Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bu Motor regal-raptor'un hangi modeli??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    emekkoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2008
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    bmwR1150gs & honda crf250l
    bide v motor olsaydı.. eksiği yoktu.. gerçekten çok tatlı görünüyordu fuarda gördük.. bayada uzun.. alacaklara şimdiden hayırlı olsun..
    bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı eser26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor tek kişilik dimi arkada kolduğu yok
    fuarda gördügüm modelde tek parça sele vardı ve artçı içinde oturacak yer mevcuttu...

    ancak internette gördügüm bazı resim ve videolarda tek kişilik olan spyder modelleride var...

    ama sanırım standart olan modellerinde artçı içinde koltuk bulunuyo...

  3. #43
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Sevgili Batis , eğer motoru bizzat görmeye giderseniz, emre ltd deki ustalara bir kaç soru sorup cevaplarını buraya yazmanızı isteyeceğim.

    1- Lastiklerin markası ve lastik ebatları ?

    2- Bu modele uygun sisy bar ,yan çanta , montaj demirleri ve engine guard maliyeti.?

    3- Çift karbüratörmü ? ( fuarda ayaküstü bakabildim ve çift olarak gördüm :Emin olayım )

    4- Alternatör kaç watt a kadar besleyebiliyor. veya en fazla kaç watt'a kadar elektirik donanımı takılması tavsiye ediliyor.

    5- Far lambasının iç reflektörü plastikmi ?

    6- Veriyorlarsa bir kullanma klavuzu alıp , scannerda tarayıp buraya atsanız ( çok mu şey istiyorum ne ? ama firmanın internet sayfası çalışmıyor, bari bu şekil bir bilgimiz olsa , hiç yoktan iyidir.hatta birazda fırça atında şu sitelerini güncellesinler )

    7- Klavuz vermiyorlarsa ,Motor teknik bilgileri , kaç Bp , motor kaç kilo ,depo kaç litre vs vs öğrenip yazarmısınız ?

    8- Hangi renk seçenekleri mevcut ?

    9- Yedek parça fiyat listesi veriyorlarsa onuda isteyeceğim .ayaklıklar özellikle çok şık. eğer liste vermiyorlarsa bunların fiyatını öğrenirseniz sevinirim.

  4. #44

    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı Deli Çerkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Batis , eğer motoru bizzat görmeye giderseniz, emre ltd deki ustalara bir kaç soru sorup cevaplarını buraya yazmanızı isteyeceğim.

    1- Lastiklerin markası ve lastik ebatları ?

    2- Bu modele uygun sisy bar ,yan çanta , montaj demirleri ve engine guard maliyeti.?

    3- Çift karbüratörmü ? ( fuarda ayaküstü bakabildim ve çift olarak gördüm :Emin olayım )

    4- Alternatör kaç watt a kadar besleyebiliyor. veya en fazla kaç watt'a kadar elektirik donanımı takılması tavsiye ediliyor.

    5- Far lambasının iç reflektörü plastikmi ?

    6- Veriyorlarsa bir kullanma klavuzu alıp , scannerda tarayıp buraya atsanız ( çok mu şey istiyorum ne ? ama firmanın internet sayfası çalışmıyor, bari bu şekil bir bilgimiz olsa , hiç yoktan iyidir.hatta birazda fırça atında şu sitelerini güncellesinler )

    7- Klavuz vermiyorlarsa ,Motor teknik bilgileri , kaç Bp , motor kaç kilo ,depo kaç litre vs vs öğrenip yazarmısınız ?

    8- Hangi renk seçenekleri mevcut ?

    9- Yedek parça fiyat listesi veriyorlarsa onuda isteyeceğim .ayaklıklar özellikle çok şık. eğer liste vermiyorlarsa bunların fiyatını öğrenirseniz sevinirim.
    Sevgili Deli Çerkes ,

    eğer bi aksilik olmazsa bu hafta sonu emre ltd ye gidip motoru tekrar incelemek ve hakkında daha detaylı bilgiler almak için görmeye gidicem...

    seninde merak ettigin soruların hepsini özellikle not alıp cevaplarını buraya yazarım...içlerinde benimde çok merk ettigim sorular var...

  5. #45
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    Alıntı PlayLoud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Deli Çerkes ,

    eğer bi aksilik olmazsa bu hafta sonu emre ltd ye gidip motoru tekrar incelemek ve hakkında daha detaylı bilgiler almak için görmeye gidicem...

    seninde merak ettigin soruların hepsini özellikle not alıp cevaplarını buraya yazarım...içlerinde benimde çok merk ettigim sorular var...

    PlayLoud , istersen konuşur , beraber gideriz.

    Sevgili Deli Çerkes , isteklerini not alayım gidince bir bir sorarım.

  6. #46

    Üyelik
    25 Şubat 2009
    tamam dostum özelden haberleşelim...bi aksilik olmazsa beraber gideriz...

  7. #47
    hegemonya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2007

  8. #48
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    motor çok guzel gerçekten. en önemlisi de ara cc ler klasmanının bir üye daha kazanması. belki spyder 300 ün satış rakamlarından etkilenen distrubütor aynı markanın 250 lik naked lerini de getirir. maalesef cruiserlar bana fazla hantal geliyor.

    spyder kaç beygir bilen var mı? 30 civarı vardır sanırım.

  9. #49

    Üyelik
    25 Şubat 2009
    kız gibi valla...

    Türkiye'ye gelen modeli 350 cc...

    250 az 500 çok diyenler için ideal...

  10. #50

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Çerkes Üstadım,

    malumunuz bır cruiser almayı dusunuyorum ve gonlumde Honda Shadow ile Yamaha 950 var ama bır yandan da hacım ve agırlık sebebıyle bu motorlardan cekınıyorum ılk motorum olacagı ıcın.

    Regal Raptor'un bu modelını fuarda ben de gordum ve cok hosuma gıttı. Aslına bakarsanız, yukarıdakı ıkı markadan daha cok albenısı var benım gozumde. Sanırım cocuklugumdan berı zıhnımde canladırdıgım, fılmlerde gordugum " motor " a en cok benzeyen motor

    fırmanın sıtesıne gırıp ınceledım. baska guzel modellerı de var. ornegın Bobber 300 modelını de cok begendım, ayrıca Daytona 350 de ayrı bır cekıcılıge sahıp benım gozumde ama sanırım fırma bu modellerı getırmıyor.

    sıze bır kac sorum olacak , lutfedıp de cevaplarsanız sevınırım :

    1) bu 350 spyder modelındekı yuksek rake acısı, baslangıc ıcın bu modelı kullanacaklarda bır surus, denge vs sıkıntısı yaratır mı yukarıda saydıgım ıkı makına ıle kıyaslandıgında ?

    2) bu modelın otomatık vıteslı oldugu soylenıyor ( sıtede yanlıs hatırlamıyorsam aynı modelın duz vıteslı versıyonu da var ). otomatık vıteslı bır cruıser baslangıc ıcın ne kadar dogrudur ?

    3) bu motor ustunde gorsel degısıklıkler yapmak - aksesuarlar takmak ve hatta motora aır bursh uygulatmak ıcın tavsıye edebılecegınız yerler / ustalar var mı ?

    her zaman kı hosgorunuze ve sabrınıza sonsuz tesekkurler.
    sevgı ve saygılarımla

  11. #51
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Sevgili Yüzücü

    Modelin görünümü hakikaten göze çok hitap ediyor.yanlış bilmiyordsam Emre ltd sadece 350 lik modelini getirtmiş bulunuyor. Regal 2005 sonu Türkiyeye gitdiğinde olay olmuştu , piyasayı karıştırmıştı. bu model ile benzeri bir olay yapacağı şimdiden belli oldu.

    Sorularınıza kendi görüşlerime göre cevap vereyim

    1- Öncelikle T gidon kullanmak için belli bir tecrübeniz olması daha iyi , kaldıki bu modelde T gidonun yanı sıra rake açışıda yüksek. Düz yolda avantaj olan bu durum ani ve dar manevralarda ciddi bir denge bozulması , kontrol kaybına neden olur. yani hiç bir tecrübe olmadan direkt bu modeli kullanmak ve alışmak zor.bence bu modeli alacaksanız illaki boş bir alanda talim yapmak , gaz ve fren kotrollerinin tepkilerine alışmadan trafiğe çıkmamak gerekir. özellikle arka disk freni kilitlemeden fren yapmaya alışmanız , hangi oranda basarsanız arka tekerleği kilitleyeceğiniz iyice öğrenmeniz lazım.Trafiğe çıktığınız vakitte bir süre araba mantığıyla kullanmanızı , yani aralardan geçmekten kaçınmanızı tavsiye ederim.arabalar diğer arabalara kazaya karışmamak için dikkat eder. ama motor nasıl olsa bir yere kaçar gibi bir mantıkla siz yokmuşcasına manevra yapabilir. bu yüzden T gidona ve yüksek rake açısı ile yapacağınız manevaraları iyice öğrenmeniz sizin için iyi olur. bu alışma süresi tamemen sizin yeteneğinize bağlı.

    2-350 modeli otomatik değil 5 ileri vitesli. ( goldwing gibi ,geri vites koysalar ya motorlara ,yokuş yukarı geri geri manevra yapmak yorucu oldu artık , yaşlanıyorum )

    3- elbette size boya aksesuar tavsiye edebileceğim yerler ustalar var. ama bu modelin de çok görsel değişikliğe ihtiyacı yok. ayna olabilir , veya benim gibi highway hawk far olabilir. ( normal far şeridin ortasına , nokta atışı yaparken highway hawk ışığı yataya yayarak 3 şeridi birden aydınlatıyor. hiç aydınlanma olmayan bir yoklda en ufak detayı , çukur tümseği kaçırmıyorsunuz ) , airbrush'ı , tek renk ve çok karmaşık bir şekil olmayacaksa stencıl şablon kullanarak kendiniz bile atabilirsiniz.rakamlar en düşük 300 - 1000 ytl arasında değişiyor. ustadan ustaya fiyat ve yetenek farkıda var. ama dediğim gibi basit tek renk mesela bir kurukafa şeklini şablonla yapmak mümkün.ama ben sizin yerinizde olsam motora boya vurmadan önce kaskımda denemeler yapardım.

    Burası çok önemli dostlar , Piyasadaki çoğu modifiye sinyal farları led kullanır.depo altı aydınlatmada ve stoplarda led kullanımında herhangi bir sorun yok , ancak sinyallerde sorun olur. bunu şöyle açıklayayım. 250 modellerinde flaşör mekanik olduğundan ve ve farın içinde kullanılan ampulun belli bir watt değerinde akım çekerse flaşör devreye giriyor. eğer sinyal olarak led kullanırsa , led çok az akım çektiğinden mekanik flaşör devreye girmiyor.sinyal sadece yanıyor.

    Öncelikle 350 modelinin flaşörünün mekanik mi , elektronik mi olduğunu öğrenmek lazım.

    Eğer elektronik ise sorun yok ,bir potansiyometre ile bu çakım aralığı ayarlanabilir.ama mekanik ise ya görsel olarak çok beğendiğiniz halde led li sinyal almayıp bulabildiğiniz en güzel ampullu sinyali alacaksınız , ya da led li sinyalin içini açıp yapıp led yerine normal ampul takacaksınız.elbette içine ampul sığacak kadar büyükte olmalı.

    Ayrıca bu modelin altörnatörnün kaç watt çevirdiğini ve aküsünün özelliklerinide öğrenmek lazım. mesela 250 modeli 55 wattan yukarısını beslemeye yetişemez. yani kafanıza göre sis farı ,xenon ıvır zıvır aydınlatma takıp , bu takılan aydınlatmanın toplam değeri 55 watı geçerse ne olur ?

    60 - 70 watta kadar gözle görünen çok sorun olmaz ama mesela 100-150 watt civarı bir sistem takarsanız alternatör aküyü şarj etmeye yetişemez.kandil gibi bir aydınlatmanız olur. sadece gaz açarken tam randıman verir.

    İnternetten yedek parça bakınırken bu anlattıklarımı mutlaka göz önüne alın. yoksa bir ton para verdiğiniz , söküp takmak için zaman ve emek harcadığınız aksesuardan randıman alamazsınız.

  12. #52

    Üyelik
    17 Eylül 2008

    Tskler Deli Cerkes Ustadım

    elınıze , zahmetınıze saglık. kırmadınız , vakıt ayırıp yanıtladınız gene bızlerı.

    sanıyorum bu markadan kullanıyorunuz / kullandınız. pekı yedek parca ve servıs sorunu hakkında ne dersınız ?

    ve bu fıyat , bu motor ıcın uygun mudur ? ( fıyat / kazanc oranını kast edıyorum ama tabıı kısısel zevk - begenı vs gıbı subjectıf kıstasları dahıl etmıyorum soruma ) bır baska degısle , odenen paranın hakkını alıyor mu bu sızce bu motorun sıfırını tercıh eden kullanıcı ?


    saygılarımla

  13. #53
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Evet 250'lik E-9 modelini kullanıyorum.

    Hiç bir zaman parça sıkıntısı çekmediğim gibi çoğu parçasınıda keyfi olarak değiştirdim.

    Regal Raptor 'un ne olduğunu bilmeyenler için şu açıklamayı yapayım. Öncelikle aynı motor, farklı ülkelerde farklı isimlerle tescillenmiş.Regal Raptor en yaygın ismi. Regal raptor kelime olarak tam türkçeye çevirimelediği gibi türlü türlü hurafelere göre asil yırtıcı manasına geliyor. Tasarımcısı Johhny paganini bu model ile yanlış hatırlamıyorsam taiwan ve malezya ordusu ile ingiliz polis teşkilatının ihalelerini kazandı.

    Diğer markalalı motorlarla kıyaslandığı vakit , 3 zayıf noktası var. üzerindeki orjinal lastikler çok sert kauçuktan dolayısıyla ıslak zeminlerde kayma meyilli ,virajları yatarak alma alışkanlığınız varsa kayıyor. elektrik donanımı her türlü yan aydınlatma ve ışıklı aksesuar takmanıza izin vermiyor.son olarakta radyatör boruları ince basınçlı su ile bozuluyor. kale radyatör takarsanız bırakın ısınmayı kolay kolay fan bile açmıyor. ( ayrıca ardçı koltuğuda rahatsız sayılır. bunun nedeni arcçı koltuğunun arkası 2 vidayla tutturulurken ön tarafı deri bir kemer ile tutturulmuş.Çukursa veya tümseğe ardçı ile girildiğinde ardçı hopluyor.eğer buraya L köşeben ve vida uydurulursa bu orunda çözülür gibime geliyor. . hımmmmm bunu deneyeyim. )

    ancak dağ tepe , bayır çayır , nereye isterseniz götürür. ilk görenler genelde harley davidson sanıyor.bugüne kadar beni hiç üzmedi.

    350 modeli yaygınlaşınca benzeri yorumlar okursunuz.tahminimce 20-25 Bp aralığındadır. Şehiriçi yolların ve Türkiye karayollarıın durumunuda göz önüne alırsak yeterince güçlü.sadece olduğu halde yakışıklı bir motor.

    Bu fiyata alırnırmı ? göreceli bir kavram. aynı paraya markalı bir motorun 7-10 yaşında 2. el bir modelini almak veya sıfır olarak bu motoru almak.kişisel fikrim 250 E-9 kullandığım ve ihtiyaçlarımı karşıladığı için için ben olsam sıfır spyder 350 alırım.

  14. #54

    Üyelik
    24 Şubat 2009
    sevgili arkadaşlar spyder hakkında bilgilerimi paylaşmak istiyorum.öncelikle dragyy arkadasın dısındakı fotolar 350 cclık degıl.125 ve 300 luk motorlar..350 lık en agır olanı 191 kg.arka lastık 160 on lastık ıse 90 lık21 ınç.uzerınde sısy barı mevcut ve ıkı kısılık motor.evet 2 karburatorlu.markası cok sade ve sadece deponun uzerınde ugrasılırsa sokulebılınır.motorbeygırı 30 degıl 22 bygır cıvarı torkuda 25(bu kısımdan emın degılım).depoda ıkı kapak var.on ve arka dısklerı duz degıl tırtıklı 350 lıklerde.tum grenaj sacdan yapılma dıgerlerı gıbı sert plastık degıl..amorsutorlerı yatay bır sekılde arka lastıgın tam onunde cok sık bır sekılde ızlenmıs.krom eskı modellere gore cok daha kalıtelı.tek aradıgım cevap acaba sanzuman acaba eskı modellerınkıyle aynımı? sevgılı dostlarım bende dragstar almak dusncesındeydım yada shadow ancak bu fıyata alabılecegım motor cok yaslı ve ne kadar ıyı bakılmıs olsada benden uzakta 20bın 30 bın km gıtmıs demektır ve herseyden once demır yorgunlugu dıye bısey var.bu yuzden benım fıkrım spyderdan yana.bundan oncekı motorlarımda cındı.tık demedı.ınsan gıbı surdukten sonra amacını asmadıktan sonra kımseyı uzmez buna ınanıyorum.sıparıs verdım 20 mayısta gelıyor.eger ıstersenız aldıgım yenı bılgılerıde sızle paylasırım sımdılık aklıma gelenler bunlardı..sevgiler..

  15. #55
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Ekim 2008
    garibanlığın gozü korolsun şu motora binmek vardı ama memurluğa atanınca kredi çekip alacam maşayı uzatıp arka tekeride kalınlaştırdımmı harika olur

  16. #56
    Addicted - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2009
    Şehir
    mersin- adana
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 R
    uzun boylular için ideal olacağı düşüncesindeyim, yakından görmesem de iki tekerlek arasının yaklaşık 185 cm olduğunu yazmışlar özelliklerde,bu da nerden baksanız tahminen 2 buçuk metreye yakın bir uzunluğu var demektir yanılmıyorsam.

    ey motor üreticileri! Biz uzunlar da insanız! Bize göre de motor yapın!

    yakıtı da dd250e ye yakın olduğu yazıyor, yani ccsine göre hesaplı.

    100km de 3.7 litre (yaklaşık)

    fiyatını da çok güzel ayarlamışlar, tam olarak "eski japon alayım" diyenleri caydırmak üzre koyulmuş bir fiyat gibi.."15 yaşında motor alacağıma sıfır alırım" mantığına tutunmak istemişler sanki..

    regal raptorun de 2 yıl öncesine göre daha iyi bir imaj yaptığını düşünürsek bu motor gerçekten chopper piyasasını değiştirecek diyebiliriz heralde..
    "hayırlı olsun çok güzel motor ama ölüm makinası be abi" diyenleri dövesi gelen adam.

  17. #57
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Başka bilgi yokmu?
    Sonunda boyu boyuma bir motor buldum

    Kullanıcısı yokmudur bu motorun?
    Satış yeri neresi şimdi Emre Ltd.? Nerededir..

    Ve evet..
    İlk görüşte aşk bu..

  18. #58

    Üyelik
    29 Haziran 2008
    arkadaşlar bu motordan kullanan var mı? bir de istanbulda satan var mı?

  19. #59
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    yav hiç kimse yokmu spyder kullanan?

  20. #60

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Slm arkadaşlar,

    Spyder ı ilk 2007 de internette dolaşırken görmüştüm bir sitede, o zamanlar kawa Z-750 kullanıyordum, ve ilk görüşte "osbourne" arkadaşın dediği gibi aşık oldum, araştırdım TR de varmı die ama malesef getirmiyorlarmış, o zamanlar sarıkayalar denen müşteriye sadece azap çektirmek için kurulmuş bir şirket getiriyordu bu regalleri, şimdi emre Ltd, spyder dahil olmak üzere hepsini getiriyor..

    neyse dün itibariyle bu spyder' ı ANKARA REDLINE Motordan aldım hayırlısıyla... Fiyatı biraz ürüne göre pahalı gibi gelsede aslında bu paraya alıcağınız ve Kmsi yüksek olacak motorla uğraşmaktansa 0 km almak daha mantıklı geliyor bana. ama tabiki bir japonun yerini asla tutamaz orası ayrı. Fiyatı 6.990 TL + 200 TL de ruhsat ve plaka işleri tutuyor.

    gerçekten baya büyük bir cüssesi var tabi enine deil uzunlamasına.. TR ye ithal edilenler 350 cc.. sanırım iki ayrı boyalı modeli var biri düz siyah depo üzerine klasik regal armasıyla olan ve iki kişilik selesi olan, dieri de üstünde motorun regal marka olduğuna dair hiçbirşey olmayan tek kişilik seleli olan alevli versiyon.

    ilk gözlemlerim şöyle (almak isteyen arkadaşlar varsa yardımcı olmak isterim...)


    her türden motor kullanmış bir kullanıcı olarak ilk başta kullanımı biraz zor geldi daha önce çatal açısı bu kadar geniş bir motor kullanmamıştım. sanırım 42 derece gibi bir ölçüsü var. Lastik ebatları ön 80 / 21" jant arka 160 / 18" jant olmak üzere çok hoş bir duruşu var. önde çift disk, arka tek disk, bütün diskler papatya gayet güzel bir frenlemesi var arka fren hidrolik olduğu için eski regallerde olduğu gibi direk kilitlemiyor ve daha güvenli bir frenleme sağlıyor. bunu, bu motorumdan önceki motorum Suzuki inturder M800 ile karşılaştırdığımda arka fren daha sağlıklı olduğunu söyleyebilrim muhtemelen bu da intruderin arka freninin kampana olmasından kaynaklandığını zannediyorum. Yanlız bu regallerin ortak ve genel sorunu olan frenlemelerde çıkan vıyklama ve cıyklama sesi bunda da var. sanırım balata seçiminde hem, ne çok kaliteli olmayan hemde sert yapıya sahip balatalar kullandıklarından oluyor.

    kullanım bakımından tam bir düz yol motoru. hem T gidon hem bir hayli uzun olması (iki teker arası 1.82m) nedeniyle dar sokaklarda dönerken bir hayli ileri geri manevra yapmanız gerekiyor. ayaklıklar daha ileri alınmış ve otururken OCC de yapılan bir choppera oturuyormuş gibi hissediyorsunuz. oturumu bir hayli zevkli olsada 1.5 saati aşan kullanımlarda belinizde ciddi şekilde ağrı yapıyor. Amotrisörleri gerçekten çok sert her çukuru poponuzda hissediyorsunuz, arka amortisör gizlenmiş ve alta alınmış artık kullancının yapabileceği bir sertlik ayarı yok sanırım, anca serviste motor kaldırılıp yapılabilinir diye tahmin ediyorum. DD-250 modellerinde olduğu gibi kalın ve konforlu bir sele kullanılmamış daha ince ve daha sert bir selesi var ama bu modele gerçekten çok yakışıyor, ve ağrıyı sızıyı unutuyorsunuz ben daha çok beğendim açıkcası :D

    vites kutusu tekrar elden geçirilmiş ve vites geçişlerinde takırtı tukurtu duymuyorsunuz adeta bir honda hissi veriyor. uzun süreli park halindeyken eski regallerde olan vites balatasının yapışıp debriyaja bassanız dahi vitesden çıkmaması sorunu çözülmüşe benziyor ama motorum daha çok yeni ve soğuk hava görmediği için bu durum %100 çözülmüşmü bilemiyorum.

    motoru aldığımda en çok korktuğum nokta gaza verdiği tepkimeyle ilgiliydi yani 52 bglik 800cc intruder dan sonra gazladığımda o torku hissedememekten ağır ve zayıf bir motor olmasından korkuyordum ama hala rodaj aşamasında, çok basmama rağmen gayet tatmin edici bir torku var. ( 27 bg 350 cc ) Redlinedaki arkadaşların sölediklerine göre 180 km ye çıkıyormuş ilk günkü kullanımımdan sonra rahat 160 yapabileceğini söyleyebilirim ama bu motoru alıpda 160 - 180 km yapmak çok akıllıca deil diye düşünüyorum, çünkü bu motor tam bir keyif motoru ve oturuş itibariyle o tip hızlarda direk göğsünüze aldığınız rüzgarla 1 - 2 dak içinde aptala dönebilirsiniz.

    ilk motorum olan dd250-9b den sonra 100cc lik bir artışla bu kadar çok farkedeceğini sanmazdım.

    Yenilik olarak ayrıca uzun süreli kullanmadan park halinde bırakıldığında akünün bitimesi çok büyük bir problem oluyordu illa yerinden çıkartıp şarj ettirmek ve ya yeni akü ile değiştirmek gerekiyordu, fakat artık böyle bir sorun olmaycak inşallah çünkü motoru alınnca yanında akü şarj cihazı da veriyorlar ve aküyü çıkartmadan direk bu aleti akünü bulunduğu yerdeki fişe takarak akünüzü şarz edebiliyorsunuz.

    Sinyaller eski modellerine göre daha hoş duruyor ama kesinllikle bu motora yakışacak daha kaliteli olanlarıyla değiştirmek akıllıca olacaktır. Far gene eski modellerde olduğu gibi zayıf ve görüşü bir hayli düşük değiştirilmesi şart! Arka stop lambası moorda en sinir olduğm yer oldu çünkü stop sanki bu motorun deilmişte başka bir motorunmuş ellerinde kalmadığı için bunu takmışlar gibi dandik ve hoş olmayan bir görüntü veriyor. Kesinlikle Ledli bir stopla değişmesi şart!

    Titreşim meselesi biraz canımı sıktı, tahmin ettiğimden daha çok titreşim yapıyor. spyder modellerinde krank milinin balanslandığını idda edilsede ben açıkcası çok inandım diyemem çünkü gerçekten hatrı sayılır bir titreşim var. henüz 150 kmde ve fabrika yağını kullanıyor biraz daha kilometre yaptıktan (1500km falan) sonra bunun bir hayli azalacağını tahmin ediyorum ama genede bu noktada daha az olmasını beklerdim.

    şimdlik aklıma gelenler bunlar sormak istediklerinizi sorabilirsiniz cevap vermekten mutluluk duyarım.

    yazının içerği izlenim ve kendi fikirlerimi sizinle paylaşıp bilgilendirmek amacıyla amatörce, iyi niyetle yazılmıştır lütfen ona göre cevaplar verin.

    teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler