- Katılım
- 23 Tem 2008
- Mesajlar
- 226
- Konu Yazar
- #1
18 yaşına adım attığım 5 gün oldu ve sonunda ehliyet kursuna bu gün kaydoldum ..
büyük bi ihtimal direksiyon sınavına ''mondial 125 kt '' ile gircem fakat daha önce hiç vitesli motor kullanmadım önerileriniz varsa yazarmısınız
şimdiden teşekkürler.........
büyük bi ihtimal direksiyon sınavına ''mondial 125 kt '' ile gircem fakat daha önce hiç vitesli motor kullanmadım önerileriniz varsa yazarmısınız
şimdiden teşekkürler.........