Yeni Ybr125 city :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben öğle bariz şekilde hiç bir fark göremedim..Ancak alıpta kullanan arkadaşlar fikirlerini görüşlerini yazınca bilgileniriz....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
cok güzel olmuş ben begendim öncelikle kafa granaji 2004 lerin gibi helojen far jantlar harika birde orjinalinde yan ayak bulunmasi mükemmel olmuş bide enjeksiyonlu olsaymiş yemede yaninda yat olacakmiş oda bidahakine artik
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
o kafayı neden koydun gene ya yamaha iğrenç ötesi olmuş ön kafa motoru bitirmiş....diğer özellikler güzelde bune kardeşim ya..
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
yahusız iyimsinzi hıc degişen bısey yok kı eskısnın aynısı ınsan bır 150lık yapar ne bılıyım bıraz şişirir aynı tas aynı hamam
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Değerli arkadaşlarım metehanın hepinize selamı var benden şu alttaki mesajı iletmemi istedi.


-bu tiple YBR Olmuş YYS...yani Yandan Yemiş Skoda...

(metehan)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu mamalak japonların gram estetik anlayışı yok

bakınız dandik dediğimiz çinliler nasıl naked lar yapmışlar:
bs200shademotorcyclema1.jpg
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
iyide bu benmde önceden sahip olduğum 04 ybr lerin aynısı ısıtıp city adında kakacaklar şimdide
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
cok güzel olmuş ben begendim öncelikle kafa granaji 2004 lerin gibi helojen far jantlar harika birde orjinalinde yan ayak bulunmasi mükemmel olmuş bide enjeksiyonlu olsaymiş yemede yaninda yat olacakmiş oda bidahakine artik

yan ayaklık sanırım 2000 yılından beri var :) stickerları biraz havasını değiştirmiş onun dışında değişklik yok :)

o kafayı neden koydun gene ya yamaha iğrenç ötesi olmuş ön kafa motoru bitirmiş....diğer özellikler güzelde bune kardeşim ya..

japon aklı işte. :) hem bundan 4 sene önceki motorunun yedek parçasını devam ettiriyor hem de yeni modelmiş gibi efsaneyi sürdürüyor :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ama kolayı var beyler ön kafa itinayla sökülür yeni bir far alınır al sana cirlop gibi ybr:)jantlar falan şekil gibi...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yan ayaklık sanırım 2000 yılından beri var :) stickerları biraz havasını değiştirmiş onun dışında değişklik yok :)





nerde var 2000 yilindan beri orjinalinde varmiyidi.. benim bildigim hep sonradan takiliyor bu yan ayakta swic sistemi olmasi lazim açikken marş basmaz:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
aynı konuyu bende açmayı düşündüm..bu sabah gördüm bu modeli .. önü 2004 modeli ..
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
geriye dönüş olmuş

birde ben teknik özelliklerini açamadım yazan olursa sevinirim

Teknik özelliklerde değişiklik yok denebilir. Daha çok makyajlanmış ve önceki eksiklikler giderilmeye çalışılmış. Ancak kafa grenajı, eski YBR severler tarafından itici bulunuyor -şimdilik-. YBR 125, bu tip kafa grenajı ile CBF 150'ye bir gönderme yapıyor olabilir ancak daha çok Mondial KN 150'ye benzemiş. Tubeless lastikler, 5 kollu alaşım cantlar ve halojen farlar en büyük değişiklikler.
Maksimum tork, 6500 dev/dak.'dan 6000 dev/dak.'ya çekilmiş ve 0.97 kg-m'den 0.98 kg-m.'ye çıkarılmış. Ağırlığı da 2 kg. artarak 110 kg.'a çıkmış.
Zamanla, kullanan arkadaşlar da yorumlarını eklediklerinde daha çok bilgi sahibi olabileceğiz. Hepinize hayırlı sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst