Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Honda CBR 125 fiyatı 5510 ytl

Katılımcı sayısı
129. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • evet bu fiyatı hak ediyor

    39 30.23%
  • hayır bu fiyatı hak etmiyor

    90 69.77%
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Honda CBR 125 o fiyatı hak ediyo mu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    By Mükemmel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    GT250R
    Aslında haketmiyor ama, suç Honda'nın değil.Yüksek vergilendirmenin sonucu...
    ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı DrFirari adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ramzey 150 ss al derim honda ile arasında sadece amblem farkı var ramzey den memnun kalırsın... Sonra zaten en azından 250cc lik bi motor istersin ss ye baslangıc icin ramzey ideal veya daha önce vitesli kullandıysan hyo gt 250 yi tavsiye ederim sekil olarak 600 lük ss gibi
    Bir ambleme 2.000-2.500 ytl fazla ödüyorsunuz diyorsun yani? Servis, müşteri hizmetleri, satış sonrası hizmetleri, kalite hep aynı yani sadece Honda yazıyor biz de enayi gibi markayı görünce kitlenip aradaki fiyat farkını görmeden balıklama dalıyoruz...

    Ramzey kötü mü? Bilemem, beni ilgilendirmiyor da. Çünkü kullanıcısı değilim. Şu var ki Ramzey Honda değildir, Honda da Ramzey değildir. Maliyet-fayda hesabına girdi mi Ramzey daha avantajlı çıkarsa Ramzey almak her zaman mantıkıdır. Honda avantajlı çıkarsa Honda almak. Bunlar stabil değerler de değildir 2007'de Honda mantıklıyken 2010'da Ramzey mantıklı olabilir.

    Maliyet-fayda hesabında da risk konuşur yani siz bu gün Ramzey aldınız diye her zaman zarar edeceksiniz diye bir şey yoktur sadece ekstra 2.000 ytl'lik risk almış olursunuz. Başınıza gelir gelmez orası için kesin konuşulamaz. Gelmezse ne ala, ya gelirse... He Honda'nın riski yok mu elbet var ama düşük. Bu herhangi bir mal alırken yapmanız gereken bir işlemdir zaten. Önce bütçenize bakarsınız, sonra mala bakarsınız, sonra risklere bakarsınız. Bütçeniz 2.000 ytl ise zaten cbr125 hesaplamaya bile sokulmaz, mantılı değil, alternatifi ne onu düşüneceksin, risk alacaksın. Uzatmadan yazmaya çalıştım, eksik yerler olabilir mutlaka. Uzun uzadıya yazsam konu değişir.

    Marka almak sadece amblem almak değildir (tekstil için konuşmuyorum, tekstilde sürpriz sonuçlar alabilirsiniz. Diğer sektörler, özellikle otomotiv sektörü için konuşuyorum) o markanın güvenirliğini de almaktır, yarın başına bir iş geldiğin de karşında sorumlu bulabileceğinin rahatlığını da yaşamaktır. Evet Honda Ramzeyden pahalıdır fakat sadece amblemi yüzünden değil.

    Cbr125 fiyatını hak eder hak emez demek görecelidir. Gelir durumunuz birazcık yüksek olsa bindikçe "ülen hak ediyor" diyeceğiniz bir makina, biraz düşük olsa, "çok mu para verdik" diye düşündürtücek bir motosiklet. Kişinin hesap ve beklentisine göre değişir.

    Bu soru "0 km. fiyatı fazla mı?" diye sorulsaydı daha anlamlı olurdu. Cevap basit "evet, pahalı". Hitap etmesi gereken kitleye göre(17-23 yaş); bence kesinlikle fazla. Yzf125 zaten o fiyatla kitlesinin çok çok uzağında, bahsetmeye değmez.

    Türkiye'de gelir dağılımı çok dengesiz. Yoksa 5.500 ytl ortalama bir işte çalışan bir kişiye yani ayda 2.000ytl maaş alan bekar bir adama koymaz ama öğrenci adama büyük yük gibi gelecektir. Bence böyle olmamalı tam öğrenci işi çünkü. Hem estetik, hem bakım tutumu kolay, hem ufak, hem şirin, başlangıç için 4*4 vs. Bu sebeple de satış fiyatı asıl hedef kitlesine göre fazla fakat işini gücünü nispeten oturtmuş adama da, çok çok uygun...

  3. #63
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2006'da fuardan önce 4000 ytl'nin altındaydı fiyatı.Bence Cbr 125 için ideal fiyat oydu.Gerçi bunda suç Honda'dan çok ötv'yi abartan hükümette.Uçuk vergi oranına rağmen cbr 125 hala Almanya ve İngiltere'den daha ucuz Türkiye'de.Tabi onların alım gücü bize kıyasla çok fazla olduğundan kalkıpta "Türkiye'de ucuz" diyecek halimiz yok.Kişisel fikrim fiyatının asla 4200-4300 ytl'yi geçmemiş olması gerektiği yönünde.
    CBR125 4300 olsa; CBF150 3640'dan satılamazdı

    Alternatif modellerle kıyaslayınca bence CBR'ın ederi 4,900. CBF'in 3,600. Ama Honda'nın ayda 4-5.000 lira maaş verdiği pazarlama elemanları eminim ki arz-talep konusunda her ayrıntıyı hesaplamıştır, şirketin en karlı olacağı fiyatları seçmiştir

  4. #64
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alması ve kullanması ve yakıtı ile dengeli bir motor ama kaza yaparsan yandın

    Farklı sınıflarda ama ses 150 Dylan fiyatını daha çok hakettigini düşünmüşümdür hep.

  5. #65

    Üyelik
    14 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 125R '07
    Bende var bi tane 2007 sıfır aldım
    Hak etmiyor tabikide bu paranın yarısıdır bence hak ettiği fiyat çok süslü diye böyle oluyor bence.
    Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.

  6. #66
    kings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    o zaman burda cbr125 kullanan arkadaşlar kaça satarlar acaba onuda bi öğrensek.

  7. #67
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    bu arada cbr125 5.500 değil eski kasayı 4 cıvarına satıyorlar

    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir ambleme 2.000-2.500 ytl fazla ödüyorsunuz diyorsun yani? Servis, müşteri hizmetleri, satış sonrası hizmetleri, kalite hep aynı yani sadece Honda yazıyor biz de enayi gibi markayı görünce kitlenip aradaki fiyat farkını görmeden balıklama dalıyoruz...

    Ramzey kötü mü? Bilemem, beni ilgilendirmiyor da. Çünkü kullanıcısı değilim. Şu var ki Ramzey Honda değildir, Honda da Ramzey değildir. Maliyet-fayda hesabına girdi mi Ramzey daha avantajlı çıkarsa Ramzey almak her zaman mantıkıdır. Honda avantajlı çıkarsa Honda almak. Bunlar stabil değerler de değildir 2007'de Honda mantıklıyken 2010'da Ramzey mantıklı olabilir.

    Maliyet-fayda hesabında da risk konuşur yani siz bu gün Ramzey aldınız diye her zaman zarar edeceksiniz diye bir şey yoktur sadece ekstra 2.000 ytl'lik risk almış olursunuz. Başınıza gelir gelmez orası için kesin konuşulamaz. Gelmezse ne ala, ya gelirse... He Honda'nın riski yok mu elbet var ama düşük. Bu herhangi bir mal alırken yapmanız gereken bir işlemdir zaten. Önce bütçenize bakarsınız, sonra mala bakarsınız, sonra risklere bakarsınız. Bütçeniz 2.000 ytl ise zaten cbr125 hesaplamaya bile sokulmaz, mantılı değil, alternatifi ne onu düşüneceksin, risk alacaksın. Uzatmadan yazmaya çalıştım, eksik yerler olabilir mutlaka. Uzun uzadıya yazsam konu değişir.

    Marka almak sadece amblem almak değildir (tekstil için konuşmuyorum, tekstilde sürpriz sonuçlar alabilirsiniz. Diğer sektörler, özellikle otomotiv sektörü için konuşuyorum) o markanın güvenirliğini de almaktır, yarın başına bir iş geldiğin de karşında sorumlu bulabileceğinin rahatlığını da yaşamaktır. Evet Honda Ramzeyden pahalıdır fakat sadece amblemi yüzünden değil.

    Cbr125 fiyatını hak eder hak emez demek görecelidir. Gelir durumunuz birazcık yüksek olsa bindikçe "ülen hak ediyor" diyeceğiniz bir makina, biraz düşük olsa, "çok mu para verdik" diye düşündürtücek bir motosiklet. Kişinin hesap ve beklentisine göre değişir.

    Bu soru "0 km. fiyatı fazla mı?" diye sorulsaydı daha anlamlı olurdu. Cevap basit "evet, pahalı". Hitap etmesi gereken kitleye göre(17-23 yaş); bence kesinlikle fazla. Yzf125 zaten o fiyatla kitlesinin çok çok uzağında, bahsetmeye değmez.

    Türkiye'de gelir dağılımı çok dengesiz. Yoksa 5.500 ytl ortalama bir işte çalışan bir kişiye yani ayda 2.000ytl maaş alan bekar bir adama koymaz ama öğrenci adama büyük yük gibi gelecektir. Bence böyle olmamalı tam öğrenci işi çünkü. Hem estetik, hem bakım tutumu kolay, hem ufak, hem şirin, başlangıç için 4*4 vs. Bu sebeple de satış fiyatı asıl hedef kitlesine göre fazla fakat işini gücünü nispeten oturtmuş adama da, çok çok uygun...
    dediklerinde dogruluk payı war ama bide işin karizma yonu var. Nasıl dersen cbr125 in fiyatnı assai çekince kuryelerde o motoru alıcak kuryelerin aldıgı motoru öğrenci adam almayı istemeyecek. Genelde kuryelerin kullandıkları motorların fiyatlarınıda aşşai çekerlerse kar yuzdeleri çok düşücek. Sonu olmaya bi dongu anlayacağın :D
    (bu arada kuryelerin kullandığı motor derken kotu bsy demek istemedim yanlış anlaşılmasın- iş amaçlı kullanan fazlasıyla bol bulunan motorlar olduğu için oyle soyledim)

  8. #68
    kings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    ustam netten araştırdım da en az 2800 e veriyorlar oda peşin bu cbr125 motor sevdasından vazgeçicez başka çare yok.

  9. #69
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı b+rk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dediklerinde dogruluk payı war ama bide işin karizma yonu var. Nasıl dersen cbr125 in fiyatnı assai çekince kuryelerde o motoru alıcak kuryelerin aldıgı motoru öğrenci adam almayı istemeyecek. Genelde kuryelerin kullandıkları motorların fiyatlarınıda aşşai çekerlerse kar yuzdeleri çok düşücek. Sonu olmaya bi dongu anlayacağın :D
    (bu arada kuryelerin kullandığı motor derken kotu bsy demek istemedim yanlış anlaşılmasın- iş amaçlı kullanan fazlasıyla bol bulunan motorlar olduğu için oyle soyledim)
    Doğruya doğru, bir motoru kuryelerin kullanması kısmen karizmasını azaltıyor, CuBuF'la bunu çok rahat gözlemliyorum.

    Ama motorumu kuryelerin de kullanması benim motoruma bakışımı değiştiriyor mu? Pek değil, sadece ne kadar sağlam olduğunun ispatı gibi hissediyorum, ayrıca CBF'in (ve YBR-Apache) şehir motoru olduğunun ispatı oluyor.

    CBR125 kullanan birkaç kurye de gördüm, demek ki CBR da sağlam ve az yakıyor.

  10. #70

    Üyelik
    24 Ağustos 2008
    anket sonuçlarıyla yorumlar gerçekten çok farklı ama kullan kişiler genel olarak olumlu yorum yapıyo benim içinde önemli olan o zaten
    [COLOR="Red"]Kontrolsüz Güç Güç Değildir[/COLOR]
    ::sapka::::gleam::

  11. #71
    kings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    kimse kendi malını kötülemez zaten

    cbr125 liğe 5500 verceme gider 2.el 6000 ytl verir bi r6 bulurmuşum.

  12. #72

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Alıntı kings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimse kendi malını kötülemez zaten

    cbr125 liğe 5500 verceme gider 2.el 6000 ytl verir bi r6 bulurmuşum.
    Tamam ilk etapta mantıklı görülecek bir yaklaşım olabilir ama mantıklı değil. Mantık yönü şurada evet çoğu insan "benim malım kötü" demek istemez. O halde sen söyle neresine kötü diyelim? Motoruna mı? fren sistemine mi? elektrik aksamınan mı? şasesine mi? süspansüyonlarına mı? soğutmasına mı? Grenaj ve kullanılan plastiğin kalitesine mi? Heryerde servisinin bulunmasına mı? Servis kalitesinin yüksek olmasına mı? Parça teminin kolay ve kısa olmasına mı? Neresine kötü demeliyim.

    Fiyat göreceli bir kavramdır yukarıda üç aşağı beş yukarı anlattım, bir kez daha okuyabilrsin. He parça fiyatları pahalı, doğrudur bir öğrencinin bütçesini zorlar Allah korusun bir yan yatma veya kaza durumunda.

    6.000 ytl'ye alacağın R6 cbr125'den daha masrafsız olacağı için bu görüşle, ne diyeceğimi bilemiyorum kurduğun mantığa. 6.000 ytl'ye R6 alırsın belki ama üstüne de bir ikinci el cbr125 masrafı yaparsın herhalde, bakım tutum masraflarını hesaba katma istersen. İlk motorun olacaksa zaten R6 ile ne işin var, ilk motorda bakacağın modeller ve fiyatları belli. Aralarında beklentilerini sana sunacak olanlar da.

    5.500ytl'lik bir malda neler bekliyorsunuz önce onları ortaya bir koyalım sonra yine konuşalım. Yukarı da artıları var eksileri de var. Fiyat bir eksimi orası tartışılır fakat parça fiyatı eksi olsun. Burak arkadaşımız da değişik bir noktaya değinmiş. Mesele malını övmek değil. Artıları eksileri bir daha yanyan getir. Türkiye piyasası, paramızın değeri ekonomik koşullar ve verdiğimiz alım satım vergileri belli zaten. Bir de aşağıdaki yazıyı oku

    "It is unwise to pay too much, but it is worse to pay too little. When you pay too much, you lose a little money...that is all. When you pay too little you sometimes lose everything, because the thing you bought was incapable of doing the things it was bought to do. The common law of business balance prohibits paying a little and getting a lot...it cannot be done. If you deal with the lowest bidder it is well to add something for the risk you run. And if you do that, you will have enough to pay for something better. There is hardly anything in the world that some man cannot make a little worse and sell for a little cheaper, and the people who consider price only, are this man's lawful prey"

    John Ruskin(1819-1900)

    Economist

    "Çok ödemek zekice değildir, fakat az ödemekse yanlıştır. Çok ödediğiniz zaman, biraz para kaybedersiniz.... Bu kadar. Az ödediğiniz de ise bazen herşeyi kaybedersiniz, çünkü aldığınız mal yapmasını beklediğiniz işleri yapacak kabiliyete sahip değildir. Genel iş kanunu dengesi, az ödeyip, çok almanıza engel olur... Bu mümkün değildir. En düşük teklifi kabul ettiğiniz zaman, girdiğiniz riski de hesaba katmanız gerekir ve bunu yaptığınız zaman da daha iyi bir şey almak için yeterli paranız olduğunu da görürsünüz. Dünyada herhangi biri, bir malı biraz kötü yapıp onu muadillerinden biraz daha düşük fiyata satamaz bu çok (enderdir) zordur ve sadece işin fiyat kısmını düşünen insanlar, bu kişlerin yasaya uygun (kanuni) avlarıdır."

    John Ruskin(1819-1900)

    Economist


    Bu koşullarda baktığında ben mi malımı övüyorum yoksa mal zaten kendini övdürtecek nitlikte mi? Bir daha düşün bakalım.

  13. #73
    kings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    arkadaşlar cbr 125 r ların fiyatları düşmüş haberiniz olsun 2.250 den başlıyo fiyatlar ve çoğu 3000 i bile geçmemiş havalar soğuk diye satıyolarmış.

  14. #74

    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Şehir
    Yaşamıyorum.
    Motosikleti
    yakında geliyo :)
    o kadar parayı 125liğe bağlamam ama 2.elini alırım iyi b i fiyata.
    yeniden Burdayım :bounce::rendeer:

  15. #75

    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ucuz bile. YZF-R125 9 milyara yakın.
    ne demek istediğim anlaşılmıştır herhalde

  16. #76

    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawa ZX636
    Katılıyorum bana göre 4 milyarı hak edicek bir motor.

  17. #77
    davids - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    yok
    tabiki hayır
    hayat şansa bırakılacak kadar uzun değil

  18. #78
    Silverwing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    O kadar para etmez. 125 cc'dende racing makine olmaz. Race'ler en düşük cc'si 250 cc iki zamanlılar olmalıdır. 4 zamanlyı bile race grubuna katmam. Başlangıç motoru olarak düşünülebilirsede ikinci el tavsiye ederim. Kullanan ilk birkaç aydan sonra sıkılabilir. kalkışta her on metrede vites değiştirerek bunalabilirsiniz.Yanınızdan runner 180 gibi bir scooter geçerse race' in havası söner ve soluğu 600 cc'de alırsınız.

  19. #79

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    2.el olarak alınır, 0 olarak alınmaz. Bu motorun büyük bir handikapı var. Düşük cc'li ve başlangıç motoru. Bununla birlikte parçaları pahalı. Motoru alan kişi de büyük ihtimalle ilk zamanlar ufak tefek kazalar yapacağından maliyeti yükseliyor. 125cc olsun ve biraz tecrübem var diyenler için 2.el almak bence uygun. Yeni başlayacak biri içinse uygun görmüyorum 125r'ı.

  20. #80

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    ben sadece başlığa cevap vermek isterdim ama herkes fiyatından çok cüsseye bakmış
    arkadaşlar beldeyama.com da yamaha r125 e 10.250 fiyat çekmişler aprillia ona keza bu motorun neresi pahalı benim motor bütün çakma repsollere plakamı okutur evelallah yok skyjet yok skyteam yok ramzey bunlar motor mu yaaaa
    adamlar cbr yi öyle bir tasarlamışki tam bir tasarım harikası tekerleri biraz daha kalın olsa gitmez yakıt artar,tekerler standart cüsse biraz iri olsa ağırlıktan kalkmaz,150 cc yada aprilla hesabı 29 hp olsa motoru zaptedemezsin,
    honda mühendisleri işin farkındalar,adamlar ne yapacağını çoook iyi biliyo her zaman söylüyorum ucuz motor alacaksanız gidin ybr 125 ya da tvs apache alın
    cbr 5500 lirayı tam manasıyla hak ediyor
    şu forumda en bilinçli adam dynner valla her zaman yanındayım


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)