREKLI CVP VERILDI.
Bu benim yaşamış oldugum çok basit bir örnekti,
Burada yerli üretici ve ithalatçı firmalarla yaşanan büyük sorunlarıda
yeri geldiğinde görüyoruz.
Neden acaba Türkiyedeki firmalar gerekli hassasiyeti bu kadar göstermiyor,
Buradakilerde ticaret yapıyor, onlarda.
Ama üretim yapan büyük bir firma bile yeri geldiğinde bireysel küçük bir müşterisinin sordugu soruyu bile anında cevaplamak gibi İyi ticaret ahlakına sahipken neden buradaki firmalarda kendi vatandaşını hiçe sayan bir anlayış hakim, anlam veremiyorum..
BEN O ADAMLARI ALKIŞLIYORUM.
Son düzenleme: