Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

motosiklet seçimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    gokhan150zat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2005
    Motosikleti
    Fiddle
    bnm bi tavsiyem olucak...hyosung gt250r modeli tam sana göre hem cok pahalıda değil hemde elinden kolay cıkarailecegin bi motor fun clupleri var oralardan ve forumumuzun model kıyaslamaları bölümündende bakabilirsin 250 lik bi motor ama oldukça atak 5 000 10 000 km yapıp bi üst kategoriye suzuki gs500 kawasaki er 5 e gecersin onlada 3000 5000 km yaptıktan sonra 600 lük kategoriye geçmeni tavsiye ederim basamakları tek tek çık bu hayatta acelen yoksa.... tekrar hoşgeldin inşallah gözün gibi bakabilecegin bi motorun olur... bu arada arka fren motoru yavaslatır ön fren durdurur yani ilk önce arka fren arkasından ön fren e basmalısın ki ani bi atraksiyon olmasın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    eric_cartman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    bi gün benim de olacak
    motosiklet ve bisiklet gibi 2 tekerli aletlerde frenajın % 70 civarını ön fren yaptığından dolayı büyük önem taşır. fakat özellikle acemiler için
    dönüşlerde ön fren kullanmak( kullanırken ayarı kaçırmak ) çok küçük hızlarda bile düşmeye sebep olabiliyor.
    köyde 15 kmh hızla dönerken ( crypton-r ) ön frene fazla asılmamla ön tekerin kayması ve kolumda 15 civarı otobanı andıran paralel çizikler olması bir oldu
    edit: 21 taneymiş

  3. #23
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren kullanmak kötü bir alışkanlıktır. Ön fren'i ancak arkafrenle birlikte kullanmanı tavsiye ederim. Motor atar seni anlamazsın bile. benim 125 cc'lik scooter bile atıyor.
    Motorda asıl frenlemeyi yapan ön tekerdir. Ön fren kullanmak iyidir, ama kilitlenme noktasına biraz alışmak gerekir, yoksa düşersin (ben düştüm). Ön fren olmadan durma mesafen 3-4 kat uzar.

  4. #24
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren kullanmak kötü bir alışkanlıktır. Ön fren'i ancak arkafrenle birlikte kullanmanı tavsiye ederim. Motor atar seni anlamazsın bile. benim 125 cc'lik scooter bile atıyor.
    Sevgili kardeşim.
    Yazdığın yorumlara dikkat et.

    Bi tanesi senin aklına uymaya kalkar.
    Allah Korusun..!!!

    Aman diyeyim arkadaşlar.
    Motosikleti ön fren durdurur.

    Kötü bir alışkanlık filan değil, aksine iyi bir alışkanlıktır.

    Motor bu...
    At değil....
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  5. #25

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    arkadaşlar peki bu Yamaha YZF R125 nasıl sizce baslangıç için,,,, ne derseniz ??

  6. #26
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren kullanmak kötü bir alışkanlıktır. Ön fren'i ancak arkafrenle birlikte kullanmanı tavsiye ederim. Motor atar seni anlamazsın bile. benim 125 cc'lik scooter bile atıyor.

    sana anlatmıcam bn bsy ztn yeterince yazmıs hocalarımız saolsunlar tek diyecegm coq hocamında dediigi gbi aman sen yorum yapma bisure forumu takip et


    Alıntı soulfullyric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar peki bu Yamaha YZF R125 nasıl sizce baslangıç için,,,, ne derseniz ??
    guzel bi motor ama o fiyata 250cc kawasaki varken yarı fiyatına nerdeyse aynı guce sahip honda varken yaklasık 5000ytl sadece goruntu o motorda
    true love..

    Drift Religion

  7. #27
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    İlle de supersport motosiklet almakta direniyorsun demek. Hmmm..

    Motorunu aldıktan sonra motorunun tipinin, gücünün, fiyakasının çok ta önemli olmadığını göreceksin. Motosiklet ile tanışman zaten yeterince ŞOK edici olacak. Nasıl bu zamana kadar böyle bir zevkten uzak kalabilmişim, keşfetmekte neden gecikmişim diye düşüneceksin. Bence motosikletin verdiği zevk ancak seks ile karşılaştırılabilir.

    O yüzden ilk ne alacağın çok önemli değil. O motor 250 de yapabilir, 3 saniyede 100'e çıkabilir. Ya da bunları yapamaz... Aradaki fark seni uzun bir süre ilgilendirmeyecek zaten. Aslında süper motorlara binenler de bu özellikleri kullanmıyorlar çoğu zaman. Ama emin ol ki bütü motorlar, 125 likler dahil trafikteki sıradan arabalardan (biz bunlara kafes diyoruz) daha seri, seni tatmin ederler. Senin ilk aylarda motorunun gücü ve görünüşünden daha fazla meşgul edecek başka şeyler olacak.

    Bu sebeple ilk motorun basit, ucuz, güçsüz olmasında hiç sakınca yok. Motosiklet arkadaşların arasında sahip olduğun motor senin saygınlığını arttırmaz. Ya da başka deyişle kimse bindiğin motorla dalga geçmez, veya seni 600 lük sürdüğün için yüceltmez.

    Motor motordur, motorcu da motorcu. Altındaki ne olursa olsun bu geçerli.

    İyi şanslar..
    Üç boyoz bir kola

  8. #28

    Üyelik
    15 Temmuz 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Asya AS 200 GY-2
    kardeş git bayileri dolaş otur motorun üstüne hangisi hoşuna giderse onu al ister scoter ister racing, cruiser,chopper,super sport ne alırsan al ama önce bi üzeine bin hatta fırsatın varsa bide tur at ondan sonra al
    [B][COLOR="Red"]Gitmediğin [/COLOR][COLOR="Cyan"]Yer[/COLOR] [COLOR="DarkRed"]Senin[/COLOR] [COLOR="Lime"]Değildir...[/COLOR][/B]:queen::queen::queen:

  9. #29
    canavar_hk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ/Merkez
    Motosikleti
    Çok YaKıNDa GeliYooo !!!
    R6 hemde 2008 bence oldugundan daha ciddi bir iş bu...
    600 race sınıfında en sert motor diye duymustum...
    ya eğer nasıl bişey oldugunu öğrenmek ıstıyosan bi 600 racesi olan bi arkadaştan rica et..senı arkasına bi bindirsin..bi tur atın bakalım...motoru bi gor...
    bi aralar bende 600F'e merak sarmıstım...dedim yau nolcak basmam 100'ü geçmem demiştim...ama gerçekten hiç öyle değil...
    zaten motoru ustune oturup egzos sesini duyunca içinden bişey hadi bas bakalım ibrede kaç görcen diyo...
    önune o anda bişey cıktıgı zaman durma ihtimalin cok az...
    arkadaşlarında bahsettiği gibi...biraz daha küçük bi motor al...
    sanıyorum race merağın var..onun için ya CBR 125 yada biraz daha buyuk istersen HYOSUNG 250R al...
    onlar senı bi sure tatmin eder...
    bol şans...
    [B][COLOR="Red"]ENEZ'de 2 Katlı Yazlık Satılıktır..İlgilenenlere Acil Duyrulur..Çok Ucuza Gidicek (Alıcaklı Olan Hemen Msj Atsın Çunkü Yazlık Satılınca MOTOSİKLET Alcam :))[/COLOR][/B]

  10. #30
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Öncelikle selamlar arkadaşım diye hitap ediyorum belkide benden büyüksünüzdür ksura bakmayın bence başlamanız gereken motor 125 veya 250cc den yukarı olmamalıdır.Peki bana bir motor tavsiyesi yapın derseniz.
    YZF-R125
    http://www.beldeyama.com.tr/www/2008_yzfr125.html
    honda cbf 150
    http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ller/commuter/
    ninja 250R
    http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...ninja250r.html
    aklına şeklini beendiğin bir modeli kendinie başlangıç motoru olarak alabilirsin.Paran varsa japon markalarını almanızı tavsiye edebilirim.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  11. #31

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Alıntı Rigel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlle de supersport motosiklet almakta direniyorsun demek. Hmmm..

    Motorunu aldıktan sonra motorunun tipinin, gücünün, fiyakasının çok ta önemli olmadığını göreceksin. Motosiklet ile tanışman zaten yeterince ŞOK edici olacak. Nasıl bu zamana kadar böyle bir zevkten uzak kalabilmişim, keşfetmekte neden gecikmişim diye düşüneceksin. Bence motosikletin verdiği zevk ancak seks ile karşılaştırılabilir.

    O yüzden ilk ne alacağın çok önemli değil. O motor 250 de yapabilir, 3 saniyede 100'e çıkabilir. Ya da bunları yapamaz... Aradaki fark seni uzun bir süre ilgilendirmeyecek zaten. Aslında süper motorlara binenler de bu özellikleri kullanmıyorlar çoğu zaman. Ama emin ol ki bütü motorlar, 125 likler dahil trafikteki sıradan arabalardan (biz bunlara kafes diyoruz) daha seri, seni tatmin ederler. Senin ilk aylarda motorunun gücü ve görünüşünden daha fazla meşgul edecek başka şeyler olacak.

    Bu sebeple ilk motorun basit, ucuz, güçsüz olmasında hiç sakınca yok. Motosiklet arkadaşların arasında sahip olduğun motor senin saygınlığını arttırmaz. Ya da başka deyişle kimse bindiğin motorla dalga geçmez, veya seni 600 lük sürdüğün için yüceltmez.

    Motor motordur, motorcu da motorcu. Altındaki ne olursa olsun bu geçerli.

    İyi şanslar..

    aslında gercekten cok mantıklı yazı yazmıssın,, ama gercekten benim komplexlerim yok, yani motorumun gucu bukadar susu sukadar vs gibi konularda, cunku ben motora gercekten bınmıs bır ınsan degılım ama herzaman ınanılmaz merakı olmus bır ınsanım..ben sadece guveniyorum sanırım kendime,, neye dayanarak dersen bilmiyorum, yani benım gercekten tek bir motoru olan arkadasımda yok .))) yani o yuzden sahip olucagım motordan dolayı saygı vs gibi seyler beklemicegim emin olabilrsin,,

    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle selamlar arkadaşım diye hitap ediyorum belkide benden büyüksünüzdür ksura bakmayın bence başlamanız gereken motor 125 veya 250cc den yukarı olmamalıdır.Peki bana bir motor tavsiyesi yapın derseniz.
    YZF-R125
    http://www.beldeyama.com.tr/www/2008_yzfr125.html
    honda cbf 150
    http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ller/commuter/
    ninja 250R
    http://www.kawasaki.com.tr/motosikle...ninja250r.html
    aklına şeklini beendiğin bir modeli kendinie başlangıç motoru olarak alabilirsin.Paran varsa japon markalarını almanızı tavsiye edebilirim.

    evet bende yamaha yzf-125 e kaymıstım ki arkadaslar sırf goruntu ıcın ona o parayı verme diolar, genelde ninja 250 tavsiye ediyolar.. aynı fiyatta,, ninja guzel motor gercekten,

  12. #32
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Başlığı okudum ve aramıza yeni katılan biri olarak sana yapabileceğim en büyük iyiliğin şu iki başlığı okumanı tavsiye etmek olduğunu fark ettim.

    http://www.motosiklet.net/forum/fayd...baslanmaz.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...eki-neden.html

    Umarım gönlündeki motora er geç kavuşursun
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  13. #33

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlığı okudum ve aramıza yeni katılan biri olarak sana yapabileceğim en büyük iyiliğin şu iki başlığı okumanı tavsiye etmek olduğunu fark ettim.

    http://www.motosiklet.net/forum/fayd...baslanmaz.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...eki-neden.html

    Umarım gönlündeki motora er geç kavuşursun
    evet bu yazıyıda okuduktan sonra 600 le uctugumu anlamıs oldum, amaa dediğim gibi bu topic i acarken 600 luk bir motorun ne kadar guclu oldugunu dair bilmiyodum,, ,tamamen ogrenmek ve fikir edinmek amaclıydı... amacınada ulastı sanırım.

  14. #34
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Anladığım kadarıyla yamaha'nın tasarımlarını çok beğeniyorsun. R1, R6 gibi motorlar gerçekten göz alıcı, onlara bir de kardeş geldi - r125.Ama malesef Beldeyama çok insafsız davrandı ve 125 cc tek silindirli motora 9000 ytl gibi fahiş bir fiyat biçti.Abilerinden görünüş olarak pek farkı yok.Ama dediğim gibi 125 cc bir motor için aşırı pahalı.Aynı özelliklere sahip Honda CBR 125'in 5500 ytl fiyata satılıyor olması durumun ne kadar vahim olduğunun göstergesi.Ama Yamaha yzf r-125 görünüş olarak tartışmasız çok daha iyi."Paraya kıyıp alırım" diyorsan, 11.000 ytl civarı bir fiyata kawasaki ninja 250 gibi bir motosiklette mevcut aklının ucunda olsun.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  15. #35

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladığım kadarıyla yamaha'nın tasarımlarını çok beğeniyorsun. R1, R6 gibi motorlar gerçekten göz alıcı, onlara bir de kardeş geldi - r125.Ama malesef Beldeyama çok insafsız davrandı ve 125 cc tek silindirli motora 9000 ytl gibi fahiş bir fiyat biçti.Abilerinden görünüş olarak pek farkı yok.Ama dediğim gibi 125 cc bir motor için aşırı pahalı.Aynı özelliklere sahip Honda CBR 125'in 5500 ytl fiyata satılıyor olması durumun ne kadar vahim olduğunun göstergesi.Ama Yamaha yzf r-125 görünüş olarak tartışmasız çok daha iyi."Paraya kıyıp alırım" diyorsan, 11.000 ytl civarı bir fiyata kawasaki ninja 250 gibi bir motosiklette mevcut aklının ucunda olsun.

    kesinlikle yamahanın tasarımlar gerçekten cok mukemmel, fiyatları araştırdım 9000 ytl diyo evet , fakat ben baktıgımda o fiyata hakkaten pahalıymıs diyemedim, cunku gercekten motor fiyatları hakkında yeni yeni fikir sahib olmaya baslıyorum... peki 11.000 ytl ye ninja almak mantıklımı sence tabiki baslangıc motoru olarak. ??

  16. #36
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Kişisel fikrimi sorarsan hayır.Türkiye'de motor fiyatları 2.5-3 sene öncesine kadar Türk insanının alım gücüne göre iyi sayılırdı.Ancak gelen vergi zamlarıyla birlikte motor fiyatları adeta coştu(Örnek vereyim, Şimdi 5750 ytl olan CBR 125, 2.5 sene önce 4200 ytl idi).Malesef yukardaki mesajda yazdığım motorlar 9.000 -11.000 ytl gibi fiyatları haketmiyorlar(Ama sürüş karakteristikleri, güçleri vs. yeni başlayacak biri için uygun kesinlikle)."Ee o zaman ne alacaz kardeşim ??!?!!!??" dediğini de duyar gibiyim Bir R6'yla kıyaslandığında çok ucuz gibi görünebilirler ama burada 27.500 YTL olan R6'nın Almanya'da 11.000 Euro olması durumu açıklıyor zaten(%27 daha pahalı).

    Karar vermeden önce etraflıca araştırmanı ve bu işi bilen bir kurumdan eğitim almanı tavsiye edebilirim sadece.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  17. #37
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Hoşgeldin arkadaşım.
    Acemi ve çok hevesli birisin! özgüven iyidir ama kontrollü olmak daha iyi! küçük bir motosiklette edineceğin tecrübeyi asla büyük bir motosiklette edinemez kendine yazık edersin!Amaç kesinlikle heves kırmak değil sadece sağlıklı bir binici olman yönünde yol göstermek

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim.
    Yazdığın yorumlara dikkat et.

    Bi tanesi senin aklına uymaya kalkar.
    Allah Korusun..!!!

    Aman diyeyim arkadaşlar.
    Motosikleti ön fren durdurur.

    Kötü bir alışkanlık filan değil, aksine iyi bir alışkanlıktır.

    Motor bu...
    At değil....

    Senin yorumlarına bayılıyorum coq
    Motosiklet ya da otomobil farketmez, asıl durduranın ön fren olduğunu kabullenmek istemiyor bazılarımız ve netice ortada....olmayacak yorum ve bunu bilgelikle karıştırıyorlar
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  18. #38

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    soulfullyric,aşırı güven ve merak kazanın habercisidir.Bu kadar millet aynı şeyden bahsediyorsa demekki verilen bilgi doğru sanada uygulamak düşer tabiri cayizse YERSEN, yok ben illede büyük alıcam dersen,bizler yine yazarız tanımıyorduk ama biz elimizden geleni yaptık o bizi dinlemedi ve ÖLDÜ,sanırım denklemi çözdün,En iyi motorcu hayatta kalan motorcudur

  19. #39

    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağ elde ön fren ve gaz, sol elde debriyaj, sağ ayakta arka fren, sol ayakta vites var.

    Tabii bunları forumdan öğreneceksen R6 fazla hayırlı bir alet olmaz. Kawasaki Ninja 250R gibi bir motoru da düşünebilirsin; 30hp gücünde, şekli şemali süper, acemiler için de tam sınırda bir motor. AB yasaları 250cc - 30HP gibi bir sınır getiriyor ilk kez motosiklet kullanacaklara, AB fazla değil diyorsa vardır bir bildikleri



    kesinlikle katılıyorum kawasaki ninja 250R(hayalimdeki motor)(ve hep öle kalacak
    Korkunun ecele faydası yoktur,sadece iç çamaşırını kirletir...

  20. #40
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    hocam paranızın üstüne biraz daha koyun.almışken iyisi olsun.zzr 1400 yada gsx-r1300 derim ben...()

    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren kullanmak kötü bir alışkanlıktır. Ön fren'i ancak arkafrenle birlikte kullanmanı tavsiye ederim. Motor atar seni anlamazsın bile. benim 125 cc'lik scooter bile atıyor.
    hadi yanese coq açıklama yamış
    Orgazma Dudak Büktürür


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)