Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

motosiklet seçimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı soulfullyric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar peki bu Yamaha YZF R125 nasıl sizce baslangıç için,,,, ne derseniz ??
    Önce hoşgeldin.
    Bu arada bu seçim senin için en ideal olanıdır. Ama daha uygun olanını istersen hyosung gt250r al derim. Hem daha gösterişlidir. Kii anladığım kadarıyla benimde hayallerimi süsleyen R6' yı almak istediğine göre gösteriş konusunda biraz yardım gerekecektir sana. R125 görünüşü güzel ama bir süre sonra belki sana ufak geldiğini düşünebileceğin ve şimdilik çok pahalı bir makina. Ama hyosung gt250r hem gösterişli hemde 39 hp. Ayrıca Motorun üzerine çıktığında şeytan acemi falan dinlemiyor bakalım bu alet kaç yapıyor diye sürekli kulağına fısıldıyor. Onun için sen asılsanda çok gitmemesi gerekiyor ilk bineceğin motorun. Bazı arkadaşlarında en çok kullandığı laf şudur. Kardeşim bastımı gidecek arada derede kalmayacaksın zora düştüğünde seni kurtaracak. Sende araya girme zora düşme adam gibi kullan dimi ama.????

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Jedaykin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2007
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma GW250
    doğrular daha önce yazılmış zaten. benim tavsiyem de hyosung gt250R olur. ilk motorun olacaksa daha ekonomik modelleri düşünmen iyi olacaktır. ayrıca gt250r çok tutulan iyi bir makine, japon takıntısı dışında aklında "neden ninja almadım?" gibi bir soru bırakacağını sanmıyorum. bir diğer tavsiye de ikinci el almayı düşünmen olacaktır. yeni olduğun için rodajı iyi yapamama ihtimalin yüksek. rodajı tamamlamış düşmesi kalkmsı olmamış bir GT250R senin için ideal olacaktır diyorum.

    http://www.sahibinden.com/fulll_full...XQQdisplayitem
    http://www.sahibinden.com/2_300_km_d...XQQdisplayitem
    http://www.sahibinden.com/acil_satis...XQQdisplayitem

    bunlar fikir verir

  3. #43
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    bende hyo bakıyordum ama parça sıkıntısı var diyorlar.

  4. #44

    Üyelik
    30 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    var
    600cc ve üzeri resmen bir hastalık, kanser gibi insanı sarıyor, fakat bunları iradesine hakim olabilen insanlar kullanmalı, bu çerçevede iradeye hakim olup, bana göre bunlara geçiş yapabilmek için en ideal motosiklet HYO250R dir, bunu kullansanda 600 ile arasında dağlar kadar fark olduğunu göreceksiniz..
    ikinci el HYO250R alıp 1 yıl kadar kullanmanızı tavsiye ederim, aslında 1 sezon diyeyim kışın kullanmayacağınızı düşünerek.. bu araçla haşirneşir olduktan sonrada biryerlerden 600 lük bir motosiklet bulun ve bir deneyin fark güneş gibi belli olacak, o noktada "bunu kullanabilirmiyim" sorusunun cevabını en iyi siz vereceksiniz..Motosiklet hangi tür olursa olsun tehlikelidir. bunu unutmamakta fayda var.. Sağlıcakla kalın

    birde şunu ekleyeyim, sanırım pek motosiklet tecrübenizde yokmuş, HYO250 den önce, en azından sağ elinizi hem gaz hem frenleme, sağ ayağınızıda frenlemek için alıştırmak adına bi zaman scoter kullanmanızıda öneririm, kesinlikle ve kesinlikle bunları küçük görmek babında anlamayınız, kullandıkça bizleri daha iyi anlayacağınızdan yüzde yüz eminim..

  5. #45

    Üyelik
    29 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    GIXXER
    hyosung başlangıç için ideal bir motor sayılabilir ama boyu kısa arkadaşlar için biraz fazla ağır ve yüksek şasili...
    Yedek parçası gerçekten problem her yedek parçayı kore'den getiriyorlar...
    Arkadaşım daha yeni sarı 2006 hyosung aldı. Karterdeki yağ değişim vidasına diş yedirmişler... Parça için 2 hafta beklememizi istiyorlar...
    Ama motosiklet bilen bi arkadaşla beraber gözün kapalı 97-98- SRAD 600 almak daha mantıklı...
    Hyosung güzel motor ama 6.000ytl eder mi derseniz etmez. Kötü değil ama 6.000ytl de değil...
    Motosiklet sürmekte zaten muahbbet motosiklet trafiği caddeler yarış pisti değil.Ben istanbuldaki yonca virajı dışında pist virajına benzeyen yer görmedim Maddi durumun müsaitse trafiği en rahat öğreneceğin makine olan scooter senin için ideal bir seçim olur. Trafiği öğrendikten sonra gerisi çok kolay....
    Eğer illaki vitesli motor istiyorum diyorsan; cbf 150 ve ybr 125 den şaşmıyacaksın... Ama hangi makineye binersen bin, ona mükemmel bakmalısın...
    #46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
    İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)

  6. #46
    setr74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    zs 150-19
    bu şekildeki konu başlıklarını çok görüyoruz kimseyi hedef almıyorum yalnış anlaşılmasın ama
    hayatında motosiklet kullanmamış debriyajın nerede olduğunu bilmeyen bir arkadaşamıza 250cc 30hp ve 23hp lik 600cc en az 98hplik makineleri tavsiye etmek nasıl bir anlayışın sonucu merak ediyorum işin garip yanı bu tavsiyelerde bulunan arkadaşların pek çoğu o modelleri ne derece tanıyor oda başka bir soru işareti. Özür dilerim ama bu intahar etmeye çalışan birine "kafana şu silahı dayarsan daha kesin sonuç elde edersin" gibisinden bir yaklaşım...
    Sevgili arkadaşım senin fiziklsel ve psiklojik özelliklerin yaşam tarzın iş hayatın ve en önemlisi tecrüben (ki şu an ne yazık ki yok) seçeceğin modeli belirleyen en önemli etkenlerdir. Öncelikle sana illaki motosiklet satmak derdinde olmayan bir bayi bulursun örnek Honda' bayilerinden İstanbulda güvenilenlerinden biri olabilir (neden honda dersen eğitim merkezleri var) mesela oradan seni en uygun başlangıç modeli konusunda yönlendirirler eğer illaki yüksek cc'li bir motosiklette başlayacağım dersen eğitim merkezlerindeki proğramlara katılırsın. Kimseyi kınamıyorum ama lütfen akıl ve mantık sınırlarını zorlayan tavsiyelerde bulunmayalım saygılar.

  7. #47

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Aslında benim gerçekten ölmeye niyetim yok, bir arkadaş kontrolsüz güç güç değildir demiş, cokta doğru demiş, konunun başında R6 olabilirmi diye sormustum sizlere sanırım olamiyacagını yada olmaması gerektigini anladım )

    Aslın yanılıyosam söyleyin lütfen arkadaşlar, ilk motorun sanırım standardıda olmamalı, yani dunden beri epey arastırdım, 2 gunluk bilgiyle konusuyorum bunları, sanırım olay hangi motoru alıcagın değil, aldıgın eğitimin ne derece etkin olduguyla ilgili gibi arkadaşlar, mantıklı dusununce insan geliyo bu laflara-...

  8. #48
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı setr74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu şekildeki konu başlıklarını çok görüyoruz kimseyi hedef almıyorum yalnış anlaşılmasın ama
    hayatında motosiklet kullanmamış debriyajın nerede olduğunu bilmeyen bir arkadaşamıza 250cc 30hp ve 23hp lik 600cc en az 98hplik makineleri tavsiye etmek nasıl bir anlayışın sonucu merak ediyorum işin garip yanı bu tavsiyelerde bulunan arkadaşların pek çoğu o modelleri ne derece tanıyor oda başka bir soru işareti. Özür dilerim ama bu intahar etmeye çalışan birine "kafana şu silahı dayarsan daha kesin sonuç elde edersin" gibisinden bir yaklaşım...
    Sevgili arkadaşım senin fiziklsel ve psiklojik özelliklerin yaşam tarzın iş hayatın ve en önemlisi tecrüben (ki şu an ne yazık ki yok) seçeceğin modeli belirleyen en önemli etkenlerdir. Öncelikle sana illaki motosiklet satmak derdinde olmayan bir bayi bulursun örnek Honda' bayilerinden İstanbulda güvenilenlerinden biri olabilir (neden honda dersen eğitim merkezleri var) mesela oradan seni en uygun başlangıç modeli konusunda yönlendirirler eğer illaki yüksek cc'li bir motosiklette başlayacağım dersen eğitim merkezlerindeki proğramlara katılırsın. Kimseyi kınamıyorum ama lütfen akıl ve mantık sınırlarını zorlayan tavsiyelerde bulunmayalım saygılar.
    Kendi adıma cevap veresim var, 30HP'lik Ninja'nın son hızı 180-190km/sa civarı, hızlanması da sıradan aile otomobillerinden çok da üstün değil; dolayısıyla kağıt üzerinde aklı başında bir insanın hatalarını affedecek bir motor. Yeni başlayan arkadaşlar zaten ehliyet almadan motor kullanamayacaklar, kursta da belirli bir eğitim alacaklar. Dolayısıyla Ninja 250 veya GT250R'ın yeni başlayanlar için çok tehlikeli olacağını düşünmüyorum. Ben CBF150'yle başladım, naked ve enduro motorları seviyorum, GT250 Comet veya Ninja 250 almamamın sebebi fiyatı ve olası parça sorunuydu. 600cc bir motosikleti başlangıç motoru olarak asla tavsiye etmem.

    Alıntı soulfullyric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında benim gerçekten ölmeye niyetim yok, bir arkadaş kontrolsüz güç güç değildir demiş, cokta doğru demiş, konunun başında R6 olabilirmi diye sormustum sizlere sanırım olamiyacagını yada olmaması gerektigini anladım )

    Aslın yanılıyosam söyleyin lütfen arkadaşlar, ilk motorun sanırım standardıda olmamalı, yani dunden beri epey arastırdım, 2 gunluk bilgiyle konusuyorum bunları, sanırım olay hangi motoru alıcagın değil, aldıgın eğitimin ne derece etkin olduguyla ilgili gibi arkadaşlar, mantıklı dusununce insan geliyo bu laflara-...
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...datmacasi.html Bu konuyu mutlaka sonuna dek oku.

  9. #49

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Alıntı setr74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu şekildeki konu başlıklarını çok görüyoruz kimseyi hedef almıyorum yalnış anlaşılmasın ama
    hayatında motosiklet kullanmamış debriyajın nerede olduğunu bilmeyen bir arkadaşamıza 250cc 30hp ve 23hp lik 600cc en az 98hplik makineleri tavsiye etmek nasıl bir anlayışın sonucu merak ediyorum işin garip yanı bu tavsiyelerde bulunan arkadaşların pek çoğu o modelleri ne derece tanıyor oda başka bir soru işareti. Özür dilerim ama bu intahar etmeye çalışan birine "kafana şu silahı dayarsan daha kesin sonuç elde edersin" gibisinden bir yaklaşım...
    Sevgili arkadaşım senin fiziklsel ve psiklojik özelliklerin yaşam tarzın iş hayatın ve en önemlisi tecrüben (ki şu an ne yazık ki yok) seçeceğin modeli belirleyen en önemli etkenlerdir. Öncelikle sana illaki motosiklet satmak derdinde olmayan bir bayi bulursun örnek Honda' bayilerinden İstanbulda güvenilenlerinden biri olabilir (neden honda dersen eğitim merkezleri var) mesela oradan seni en uygun başlangıç modeli konusunda yönlendirirler eğer illaki yüksek cc'li bir motosiklette başlayacağım dersen eğitim merkezlerindeki proğramlara katılırsın. Kimseyi kınamıyorum ama lütfen akıl ve mantık sınırlarını zorlayan tavsiyelerde bulunmayalım saygılar.
    yok kesinlikle yanlış anlasılma diye bişey olmaz merak etme, yani teşekkürler sana yazdıkların için mantıklıda şeyler, fakat ben ankaralıyım, yani gercekten arastırıyorum ve bu sehirde insanı yonlendiricek bir yer bir kurum yada türevleri kurulusları bulamiyorum,, ama söyle söyliyebilirim, benim hayatımda tek bir motoru olan arkadaşım yada anlıyan arkadasım yok, gelip burda sormasaydım sizlere bir kaç hafta sonra gidip ilk motor olarak R6 alabilirdim, .) yani sonra ne olurdu bilemem tabi, sanırım bu özgüven tamamen motor üstüne binmemekten kaynaklanıyo ve moto gp de insanların ne kadar hızlı ve kolay gittini gorup, aslında bende yapabilirim gibi bir değişik psikolojik gaz olayı gibi bu durum.. Ama sanırım eğitim almadan, zaten hangi motoru alırsam alıyım, keyifli sürüş yapamıcam gibi gozukuyo ki, ankarada boyle bir kurum buldugum zaman en kısa surede gidicem.

  10. #50
    setr74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    zs 150-19
    Haddimi aştıysam özür dilerim tekrar ediyorum kimseyi hedef almadım motosiklet seçiminde en önemli etkenler, seçeceğin modelin cinsi yada tipi değil en başta senin fiziksel güc ve özelliklerin itibariyle o modeli ne derece rahat kullanabileceğin, uzun yol kondisyonu itibariyle seni ne derece yoracağı yada rahat edeceğin, ne maksatla kullanacağın (işe gidip gelmek, doğa gezileri turlar, kısa suruşler, yoğun şehir trafiği yakıt sarfiyatı vb.) dayanıklılık beklentilerin gibi şeylerdir. tavsiye edilen modeller çok iyi olabilir ama göz zevki yada gücten cok daha önemli etmenler var. Ankara'da bu tür bir kurum olarak benim bildiğim ve güvendiğim bir yer olarak 4.44 motosikleti tavsiye edebilirim özel ders alabileceğin bir adrestir ve asla maddi çıkar gözeterek bir yönlendirmede bulunmazlar emek 4.cadde de.

  11. #51

    Üyelik
    31 Temmuz 2008

    ilk moto

    benzer sıkıntıyı ben de yaşıyorum. boyumun 190 alması nedeni lile küçük motorlar komik duruyor ya da kullanımı rahat olmuyor. kesinlikle motordaki estetik görüntü hiçbir şey de yok. fakat yeni başlayan birisi olarak ybr 125 ile bir yıl veye 2009 sezonuna kadar kullanarak tecrübe kazanmak bu arada da kendi tercihimi ve de ihtiyacım olan modeli netleştirmek istiyorum.
    sizden ricam önümüdeki sezon için ya da ybr 125 tercihim için başka bir tavsiyeniz var mı tabii ki boy sorunumu unutmayın ....boy 190 .kilo 90 zayıf sayılırım


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)