H'lı farlar

Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Merhaba Arkadaşlar bu H'lı farlar her motora oluor mu mesela RX115 oluyosa kaç H yada Kaç kelvınlık olur ?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ben açıkçası halojen far terch etmem ettirmem çünkü yolun görüşünü çok arttıran birşey değil yağışlı havada görüşün dahada kötü oluyor diye biliyorum

arabadan kullandığım kadarıylada normal bir fara göre memnun kalmadım :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
ya ama goruntusu cok guzel antalyada oldugum ıcın buraya cok kar falan yagmaz kurudur buralar sorumun cevabını bılen var mı
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
bu H lerin bir sürü modeli çıktı zaten çakma dolu piyasa:(

başlı başına çok karışık bir olay:)
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
56
çakma ampullere hiç bulaşma karşıdakinin gözünü alır yarı yolda bırakır karşıdan boyna sellektör yersin
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Mtec 6000k ve mtec 8000k ampuller var 6000k beyaz 8000k bıraz daha maviye dönük ve şık bır goruntu verır.Senın alacagın 6000k lık mtec ampul olabılır.25-30 ytl ye motosiklet aksesuar satan yerlerden bulabilirsin.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
alma kardeşim.ssadece bunu söyliyim.dün parçacımla muhabbet ediyoduk.biri geldi h lerden istedi.adamada alma dedi.müsteri güzel görünüyo die alıyorum dedi.o zamn benm başımı ağrıtma sonra,ben uyardım dedi:cyclopsan
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben aldım M-Tech h4 60/55 çok güzel aydınlatması takalı 3 gün oldu ama bir tek dün kullandım çok fark ediyor diğer ampule göre
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
valla fark ediyor ama uzun yolda uzunlarını yaktınmı görebildiğin yerden daha uzağını göstermiyor sana halen aynı uzaklığı görüyorsun işte esas kötü olan yanıda bu bu farların...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
H'lı farları Hayırlı İftarların bi kısaltması gibi algıladım lan bir an..
oyy oy .. saat kaç bu arada..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
O H modelleri sana uymaz kadir boşuna heveslenme :p
12 volt değil senin tesisatın 6 volt :p
6 voltluk H far yok malesef
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
O H modelleri sana uymaz kadir boşuna heveslenme :p
12 volt değil senin tesisatın 6 volt :p
6 voltluk H far yok malesef

Abi tüm hayallerimi suya dusuyosn pekı bı cıkar yolu yok mu bunun tesisatı ayarlamak yada guclendırı valan takmak gıbı?

cvb yok mu?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
benım tesısat 6 V muş pekı bu tesısatı 12 V yapamazmıyız yada guclendırı falan gıbı seler var mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst